Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шафа ввідно-розподільча) (власні кошти)
Очікувана вартість
1 164 771,96 UAH
UA-2020-04-01-001449-a 7f4e0396f1354727bfe97a88d2265662
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних п

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних п
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 14:26
Очікувана вартість: 1 164 771,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 647,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29119 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Шафа ввідно-розподільча Ш4Т, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
2 шт
Шафа ввідно-розподільча Ш7Т, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законавства. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 14:27
ТД шафа розподільча.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-01-001449-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 08 травня 2020 15:26
Скарга від 08.05.2020р.
Скарга від 08.05.2020р.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 13.05.2020 № 9185.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 08:59

Документи подані скаржником

08 травня 2020 15:26
платіжне доручення 585.pdf
08 травня 2020 15:26
Скарга ТОВ НВО АТОР.pdf
08 травня 2020 16:06
Скарга АТОР.doc

Документи Органу Оскарження

14 травня 2020 08:59
рішення від 13.05.2020 № 9185.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000011 ● df65ef4edbb4437eaacc392a7580058f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2020 13:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


21.05.2020 № 83

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.




Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-01-001449-a 01.04.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення Замовника щодо Запиту Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі 05 червня 2020 року в електронній системі закупівель оприлюднений запит про надання пояснень замовником Державній аудиторської службі України за результатами моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015: 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шафа ввідно-розподільча) номер ID оголошення: UA-2020-04-01-001449-a (далі ‒ Висновок). Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII надаємо обґрунтовані пояснення щодо Висновку з огляду на наступне. Згідно протоколу відхилення № 285/1 від 29 квітня 2020 р. Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - у паспорті на продукцію, наданому учасником згідно п. 2.2 Додатку № 5 тендерної документації, відображені не всі характеристики: розміри (1100-800 мм), кількість вимірювальних каналів (4), кількість модулів (4), тип модулів (МИ-АR-01 (або еквівалент), матеріал (композиційна сталь). - сертифікат відповідності, наданий учасником згідно п. 2.1 Додатку № 5 тендерної документації, не містить інформації про номенклатуру запропонованої учасником продукції, яка буде постачатися, а саме: шафа ввідно-розподільча Ш4Т, Ш7Т. Згідно додатку №1 тендерної документації замовником визначено вимоги (технічні, якісні та кількісні) до предмета закупівлі – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (шафа ввідно-розподільча) Шафа ввідно-розподільча Ш4Т, (або еквівалент) та Шафа ввідно-розподільча Ш7Т, (або еквівалент) ТОВ «НВО .А.Т.О.Р.» у складі тендерної пропозиції надало Додаток «Цінова пропозиція» та Додаток «Інформація про предмет закупівлі» в яких зазначено найменування запропонованої учасником продукції – еквівалент Шафа 4Т та Шафа 7Т. Згідно з Додатком №5 тендерної документації «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі (слід звернути увагу – Документальне підтвердження, тобто вище викладеним Додатком передбачено надання Учасником документів на підтвердження відповідних характеристик запропонованої продукції, в т. ч. сертифікатів та паспортів), учасник повинен надати відповідні документи у складі тендерної пропозиції на підтвердження характеристик запропонованої продукції вимогам, які визначені Замовником, а саме: Згідно п.2 Додатку №5 «На підтвердження відповідності продукції вітчизняного та імпортного виробництва, надати один із наступних документів» - Копію сертифікату відповідності; - Декларацію про відповідність; - Сертифікат перевірки. ТОВ «НВО .А.Т.О.Р.» надало у складі пропозиції «Сертифікат відповідності за №UAO.YT.072210-19 від 22.07.2019р. (з додатком), в якому відсутня інформація щодо запропонованої продукції Шафи 4Т та Шафа 7Т, тобто зазначені шафи «не сертифіковані» Будь якого іншого документу на виконання п.2 Додатку №5 ТОВ «НВО .А.Т.О.Р.» у складі тендерної пропозиції не надано, таким чином Учасником не виконано вимоги тендерної документації Замовника в цій частині. Згідно п. 2 пп. 2 Додатку №5 «На кожен вид продукції надати копію одного з наступних зразків документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонований до постачання (сертифікат/паспорт якості, паспорт, етикетка, інструкція з експлуатації, тощо), завірені учасником торгів». В паспорті якості на шафу Ш4Т відсутня інформація щодо розмірів (1100-800мм), кількість вимірювальних каналів (4), кількість модулів (4), тип модулів (МИ - AR - 01), матеріал (композиційна сталь). Враховуючи вищевикладене ТОВ «НВО .А.Т.О.Р.» не виконані вимоги тендерної документації – п.2 та пп.2 Додатку №5, яким передбачено документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам предмету закупівлі, запропонованої продукції. Крім того слід зазначити, що ТОВ «НВО .А.Т.О.Р.» внесено інформацію до Додатку «Інформацію про предмет закупівлі самостійно, виключно «під вимоги Замовника», відповідно до п.2 пп.2 Додатку Учасник надає «Паспорт від виробника ТОВ «ХЗЕМ», в якому відображені не всі характеристики. Наступник Учасником процедури закупівлі – ТОВ «Інвіт груп» (різниця в ціновій пропозиції між 1-м та 2-м учасниками 11 тис. грн при очікуваній вартості закупівлі 1164,8 тис. грн) в підтвердження технічних та якісних характеристик, (визначених Додатком №5 тендерної документації замовника) надано «Зразки паспортів» від виробника ТОВ «НВФ СкаД», в яких повністю відображені технічні та якісні характеристики відповідно до вимог Замовника. Тому вважаємо що згідно закону України «Про публічні закупівлі» Замовником дотримані всі вимоги закону.

2020-06-10 10:58:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-08-13 09:19:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 068 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВІТ ГРУП" 1 159 680,00
UAH з ПДВ
1 079 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "ФЛАЙТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 1 163 280,00
UAH з ПДВ
1 163 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 13:26
Електронний підпис
16 квітня 2020 13:25
СТАТУТ_06_08_2019.pdf
16 квітня 2020 13:25
Сертифікат 9001.pdf
16 квітня 2020 13:25
Протокол 14.pdf
16 квітня 2020 13:25
Паспорт Ш7Т.pdf
16 квітня 2020 13:25
Паспорт Ш4Т.pdf
16 квітня 2020 13:25
Наказ (1).pdf
16 квітня 2020 13:25
Лист-відгук (2).pdf
16 квітня 2020 13:25
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
16 квітня 2020 13:25
Витяг ПДВ.pdf
16 квітня 2020 13:25
296 Лист пояснення.pdf
16 квітня 2020 13:25
294 Довідка стаття 17.pdf
16 квітня 2020 13:25
292 Довідка на товар.pdf
16 квітня 2020 13:25
291 Лист-згода умов.pdf
16 квітня 2020 13:25
290 Захист довкілля.pdf
16 квітня 2020 13:25
289 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 16:10
квитанція 1.pdf
16 квітня 2020 09:21
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:30
проект договору.pdf
15 квітня 2020 18:30
про_використання_ТУ.pdf
15 квітня 2020 18:30
Статут.pdf
15 квітня 2020 18:30
витяги ТУ У.pdf
15 квітня 2020 18:30
Представител_ство.pdf
15 квітня 2020 18:30
інструкція.rar
15 квітня 2020 18:30
цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2020 18:30
по ст. 17.pdf
15 квітня 2020 18:30
відгук.pdf
15 квітня 2020 18:30
Гарантия.zip

Публічні документи

15 квітня 2020 17:26
Ліцензія.rar
15 квітня 2020 17:25
Банківська гарантія.rar
15 квітня 2020 17:24
Цінова пропозиція.PDF
15 квітня 2020 17:24
Технічні документи .PDF
15 квітня 2020 17:24
представництво.pdf
15 квітня 2020 17:24
Кваліфікація.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."

ТОВ "ІНВІТ ГРУП"

ТОВ "Будівельна компанія "ФЛАЙТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."
#38381956
Відхилено 1 068 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:32
ТОВ "ІНВІТ ГРУП"
#39870071
Переможець 1 079 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ІНВІТ ГРУП" #39870071

№ рішення у справі

65/63-р/к

Дата рішення у справі

24.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНВІТ ГРУП"
#39870071
1 079 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 16:35
Інвіт Груп 001449-a ду1.pdf укладений
05 серпня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 16:08
Інвіт груп 001449-а.pdf укладений
26 травня 2020 16:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони прийшли до згоди щодо розірвання договору.