Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (2 лоти)
Очікувана вартість
414 512,00 UAH
UA-2020-04-01-001028-c 184af6b146ad4fd38d7d9555e3dd9e70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 16:40
Очікувана вартість: 414 512,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

01 квітня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 16:36
ТД канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос
Дата подання: 02 квітня 2020 10:13
Дата відповіді: 02 квітня 2020 10:31
Добрый день! Дайте пожалуйста ответ на следующие вопросы: 1.Источник финансирования (средства собственные или бюджет)?; 2.Рассматриваете ли Вы аналоги; 3.Какое количество партий Вы планируете и сроки поставки?
Відповідь: Добрий день!
1. Відповідно до плану закупівель тип джерела фінансування - місцевий бюджет.
2. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
Однак, звертаю вашу увагу, що відповідно до додатку №3 (технічного завдання) тендерної документації по лоту 1 позиції № 36 (набір офісний), 37 (блокнот А5), 38 (папка-куточок А4), 39 (підставка під папір для нотаток) обов'язково повинні бути синього кольору.
3. Звертаю Вашу увагу, що у тендерній документації до закупівлі уся інформація прописана. За лотом 1 поставка однією партією до 15.06.2020, за лотом 2 поставка двома партіями - до 01.06.2020 та до 30.09.2020. Кількість товару, який необхідно поставити вказано у технічному завдання (додаток № 3 тендерної документації).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-001028-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 квітня 2020 11:26
Порушення вимог Замовника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2020-04-01-001028-c «Лот №1 - Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 17.04.2020р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файл 220420 вимога UA-2020-04-01-001028-c.pdf) та відхилити пропозиції учасників ТОВ «Свіком» та ТОВ «Директ Офіс Сервіс» як такі, що не відповідають умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2020 18:08
Добрий день!
У відповідь на Ваш лист повідомляємо наступне.
Переможцем закупівлі ТОВ "Свіком" у документах, що були надані для участі в тендері, було підтверджено відповідність учасника технічним, якіісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Відповідно до тендерної документації Замовника, в місцях, де технічне завдання містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
Згідно технічного завдання Замовника основними характеристиками, які розглядалися для позиції ручка, були: неавтоматична кулькова ручка, яскравий колір корпусу, тонка лінія письма. Надана пропозиція учасника ТОВ "Свіком" відповідала даним характеристикам.
Зі сторони учасника ТОВ "Свіком" було також надано підтвердження, що торгівельна марка маркеру текстового, який пропонується до поставки, є німецькою.
Таким чином, Замовник, керуючись ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", не мав підстав відхилити пропозицію учасника ТОВ "Свіком" відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Додатково, стосовно пропозиції учасника тендеру ТОВ "Директ Офіс Сервіс" повідомляємо, що оскільки учасника, який за результатами аукціону надав найменшу пропозицію, було визнано переможцем, то документи ТОВ "Директ Офіс Сервіс" Замовником детально не розглядалися.

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - закупівля канцтоварів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 199 293,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 997,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 квітня 2020 13:24
Закінчення: 17 квітня 2020 13:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9566 шт
лот 1 - закупівля канцтоварів
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Митрополитська, 39
Дата доставки: 15 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 137 822,46
UAH з ПДВ
136 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 145 206,60
UAH з ПДВ
136 315,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 179 631,60
UAH з ПДВ
179 631,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 15:44
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:34
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:34
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:34
ст.17.pdf
24 квітня 2020 15:34
МВС 09.04.20.zip
21 квітня 2020 10:11
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:11
Пропозиція оновлена.pdf
17 квітня 2020 17:24
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:24
Пропозиція за рез аукц.pdf
16 квітня 2020 16:13
Статут — копия зав.pdf
16 квітня 2020 16:13
ст.17.pdf
16 квітня 2020 16:13
Пропоз+дог+техн.pdf
16 квітня 2020 16:13
ІНН_зав.pdf
16 квітня 2020 16:13
Довідка мат-техн база.pdf
16 квітня 2020 16:13
Довідка антикорупц.pdf
16 квітня 2020 16:13
Гарант.лист довкілля1.pdf
16 квітня 2020 16:13
Витяг .ЄДРПОУ 230320.pdf
16 квітня 2020 16:13
Баланс 2019 р..pdf
16 квітня 2020 16:13
_Протокол.pdf
16 квітня 2020 16:13
_Наказ.pdf
16 квітня 2020 16:13
Досвід 2019р.rar

Публічні документи

13 квітня 2020 22:08
Електронний підпис
13 квітня 2020 22:08
Документи про якість 4.rar
13 квітня 2020 22:08
Документи про якість 2.rar
13 квітня 2020 22:08
Статут.pdf
13 квітня 2020 22:08
Документи про якість 3.rar
13 квітня 2020 22:08
Документи про якість 1.rar
13 квітня 2020 22:07
Додаток 2 Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 14:40
Електронний підпис
27 квітня 2020 14:40
документи переможця.rar
17 квітня 2020 14:24
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:24
Пропозиція оновлена.pdf
16 квітня 2020 15:08
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:08
Технічна специфікація.PDF
16 квітня 2020 15:08
Тендерна пропозиція.PDF
16 квітня 2020 15:08
Кваліфікація 3.PDF
16 квітня 2020 15:08
Кваліфікація 2.PDF
16 квітня 2020 15:08
Кваліфікація 1.rar
16 квітня 2020 10:14
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 136 305,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 10:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
136 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 14:37
ЗВІТ укладений
22 липня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 12:27
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
17 червня 2020 12:25
Повідомлення про внесення змін до договору 3.pdf зміни до договору
17 червня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 11:27
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 червня 2020 11:23
Повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
09 червня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 14:13
Додаткова угода 1 лот1.pdf зміни до договору
26 травня 2020 14:11
Повідомлення про внесення змін до договору лот1.pdf зміни до договору
26 травня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 14:20
Договір укладений
14 травня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до специфікації в найменуванні предмета закупівлі № з/п 16 (додаток №1 до договору № 201 від 14.05.2020р.) та викласти її у новій редакції (додаток № 1 до додаткової угоди № 1 від 26.05.2020 р. до договору № 201 від 14.05.2020р. – додається). 2. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє до 31.12.2020року. 3. Всі інші розділи та пункти Договору залишаються без змін. 4. Цю угоду складено у двох оригінальних примірниках , що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною зазначеного Договору , по одному для кожної із Сторін. 5. Ціна та сума Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.З.1. до Договору поставки № 201 від 14.05.2020р. та викласти його у наступній редакції: 3.1.Сума цього Договору становить 136 305,00 грн.(сто тридцять шість тисяч триста п’ять гривень 00копійок),у тому числі ПДВ 22 717,50 грн.(двадцять дві тисячі сімсот сімнадцять гривень п’ятдесят копійок),в т.ч. КПКВКМБ 0210150 становить 73 899,00грн.( сімдесят три тисячі вісімсот дев’яносто дев’ять гривень 00коп.),в т.ч. ПДВ 12 316,50 грн. (дванадцять тисяч триста шістнадцять гривень п’ятдесят копійок) та КПКВКМБ 0217370 становить 62 406,00грн. (шістдесят дві тисячі чотириста шість гривень 00 коп.),в т.ч. ПДВ 10 401,00грн.(десять тисяч чотириста одна гривня 00 коп.). 2. Викласти розділ ХІІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору поставки № 201від 14.05.2020р.) в частині реквізитів «Замовника» у новій редакції. 3. Дані, вказані в п.2 цієї Додаткової угоди, розповсюджуються на всі Додатки та попередні Додаткові угоди до Договору поставки №201 від 14.05.2020р. 4. Додаток № 1 до Договору поставки №201 від 14.05.2020р. викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 11.12. до Договору поставки №201 від 14.05.2020р. та викласти його у наступній редакції: 11.12. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів; 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Внести зміни в Додаткову угоду №1 від 26.05.2020 р. до Договору № 201 від 14.05.2020р. і вважати ст.41 п.5 пп.3 Розділу 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція станом на 19.04.2020) згідно п. 11.12.3 договору № 201 від 14.05.2020р. статтею 36, п. 4, пп. 3 Розділу 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція станом до 19.04.2020) згідно п. 11.12.3 договору № 201 від 14.05.2020р.
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 136 305,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 717,50 UAH)