Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-04-01-001472-a ● af4375143b2641dc8b4222171db05bb3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "АМПУ" в особі Херсонської філії ДП "АМПУ" (Адміністрація Херсонського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728533 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Баранова Катерина Олександрівна +38 (0552)48-13-28 smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Відповідно до Технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги по даному Договору Замовник здійснює за фактично надані обсяги послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після прийняття в повному обсязі Замовником по Акту здавання-приймання документації звітної документації у вигляді Звіту з надання послуг з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів у двох примірниках та підписання Сторонами Акту наданих послуг на підставі рахунку (рахунку-фактури) Виконавця, але не більше ціни за кожну окремо надану послугу, визначену у Додатку № 2 до даного Договору. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 14:32 |
Тендерна документація.docx | |
01 квітня 2020 14:32 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
зауваження
Дата подання: 03 квітня 2020 16:41
Дата відповіді: 07 квітня 2020 15:43
Пропонуємо розглянути наступні зауваження до закупівлі «Послуги з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів»:
Встановлена вартість послуг 420 тис. грн (при загальній протяжності причалів 2235,45 пог.м) та термін виконання робіт (60 календарних днів) принципово не відповідає об’ємам, трудомісткості та особливостям послуг, що надаються. Навіть коли спостереження виконуються з участю місцевих спеціалізованих організацій, що не потребує витрат на відрядження.
Орієнтована вартість послуг повинна складати не менш 720 тис. грн, термін виконання робіт - 90 календарних днів.
На нашу думку, якість виконаних таким чином робіт сумнівна, а отримані результати не можуть бути взяті за основу розробки рекомендацій щодо подальшої технічної експлуатації причалів №№1-10, портофлоту, берегоукріплення лівої сторони затону №2, берегоукріплення правої сторони затону №2, фумігаційного причалу.
В цілому надане, Технічне завдання розроблено формально, без урахування специфіки та фактичного деформативного/технічного станів досліджувальних ГТС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Послуги з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі та орієнтовний термін надання послуг визначено згідно внутрішніх розпорядчих документів та з урахуванням існуючого досвіду ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) (далі – Філія) за аналогічними договорами, а саме: на підставі аналізу терміну наданих аналогічних послуг з урахуванням кількісних характеристик згідно проведеної закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-08-28-000416-b) та, відповідно, укладеного договору №146-В-ХЕФ-18 від 10.10.2018 року (далі - Договір), предметом якого було надання послуг з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів, а також з урахуванням аналізу трудовитрат відповідно до наданих кошторисів до Договору.
Тому орієнтовний термін надання послуг відповідає необхідному терміну для обстеження зазначеної кількісті об’єктів (причалів та інших гідротехнічних споруд) згідно Технічних вимог (Додаток 3 до Тендерної документації).
Також зазначаємо, що Технічні вимоги (Додаток 3 до Тендерної документації) відповідають умовам НД 31.3.002-2003 «Інструкція з інженерного обстеження та паспортизації портових гідротехнічних споруд», а визначення фактичного деформативного стану причалів і є метою закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Послуги з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів).
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Послуги з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі та орієнтовний термін надання послуг визначено згідно внутрішніх розпорядчих документів та з урахуванням існуючого досвіду ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) (далі – Філія) за аналогічними договорами, а саме: на підставі аналізу терміну наданих аналогічних послуг з урахуванням кількісних характеристик згідно проведеної закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-08-28-000416-b) та, відповідно, укладеного договору №146-В-ХЕФ-18 від 10.10.2018 року (далі - Договір), предметом якого було надання послуг з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів, а також з урахуванням аналізу трудовитрат відповідно до наданих кошторисів до Договору.
Тому орієнтовний термін надання послуг відповідає необхідному терміну для обстеження зазначеної кількісті об’єктів (причалів та інших гідротехнічних споруд) згідно Технічних вимог (Додаток 3 до Тендерної документації).
Також зазначаємо, що Технічні вимоги (Додаток 3 до Тендерної документації) відповідають умовам НД 31.3.002-2003 «Інструкція з інженерного обстеження та паспортизації портових гідротехнічних споруд», а визначення фактичного деформативного стану причалів і є метою закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Послуги з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів).
зауваження
Дата подання: 10 квітня 2020 12:37
Дата відповіді: 14 квітня 2020 13:09
Зауваження до проекту договору тендерної документації «закупівля послуг за кодом ДК 021:2015: 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії»
(Послуги з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів)»
Пропонуємо наступні пункти проекту договору викласти у такій редакції:
4.1. Оплата наданих послуг здійснюється послідовно за етапи наданих послуг з авансовим платежем у розмірі 30 % від ціни договору. Оплата за етапи наданих послуг здійснюється в термін не більше 15 банківських днів з моменту отримання Замовником звітної документації, відповідного рахунку та підписаного «Акту здавання-приймання документації» шляхом перерахування Виконавцю коштів у розмірі згідно умов Договору. Залік авансу проводиться пропорційно наданому обсягу послуг.
5.5. В разі отримання мотивованої відмови Замовника від підписання Акту наданих послуг та Акту здавання-приймання документації Сторонами складається протокол, в якому вказуються зауваження і терміни їх усунення (в межах Технічних вимог), обов'язкові для Виконавця.
5.7. Вся документація, оформлена в процесі виконання Договору, по закінченню надання послуг в повному обсязі передається Замовникові і є його власністю після повної сплати послуг.
6.2.8. Вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Виконавцем порушень (в межах Технічних вимог).
8.3. Замовник має право стягнути з Виконавця штраф за неякісне надання послуг за даним Договором у розмірі 20% вартості неякісно наданих послуг. Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісно наданих Послуг, вона визначається погодженим експертом чи експертом призначеним судом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Послуги з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів) повідомляємо наступне.
Порядок та умови надання послуг з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів, які наведені у проекті договору (Додаток 5 до Тендерної документації), чітко визначені та переглядатися не будуть.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Послуги з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів) повідомляємо наступне.
Порядок та умови надання послуг з геодезичних спостережень за деформативним станом причалів, які наведені у проекті договору (Додаток 5 до Тендерної документації), чітко визначені та переглядатися не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" |
232 860,53
UAH
|
118 961,36
UAH
|
Документи |
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" |
310 000,00
UAH
|
119 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Будівельна організація Чорного моря |
237 000,00
UAH
|
237 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" #32290523 |
Переможець |
118 961,36
UAH
|
30 квітня 2020 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 13:20
|
Локальні кошториси.pdf | укладений |
18 травня 2020 13:18
|
Договір 105-В-ХЕФ-20.pdf | укладений |
18 травня 2020 13:18
|