Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціалізовані продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Очікувана вартість
258 656,50 UAH
UA-2020-04-01-001699-b 91c930c555414a71bb9e5766af732a0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Софілканич

+380994005979 sirotunec1980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ " ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992660
Вебсайт: http://obd-svalyava.uz.ua
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Б. Хмельницького, буд. 1
Контактна особа: Марія Софілканич
+380994005979
sirotunec1980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:17
Очікувана вартість: 258 656,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
774 пачок
Суміш молочна "Малиш швидкого приготування" з рисовим борошном 350гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Салява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
887 пачок
Суміш суха молочна "Малиш швидкого приготування" з гречаним борошном 350гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Салява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
900 пачок
Суміш молочна "Малютка-1" початкова від народження до 6 місяців, 350гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Салява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
280 пачок
Nestle каша суха молочна рисова з бананом, яблуком, грушею, з біфідобактеріями, вітамінізована, для дітей з 6 місяців, 230гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Салява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
238 пачок
Nestle каша суха молочна рисово-кукурудзяна з яблуком, бананом, абрикосом і біфідобактеріями, вітамінізована, для дітей з 9 місяців, 230гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Салява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
236 пачок
Nestle каша суха безмолочна рисова з біфідобактеріями, вітамінізована, для дітей з 4 місяців, 160 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Салява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
245 пачок
Nestle каша суха безмолочна кукурудзяна з біфідобактеріями, вітамінізована, для дітей з 4 місяців, 160 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Салява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 13:27
4. ТД суміші.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогів
Дата подання: 01 квітня 2020 15:29
Дата відповіді: 03 квітня 2020 13:19
Доброго дня. В разі подачі еквіваленту фасування - перерахунок робити на збереження загальної маси чи кількості штук? Дякуємо
Відповідь: Відповідно до підпункту 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, запропонований учасником товар повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим у тендерній документації. При цьому, фасування товару є частиною технічних та кількісних вимог.
Пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації також передбачено можливість учаснику запропонувати товар, який є еквівалентом товару, що є предметом закупівлі.
У разі, якщо учасник запропонує замовнику «еквівалентний» товар з іншим фасуванням, ніж передбачено тендерною документацією, це не буде підставою для відхилення тільки у тому випадку, якщо запропоноване фасування товару буде в меншу сторону, тобто з меншою кількістю грамів в упаковці, однак при цьому Учасник повинен збільшити загальну кількість упаковок товару пропорційно до зменшеної кількості грам.
Наприклад, Замовником передбачено закупівлю Суміші молочної «Малиш швидкого приготування» з рисовим борошном, 350 г. у кількості 774 пачки, учасник може запропонувати молочну суміш швидкого приготування з рисовим борошном фасуванням по 100 г у кількості 2 709 пачок.
В той же час, звертаємо Вашу увагу на те, що учасник може запропонувати тільки цілу пачку, тобто кількість пачок має бути зазначена у вигляді цілого числа.
Кількість поставок
Дата подання: 01 квітня 2020 15:29
Дата відповіді: 03 квітня 2020 13:22
Доброго дня. Поставки плануються щомісячно чи раз на квартал?
Відповідь: Доброго дня. Постачання товару здійснюються щомісячно, згідно заявки потреби.
Умови закупівлі
Дата подання: 07 квітня 2020 13:51
Дата відповіді: 08 квітня 2020 11:07
Добрий день, чи не могли б ви пояснити пункт 5.5.3., Розділ №3 Тендерної документації, де зазначається, що «на Учасника-переможця торгів покладаються витрати на оплату послуг Консультанта торгів в 8 000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.) наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг.». Тобто переможець торгів повинен буде відшкодувати Замовнику торгів понесені витрати на юридичні послуги? Зазначена вимога є незаконною, оскільки Замовник торгів у встановленій вартості закупівлі повинен передбачати усі можливі витрати на товар. Просимо прибрати вимогу з тендерної документації. Адже вимога про оплату юридично-консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі, а саме закупівлю Спеціальних продуктів харчування, збагачені поживними речовинами. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації тому що суперечить статті 3 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний будинок дитини» Закарпатської обласної ради повідомляє, що з метою недопущення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні торгів,тендерний комітет користується послугами консультантів. Разом з цим, варто зазначити, що можливості та достатнього обсягу ресурсів для фінансування зазначених вище послуг згідно кошторису доходів та витрат нашепідприємство не має.
У зв’язку з цим, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний будинок дитини» Закарпатської обласної радизмушений дані витрати покладати на учасника-переможця процедури закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МІШКО ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ 226 600,00
UAH з ПДВ
226 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Продан Алла Михайлівна 256 616,00
UAH з ПДВ
256 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 15:18
26 Витяг Податкова124.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 16:27
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:20
Довідка _ виписка.pdf
16 квітня 2020 16:20
Паспорт.pdf
16 квітня 2020 16:20
Накладні.pdf
16 квітня 2020 16:20
Інструкції.pdf
16 квітня 2020 16:20
Довідки_ листи.pdf
16 квітня 2020 16:20
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МІШКО ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ

ФОП Продан Алла Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІШКО ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ
#2738716379
Відхилено 226 600,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 14:25
ФОП Продан Алла Михайлівна
#2711711086
Переможець 256 616,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Продан Алла Михайлівна
#2711711086
256 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 10:08
Додаткова угода №1.JPG зміни до договору
24 лютого 2021 09:52
Специфікація.JPG зміни до договору
24 лютого 2021 09:52
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 17:08
договір №45.pdf укладений
05 травня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Договір Специфікацією №2 (додаток №2 до договору), що додається до цієї угоди, на суму 51261.00 грн. Внести зміни до пунктів 3.1. , 10.1., 12.1. Договору, виклавши їх в наступних редакціях: 3.1. Сума цього договору становить 51 261.00 коп. 10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 30 квітня 2021р. 12.1. Невідємними частинами цього Договору є Додаток №2 -Специфікація №2
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 256 616,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 769,33 UAH)