Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення спортивної зали нежитлової будівлі літ. "В-2" 1-2 поверхи КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 8" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за адресою: 61082, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Василя Мельникова, 10/5; згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
885 000,00 UAH
UA-2020-04-01-000932-b 966a4a5858ca415db3b27d9b52e69f6a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анчишкіна Інна

+380 57 392 23 17 internat8elzak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 8" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21188456
Вебсайт: http://shkola8.ucoz.ua
Місцезнаходження: 61082, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 10/5
Контактна особа: Анчишкіна Інна
+380 57 392 23 17
internat8elzak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 11:51
Очікувана вартість: 885 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт приміщення спортивної зали нежитлової будівлі літ. "В-2" 1-2 поверхи КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 8" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за адресою: 61082, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Василя Мельникова, 10/5; згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, Харків, Василя Мельникова, 10/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектно-кошторисна документація
Дата подання: 01 квітня 2020 12:19
Дата відповіді: 02 квітня 2020 12:29
Чи розроблялась проектно-кошторисна документація на дані роботи? Якщо так, чи є позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації?
Відповідь: Доброго дня. На цей вид робіт не розроблялася проектно-кошторисна документація. У зв’язку з цим, на сьогодні відсутній позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
Проектно-кошторисна документація
Дата подання: 02 квітня 2020 13:17
Дата відповіді: 03 квітня 2020 15:06
Яким чином будуть фiнансуватися Держказначейством цi роботи без розроблення та погодження проектно-кошторисної документації?
Відповідь: На ваш запит повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України в галузі будівництва та житлово-комунального господарства при виконанні будівельних робіт з капітального ремонту об’єктів з незначними наслідками (СС1), пов’язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання.
Оскільки школа № 8 не має в штатному розписі фахівців із проектування та будівництва, працівниками закладу складено дефектний акт та визначені фізичні обсяги та види робіт при проведенні ремонту за прецедентами інших схожих об'єктів.
Кошторисна документація на проведення робіт, яка буде надана переможцем тендерної процедури, буде розглянута Замовником, затверджена та подана для отримання експертного висновку до відповідного органу.
Оплата виконаних робіт Держказначейством буде здійснюватись в межах чинного законодавства.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 квітня 2020 14:56
Дата відповіді: 06 квітня 2020 14:18
У Додатку №2 Порядку та умов проведення допорогових закупівель є вимога про надання довідки державної служби статистики про середньоринкові ціни на всі будівельні матеріали, які зазначені у відомості ресурсів. Державна служба статистики на наш запит дала відповідь, що вони надають довідку лише про середньоспоживчі ціни. Уточніть, будь ласка, яку саме довідку треба надати і за який період.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надайте, будь ласка, довідку про середньоспоживчі ціни за останній звітний період. Подані зміни внесені до Додатку №2 Порядку та умов проведення допорогових закупівель. Опис внесених змін та нова редакція Додатку №2 Порядку та умов проведення допорогових закупівель завантажені окремими файлами.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛОЗОВИЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 845 464,00
UAH з ПДВ
845 464,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ремсервіс-М» 876 324,00
UAH з ПДВ
876 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 13:01
Електронний підпис
09 квітня 2020 12:25
Пропозиція.pdf
09 квітня 2020 12:25
Лист - відгук.pdf
09 квітня 2020 12:25
Кошторис.pdf
09 квітня 2020 12:25
Аналогічний договір 3.pdf
09 квітня 2020 12:25
Аналогічний договір 2.pdf
09 квітня 2020 12:25
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 14:43
9. Договір, ДЦ, КБ-3, Ш146.pdf
09 квітня 2020 14:43
13. рем_сер_зам1.PDF
09 квітня 2020 14:43
5. Виписка.pdf
09 квітня 2020 14:43
15. Відгук.pdf
09 квітня 2020 14:43
6 Пропозиція.pdf
09 квітня 2020 14:43
12. Акт огляду КР.pdf
09 квітня 2020 14:43
14. Запит статистика.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛОЗОВИЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ «Ремсервіс-М»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛОЗОВИЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3121606437
Очікує рішення 845 464,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:12

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 квітня 2020 16:28
Коментар щодо відміни: На етапі оцінки пропозицій було встановлено невідповідність обсягів робіт потребі замовника, а саме: у технічних вимогах замовника (Додаток №3 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель) не були враховані роботи: по улаштуванню водостічних труб; по улаштуванню звісу; демонтажу та монтажу парапету; монтажу карнизних відливів; демонтажу та монтажу вхідних дверей; монтажу східців.
Документи:
14 квітня 2020 16:28
43 14.04 відміна кап.ремонт.doc