Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламні та маркетингові послуги (Рекламні послуги)
Очікувана вартість
4 019 400,00 UAH
UA-2020-04-01-000977-b 0e81f256c9bd4be08bde6812c31e692f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Саква

+380964772527 sakva@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43487092
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Центральний район ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ будинок 1
Контактна особа: Ольга Саква
+380964772527
sakva@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 10:03
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 10:03
Очікувана вартість: 4 019 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Тендерна документація

01 квітня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 11:24
ТД рекламн_ послуги постери 2020.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 - розміщення постерів на стаціонарних рекламних конструкціях
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 288 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 32 886,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 98658 UAH

Аукціон

Початок: 21 квітня 2020 14:05
Закінчення: 21 квітня 2020 14:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1827 од
Лот 2 - розміщення постерів на стаціонарних рекламних конструкціях
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Монтаж
Дата подання: 06 квітня 2020 12:29
Дата відповіді: 07 квітня 2020 12:10
Добрый день, подскажите пожалуйста Вышку для размещения вы предоставляете или мы заказываем свою вышку? Вы предоставляете визуализацию плоскостей и схему размещения вышки? За не правильную установку вышки штрафуют. С какой периодичностью происходит смена сюжетов?
Відповідь: Шановний запитувач, на ваше запитання повідомляємо наступне: що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Ураховуючи вимогу пункту 29 частини першої статті закону, тендерна документація розробляється та затверджується і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розміщення постерів здійснюється за допомогою автовишки та драбини. При розміщенні Учасник повинен дотримуватися «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», затвердженими наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62.
Додатком 2 тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв учасника є наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) складена у довільній формі за підписом Учасника щодо наявності власних або орендованих транспортних засобів. Так, для Лота № 2 обов’язкова наявність автовишки для розміщення рекламної продукції (постерів).
Місцезнаходження рекламних конструкцій відображені в додатку шість тендерної документації.
Відповідальність за дотримання норм законодаства щодо порядку виконання послуг по розміщенню постерів несе виконавець. Замовником у тендерній докцментації передбачена вимога, щодо наявності у учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність посвідчень або іншого документу щодо спеціального навчання з питань охорони праці безпечного виконання робіт на висоті (висотно-верхолазні) із застосуванням спеціальних страхувальних засобів; за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07. У разі залучення Учасником субпідрядних організацій – оформлені відповідно до вимог цієї тендерної документації аналогічні підтверджуючі документи від субпідрядника.
Виконання послуг здійснюється Виконавцем за заявкамиЗамовника. При цьому гарантійний термін експлуатації розміщеного постера не менше 1 місяця.
Додатково звертаємо Вашу увагу на вимоги частини сьомої Розділу І тендерної документації «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасниками, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУКЛЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 3 124 170,00
UAH з ПДВ
3 124 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕРЖЕ" 3 189 942,00
UAH з ПДВ
3 122 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 09:50
Характеристики лот2.pdf
17 квітня 2020 09:50
Проект договору лот 2.pdf
17 квітня 2020 09:50
Довідки.pdf
17 квітня 2020 09:50
Витяг ЄДРОПУ.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 15:47
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:46
Довідка1.zip
23 квітня 2020 15:46
Довідка.zip
23 квітня 2020 15:46
Dovidka_20113383680400089664.pdf.p7s
23 квітня 2020 15:46
Dovidka_20113383680400089664.pdf
23 квітня 2020 15:46
Лот 1.pdf
22 квітня 2020 16:26
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:25
Лот 2.pdf
16 квітня 2020 18:26
Електронний підпис
16 квітня 2020 18:25
39. Статут ПП Верже.pdf
16 квітня 2020 18:25
38. Відомості учасника.pdf
16 квітня 2020 18:24
33. Довідка про АМКУ.pdf
16 квітня 2020 18:24
3. Договір.pdf
16 квітня 2020 18:24
25. Трудові.pdf
16 квітня 2020 18:24
21. Довідка працівники.pdf
16 квітня 2020 18:24
20. Трудові.PDF
16 квітня 2020 18:24
17. Штатний розпис суб.PDF
16 квітня 2020 18:24
16. Працівники суб.PDF
16 квітня 2020 18:24
14. Платіжне доручення.pdf
16 квітня 2020 18:24
13. тех. паспорт Шкода.pdf
16 квітня 2020 18:24
11. Платіжне доручення.pdf
16 квітня 2020 18:24
10. Техпаспорт_Вышка.PDF
16 квітня 2020 18:19
Електронний підпис
16 квітня 2020 18:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУКЛЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕРЖЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕРЖЕ"
#32651000
Переможець 3 122 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 11:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕРЖЕ"
#32651000
3 122 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:09
ДУ2від24.12.20 до дог.5-ПО.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:55
ДУ2.1від24.12.20доДог.5-ПО.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 16:16
Договор 5-ПО.pdf укладений
13 травня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Зменьшити ціну Договору на 941555,55 грн. Ціна Договору становить 2180444,45 грн.
Номер договору про закупівлю: 5-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін строку дії Договору подовжено до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 5-ПО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 180 444,45
UAH