Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

юридичні послуги та консультації (послуги зовнішнього юридичного радника) щодо представництва інтересів АТ «Укрзалізниця» в іноземних юрисдикціях, у тому числі в іноземних судах та арбітражах, а також у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами з усіх питань, що виникають у процесі такого представництва (власні кошти)
legal services and consultations (external legal advisor’s services) for the representation of the JSC “Ukranian Railways” in foreign jurisdictions including foreign courts and arbitrations as well as in the relationship with other legal entities and individuals on all matters arising in the process of such representation
Очікувана вартість
14 999 999,60 UAH
UA-2020-04-01-001077-c a81f52f730c84599ba85d121a47fe87d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Олександр
4069866
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia)
National ID: 40150237
Contact point: Shevchenko Vira
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Additional contacts: Alexander
4069866

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 19:00
Очікувана вартість: 14 999 999,60 UAH з ПДВ
Publication date: 01 квітня 2020 17:01
Enquiries until: 27 квітня 2020 19:00
Complaints submission until: до 03 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 травня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Scope of the procurement

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка конфлікту інтерсесів
Дата подання: 12 квітня 2020 10:41
Дата відповіді: 15 квітня 2020 13:28
Доброго дня! Для проходження процедури перевірки конфлікту інтересів повідомте, будь ласка, хто є боржниками, зареєстрованими 1) на території Чеської Республіки та 2) на території Швейцарії у відповідних справах у Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України.
Відповідь: - Боржником за рішеннями Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України, які потребують виконання на території Чеської Республіки виступає ТОВ «High quality industries s.r.o.» (місце реєстрації відповідача – м. Карлові Вари, Чеська Республіка);
- Боржником за рішенням Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України, яке потребує виконання на території Швейцарії виступає PLASKE SA (місце реєстрації відповідача – м. Женева, Швейцарія)
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 12 квітня 2020 11:12
Дата відповіді: 15 квітня 2020 13:32
Згідно з п.п. 2.1. п. 2. Лотів 1, 2, 3 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", Учасник підтверджує, що до виконання Договору планується залучення щонайменше одного адвоката, допущеного до практики у [відповідній юрисдикції], адвокатів у кількості не менше 3 (трьох) осіб, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з ведення судових справ на території [відповідної юрисдикції] у якості головного (основного) юридичного радника, та інших працівників, серед яких не менше 2 (двох) осіб володіють українською/російською мовою, які мають досвід виконання іноземних арбітражних рішень у [відповідній юрисдикції]. Питання: Чи може група адвокатів у кількості не менше 3 (трьох) осіб, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з ведення судових справ на території [відповідної юрисдикції] у якості головного (основного) юридичного радника, вже включати адвоката, допущеного до практики у [відповідній юрисдикції], який також володіє українською або російською мовою? Наскільки принциповою є вказана команда із 6 осіб та розподіл їхніх кваліфікацій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Може включати. При цьому, беручи до уваги великий обсяг матеріалів, категорії справ та їх економічне значення для АТ «Укрзалізниця», можливість залучення учасником працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи з ведення судових справ на території відповідної юрисдикції, у кількості не менше 6 (шести) осіб та відповідного розподілу за їх кваліфікацією, є принциповим для Товариства, адже свідчить про спроможність учасника, належним чином та своєчасно виконати поставлені перед ним завдання
Роз'яснення щодо пунктів 2.1 та 4.1 Додатку № 2-1 щодо Лоту 1
Дата подання: 15 квітня 2020 10:33
Дата відповіді: 21 квітня 2020 10:35
Шановні панове, доброго дня! Звертаємось до Вас з проханням надати відповіді на наступні питання відносно кваліфікаційних вимог, встановлених до Учасника процедури закупівлі: Пункт 2.1 Розділу 2 Додатку № 2-1 щодо Лоту 1 до Тендерної документації встановлює, що Учасник повинен залучити до виконання Договору щонайменше одного адвоката, допущеного до практики в Англії та Уельсі, а також адвокатів у кількості не менше трьох осіб, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з ведення арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді у якості головного (основного) юридичного радника, та інших працівників, серед яких не менше двох осіб володіють українською/російською мовою, які мають досвід виконання іноземних арбітражних рішень в Чеській Республіці, Швейцарії. Питання: 1. Просимо роз’яснити, чи в розумінні вимог згаданого вище Пункту 2.1. адвокат, який допущений до практики в Англії та Уельсі та залучається до виконання Договору, в обов’язковому порядку повинен мати кваліфікацію баррістера чи такий адвокат повинен мати лише дозвіл на зайняття юридичною практикою на території Англії та Уельса, тобто бути соліситором? 2. Окрім цього, просимо повідомити, чи інші працівники у кількості не менше двох осіб, зазначені в Пункті 2.1 вище, та які плануються до виконання Договору й володіють українською/російською мовою, повинні в обов’язковому порядку мати досвід виконання іноземних арбітражних рішень в Чеській Республіці та Швейцарії? Просимо провести перевірку стосовно того, чи правильно вказана вимога щодо наявності у працівників досвіду виконання іноземних рішень на території Чеської Республіки та Швейцарії стосовно Лоту 1 процедури закупівлі у п.2.1. та 4.1. Заздалегідь дякуємо за відповідь. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, адвокат, який допущений до практики в Англії та Уельсі та залучається до виконання Договору, в обов’язковому порядку повинен мати кваліфікацію баррістера.

2.До Тендерної документації внесені відповідні зміни.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 16 квітня 2020 16:13
Дата відповіді: 22 квітня 2020 14:02
Згідно п.4.2., Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору щодо надання юридичних послуг з ведення арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді у якості головного (основного) радника надає 1) рекомендаційний лист від контрагента (замовника послуг) про повне виконання відповідного договору або акт приймання-передання наданих послуг (за відповідним договором), підписаний без зауважень; та 2) арбітражне рішення або процесуальні документи / витяги з процесуальних документів, що підтверджують участь у розгляді справи. Питання щодо надання арбітражного рішення або процесуальних документів: чи може на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору бути наданий лист за підписом Лондонського міжнародного арбітражного суду про участь працівників Учасника у відповідному арбітражному провадженні, враховуючи конфіденційність усіх матеріалів арбітражу, в тому числі, арбітражного рішення та процесуальних документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасником, серед іншого, може бути надано лист за підписом Лондонського міжнародного арбітражного суду про участь працівників Учасника у відповідному арбітражному провадженні.
Лот 1, п. 4. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів
Дата подання: 20 квітня 2020 14:01
Дата відповіді: 22 квітня 2020 14:00
Згідно з пп. 4.1. тендерної документації нової редакції, Учасник підтверджує, що він має досвід виконання аналогічного договору (договорів) щодо надання юридичних послуг у справах про визнання та виконання іноземних арбітражних рішень в Чеській Республіці, Швейцарії та з ведення арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді у якості головного (основного) радника. Інформація щодо такого договору (договорів) подається шляхом заповнення Таблиці 3. Питання: чи дійсно (і чому) вимагається досвід у справах про визнання та виконання іноземних арбітражних рішень в Чеській Республіці та Швейцарії по Лоту 1?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Лот 1, п. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 20 квітня 2020 14:05
Дата відповіді: 22 квітня 2020 14:08
Згідно з пп. 2.1. Лоту 1, Учасник підтверджує, що до виконання Договору планується існує можливість залучення щонайменше одного адвоката, допущеного до практики в Англії та Уельсі, адвокатів у кількості не менше 3 (трьох) осіб, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з ведення арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді у якості головного (основного) юридичного радника, та інших працівників, серед яких не менше 2 (двох) осіб володіють українською/російською мовою. Питання щодо трьох осіб із відповідною кваліфікацією та досвідом роботи з ведення арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді у якості головного юридичного радника: чи можуть такі особи бути юристами, кваліфікованими з українського права?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має підтвердити, що до виконання Договору існує можливість залучення адвокатів у кількості не менше 3 (трьох) осіб, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з ведення арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді у якості головного (основного) юридичного радника.
Щодо участі у тендері за окремими лотами.
Дата подання: 21 квітня 2020 11:45
Дата відповіді: 24 квітня 2020 15:40
Закупівля №5562798 включає в себе 3 окремих лота з надання послуг. Відповідно до п.4.4. Розділу 1 Тендерної документації місцем надання послуг є: для Лота 1 – територія Великобританії (Лондон), для Лота 2 – територія Швейцарії, для Лота 3 – територія Чеської республіки. Зі змісту Додатків 2-1 – 2-3 до Тендерної документації випливає, що у учасник має надати підтвердження, що він має матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, зокрема належним чином зареєстровані (місцезнаходження) та облаштовані офіси в Великобританії (Лондон), Швейцарії, Чеській Республіці. При цьому, з тендерної документації чітко не випливає, чи передбачає участь у закупівлі участь одного учасника за трьома лотами, чи учасник може подавати пропозицію лише за одним окремим лотом. Питання: чи може учасник надавати пропозицію за окремим лотом закупівлі, а не за 3 лотами одночасно?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що учасником можуть подаватись пропозиції за окремими лотами
Щодо проведення аукціону за окремими лотами
Дата подання: 21 квітня 2020 11:53
Дата відповіді: 24 квітня 2020 15:36
Закупівля №5562798 включає в себе 3 окремих лота з надання послуг. Умовами закупівлі встановлено окремі бюджети для кожного лоту. При цьому, з тексту Тендерної документації не очевидно, чи буде проводитись аукціон за трьома лотами одночасно, чи для кожного окремо. Питання: чи будуть проводитись окремі аукціони для кожного окремого лоту закупівлі №5562798.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Електронний аукціон проводиться відповідно до ст. 29 Закону України "про публічні закупівлі"
Роз'яснення щодо надання копій установчих документів (п. IV Додатку 2-1, Лот 1)
Дата подання: 23 квітня 2020 16:53
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:09
Доброго дня, шановні панове! Пункт IV Додатку 2-1, Лот 1, містить запит на надання Учасником документів інформаційного характеру, що позначені як "копія Статуту (або іншого установчого документу), зміни до Статуту (у разі наявності) або нової редакції Статуту, завірені Учасником". Найпоширеніша форма існування юридичних фірм в Англії - це Limited Liability Partnership (LLP). Основним установчим документом в такій організаційно-правовій формі є Limited Liability Partnership Agreement. Такий документ зазвичай не надається для загального доступу, на відміну від Articles of Association у Limited Companies. Partnership Agreement містить конфіденційну інформацію, то юрфірми не надають його третім особам. Будь ласка, повідомте, який інший документ можливо надати до уваги Тендерного комітету, щоб такий документ був зарахований як установчий документ для LLP. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Окрім копії Статуту, змін до Статуту або нової редакції Статуту, Учасником можуть бути надані інші установчі документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів, зокрема, витяг з Limited Liability Partnership Agreement за винятком конфіденційної інформації, виписку з торгового реєстру, або інші аналогічні документи.
Роз'яснення щодо форми підтвердження зокрема належним чином зареєстрованого та облаштованого офісу у Великобританії (м. Лондон)
Дата подання: 23 квітня 2020 19:31
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:11
Доброго дня, шановні колеги! Будь ласка, поясніть, у якій саме формі учаснику слід надати інформацію на підтвердження наявності у нього можливості надання послуг на базі його офісу у Лондоні. Чи достатньо буде учаснику надати скріншоти з вебсайту Law Society, які підтверджують наявність у фірми офісів у Великобританії та, зокрема, у Лондоні? Чи ви очікуєте інші документи? Якщо так, то які саме? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження наявності офісів на території Великобританії Учасник може надати витяги з реєстру (в тому числі електронного), зокрема витягу з Торгового реєстру Великобританії, або копії документів про реєстрацію філії, представництва, дочірньої компанії, материнської компанії або інших в тому числі афілійованих осіб, або особи, що надає юридичні послуги на території такої країни та з якою Учасник має укладений договір (угоду) про співпрацю.
Можливість надання послуг на базі офісу на території Великобританії (м. Лондон), може бути підтверджена наявністю договірних відносин Учасника з юридичною особою, що надає юридичні послуги із зареєстрованим офісом на території Великобританії (м. Лондон), в такому випадку Учасник надає копію угоди (договору) за винятком конфіденційної інформації.
Щодо працівників, які володіють українською/російською мовою
Дата подання: 24 квітня 2020 14:34
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:15
Доброго дня! У п. 2.1. Додатку 2-1, Лот 1, до Тендерної документації йдеться, що Учасник має залучити двох працівників, серед яких не менше 2 (двох) осіб володіють українською/російською мовою. Якщо Учасник - це консорціум у складі двох чи більше фірм, то чи повинна фірма-лідер консорціуму мати цих двох фахівців, що володіють українською/російською мовами, у складі співробітників своєї фірми чи достатньо буде, якщо такі фахівці працевлаштовані у інших фірмах, що входять до складу цього консорціуму? Будь ласка, надайте відповідне роз'яснення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Фахівці, серед яких не менше 2 (двох) осіб володіють українською/російською мовою, та яких існує можливість залучити до виконання Договору Учасником, що здійснює свою діяльність у формі консорціуму, можуть бути працівниками як і фірми-лідера консорціуму так і інших фірм, що входять до складу цього консорціуму, за умови надання Учасником відповідних підтверджуючих документів.
Підтвердження досвіду у справах щодо визнання та виконання іноземних арбітражних рішень
Дата подання: 24 квітня 2020 14:43
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:18
Вітаємо! У п. 4.1. Додатку 2-1, Лот 1, запитується підтвердження від Учасника, що він має досвід надання юридичних послуг у справах про визнання та виконання іноземних арбітражних рішень. Зважаючи на конфіденційність такої інформації, чи достатньо буде надати опис відповідного досвіду і там, де це можливо, підкріпити його посиланнями на судові справи у Єдиному державному реєстрі судових рішень? Будь ласка, надайте пояснення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що згідно внесених до тендерної документації змін п. 4.1. Додатку 2-1 (Лот 1) запитується підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) щодо надання юридичних послуг з ведення арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді у якості головного (основного) радника. Інформація щодо такого договору (договорів) подається шляхом заповнення Таблиці 3. Згідно з п. 4.2. Додатку 2-1 (Лот 1) на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору щодо надання юридичних послуг з ведення арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді у якості головного (основного) радника Учасник надає:
- рекомендаційний лист від контрагента (замовника послуг) про повне виконання відповідного договору або акт приймання-передання наданих послуг (за відповідним договором), підписаний без зауважень;
- арбітражне рішення або процесуальні документи/витяги з процесуальних документів, що підтверджують участь у розгляді справи.
Також Учасником може бути надано лист за підписом Лондонського міжнародного арбітражного суду про участь працівників Учасника у відповідному арбітражному провадженні.
Щодо працевлаштування адвокатів з досвідом супроводу арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді
Дата подання: 24 квітня 2020 14:51
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:20
Доброго дня! У п. 2.1. Додатку 2-1, Лот 1, йдеться про необхідність Учаснику підтвердити можливість залучення адвокатів у кількості не менше 3 (трьох) осіб, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з ведення арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді. Будь ласка, надайте роз'яснення щодо того, чи мають ці 3 чи більше адвокатів бути у складі працівників Учасника якщо цей Учасник - консорціум фірм, чи достатньо буде підтвердити наявність контракту Учасника з такими адвокатами? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 2.1 Додатку 2-1 (Лот 1) Учасник має підтвердити, що до виконання Договору існує можливість залучення адвокатів у кількості не менше 3 (трьох) осіб, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з ведення арбітражу в Лондонському міжнародному арбітражному суді. Такі адвокати можуть бути у складі працівників Учасника, що здійснює свою діяльність у формі консорціума, або ж залучатись Учасником до виконання Договору на договірній (контрактній) основі, за умови надання Учасником відповідних підтверджуючих документів.
Лот 1: Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 24 квітня 2020 16:46
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:22
Лот 1. Згідно пп. 1.1, можливість надання послуг на базі офісу на території Великобританії (м. Лондон) може бути підтверджена наявністю договірних відносин Учасника з юридичною особою, що надає юридичні послуги із зареєстрованим офісом на території Великобританії (м. Лондон). Питання: Чи може Учасник до Таблиці 3 під п. 4. (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів) включати досвід юристів у Великобританії, яких Учасник планує залучати до надання послуг за Договором про закупівлю на основі договірних відносин між ним та такими юристами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору може включати досвід юристів у Великобританії, яких планує залучати до надання послуг за Договором про закупівлю, надавши відповідне документальне підтвердження можливості залучення зазначених юристів до виконання Договору.
Щодо досвіду залучених до виконання Договору юристів
Дата подання: 24 квітня 2020 16:51
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:23
Лот 3. Згідно з пп. 2.1., Учасник підтверджує, що до виконання Договору існує можливість залучення щонайменше одного адвоката, допущеного до практики в Чеській Республіці, адвокатів у кількості не менше 3 (трьох) осіб, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи з ведення судових справ на території Чеської Республіки у якості головного (основного) юридичного радника, та інших працівників, серед яких не менше 2 (двох) осіб володіють українською/російською мовою, які мають досвід виконання іноземних арбітражних рішень в Чеській Республіці. Питання: Чи можна до Таблиці 3 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору включити релевантний досвід саме таких залучених Учасником юристів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасником, на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, може бути надана інформація про релевантний досвід юристів, які будуть залученні до виконання Договору, за умови документального підтвердження можливості залучення вказаних юристів до виконання Договору.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-001077-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО", Код ЄДРПОУ:39029975
Дата подання: 10 квітня 2020 16:22
Вимога щодо усунення дискримінаційної умови
Відповідно до п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити, що серед його працівників, які будуть залучені до надання послуг за Договором є юристи, включені до рейтингового списку Who’s Who Legal у категорії Arbitration. В свою чергу, п. 3.4 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації передбачає, що Учасник для підтвердження вищезазначеного має надати роздруківки з офіційного сайту відповідного рейтингового агентства та/або копії публікацій в друкованих виданнях відповідного рейтингового агентства, зміст яких, окрім інформації про включення до рейтингу, дозволить чітко встановити відповідний період та/або письмове підтвердження від відповідного рейтингового агентства (надіслане поштою, факсом, електронною поштою), яке підтверджує рейтинги за відповідний період.
Цим ми звертаємо увагу Замовника, що вищезазначений п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації порушує норми чинного конкурентного законодавства, а саме: ч. 3 ст. 5 і ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та є відверто дискримінаційним відносно Учасників, які не рейтингуються у виданні Who’s Who Legal.
Тендерна документація передбачає обов’язковість Учасника рейтингуватися виключно в одному виданні, що в свою чергу, дискримінує інші міжнародні та українські рейтингові видання, наприклад, Chambers and Partners, Legal 500, Юридична практика, Юридична газета, Kyiv Post тощо. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на істотну нерівність між вимогами щодо працівників Учасника, які будуть залучатися до закупівлі та адвокатом(-ами), який(-і) допущений(-і) до практики на території Англії та Уельсу і буде(-уть) залучатися до закупівлі, адже працівники Учасника повинні рейтингуватися лише в Who’s Who Legal і лише в категорії Arbitration, а адвокат(-и), допущений(-і) до практики в Англії та Уельсі повинен(-ні) бути включений(-і) до одного з рейтингів Chambers and Partners або Legal 500, або Who’s Who Legal за напрямками вирішення спорів, що надає йому (їм) повну дискрецію щодо вказаних рейтингів. Крім цього, звертаємо Вашу увагу, що у п. 3.1 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації спочатку вимагається, щоб Учасник був включений до рейтингів Chambers and Partners або Legal 500, а потім в п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації окремо зазначається, що працівники Учасника повинні бути включені додатково в Who’s Who Legal для можливості бути залученими до надання послуг по цій закупівлі.
Вважаємо, що вимога, передбачена у п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації спрямована на штучне обмеження конкуренції у цій закупівлі, що є очевидною дискримінацією, яка призводить до суттєвого обмеження кола Учасників, які можуть взяти участь у цій закупівлі, адже виключає Учасників, які не рейтингуються в Who’s Who Legal, а рейтингуються, наприклад, у Chambers and Partners та/або Legal 500. Більше того, такий пункт може свідчити, що між Замовником та конкретним учасником, який рейтингується в Who’s Who Legal існує певна домовленість і що ця закупівля, можливо, проводиться під певного Учасника.
Також, звертаємо Вашу увагу, що обов’язковість рейтингування Учасника в конкретному рейтингу без надання альтернативних для участі в публічних закупівлях, неодноразово визнавалася Антимонопольним комітетом України дискримінаційною умовою і є його усталеної практикою (рішення Антимонопольного комітету України № 2013 від 25.02.2019 р., рішення Антимонопольного комітету України № 2014 від 25.02.2019 р., рішення Антимонопольного комітету України № 4000 від 04.04.2019 р.).
Враховуючи усе вищенаведене ми просимо:
1. Внести зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційний п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації; або
2. Внести зміни до Тендерної документації, змінивши дискримінаційний п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації, додавши до нього можливість працівникам Учасника рейтингуватися не лише в Who’s Who Legal для можливості їх залучення для надання послуг, але й в інших рейтингових виданнях, наприклад, Chambers and Partners та/або Legal 500 тощо за напрямками вирішення спорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 16:06
Тендерним комітетом була розглянута вимога учасника та прийнято рішення про внесення відповідних змін до тендерної документації, які буде опубліковано у встановленому порядку на веб-порталі Уповноваженого органу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000002 ● 097efeb4d2a4438c9490f7f7276724d8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-04-01-001077-c 01.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 09:44:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі юридичних послуг та консультації (послуг зовнішнього юридичного радника) щодо представництва інтересів АТ «Укрзалізниця» в іноземних юрисдикціях, у тому числі в іноземних судах та арбітражах, а також у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами з усіх питань, що виникають у процесі такого представництва, 3 лоти (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-01-001077-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-15 18:13:00

UA-2020-04-01-001077-c

Інформація по суті запиту


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2.Юридичні послуги та консультації (послуги зовнішнього юридичного радника) щодо представництва інтересів АТ «Укрзалізниця» в іноземних юрисдикціях, у тому числі в іноземних судах та арбітражах, а також у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами з усіх питань, що виникають у процесі такого представництва, зокрема, виконання рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України у відношенні боржника, зареєстрованого на території Швейцарії
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 845 070,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 450,70 UAH з ПДВ


Title: Lot 2.Legal services and consultations (services of an external legal advisor) concerning representation of the JSC Ukrainian railways in foreign jurisdictions including foreign courts and arbitrations as well as in the relationships with other legal entities and individuals on all matters arising in the process of such representation, in particular, the execution of the decision of the International Commercial Arbitration Court at the Ukrainian Chamber of Commerce and Industry against a debtor registered on the territory of Switzerland
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 845 070,40 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 450,70 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80 год
Юридичні послуги та консультації (послуги зовнішнього юридичного радника) щодо представництва інтересів АТ «Укрзалізниця» в іноземних юрисдикціях, у тому числі в іноземних судах та арбітражах, а також у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами з усіх питань, що виникають у процесі такого представництва, зокрема, виконання рішення Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України у відношенні боржника, зареєстрованого на території Швейцарії
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Швейцарія, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Legal services and consultations (services of an external legal advisor) concerning representation of the JSC Ukrainian railways in foreign jurisdictions including foreign courts and arbitrations as well as in the relationships with other legal entities and individuals on all matters arising in the process of such representation, in particular, the execution of the decision of the International Commercial Arbitration Court at the Ukrainian Chamber of Commerce and Industry against a debtor registered on the territory of Switzerland
Розгорнути Згорнути
CPV: 79110000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 30 (тридцять) банківських днів від дня підписання Сторонами Акта наданих Послуг та одержання виставленого Виконавцем рахунку, але не раніше затвердження фінансового плану Замовника. У випадку незатвердження фінансового плану Замовника, строки оплати наданих Послуг переносяться відповідно з моменту затвердження фінансового плану Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
27 травня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій