Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої,принтери та проектори
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2020-04-01-001611-b 5fd9797ba09f40a2a24ea098e789fe53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вечерук Ірина Андріївна

0972806291 ira.ve4eruk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ
Код ЄДРПОУ: 24507442
Вебсайт: http://spacecenter.gov.ua/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 8
Контактна особа: Вечерук Ірина Андріївна
0972806291
ira.ve4eruk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 11:22
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Багатофункціональні пристрої,принтери та проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, Київ, Московська 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка товару належної якості згідно зі специфікацією до договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 13:08
Додаток № 2 до ТД БФП 2020.docx
03 квітня 2020 13:08
Перелік змін.doc
01 квітня 2020 13:07
ТД.DOC
01 квітня 2020 13:07
ОГОЛОШЕННЯ.doc
01 квітня 2020 13:07
Додаток №1.docx
01 квітня 2020 13:07
Додаток №2.docx
01 квітня 2020 13:07
Додаток №3.doc
01 квітня 2020 13:07
Додаток №4.doc
03 квітня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 13:08
Додаток № 2 до ТД БФП 2020.docx
03 квітня 2020 13:08
Перелік змін.doc
01 квітня 2020 13:07
ТД.DOC
01 квітня 2020 13:07
ОГОЛОШЕННЯ.doc
01 квітня 2020 13:07
Додаток №1.docx
01 квітня 2020 13:07
Додаток №2.docx
01 квітня 2020 13:07
Додаток №3.doc
01 квітня 2020 13:07
Додаток №4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-001611-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2499113588
Дата подання: 01 квітня 2020 13:27
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2020 13:00
Шановний Учасник!
Ми уважно розглянули Вашу скаргу щодо дискримінаційної вимоги яка міститься в документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торги, а саме: надання авторизаційного листа, та повідомляємо наступне:
По-перше, закупівля відбувається за процедурою відкритих торгів;
По-друге, на території України є значна кількість неякісних товарів нелегальним шляхом (в обхід митного контрою) обладнання, яке не має офіційної (авторизованої) сервісної підтримки та гарантійного обслуговування. Наявність підтвердження щодо легального походження товару від виробника надає додаткові гарантії щодо постачання товару, який розповсюджується згідно з правилами виробника (ці правила можуть бути різні відповідно до регіону поставки) та подальшого його сервісного обслуговування на території України.
Виробник може надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) його товару в Україні для участі в торгах декільком уповноваженим фірмам. Також у тендерній документації відсутня вимога щодо надання оригіналу листа (як це було у випадку з рішенням АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019).
Відповідно до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», у Додатку 2 до тендерної документації, в технічних вимогах до виробів міститься вираз «або еквівалент», тобто для участі в процедурі закупівель допускаються пропозиції з еквівалентами товару незалежно від виробника і коло виробників не є обмеженим.
Висновок: Враховуючи зазначене Замовник жодним чином не обмежив коло учасників даної закупівлі, тому до тендерної документації вносяться зміни, які частково враховують Ваші вимоги щодо підтвердження прав Учасника продажу (розповсюдження) виробів будь якого виробника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙБІТ" 374 934,84
UAH з ПДВ
374 934,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМПЛА" 378 965,16
UAH з ПДВ
378 965,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 14:53
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:51
23.04.2020.pdf
24 квітня 2020 14:51
23.04.2020 налоговая.pdf
15 квітня 2020 13:29
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:27
17. Субпідрядник.pdf
15 квітня 2020 13:27
12. 236 ГКУ.pdf
15 квітня 2020 13:27
10. Захист довкілля.pdf
15 квітня 2020 13:27
9.2 EPSON IBIT.pdf
15 квітня 2020 13:27
9.1 Canon IBIT.pdf
15 квітня 2020 13:27
8. Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 13:27
7. Додаток №3.pdf
15 квітня 2020 13:27
6. Наказ IBIT подпись.pdf
15 квітня 2020 13:27
3. Статут IBIT подпись.pdf
15 квітня 2020 13:27
2. ст17 Закону.pdf
15 квітня 2020 13:27
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 14:55
Електронний підпис
15 квітня 2020 14:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙБІТ"

ТОВ "СІМПЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙБІТ"
#42502926
Переможець 374 934,84
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙБІТ"
#42502926
374 934,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 18:12
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 14:18
Договір Багатофункціональні пристрої.pdf укладений
07 травня 2020 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 374 934,84
UAH (в тому числі ПДВ 62 489,14 UAH)