Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення навчальної майстерні рихтувальних та зварювальних робіт Чугуївського професійного аграрного ліцею за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, пл. Аграрна, 10А
Очікувана вартість
294 360,00 UAH
UA-2020-04-01-000901-a 34255bc0cb6b4a36acb478d94cb51769
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуприна Валентина

+380574642553 buh.chuguevag@ptukh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чугуївський професійний аграрний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02547725
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., Чугуїв, пл. ПЛОЩА АГРАРНА, будинок 10-А
Контактна особа: Чуприна Валентина
+380574642553
buh.chuguevag@ptukh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 14:04
Очікувана вартість: 294 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 471,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт приміщення навчальної майстерні рихтувальних та зварювальних робіт Чугуївського професійного аграрного ліцею за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, пл. Аграрна, 10А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, Чугуїв, площа Аграрна, буд. 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 12:39
Додатки 5-9.doc
01 квітня 2020 12:39
Додатки 1-4.doc
01 квітня 2020 12:39
ТД_пот рем.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-000901-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СКРМ ІМПЕРІЯ, Код ЄДРПОУ:39272322
Дата подання: 21 квітня 2020 17:52
Вимога
ВИМОГА
Уважно розглянувши Протокол №19 від «21» квітня 2020 року повідомляємо про наступне:
1) У складі пропозиції надано Акт обстеження об’єкту. У відповідності до Тендерної документації не визначено хто складає даний акт. Тому акт було складено у присутності та за участю представників Замовника, про що є підпис та печатка, тому зважаючи на зауваження виходить, що Замовник завчасно умисно зробив помилку у складанні даного акту, що обмежує коло Учасників. Крім цього надайте будь-ласка пояснення, як даний факт може вплинути на якість та можливість надання послуги за предметом закупівлі.
2) Наявність інформації про приміщення не було визначено, як вимогу при наданні довідки «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг», крім цього як наявність приміщення може вплинути на надання послуг?
3) У відповідності до Додатку 2 Розділу ІІ п. 4 надається копія аналогічного договору та копії актів виконаних робіт КБ-2 та копії довідок КБ-3 по зазначених об’єктах. ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» виконала умови даного пункту, всі зазначені документи були надані. У тендерній документації відсутні умови, щодо надання додатків, крім цього у аналогічному договорі, кошторис не визначений, як додаток.
4) ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» у складі своєї пропозиції не надало лист, щодо використання у своїй діяльності печатки, як ця помилка може суттєво вплинути на надання послуг за предметом закупівлі? З тендерної пропозиції поданої учасником зрозуміло, що в своїй діяльності ми використовуємо печатку.
Крім цього Замовник одним днем з інтервалом в одну хвилину визначає Переможцем Закупівлі ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" Протокол №20 від «21» квітня 2020 року. Складається таке враження, що Замовник зовсім не розглядав дану пропозицію та знаходиться у змові з Учасником, що визначив Переможцем. У складі пропозиції ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" виявлені наступні відхилення:
1) Так обов’язковою умовою було визначено наявність/можливість залучення сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" було надано сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, що втратив чинність, так документ виданий 12.01.2015 року, а Стаття 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначає, що для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, строк дії кваліфікаційного сертифіката не обмежується. Тому у складі пропозиції необхідно надати документ про проходження підвищення кваліфікації у інакшому випадку даний сертифікат є таким, що втратив чинність.
2) У складі Тендерної пропозиції не надано Проект календарного графіку
3) Дата складання кошторисної документації у пропозиції Учасника 17.03.2020 року, тоді як дата оприлюднення торгів 01 квітня 2020 року, що ще раз свідчить про змову із Замовником.
4) Кошторисна документація складена не у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості у будівництві», а саме:
a. Відсутні підписи, посада та ПІБ на розрахунках до Договірної ціни
b. Відсутній Розрахунок 1-1 Прямі витрати
c. Відомість ресурсів складено до локального кошторису, а не до Договірної ціни
d. Відсутній Дефектний акт, що обов’язково необхідний при складанні Договірної ціни до надання послуг
e. Відсутній підпис інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (тобто при складанні Договірної ціни, даного спеціалісту не було залучено)
5) Частина документів надана Учасником у складі пропозиції надана з ознаками фіктивності (накладений підпис та печатка, чорно-білий колір підпису та печатки), що ставить під сумнів авторство даних документів. Тобто документи складені з порушенням вимог Тендерної документації.
6) Копії документів завірені не належним чином. Так у відповідності до ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів» п. 5.27 «Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії»
У зв’язку з дискримінаційною методикою відбору та очевидних порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами від 25.12.2015 №922-VII з боку Замовника:

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Рішення Замовника викладені у Протоколі №20 від «21» квітня 2020 року
2. Скасувати Рішення Замовника викладені у Протоколі №19 від «21» квітня 2020 року.
3. Визначити переможцем ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ», як такої, що надала найнижчу ціну пропозиції, у відповідності до Розділу 5 п. 1 Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
У разі ігнорування нашої Вимоги, ТОВ «СКРМ ІМПЕРІЯ» буде змушена звернутись до Прокуратури Харківської області та до Державної аудиторської служби України з вимогою, щодо розслідування дій Замовника, що мають ознаки корупційного порушення та упередженого ставлення до Учасників торгів. Крім цього посилання на дану Закупівлю буде надіслано на портал DOZZORO. З метою визначення Замовника, як такого, що упереджено ставиться до Учасників та виносе за відомо не правомірні Рішення у зв’язку з корумпованими зв’язками з іншими Учасниками.


З повагою,
Директор ___________________________________ П.Д. Малий
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 13:20
Вимога відхилена, рішення у додатку

Документи

24 квітня 2020 13:20
протокол21.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СКРМ ІМПЕРІЯ 260 065,18
UAH з ПДВ
258 593,38
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" 294 360,00
UAH з ПДВ
292 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС" 292 978,00
UAH з ПДВ
292 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 09:55
Електронний підпис
16 квітня 2020 09:49
Тендерна пропозиція 2.pdf
16 квітня 2020 09:49
Свідоцтво до гарантії.rar
16 квітня 2020 09:49
Тендерна пропозиція 1.pdf
16 квітня 2020 09:49
Правила до гарантії.rar
16 квітня 2020 09:49
Ліцензія до гарантії.rar
16 квітня 2020 09:49
Довідка з банку.pdf
16 квітня 2020 09:49
Гарантія_297.rar
16 квітня 2020 09:49
Акт обстеження073.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 14:29
public_doc.pdf
24 квітня 2020 14:29
public_doc.p7s
24 квітня 2020 14:29
Ст-17-перемога.pdf
24 квітня 2020 14:29
Dovidka_20107396330460879185.pdf.p7s
24 квітня 2020 14:29
Dovidka_20107396330460879185.pdf
15 квітня 2020 20:22
Електронний підпис
15 квітня 2020 20:20
Свiдоцтво.rar
15 квітня 2020 20:20
Правила.rar
15 квітня 2020 20:20
Лiцензiя.rar
15 квітня 2020 20:20
Гарантiя_285.rar
15 квітня 2020 20:20
15. КБ 2,КБ 3 Обдаро.pdf
15 квітня 2020 20:20
12. орем едрпо.PDF
15 квітня 2020 20:20
11. Статут.pdf
15 квітня 2020 20:20
10. Витяг ПДВ.pdf
15 квітня 2020 20:20
9. Наказ и протокол.pdf
15 квітня 2020 20:20
8. Рішення 2.pdf
15 квітня 2020 20:20
7. Сертифікат кошторис.pdf
15 квітня 2020 20:20
6. Пропозиція.pdf
15 квітня 2020 20:20
5. Кошторис.pdf
15 квітня 2020 20:20
4. Налоговая.pdf
15 квітня 2020 20:20
3. Довідка банк.pdf
15 квітня 2020 20:20
2. Плат гарантия.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 12:28
Електронний підпис
16 квітня 2020 12:27
технічне завдання.pdf
16 квітня 2020 12:27
тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2020 12:27
статут.pdf
16 квітня 2020 12:27
проект договору.pdf
16 квітня 2020 12:27
ДОГОВIРНА_ЦIНА_.pdf
16 квітня 2020 12:27
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СКРМ ІМПЕРІЯ

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"

ПП "ГАРАНТ БУД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СКРМ ІМПЕРІЯ
#39272322
Відхилено 258 593,38
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 11:26
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
Переможець 292 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
292 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 13:54
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 12:59
договір.pdf укладений
04 травня 2020 12:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 292 000,00
UAH