Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали за кодом ДК 021:2015 33140000-3 (Рукавички нестерильні)
Очікувана вартість
13 483,00 UAH
UA-2020-04-01-001309-b ee077e405b0e402c8a372b34e6458768
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Співак Людмила Олександрівна

+380487293669 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Співак Людмила Олександрівна
+380487293669
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 13 483,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 134,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Медичні матеріали за кодом ДК 021:2015 33140000-3 (Рукавички нестерильні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9700 пара
Рукавички не стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку покупця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на товар та на підставі отриманого покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від постачальника Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 12:15
проект договору.pdf
01 квітня 2020 12:15
вимоги до учасників.pdf
01 квітня 2020 12:15
технічна специфікація.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій