Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рекламні та маркетингові послуги (Рекламні послуги)
Очікувана вартість
4 019 400,00 UAH
UA-2020-04-01-000977-b ● 0e81f256c9bd4be08bde6812c31e692f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43487092 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Центральний район ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ будинок 1 |
Контактна особа: |
Ольга Саква +380964772527 sakva@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 10:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 10:03 |
Очікувана вартість: | 4 019 400,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Тендерна документація
01 квітня 2020 11:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 11:24 |
ТД рекламн_ послуги постери 2020.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 - розміщення постерів на стаціонарних рекламних конструкціях |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 288 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 32 886,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 98658 UAH |
Аукціон
Позиції
1827 од
Лот 2 - розміщення постерів на стаціонарних рекламних конструкціях
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Монтаж
Дата подання: 06 квітня 2020 12:29
Дата відповіді: 07 квітня 2020 12:10
Добрый день, подскажите пожалуйста Вышку для размещения вы предоставляете или мы заказываем свою вышку?
Вы предоставляете визуализацию плоскостей и схему размещения вышки? За не правильную установку вышки штрафуют. С какой периодичностью происходит смена сюжетов?
Відповідь: Шановний запитувач, на ваше запитання повідомляємо наступне: що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Ураховуючи вимогу пункту 29 частини першої статті закону, тендерна документація розробляється та затверджується і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розміщення постерів здійснюється за допомогою автовишки та драбини. При розміщенні Учасник повинен дотримуватися «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», затвердженими наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62.
Додатком 2 тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв учасника є наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) складена у довільній формі за підписом Учасника щодо наявності власних або орендованих транспортних засобів. Так, для Лота № 2 обов’язкова наявність автовишки для розміщення рекламної продукції (постерів).
Місцезнаходження рекламних конструкцій відображені в додатку шість тендерної документації.
Відповідальність за дотримання норм законодаства щодо порядку виконання послуг по розміщенню постерів несе виконавець. Замовником у тендерній докцментації передбачена вимога, щодо наявності у учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність посвідчень або іншого документу щодо спеціального навчання з питань охорони праці безпечного виконання робіт на висоті (висотно-верхолазні) із застосуванням спеціальних страхувальних засобів; за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07. У разі залучення Учасником субпідрядних організацій – оформлені відповідно до вимог цієї тендерної документації аналогічні підтверджуючі документи від субпідрядника.
Виконання послуг здійснюється Виконавцем за заявкамиЗамовника. При цьому гарантійний термін експлуатації розміщеного постера не менше 1 місяця.
Додатково звертаємо Вашу увагу на вимоги частини сьомої Розділу І тендерної документації «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасниками, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Ураховуючи вимогу пункту 29 частини першої статті закону, тендерна документація розробляється та затверджується і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розміщення постерів здійснюється за допомогою автовишки та драбини. При розміщенні Учасник повинен дотримуватися «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», затвердженими наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62.
Додатком 2 тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв учасника є наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) складена у довільній формі за підписом Учасника щодо наявності власних або орендованих транспортних засобів. Так, для Лота № 2 обов’язкова наявність автовишки для розміщення рекламної продукції (постерів).
Місцезнаходження рекламних конструкцій відображені в додатку шість тендерної документації.
Відповідальність за дотримання норм законодаства щодо порядку виконання послуг по розміщенню постерів несе виконавець. Замовником у тендерній докцментації передбачена вимога, щодо наявності у учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність посвідчень або іншого документу щодо спеціального навчання з питань охорони праці безпечного виконання робіт на висоті (висотно-верхолазні) із застосуванням спеціальних страхувальних засобів; за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07. У разі залучення Учасником субпідрядних організацій – оформлені відповідно до вимог цієї тендерної документації аналогічні підтверджуючі документи від субпідрядника.
Виконання послуг здійснюється Виконавцем за заявкамиЗамовника. При цьому гарантійний термін експлуатації розміщеного постера не менше 1 місяця.
Додатково звертаємо Вашу увагу на вимоги частини сьомої Розділу І тендерної документації «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасниками, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУКЛЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
3 124 170,00
UAH з ПДВ
|
3 124 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕРЖЕ" |
3 189 942,00
UAH з ПДВ
|
3 122 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕРЖЕ" #32651000 |
Переможець |
3 122 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:09
|
ДУ2від24.12.20 до дог.5-ПО.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:55
|
ДУ2.1від24.12.20доДог.5-ПО.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2020 16:16
|
Договор 5-ПО.pdf | укладений |
13 травня 2020 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Зменьшити ціну Договору на 941555,55 грн. Ціна Договору становить 2180444,45 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 5-ПО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін строку дії Договору подовжено до 31.03.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 5-ПО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |