Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
legal services and consultations (external legal advisor’s services) for the representation of the JSC “Ukranian Railways” in foreign jurisdictions including foreign courts and arbitrations as well as in the relationship with other legal entities and individuals on all matters arising in the process of such representation
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Олександр 4069866 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia) |
National ID: | 40150237 |
Contact point: |
Shevchenko Vira +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Alexander 4069866 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 19:00 |
Очікувана вартість: | 14 999 999,60 UAH з ПДВ |
Publication date: | 01 квітня 2020 17:01 |
Enquiries until: | 27 квітня 2020 19:00 |
Complaints submission until: | до 03 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 травня 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 15 000 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Тендерна документація
30 квітня 2020 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2020 13:58 |
Зміни до ТД - Послуги зовн. юрид.радника -30.04.2020.doc | |
30 квітня 2020 13:58 |
ТД Юридичні послуги зміни 3004 deadline 07.05.docx | |
30 квітня 2020 13:58 |
TENDER DOCUMENTATION_eng DEADLINE 07.05.doc | |
28 квітня 2020 13:55 |
Зміни до ТД - Послуги зовнішнього юридичного радника_нова редакція_28.04.2020 .doc | |
17 квітня 2020 19:14 |
ТД - Послуги зовнішнього юридичного радника_нова редакція від_17.04.2020).docx |
30 квітня 2020 13:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 квітня 2020 13:58 |
Зміни до ТД - Послуги зовн. юрид.радника -30.04.2020.doc
|
|||||||||
30 квітня 2020 13:58 |
ТД Юридичні послуги зміни 3004 deadline 07.05.docx
|
|||||||||
30 квітня 2020 13:58 |
TENDER DOCUMENTATION_eng DEADLINE 07.05.doc
|
|||||||||
28 квітня 2020 13:55 |
Зміни до ТД - Послуги зовнішнього юридичного радника_нова редакція_28.04.2020 .doc
|
|||||||||
17 квітня 2020 19:14 |
ТД - Послуги зовнішнього юридичного радника_нова редакція від_17.04.2020).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Боржником за рішенням Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України, яке потребує виконання на території Швейцарії виступає PLASKE SA (місце реєстрації відповідача – м. Женева, Швейцарія)
2.До Тендерної документації внесені відповідні зміни.
Можливість надання послуг на базі офісу на території Великобританії (м. Лондон), може бути підтверджена наявністю договірних відносин Учасника з юридичною особою, що надає юридичні послуги із зареєстрованим офісом на території Великобританії (м. Лондон), в такому випадку Учасник надає копію угоди (договору) за винятком конфіденційної інформації.
- рекомендаційний лист від контрагента (замовника послуг) про повне виконання відповідного договору або акт приймання-передання наданих послуг (за відповідним договором), підписаний без зауважень;
- арбітражне рішення або процесуальні документи/витяги з процесуальних документів, що підтверджують участь у розгляді справи.
Також Учасником може бути надано лист за підписом Лондонського міжнародного арбітражного суду про участь працівників Учасника у відповідному арбітражному провадженні.
Вимоги про усунення порушення
Цим ми звертаємо увагу Замовника, що вищезазначений п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації порушує норми чинного конкурентного законодавства, а саме: ч. 3 ст. 5 і ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та є відверто дискримінаційним відносно Учасників, які не рейтингуються у виданні Who’s Who Legal.
Тендерна документація передбачає обов’язковість Учасника рейтингуватися виключно в одному виданні, що в свою чергу, дискримінує інші міжнародні та українські рейтингові видання, наприклад, Chambers and Partners, Legal 500, Юридична практика, Юридична газета, Kyiv Post тощо. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на істотну нерівність між вимогами щодо працівників Учасника, які будуть залучатися до закупівлі та адвокатом(-ами), який(-і) допущений(-і) до практики на території Англії та Уельсу і буде(-уть) залучатися до закупівлі, адже працівники Учасника повинні рейтингуватися лише в Who’s Who Legal і лише в категорії Arbitration, а адвокат(-и), допущений(-і) до практики в Англії та Уельсі повинен(-ні) бути включений(-і) до одного з рейтингів Chambers and Partners або Legal 500, або Who’s Who Legal за напрямками вирішення спорів, що надає йому (їм) повну дискрецію щодо вказаних рейтингів. Крім цього, звертаємо Вашу увагу, що у п. 3.1 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації спочатку вимагається, щоб Учасник був включений до рейтингів Chambers and Partners або Legal 500, а потім в п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації окремо зазначається, що працівники Учасника повинні бути включені додатково в Who’s Who Legal для можливості бути залученими до надання послуг по цій закупівлі.
Вважаємо, що вимога, передбачена у п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації спрямована на штучне обмеження конкуренції у цій закупівлі, що є очевидною дискримінацією, яка призводить до суттєвого обмеження кола Учасників, які можуть взяти участь у цій закупівлі, адже виключає Учасників, які не рейтингуються в Who’s Who Legal, а рейтингуються, наприклад, у Chambers and Partners та/або Legal 500. Більше того, такий пункт може свідчити, що між Замовником та конкретним учасником, який рейтингується в Who’s Who Legal існує певна домовленість і що ця закупівля, можливо, проводиться під певного Учасника.
Також, звертаємо Вашу увагу, що обов’язковість рейтингування Учасника в конкретному рейтингу без надання альтернативних для участі в публічних закупівлях, неодноразово визнавалася Антимонопольним комітетом України дискримінаційною умовою і є його усталеної практикою (рішення Антимонопольного комітету України № 2013 від 25.02.2019 р., рішення Антимонопольного комітету України № 2014 від 25.02.2019 р., рішення Антимонопольного комітету України № 4000 від 04.04.2019 р.).
Враховуючи усе вищенаведене ми просимо:
1. Внести зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційний п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації; або
2. Внести зміни до Тендерної документації, змінивши дискримінаційний п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації, додавши до нього можливість працівникам Учасника рейтингуватися не лише в Who’s Who Legal для можливості їх залучення для надання послуг, але й в інших рейтингових виданнях, наприклад, Chambers and Partners та/або Legal 500 тощо за напрямками вирішення спорів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-02-000002 ● 097efeb4d2a4438c9490f7f7276724d8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-04-01-001077-c 01.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-11 09:44:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі юридичних послуг та консультації (послуг зовнішнього юридичного радника) щодо представництва інтересів АТ «Укрзалізниця» в іноземних юрисдикціях, у тому числі в іноземних судах та арбітражах, а також у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами з усіх питань, що виникають у процесі такого представництва, 3 лоти (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-01-001077-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-15 18:13:00
UA-2020-04-01-001077-c
Інформація по суті запиту
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1.Юридичні послуги та консультації (послуги зовнішнього юридичного радника) щодо представництва інтересів АТ «Укрзалізниця» в іноземних юрисдикціях, у тому числі в іноземних судах та арбітражах, а також у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами з усіх питань, що виникають у процесі такого представництва, зокрема, захист інтересів Замовника в Лондонському міжнародному арбітражному суді |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 13 732 394,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 137 323,94 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата протягом 30 (тридцять) банківських днів від дня підписання Сторонами Акта наданих Послуг та одержання виставленого Виконавцем рахунку, але не раніше затвердження фінансового плану Замовника. У випадку незатвердження фінансового плану Замовника, строки оплати наданих Послуг переносяться відповідно з моменту затвердження фінансового плану Замовника | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
1. Ні, не обов’язково. Згідно з п. 2.1 Додатку 2-1 (Лот 1) Учасник має підтвердити можливість залучення до виконання Договору одного адвоката з кваліфікацією баррістера. Решта адвокатів можуть мати кваліфікацію соліситорів.
2.Зміни до Тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
3.Договором про закупівлю юридичних послуг (Додаток 5 до Тендерної документації) передбачено, що послуги мають бути надані в обсязі не більше 1300 (одна тисяча триста) годин, цей ліміт стосується Лоту 1. В свою чергу, ми розраховуємо, що зазначених годин вистачить для повного і належного виконання умов цього Договору. В будь-якому разі, протягом виконання умов зазначеного договору і в подальшому АТ «Укрзалізниця» буде діяти виключно в межах діючого законодавства.
4. Згідно п. 5.5 Договору витрати на залучення експертів у ході судових або арбітражних розглядів не входять в ціну Договору. Порядок оплати, необхідність та умови залучення експертів буде вирішуватись Замовником по мірі виявлення такої необхідності з дотриманням вимог актів локального регулювання та вимог законодавства.
5. Згідно з п. 5.3 Договору послуги пошти, фотокопіювання, перекладу та інші «Технічні витрати», в тому числі послуги транскрипції, включено в ціну Договору.
Вимоги про усунення порушення
Цим ми звертаємо увагу Замовника, що вищезазначений п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації порушує норми чинного конкурентного законодавства, а саме: ч. 3 ст. 5 і ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та є відверто дискримінаційним відносно Учасників, які не рейтингуються у виданні Who’s Who Legal.
Тендерна документація передбачає обов’язковість Учасника рейтингуватися виключно в одному виданні, що в свою чергу, дискримінує інші міжнародні та українські рейтингові видання, наприклад, Chambers and Partners, Legal 500, Юридична практика, Юридична газета, Kyiv Post тощо. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на істотну нерівність між вимогами щодо працівників Учасника, які будуть залучатися до закупівлі та адвокатом(-ами), який(-і) допущений(-і) до практики на території Англії та Уельсу і буде(-уть) залучатися до закупівлі, адже працівники Учасника повинні рейтингуватися лише в Who’s Who Legal і лише в категорії Arbitration, а адвокат(-и), допущений(-і) до практики в Англії та Уельсі повинен(-ні) бути включений(-і) до одного з рейтингів Chambers and Partners або Legal 500, або Who’s Who Legal за напрямками вирішення спорів, що надає йому (їм) повну дискрецію щодо вказаних рейтингів. Крім цього, звертаємо Вашу увагу, що у п. 3.1 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації спочатку вимагається, щоб Учасник був включений до рейтингів Chambers and Partners або Legal 500, а потім в п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації окремо зазначається, що працівники Учасника повинні бути включені додатково в Who’s Who Legal для можливості бути залученими до надання послуг по цій закупівлі.
Вважаємо, що вимога, передбачена у п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації спрямована на штучне обмеження конкуренції у цій закупівлі, що є очевидною дискримінацією, яка призводить до суттєвого обмеження кола Учасників, які можуть взяти участь у цій закупівлі, адже виключає Учасників, які не рейтингуються в Who’s Who Legal, а рейтингуються, наприклад, у Chambers and Partners та/або Legal 500. Більше того, такий пункт може свідчити, що між Замовником та конкретним учасником, який рейтингується в Who’s Who Legal існує певна домовленість і що ця закупівля, можливо, проводиться під певного Учасника.
Також, звертаємо Вашу увагу, що обов’язковість рейтингування Учасника в конкретному рейтингу без надання альтернативних для участі в публічних закупівлях, неодноразово визнавалася Антимонопольним комітетом України дискримінаційною умовою і є його усталеної практикою (рішення Антимонопольного комітету України № 2013 від 25.02.2019 р., рішення Антимонопольного комітету України № 2014 від 25.02.2019 р., рішення Антимонопольного комітету України № 4000 від 04.04.2019 р.).
Враховуючи усе вищенаведене ми просимо:
1. Внести зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційний п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації; або
2. Внести зміни до Тендерної документації, змінивши дискримінаційний п. 3.2 додатку 2-1 (Лот 1) до Тендерної документації, додавши до нього можливість працівникам Учасника рейтингуватися не лише в Who’s Who Legal для можливості їх залучення для надання послуг, але й в інших рейтингових виданнях, наприклад, Chambers and Partners та/або Legal 500 тощо за напрямками вирішення спорів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
VAIL DISPUTE RESOLUTION LTD | Документи |
Відхилено
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ХІЛЛМОНТ ПАРТНЕРС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
АО "ЕВЕРЛІҐАЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ENYO LAW LLP | Документи |
Відхилено
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕЙ.ДЖИ.ЕЙ ТА ПАРТНЕРИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО" |
10 950 000,00
UAH з ПДВ
|
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕЙ.ДЖИ.ЕЙ ТА ПАРТНЕРИ" |
12 187 080,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО" #39029975 |
Переможець |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:37
|
ДУ № 1-2 до договору Ф_ЦН-Т-229_20 .pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 14:27
|
Ф_ЦН-Т-229_20.pdf | укладений |
23 червня 2020 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-229/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |