Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі)
Очікувана вартість
2 172 470,00 UAH
UA-2020-04-01-001755-a 64a665a844c748ac9c2b0b25f0a20109
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіцька Ірина Сергіївна

380432658860 airvintender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця"
Код ЄДРПОУ: 01130532
Вебсайт: http://www.airvinnytsia.com
Місцезнаходження: 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Новіцька Ірина Сергіївна
380432658860
airvintender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 15:09
Очікувана вартість: 2 172 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т
(30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 17:05
Перелік змін до ТД 21.05.20.docx
21 травня 2020 17:04
ТД комплект для буксирування 21.05.20 .doc
21 травня 2020 17:04
ТД комплект для буксирування 21.05.20_ Закреслена.doc
01 квітня 2020 15:21
Додаток до договору.docx
21 травня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 17:05
Перелік змін до ТД 21.05.20.docx
15 квітня 2020 11:02
Перелік змін до ТД 14.04.20.docx
21 травня 2020 17:04
ТД комплект для буксирування 21.05.20 .doc
15 квітня 2020 11:01
ТД комплект для буксирування 14.04.20 (1).doc
01 квітня 2020 15:20
ТД комплект для буксирування 01.04.20.doc
21 травня 2020 17:04
ТД комплект для буксирування 21.05.20_ Закреслена.doc
15 квітня 2020 11:00
ТД комплект для буксирування Закреслена 14.04.20.doc
01 квітня 2020 15:21
Додаток до договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 03 квітня 2020 12:38
Дата відповіді: 07 квітня 2020 16:44
Шановний Замовник! Умовами тендерної документації вимагається наступне: «Учасник має надати не менше 2-х позитивних відгуків від експлуатантів обладнання в яких зазначити досвід використання предмету закупівлі, реальної експлуатації даного предмету закупівлі (або еквіваленту) обладнання при аварійному буксируванні літаків з зазначенням іх типів у міжнародних та/або вітчизняних аеропортах». Дане формулювання суттєво відрізняється від того, що зазначалось в тендерних документаціях попередніх закупівель на придбання такого ж обладнання (UA-2019-11-21-000643-c (торги не відбулись), UA-2019-12-31-000069-c (торги відмінено)). У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації у країні та враховуючи надані державними та місцевими органами влади рекомендаціями щодо запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції, застосованими запобіжними заходами в Україні (Рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211, Протоколу засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» № 9 від 11 березня 2020 року) більша частина підприємств, в тому числі авіаційних, що є експлуатантами такого обладнання, на даний час не функціонує, що унеможливлює отримання відгуку про використання товару у відповідності з умовами, що зазначені в тендерній документації. У зв’язку з цим, просимо враховувати нинішню неприятливу ситуацію в Україні при проведенні процедури закупівлі, що значно ускладнює отримання документів від сторонніх організацій, виключити з тендерної документації п.п. 2.9. п. 2 Додатку 4 Тендерної документації «Учасник має надати не менше 2-х позитивних відгуків від експлуатантів обладнання в яких зазначити досвід використання предмету закупівлі, реальної експлуатації даного предмету закупівлі (або еквіваленту) обладнання при аварійному буксируванні літаків з зазначенням іх типів у міжнародних та/або вітчизняних аеропортах» або викласти його в редакції, що була зазначена в тендерних документаціях попередніх закупівель на придбання такого ж обладнання, а саме: «Учасник має надати не менше 2-х позитивних відгуків на використання даного предмету закупівлі при аварійних евакуаціях літаків у міжнародних аеропортах світу.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику , тендерний комітет врахує ваше запитання при внесенні змін до тендерної документації. Дякуємо.
Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 06 квітня 2020 09:47
Дата відповіді: 08 квітня 2020 22:46
Шановний замовник, Вивчивши вимоги до предмету закупівлі, просимо переглянути наступну вимогу: «2.1 Вимоги до шківу на коліщатах для суміщення тягових ліній: Згідно «Керівництва по аеропортовим службам» ICAO 9137 AN/898 Частина 5 (Видалення повітряних суден, що втратили спроможність рухатися) шків повинен об'єднувати дві тягові лінії в одну з передачею однакового навантаження на обидві стійки шасі шляхом регулювання довжини, а також для розподілення навантаження при русі в бік без обмеження кута вивороту при буксируванні. Надати довідку від виробника з фотографією та/або відповідним кресленням.» В даному пункті замовник посилається на документ «Керівництва по аеропортовим службам» ICAO 9137 AN/898 Частина 5 (Видалення повітряних суден, що втратили спроможність рухатися)» в якому вимога, що «шків повинен об'єднувати дві тягові лінії в одну з передачею однакового навантаження на обидві стійки шасі шляхом регулювання довжини, а також для розподілення навантаження при русі в бік без обмеження кута вивороту при буксируванні» - жодним чином не описана. Просимо надати посилання на документ «ICAO 9137 AN/898 Частина 5» з вказанням пункту (підпункту), номеру сторінки та абзацу, де така вимоги описана. Крім того наголошуємо, що вимога надання фотографії та/або відповідного креслення в цій частині є порушенням законодавства в сфері інтелектуальної власності та авторського права, оскільки вимагається оприлюднення конкретного інженерного рішення, що може бути використане протиправно. Просимо видалити вимогу надання фотографії та/або відповідного креслення для п.2.1. та внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляє наступне. Ми не вимагаємо надання конструкторських креслень, які дійсно є частиною інтелектуальної власності, а лише малюнок загального виду шківа та його основних частин та/або фотографію, щоб було зрозумілим чи дотрумується конструкційно та яким чином забезпечується розподілення рівномірного зусилля при буксируванні літака, зокрема при русі в бік.
Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 06 квітня 2020 09:51
Дата відповіді: 08 квітня 2020 22:43
Проаналізувавши умови тендерної документації, просимо внести наступні зміни: У п. 2.12. Замовник вимагає: У відповідність до вимог «Керівництва по аеропортовим службам» ICAO 9137 AN/898 Частина 5 (Видалення повітряних суден, що втратили спроможність рухатися) предмет закупівлі має бути виготовлений згідно норм та рекомендацій, що зазначені у інструкціях з аварійної евакуації (ARM), зокрема, основних виробників повітряних суден Boeing та Airbus. Надати витяги з ARD (Boeing) та GSE Vendor Information Manual (Airbus) в яких буде зазначено, що виробник обладнання, яке планується поставити Замовнику є в переліку рекомендованих виробників обладнання для евакуації ПС або офіційні підтверджуючі документи від виробників літаків Boeing та Airbus, про те що обладнання виготовляється згідно норм та рекомендацій зазначених виробників повітряних суден і рекомендовано зазначеними виробниками для аварійної евакуації повітряних суден їхнього виробництва» Дана вимога є маніпулятивною та дискримінаційною з наступних причин. 1. Документ «ICAO 9137 AN/898 Частина 5 (Видалення повітряних суден, що втратили спроможність рухатися)» не містить жодних посилань на те, що обладнання для евакуації ПС має бути виготовлений згідно норм та рекомендацій, що зазначені у інструкціях з аварійної евакуації основних виробників повітряних суден Boeing та Airbus, натомість наводить лише приблизний перелік обладнання, що може знадобитись під час евакуації літаків, в частині обладнання для евакуації. 2. Інструкції з аварійної евакуації основних виробників повітряних суден Boeing (ARD) та Airbus (ARM) не містять жодного переліку рекомендованих виробників обладнання, натомість наводять лише перелік відомих виробників. Крім того, в інструкціях з евакуації Boeing (ARD) та Airbus (ARM) прямо зазначено, що перелічені виробники рекомендуються не більше, ніж інші. 3. Склад комплекту для буксирування та технічні вимоги до нього, складений Замовником і який є предметом закупівлі, і так повністю відповідає переліку необхідного обладнання для евакуації ПС в частині буксирування, тому дана вимога ставить під сумнів компетентність Замовника. Замовником створюється штучне обмеження кола виробників даного обладнання, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, «добросовісна конкуренція серед учасників», «не дискримінація учасників» та «максимальна економія та ефективність». Просимо видалити вимогу «Надати витяги з ARD (Boeing) та GSE Vendor Information Manual (Airbus) в яких буде зазначено, що виробник обладнання, яке планується поставити Замовнику є в переліку рекомендованих виробників обладнання для евакуації ПС або офіційні підтверджуючі документи від виробників літаків Boeing та Airbus, про те що обладнання виготовляється згідно норм та рекомендацій зазначених виробників повітряних суден і рекомендовано зазначеними виробниками для аварійної евакуації повітряних суден їхнього виробництва» та замінити на «Надати гарантійний лист від виробника обладнання про те, що дане обладнання відповідає нормам та рекомендаціям основних виробників повітряних суден Boeing та Airbus» та внести відповідні зміни в ТД. Якщо наші зауваження не будуть враховані, ми залишаємо за собою право звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашим запитанням повідомляє наступне. В ARM зазначений рекомендований список з більш ніж як 15 виробників подібного обладнання, що вже відповідають всім зазначеним нормам виробників. Крім того, ми не обмежували учасників саме цим переліком. Єдина умова - надання офіційних підтверджуючих документів від виробників літаків, що обладнання виготовляється згідно їх норм та рекомендацій. Тому ми не вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Дана вимога лише убезпечує Замовника від купівлі за державні кошти не якісного та не сертифікованого обладнання, яке у випадку настання авіаційного інциденту не дасть змогу евакуювати літак.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 06 квітня 2020 14:57
Дата відповіді: 08 квітня 2020 22:38
У зв’язку з глобальною пандемією COVID-19, усі акредитовані (сертифіковані) тренінг центри IATA не працюють та не надають послуги з навчання персоналу на невизначений термін. По тій самій причині сертифіковані спеціалісти IATA не надають послуги з навчання персоналу на місцях. Отримання згоди від тренінг центру на проведення навчання та відповідних підтверджуючих документів (сертифікатів) наразі є неможливим. Просимо видалити вимогу «Надати копію сертифікату акредитованого (сертифікованого) тренінг центру IATA в якому буде проводитися дане навчання та/або сертифікат спеціаліста IATA, який буде проводити навчання персоналу Замовника» в складі Тендерної пропозиції, та замінити її на гарантійний лист від виробника про те, що навчання персоналу Замовника, буде проводитись або в акредитованому (сертифікованого) тренінг центру IATA або на місці, спеціалістом IATA.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашим запитанням повідомляє наступне. Дана вимога є однією з основних для проходження сертифікації аеропорту тому її виконання є обов’язковим. Крім того, персонал аеропорту, що задіяний у аварійній евакуації не буде допущений без цього навчання. Тільки IATA має статус організації, що видає сертифікати які дозволяють персоналу (особливо в страхових випадках) які пройшли навчання з практичної та теоретичної підготовки виконувати функції з евакуації літака. Щодо строків подання тендерної документації в умовах глобальної пандемії, тендерний комітет внесе відповідні зміни.
Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 17 квітня 2020 12:00
Дата відповіді: 22 квітня 2020 11:30
Шановний Замовник, Уважно проаналізувавши внесені зміни до ТД (Редакція від 14.04.2020) звертаємо вашу увагу на наступне: І. В попередній редакції ТД від 01.04.2020 п. 2.5. (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ) додатку 4 до тендерної документації було викладено в такій редакції: «Предмет закупівлі має бути сертифікований згідно європейського стандарту СЕ або його еквівалента в Україні, а також відповідати відповідним директивам машин та обладнання, низьковольтного обладнання, тощо. Надати сертифікат відповідності СЕ та декларацію відповідності від виробника або його еквівалента (Еквівалент є сертифікат відповідності та/або сертифікат перевірки типу та декларація відповідності)» В новій редакції ТД (від 14.04.2020) цей самий пункт викладений наступним чином: «Предмет закупівлі має бути сертифікований згідно європейського стандарту СЕ або його еквівалента в Україні, а також відповідати відповідним директивам (технічним регламентам) безпеці машин та устаткування (обладнання), безпеці низьковольтного устаткування (обладнання), електромагнітної сумісності, тощо. Надати сертифікат відповідності СЕ (або декларацію відповідності СЕ) від виробника (у випадку іноземного виробника) або його еквівалента (у випадку вітчизняного виробника). (Еквівалент є сертифікат (оцінки) відповідності та/або сертифікат перевірки типу та декларація відповідності (за наявності)). Сертифікат (оцінки) відповідності має бути виданий органом акредитованим Національним агентством з акредитації України». Звертаємо вашу увагу на те, що вами створений штучний поділ вимог щодо іноземних та вітчизняних виробників з абсолютно різними вимогами щодо надання підтверджуючих документів, причому, для вітчизняних виробників вимоги посилені. А саме, на Товар імпортного виробництва достатньо за вибором Учасника надати або Сертифікат відповідності, або Декларацію відповідності, в той же час на Товар вітчизняного виробництва обов’язкова наявність обох вищевказаних документів, на час подачі пропозиції. На наш погляд це грубо порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Просимо скасувати внесені зміни, або внести нові зміни до ТД, де п.2.5 виписаний в редакції ТД від 01.04.2020. ІІ. Також, звертаємо вашу увагу на те, що пунктом 10 Складу комплекту який, є предметом закупівлі, Технічного завдання, передбачено надання Інструкція з експлуатації: - українською мовою; - іншою іноземною мовою за наявності. В проекті Договору, пункті 3. Строки та умови передачі Товару, підпунктом 3.2.5 вимагається надання Інструкцію з експлуатації українською та англійською мовами. Просимо привести умови договору, а саме п.п. 3.2.5 у відповідність до Технічного завдання шляхом внесення змін до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, тендерний комітет, ознайомившись з Вашим запитанням повідомляє наступне:
1. ТД в редакції від 14.04.2020 року у випадку вітчизняного виробника обов'язково вимагається лише один документ - сертифікат (оцінки) відповідності та /або сертифікат перевірки типу, декларація відповідності - за наявності.
2. В проект договору будуть внесені зміни з урахуванням вимог ТД.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-01-001755-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37773517
Дата подання: 12 квітня 2020 20:43
СКАРГА на умови тендерної документації Замовника (Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця")
Детально вивчивши умови тендерної документації, ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» (надалі – Скаржник) виявило дискримінаційні умови, що значно звужують коле потенційних учасників закупівлі, та порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – ЗУ «Про публічні закупівлі»), зокрема «недискримінація учасників», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» та «запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 19:34
рішення від 15.04.2020 № 7218 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 19:33
рішення від 04.05.2020 № 8563.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 21 травня 2020 17:20
Номер скарги: UA-2020-04-01-001755-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37773517
Дата подання: 24 квітня 2020 19:14
СКАРГА на умови тендерної документації Замовника (Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця")
Уважно вивчивши тендерну документацію зі змінами, що затверджена Рішенням Тендерного комітету від «14» квітня 2020 року Протокол №3 та опублікована 15.04.2020 р. в системі електронних закупівель, ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» (надалі - Скаржник) не погоджується з внесеними змінами та вважає їх дискримінаційними та такими, що порушують норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 21:21
Рішення від 29.04.2020 № 8221 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 21:21
Рішення від 14.05.2020 № 9432.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 21:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 21 травня 2020 17:18

Документи подані скаржником

12 квітня 2020 20:43
СКАРГА.pdf
12 квітня 2020 20:43
Платіжне доручення.pdf
30 квітня 2020 14:35
Лист до колегії.pdf

Документи подані замовником

24 квітня 2020 15:51
2017-2.jpg
24 квітня 2020 15:51
2017-1.jpg
24 квітня 2020 15:51
2018-2.jpg
24 квітня 2020 15:51
2018-1.jpg
24 квітня 2020 15:51
Фото евакуації 1.jpg
24 квітня 2020 15:51
Відповідь pdf.PDF
24 квітня 2020 15:51
Boeing-лист.pdf
24 квітня 2020 15:51
Фото евакуації 2.jpg
24 квітня 2020 15:51
Лист звернення -Kunz.pdf
24 квітня 2020 15:51
НБРЦА звіт 2017.pdf
24 квітня 2020 15:51
НБРЦА звіт 2018.pdf
04 травня 2020 11:59
Лист від страхової.pdf
04 травня 2020 11:59
Переклад листів .pdf

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 19:14
СКАРГА.pdf
24 квітня 2020 19:14
Платіжне доручення.pdf
30 квітня 2020 14:37
Лист до колегії.pdf

Документи подані замовником

08 травня 2020 14:42
Відповідь.docx
08 травня 2020 14:42
Відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" 2 087 900,00
UAH з ПДВ
2 087 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРО СТАНДАРТ ГРУПП" 2 172 000,00
UAH з ПДВ
2 172 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОПРОФ" 2 172 468,00
UAH з ПДВ
2 172 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 16:06
Електронний підпис
28 травня 2020 16:04
Фотографія датчиків.pdf
28 травня 2020 16:04
Технічна специфікація.pdf
28 травня 2020 16:04
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 16:04
Статут, опис.pdf
28 травня 2020 16:04
Сертифікат ISO.pdf
28 травня 2020 16:04
Референт-лист.pdf
28 травня 2020 16:04
Паспорт якості.pdf
28 травня 2020 16:04
Лист про сертифікацію.pdf
28 травня 2020 16:04
Довідка про стропи.pdf
28 травня 2020 16:04
Довідка про гарантію.pdf
28 травня 2020 16:04
Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2020 16:04
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 12:38
Guarantee Letter KUNZ GmbH ARM.PDF
29 квітня 2020 11:36
Стратегічні партнери.pdf
29 квітня 2020 11:36
Паспорт якості стропи.pdf
29 квітня 2020 11:36
Лист шків.pdf
29 квітня 2020 11:36
лист відгук ЛАТАМ.pdf
29 квітня 2020 11:36
лист відгук HEAS.pdf
29 квітня 2020 11:36
ІСО з перекладом.pdf
29 квітня 2020 11:36
CE-Certificate AETS-30.pdf
29 квітня 2020 11:36
Authorization Letter KUNZ.PDF
29 квітня 2020 11:36
Цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2020 11:36
Статут 2019.pdf
29 квітня 2020 11:36
Стаття 17.pdf
29 квітня 2020 11:36
Рішення №4.pdf
29 квітня 2020 11:36
протокол №1.pdf
29 квітня 2020 11:36
паспорт директора 2.pdf
29 квітня 2020 11:36
паспорт директора 1.pdf
29 квітня 2020 11:36
Наказ про призначення.pdf
29 квітня 2020 11:36
Лист-відгук Львів АРТ.pdf
29 квітня 2020 11:36
ІПН.pdf
29 квітня 2020 11:36
Документи оренда.pdf
29 квітня 2020 11:36
Договір оренди ЄСГ 2020.pdf
29 квітня 2020 11:36
Договір ОД_2017_11_07_03_1_3 т.pdf
29 квітня 2020 11:36
Довідка санкції АЕТС.pdf
29 квітня 2020 11:36
Довідка приміщення.pdf
29 квітня 2020 11:36
Довідка Досвід.pdf
29 квітня 2020 11:36
Довідка довкілля.pdf
29 квітня 2020 11:36
Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 11:36
Видаткова строп 5 т.pdf
29 квітня 2020 11:36
Видаткова Строп 3 т.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 09:39
Паспорт 2.pdf
28 квітня 2020 09:39
Паспорт 1.pdf
28 квітня 2020 09:39
Опис Статут.pdf
28 квітня 2020 09:39
Довідка Стаття 17.pdf
28 квітня 2020 09:39
Довідка рахунки.pdf
28 квітня 2020 09:39
Довідка досвід.pdf
28 квітня 2020 09:39
Витяг ПДВ.pdf
28 квітня 2020 09:39
Виписка ЄДР2.pdf
28 квітня 2020 09:39
Виписка ЄДР1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

ТОВ "ЄВРО СТАНДАРТ ГРУПП"

ТОВ "ТЕХНОПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"
#37773517
Відхилено 2 087 900,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 18:22
ТОВ "ЄВРО СТАНДАРТ ГРУПП"
#41140319
Відхилено 2 172 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 15:04
ТОВ "ТЕХНОПРОФ"
#42855563
Відхилено 2 172 468,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 15:15

Документи

04 червня 2020 18:20
Електронний підпис
04 червня 2020 18:18
протокол_8.pdf

Документи

11 червня 2020 15:02
Електронний підпис
11 червня 2020 15:01
Протокол 9.pdf

Документи

16 червня 2020 15:13
Електронний підпис
16 червня 2020 15:12
протокол010.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
16 червня 2020 15:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі