Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
автоматизоване робоче місце
Очікувана вартість
232 219,00 UAH
UA-2020-04-01-001504-b ● be1cb4c2c707402f99fa6390b8bded92
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецька |
Код ЄДРПОУ: | 01990418 |
Місцезнаходження: | 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Центральна, буд. 55 |
Контактна особа: |
Інна Бабарика +380624740402 cgb_dzer@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 232 219,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 161,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Автоматизоване робоче місце (Персональний комп’ютер в зборі+Багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2020
—
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 комплект
Автоматизоване робоче місце (Персональний комп’ютер в зборі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2020
—
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 11:31 |
перелік змін 3.docx | |
03 квітня 2020 11:31 |
ТД АРМ КНП ЦМЛ м.Торецька – зі змінами 3.doc | |
02 квітня 2020 15:37 |
перелік змін 2.docx | |
02 квітня 2020 13:46 |
перелік змін.docx |
03 квітня 2020 11:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 квітня 2020 11:31 |
перелік змін 3.docx
|
|||||||||
03 квітня 2020 11:31 |
ТД АРМ КНП ЦМЛ м.Торецька – зі змінами 3.doc
|
|||||||||
02 квітня 2020 15:37 |
перелік змін 2.docx
|
|||||||||
02 квітня 2020 13:46 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 01 квітня 2020 15:29
Дата відповіді: 02 квітня 2020 13:48
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: внесені зміни
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 01 квітня 2020 17:07
Дата відповіді: 02 квітня 2020 14:01
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
3)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до умов Додатку 3.
2. Так
3. Так. Відповідно до умов Додатку 3.
2. Так
3. Так. Відповідно до умов Додатку 3.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-01-001504-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 01 квітня 2020 15:30
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2020 13:48
внесені відповідні зміни до документації
Номер вимоги: UA-2020-04-01-001504-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 квітня 2020 16:40
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу:
«Гарантійний лист щодо вимог по поставці товару Постачальником до Замовника: Гарантуємо, що товар по даній закупівлі буде постачатися до Замовника власним автотранспортом, який знаходиться на балансі або є орендованим. Під час поставки товару до Замовника буде присутня уповноважена особа Постачальника з відповідними документами (довіреність, доручення тощо), які уповноважують її на виконання таких функцій. Гарантуємо, що товар по даній закупівлі не буде відправлятися Замовнику через поштову службу або через будь-яку службу доставки України.»
Вимоги мати власний або орендований транспортний засіб та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією.
Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути
Згорнути
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу:
«Гарантійний лист щодо вимог по поставці товару Постачальником до Замовника: Гарантуємо, що товар по даній закупівлі буде постачатися до Замовника власним автотранспортом, який знаходиться на балансі або є орендованим. Під час поставки товару до Замовника буде присутня уповноважена особа Постачальника з відповідними документами (довіреність, доручення тощо), які уповноважують її на виконання таких функцій. Гарантуємо, що товар по даній закупівлі не буде відправлятися Замовнику через поштову службу або через будь-яку службу доставки України.»
Вимоги мати власний або орендований транспортний засіб та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією.
Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2020 11:34
ВНЕСЕНІ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Інформація про відміну
Дата відміни
22 квітня 2020 16:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі