Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп'ютер) (власні кошти)
Очікувана вартість
990 408,34 UAH
UA-2020-04-01-000800-c d0a83d1f9cff41d8a5adfc2f1ebb4642
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних п

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних п
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 14:29
Очікувана вартість: 990 408,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 904,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24760 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
Комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законавства. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 15:03
ТД комп'ютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 02 квітня 2020 14:09
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:35
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Буде розглянуто еквівалент, якщо він відповідатиме зазначеним вимогам тендерної документації.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 06 квітня 2020 15:01
Дата відповіді: 07 квітня 2020 10:37
Шановний Замовнику, У п. 4.4. Тендерної документації срок поставки товару здійснюється до 31.12.2020 р. В той же час у Додатку 1 до Тендерної документації поставка товару здійснюється не пізніше 20 робочих днів від дня отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заявки ПОКУПЦЯ. Врахувуючи ситуацію з карантином просимо Вас внести до Додатку 1 Тендерної документації зміни, а саме збільшити срок поставки до 60 робочих днів від дня отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заявки ПОКУПЦЯ та викласти у наступній редакції: "Поставка товару здійснюється не пізніше 60 робочих днів від дня отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заявки ПОКУПЦЯ."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Внесення змін не вбачається за необхідне.
Діскрімінаційні вимоги : Блок Живлення , Форм -Фактор
Дата подання: 06 квітня 2020 15:29
Дата відповіді: 07 квітня 2020 10:38
Шановні панове, наша компанія планує приймати участь в цьому тендері, але в Додатку №1 Тендерної документації наведені дискримінаційні технічні вимоги, які вимагають запропонувати обладнання лише одного виробника - HP Inc, та не дозволяють запропонувати обладнання інших всесвітньо відомих виробників, таких як: DELL, Lenovo, ASUS та інших. А саме: 1)«блок живлення: енергоефективність не гірше 89%» Вимагаємо внести зміни та викласти цей пункт наприклад в такій редакції: «блок живлення: енергоефективність не гірше 89%+-2%» 2) «форм-фактори корпусу: Моноблок в єдиному корпусі з одним блоком живлення» Хочемо зазначити, що в практиці розгляду подібних питань Постійно діючій колегією Антимонопольного комітету України неодноразово було визначено, що використання терміну «моноблок» не відповідає чинному Законодавству України та не може являтися «технічним критерієм» на базі відповідності запропонованого обладнання до якого може бути сформовано рішення про відповідність Пропозиції Учасника Технічним вимогам Замовника (Рішення № 2505-р/пк-пз від 20.03.2018). Пропонуємо внести зміни та викласти цей пункт в наступної редакції: « форм-фактори корпусу: ALL in One PC, або мікро форм фактору з кріпленням на задню стінку монітору». Наполягаємо на внесення змін до Тендерної документації з метою виключення дискримінаційних вимог та приведення Тендерної документації до відповідності нормам та меті Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Внесення змін не вбачається за необхідне.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" 988 527,00
UAH з ПДВ
988 527,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 989 997,60
UAH з ПДВ
989 997,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович 990 400,08
UAH з ПДВ
990 400,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 15:57
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:53
Цінова пропозиція.pdf
16 квітня 2020 15:53
Устав.pdf
16 квітня 2020 15:53
Стаття 17.pdf
16 квітня 2020 15:53
Протокол №1.pdf
16 квітня 2020 15:53
Додаток 2.pdf
16 квітня 2020 15:53
Аналог. договір.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 14:55
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:53
Пакет переможця.pdf
16 квітня 2020 14:33
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:30
Сертифікати.7z
16 квітня 2020 14:30
Установчі документи.pdf
16 квітня 2020 14:30
Копії сертифікатів.pdf
16 квітня 2020 14:30
11. Гарантійний лист.pdf
16 квітня 2020 14:30
5. Довідка про ВПВ ст. 17.pdf
16 квітня 2020 14:30
3. Порівняльна таблиця.pdf
16 квітня 2020 14:30
1. Тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2020 14:30
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ФОП Лещенко Костянтин Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"
#41524247
Відхилено 988 527,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:22
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 989 997,60
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
989 997,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:18
20378 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:18
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 10:23
технології для бізнесу ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
17 червня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 17:05
000800-с технології.pdf укладений
19 травня 2020 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зниженням ціни товару Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20378/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20378/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20378/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 979 997,52
UAH (в тому числі ПДВ 163 332,92 UAH)