«Реконструкція (термомодернізація) гуртожитку по вул.Машинобудівників, 36 під гуртожиток сімейного типу, м. Дружківка, Донецької області. Коригування»
Очікувана вартість
39 151 434,00 UAH
UA-2020-04-01-001278-a 788ceff602394a669d76e72318487fa4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35626526
Місцезнаходження замовника: 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Соборна, 15а
Контактна особа замовника: Каушнян Віта Вікторівна
380626742017
oks_dgs@meta.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 15:45
Очікувана вартість: 39 151 434,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 199 474,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі не надання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція (термомодернізація) гуртожитку по вул.Машинобудівників, 36 під гуртожиток сімейного типу, м. Дружківка, Донецької області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. Машинобудівників, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-001278-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Автоінтерстрой", Код ЄДРПОУ:33620522
Дата подання: 05 травня 2020 14:33
Вимога про скасування протоколу засідання тендерного комітету від 04.05.2020р. № 06-05
Протокол прийнято з порушенням норм чинного законодавства України, відповідно він підлягає скасуванню
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 10:05
На Вашу вимогу від 05.05.2020 року про скасування рішення тендерного комітету КП "УКБ" Дружківської міської ради повідомляємо, що рішення прийнято на підставі законодавства України. Підстав для скасування рішення не має. По перше, учасник ТОВ "Автоінтерстрой" не має ліцензію на право виконання робіт по монтажу противопожежної сигналізації. Тобто виконувати ці роботи учасник не може на законних підставах, що є підставою для відділення тендерної пропозиції. По друге, стосовно того, що в рішенні вказано про субпідрядника то пояснюємо, що тендерний комітет мав на увазі, що якби ТОВ "Автоінтерстрой" залучала субпідрядника, який би мав вищевказану ліцензію. Ніякої вказівки на те, що повинен учасник мати субпідрядника в рішенні не має.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000018 ● 864ae0a1930544f99fb4d23234ad92d0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-21 14:20:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-04-01-001278-a 01.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради, 35626526, Україна, Дружківка, вул. Соборна, 15а
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція (термомодернізація) гуртожитку по вул.Машинобудівників, 36 під гуртожиток сімейного типу, м. Дружківка, Донецької області. Коригування», 39151434UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 788ceff602394a669d76e72318487fa4, 2020-04-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 21 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Управління капітального будівництва» Дружківської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.02.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Синергія-БТ» (далі – ТОВ «Синергія-БТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автоінтерстрой» (далі – ТОВ «Автоінтерстрой»), приватного підприємства «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» (далі – ПП «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС»), протоколи засідання тендерного комітету від 27.04.2020 № 05-04, від 04.05.2020 № 06-05, від 06.05.2020 № 07-05. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 5 (підпункт 5.6.1) розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації, визначеної пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимогами абзацу третього частини першої статті 24 Закону встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. З огляду на зазначене, та враховуючи суму очікуваної вартості предмету закупівлі розмір забезпечення тендерної пропозиції не повинен перевищувати 195 757,17 грн. Проте, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації визначив предмет закупівлі «роботи» та визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 199 474,92 грн, що дорівнює 0,50949 відсотка від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Синергія-БТ», ТОВ «Автоінтерстрой», ПП «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує Замовника вжити заходів, зокрема шляхом відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Синергія-БТ" 34 560 000,00
UAH з ПДВ
34 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автоінтерстрой" 39 050 982,82
UAH з ПДВ
39 050 982,82
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" 39 110 000,00
UAH з ПДВ
39 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 09:59
sign.p7s
17 квітня 2020 11:04
sign.p7s
17 квітня 2020 11:03
Локальні кошториси.pdf
17 квітня 2020 11:03
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2020 11:03
Довідка про ПДВ.pdf
17 квітня 2020 11:03
Оригінал ліцензії.pdf
17 квітня 2020 11:03
Пакти.pdf
17 квітня 2020 11:03
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 квітня 2020 11:03
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 11:03
Довідки ст17.pdf
17 квітня 2020 11:03
Відгук СБУ.pdf
17 квітня 2020 11:03
Відгук УКБ.pdf
17 квітня 2020 11:03
Оригінал актів КБ 2 ГБ 1.pdf
17 квітня 2020 11:03
Оригінал договору ГБ 1.pdf
17 квітня 2020 11:03
Лист про свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 06:41
sign.p7s
16 квітня 2020 06:40
Протокол НР.7Z
16 квітня 2020 06:40
Наказ Фролова Ю.М.7Z
16 квітня 2020 06:40
Лист для клієнтів.7z
16 квітня 2020 06:40
Гарантія 2531-20.7z
16 квітня 2020 06:40
Витяг із Статуту.7z
16 квітня 2020 06:40
Банківська ліцензія.7z
16 квітня 2020 06:40
oledata.mso
15 квітня 2020 11:51
sign.p7s
15 квітня 2020 11:50
22. КАЛКЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
15 квітня 2020 11:50
21.4. РОЗРАХУНКИ.pdf
15 квітня 2020 11:50
21.3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
15 квітня 2020 11:50
20. ВІДПОВІДНІСТЬ СТ.17.pdf
15 квітня 2020 11:50
18. ЛИСТ ПРО РУХ ГК.pdf
15 квітня 2020 11:50
17. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdf
15 квітня 2020 11:50
16.3. ВІДГУК.pdf
15 квітня 2020 11:50
16.2. ДОГОВОР 197 Б.pdf
15 квітня 2020 11:50
16.1. ДОГОВОР 34 Б.pdf
15 квітня 2020 11:50
16. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
15 квітня 2020 11:50
14. НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
15 квітня 2020 11:50
13. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
15 квітня 2020 11:50
11. ЛІЦЕНЗІЯ ПП ДБС.pdf
15 квітня 2020 11:50
9. ПАКТ.pdf
15 квітня 2020 11:50
6. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 квітня 2020 11:50
5. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 квітня 2020 11:50
4. ДОВІДКА ПРО ЕЦП.pdf
15 квітня 2020 11:50
3. ПДВ.pdf
15 квітня 2020 11:50
2. СТАТУТ, ОПИС.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Синергія-БТ"
#38874644
Відхилено 34 560 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 13:48
ТОВ "Автоінтерстрой"
#33620522
Відхилено 39 050 982,82
UAH з ПДВ
04 травня 2020 10:50
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
#33991075
Відхилено 39 110 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 10:10

Інформація про відміну

Дата відміни
06 травня 2020 10:10
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку