Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція аварійної частини будівлі літ. Б-2 та аварійної частини будівлі літ. Г-2 державного професійно-технічного навчального закладу «Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти» по пров. Стовби, 1 у м. Жовті Води (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
14 783 750,40 UAH
UA-2020-04-01-001160-b c9999cfb8fee46c49feb7589f553db89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Анатоліївна Кришина

+380961102266 zdcptobug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти"
Код ЄДРПОУ: 02541846
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, ВУЛ. СОЛОВЙОВА, будинок 1
Контактна особа: Ірина Анатоліївна Кришина
+380961102266
zdcptobug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:11
Очікувана вартість: 14 783 750,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція аварійної частини будівлі літ. Б-2 та аварійної частини будівлі літ. Г-2 державного професійно-технічного навчального закладу «Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти» по пров. Стовби, 1 у м. Жовті Води (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52201, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, пров. Стовби,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник при наявності бюджетних коштів на розрахунковому рахунку, протягом 20 (двадцяти) банківських днів перераховує Підряднику/Генпідряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% вартості фактичного фінансування, керуючись постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 №1764. Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок здійснюється після повного завершення виконання будівелних робіт передбачених цим Договором, включаючи усунення недоліків, виявлених під час приймання, по факту надходження бюджетних коштів на відповідний розрахунковий рахунок Замовника, та підписання акта здачі – приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі КБ-3. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 11:51
Додатки до договору.doc
01 квітня 2020 11:51
Тендерна документація 01.04.20.doc
01 квітня 2020 11:51
протокол 64.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-001160-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:39086059
Дата подання: 05 травня 2020 17:58
Вимога про скасування протоколу дискваліфікації
Вимога

Товариство з обмеженою відповідальністю «СК «СТРОЙІНВЕСТ», в особі директора Кравченка Юрія Олександровича, як учасник закупівлі «Реконструкція аварійної частини будівлі літ. Б-2 та аварійної частини будівлі літ. Г-2 державного професійно-технічного навчального закладу «Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти» по пров. Стовби, 1 у м. Жовті Води» (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-01-001160-b ID: c9999cfb8fee46c49feb7589f553db89) уважно проаналізувавши протокол засідання тендерного комітету про відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів № 75 від 27.04.2020 (далі – Протокол), який було відхиллено нашу пропозицію, як Учасника, обґрунтовуючи це пунктом 7.1 Протоколу, вважаємо відхилення нашої пропозиції необґрунтованим виходячи з наступного:
1. В підпункті 1 пункту 7 протоколу зазначено, що учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «СК «СТРОЙІНВЕСТ» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 13.04.2020 № 160/4. Вищевказана довідка не містить інформації щодо спеціальності наступних працівників, а саме: Василенко Р.С., Цісар В.Г., Щербак Т.І., Рохно В.А., Микитенко В.В., Цимбал С.О., Анікін О.В., Щудро Ю.В., Стряпан О.Б., Таряник А.В., Гербер А.В., чим порушено вимоги підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації.
На вимогу тендерної документації нами надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору про закупівлю та зазначено прізвища, ім’я, по-батькові, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи роками та місяцями. Звертаємо Вашу увагу, що спеціальність вказується, наприклад, за наявності спеціального посвідчення встановленого зразка. Зазначені посвідчення надаються учбовими комбінатами після проходження працівником навчання та успішного складення іспиту.
Варто зазначити, що тендерною документацією не встановлено обмежень щодо обов’язкової (мінімальної) кількості осіб у яких має бути зазначена спеціальність та не встановлено дискримінуючих вимог щодо недопустимості осіб з спеціальною освітою. Більше того, Законом України «Про отримання середньої загальної освіти», отримання загальної середньої освіти не має на увазі отримання певної спеціальності.
Таким чином, інформація, вказана в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надана у повному обсязі у відповідності до вимог передбачених тендерною документацією.
Відповідно, посилання тендерного комітету на вказані обставини, є протизаконними та необґрунтованими.
2. В підпункті 2 пункту 7 Протоколу зазначено, що відповідно до п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – Інструкція) тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників процедури закупівлі, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що складається довідка у довільній формі та подається у складі тендерної пропозиції учасника окремо по кожному із документів.
Звертаємо увагу, що пункт 4 Таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації, як зазначено в уточненні в дужках, стосується учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, як би учасник ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» мав би статус фізичної особи або фізичної особи-підприємця, то на вимогу пункт зазначеного в даному абзаці, був би зобов’язаний надати довідку про паспортні дані, і лише в тому випадку, якби надання такої інформації не було б можливим, виникнув обов’язок надати довідку відповідно до Інструкції.
Зважаючи на те, що учасник ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» має статус юридичної особи, обов’язку надавати пояснення та довідки, що стосуються учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відповідно до вимог затверджених у тендерній документації, у ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не виникає.
Аналогічна ситуація щодо пояснювальної записки учасника-нерезидента. Пояснювальні записки, за умовами тендерної пропозиції, мають надаватися саме учасниками-нерезидентами, якщо документи які вимагаються від такого учасника не можуть бути ним надані. У ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ», як учасника зареєстрованого на території України, не виникає обов’язку надавати довідки, які тендерною документацією вимагаються від учасників-нерезидентів.
Необхідність подання довідок, що стосуються фізичних осіб, фізичних осіб-нерезидентів або учасників-нерезидентів Замовником виходячи із змісту протоколу не доведено. Порушення зазначені в Протоколі не гуртуються на вимогах передбачених Тендерною документацією, тим самим повторно здійснено посилання на неіснуючі порушення.
3. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» – подаючи свою тендерну пропозицію, учасник дає згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-17.
Таким чином, подаючи свою пропозицію ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ», в розумінні вищевказаного пункту, автоматично подано згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-17 (далі – Згода). Тобто подання тендерної пропозиції є автоматичним поданням згоди.
Разом з тим, варто наголосити на тому, що тендерною документацією не передбачено додаткове подання Згоди у вигляді довідки, як окремий документ, чи у інший спосіб.
Таким чином, порушення з боку учасника відсутнє, неподання згоди Замовником не доведено.

Відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець процедури закупівель учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлю.
Керуючись п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Як передбачено ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та відповідно до п. 4 цієї ж частини, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Керуючись вищевикладеним, Замовником не обґрунтовано жодне з порушень зазначене в протоколі засідання тендерного комітету про відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів № 75 від 27.04.2020, оскільки ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» в повному обсязі дотримано вимоги передбачені в Тендерній документації, і разом з тим, незаконно відхиллено найбільш економічно вигідну пропозицію, яку оформлено у відповідності до вимог Тендерної документації. Оцінку тендерної пропозиції здійснено упереджено та необ’єктивно.
На підставі вищевикладеного та керуючись п. 15 ч. 1 ст. 1, ч. 1 ст. 25, п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати своє незаконне та необґрунтоване рішення про відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів в протоколі № 75 від 27.04.2020.
3. Скасувати незаконне рішення про визнання переможцем ТОВ «КРЕДО» (ЄДРПОУ 40757521) – Протокол № 76 від 28.04.2020.
4. Повторно розглянути тендерну пропозицію та визнати Переможцем ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» у закупівлі «Реконструкція аварійної частини будівлі літ. Б-2 та аварійної частини будівлі літ. Г-2 державного професійно-технічного навчального закладу «Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти» по пров. Стовби, 1 у м. Жовті Води» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-01-001160-b ID: c9999cfb8fee46c49feb7589f553db89).

В іншому випадку ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» буде вимушене звернутися до Антимонопольного комітету за захистом своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 16:49
Доброго дня!
В період проведення процедури закупівлі робіт з реконструкції аварійної частини будівлі літ. Б-2 та аварійної частини будівлі літ. Г-2 державного професійно-технічного навчального закладу «Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти» по пров. Стовби, 1 у м. Жовті Води (ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (далі – процедура закупівлі робіт) правові та економічні засади здійснення закупівель робіт для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулювалися Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, в редакції від 17.03.2020 року (далі – Закон №922).
Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом.
Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону №922 тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону №922 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з пп.2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації, учасник процедури закупівлі робіт повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю із зазначенням, в тому числі їх спеціальності.
Звертаємо увагу на те, що тендерна документація не містить відомостей щодо винятків з вимоги встановленої пп.2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації, яким вимагається надання інформації стосовно спеціальності працівників.
З урахуванням викладеного, учасник процедури закупівлі робіт, для належного виконання вимоги пп.2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації повинен обов’язково зазначити в довідці, що містить інформацію про наявність у учасника основних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформацію щодо спеціальності працівників.
Тому твердження ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ», що спеціальність вказується за наявності спеціального посвідчення встановленого зразка є безпідставним, адже відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону №922 тендерна пропозиція готується учасником відповідно до вимог тендерної документації, якою і встановлюються умови стосовно подання чи не подання певної інформації або документів.
Стосовно посилання ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» на Закон України «Про отримання середньої загальної освіти», то таке посилання, теж є безпідставним, адже тендерна документація не містила окремих вимог щодо того, що учасник повинен надати інформацію стосовно спеціальності працівників з урахуванням вимог вказаного нормативно-правового документу.
У разі, якщо фізична чи юридична особа не згодна з певними вимогами тендерної документації, то в такому випадку, керуючись ч.1 ст.23 Закону №922 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
По процедурі закупівлі робіт звернення щодо наявності в тендерній документації будь-яких порушень або дискримінаційних вимог не подавалися, в тому числі з боку ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ».
Вищевказане свідчить про те, що всі учасники процедури закупівлі робіт повинні здійснювати підготовку тендерних пропозицій відповідно до встановлених тендерною документацією вимог, зокрема тих, що стосуються надання інформації стосовно спеціальності працівників.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 13.04.2020 №160/4.
Вищевказана довідка не містить інформації щодо спеціальності наступних працівників, а саме: Василенко Р.С., Цісар В.Г., Щербак Т.І., Рохно В.А., Микитенко В.В., Цимбал С.О., Анікін О.В., Щудро Ю.В., Стряпан О.Б., Таряник А.В., Гербер А.В., чим порушено вимоги пп.2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» в цій частині не відповідала вимогам тендерної документації, що і стало однією з причин її відхилення на підставі п.4 частини 1 статті 30 Закону №922.
Щодо не надання ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» довідки.
Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом.
Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону №922 тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону №922 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників процедури закупівлі, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що складається довідка у довільній формі та подається у складі тендерної пропозиції учасника окремо по кожному із документів.
Згідно з п.4 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації від фізичних осіб, або фізичних осіб-підприємців вимагалася довідка (якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець) в довільній формі щодо паспортних даних (серія, №, дата видачі та орган, який його видав, дата народження).
Згідно з п.9 Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації від учасників-нерезидентів вимагалося надати пояснювальну записку, яка надається учасником-нерезидентом у відповідності до додатку 6 до тендерної документації.
З огляду на вимогу п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник процедури закупівлі робіт, який не являється фізичною особою, фізичною особою-підприємцем, а також нерезидентом повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо не надання довідки, а також пояснювальної записки.
У разі, якщо учасник сумнівається в правильному трактуванні тих, чи інших вимог тендерної документації, то в такому випадку відповідно до ч.1 ст.23 Закону №922 він мав право звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Однак, ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не використало право надане ч.1 ст.23 Закону №922 щодо звернення до замовника за роз’ясненням вимог п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що призвело до не вірного трактування учасником вимог вказаного пункту тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ», у порушення вимог п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не надано довідку у довільній формі щодо не подання довідки для фізичних осіб, або фізичних осіб-підприємців, а також пояснювальної записки для учасників-нерезидентів.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» в цій частині не відповідала вимогам тендерної документації, що і стало однією з причин її відхилення на підставі п.4 частини 1 статті 30 Закону №922.
Щодо не надання ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» згоди на використання персональних даних.
Згідно з п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому вказаним нормативно-правовим актом.
Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону №922 тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону №922 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації подаючи свою тендерну пропозицію, учасник дає згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-17 від 01 червня 2010 р.
Вимога п.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації свідчить про те, що учасник процедури закупівлі подаючи тендерну пропозицію повинен надати у її складі згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що як приклад, виконано двома іншими учасниками процедури закупівлі робіт.
У разі, якщо учасник сумнівається в правильному трактуванні тих, чи інших вимог тендерної документації, то в такому випадку відповідно до ч.1 ст.23 Закону №922 він мав право звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Однак, ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не використало право надане ч.1 ст.23 Закону №922 щодо звернення до замовника за роз’ясненням вимог п.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, що призвело до не вірного трактування учасником вимог вказаного пункту тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» згода на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-17 від 01 червня 2010 р відсутня, чим порушено вимоги п.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» в цій частині не відповідала вимогам тендерної документації, що і стало однією з причин її відхилення на підставі п.4 частини 1 статті 30 Закону №922.
Враховуючи вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» відхилено правомірно за наявності підстав визначених Законом №922.



Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 14 136 900,73
UAH з ПДВ
14 136 900,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "К Р Е Д О" 14 720 000,00
UAH з ПДВ
14 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" 14 760 000,00
UAH з ПДВ
14 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 11:14
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:13
СК СРОЙІНВЕСТ 18367 p7s.zip
17 квітня 2020 11:13
документи.rar

Публічні документи

29 квітня 2020 16:40
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:34
Договірна ціна.pdf
29 квітня 2020 16:34
Довідка МВС.pdf
29 квітня 2020 16:34
Довідка ДПІ.pdf
15 квітня 2020 16:06
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:04
Ліцензія завірена.zip
15 квітня 2020 16:04
Гарантия 18933.zip
15 квітня 2020 16:04
42. Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 квітня 2020 16:04
40. ДЦ ОС_ЛС_ВР_ОПР22.pdf
15 квітня 2020 16:04
39. ДЦ ЛС_ВР_ОПР212.pdf
15 квітня 2020 16:04
38. ДЦ ЛС_ВР_ ОПР211.pdf
15 квітня 2020 16:04
37. ДЦ ЕРНСМЗ_Т11_Т2_Т3-10.pdf
15 квітня 2020 16:04
36. ДЦ ОС2-1.pdf
15 квітня 2020 16:04
35. ДЦ.pdf
15 квітня 2020 16:04
28. Інформація ст.17.pdf
15 квітня 2020 16:04
27. Копія ліцензії.pdf
15 квітня 2020 16:04
20. Копія наказу на дир.pdf
15 квітня 2020 16:04
19. Протокол на дир 2.pdf
15 квітня 2020 16:04
18. Протокол на дир 1.pdf
15 квітня 2020 16:04
17. Проект договору.pdf
15 квітня 2020 16:04
15. Довідки банк.pdf
15 квітня 2020 16:04
13. Копія Витягу ПДВ.pdf
15 квітня 2020 16:04
7. Дог над посл техн 73.pdf
15 квітня 2020 16:04
5. Дог над посл техн 0104.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 11:47
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:32
Інше.rar
14 квітня 2020 17:32
Додаток 3.rar
14 квітня 2020 17:32
Додаток 2.rar
14 квітня 2020 17:32
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ТОВ "К Р Е Д О"

ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Відхилено 14 136 900,73
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 10:38
ТОВ "К Р Е Д О"
#40757521
Переможець 14 620 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "К Р Е Д О"
#40757521
14 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 11:25
ДУ2дог44Кредо.pdf зміни до договору
29 травня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 10:35
ДУ1дог44Кредо.pdf зміни до договору
29 травня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 12:39
дог44КРЕДО.pdf укладений
15 травня 2020 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди пункт 2.1.Договору викласти наступній редакції: «2.1. договірна ціна робіт з реконструкції визначається на основі твердого кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (додаток 1), є твердою і складає – 14620 000,00 грн. (чотирнадцять мільйонів шістсот двадцять тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 436 666,67 грн. (два мільйони чотириста тридцять шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.), в тому числі на 2020 рік у сумі 4 463 701,00 грн. (чотири мільйони чотириста шістдесят три тисячі сімсот одна грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % 743 950,17 грн. (сімсот сорок три тисячі дев’ятсот п’ятдесят грн. 17 коп.), на 2021 рік у сумі 10 156 299,00‬ грн. (десять мільйонів сто п’ятдесят шість тисяч двісті дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % 1 692716,50 грн. (один мільйон шістсот дев’яносто дві тисячі сімсот шістнадцять грн. 50 коп.).
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди змінити Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» і Додаток 3 «Графік фінансування» Договору та викласти їх в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 463 701,00
UAH (в тому числі ПДВ 743 950,16 UAH)