Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the N-23 highway Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporozhye at km 81 + 881-km 105 + 272 (45233142-6 repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Качан Валентина Федорівна 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Kachan Valentina Fedorivna 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 11:42 |
Очікувана вартість: | 789 407 689,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 940,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7894076 UAH |
Publication date: | 01 квітня 2020 12:11 |
Enquiries until: | 10 травня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 16 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 травня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 789 407 689 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 78 941 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі пи тання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 09:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 09:46 |
Перелік змін від 07.05.2020.doc | |
07 травня 2020 09:46 |
ТД Н-23 зі змінами від 07.05.2020.doc | |
05 травня 2020 18:31 |
ТД Н-23 зі змінами від 05.05.2020.doc | |
05 травня 2020 18:29 |
Перелік змін від 05.05.2020.doc | |
24 квітня 2020 14:23 |
Перелік змін від 24.04.2020.doc | |
24 квітня 2020 14:23 |
ТД Н-23 зі змінами від 24.04.2020.doc | |
01 квітня 2020 12:11 |
Проект договору.docx | |
01 квітня 2020 12:11 |
ТД Н-23 від 01.04.2020.doc |
07 травня 2020 09:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 травня 2020 09:46 |
Перелік змін від 07.05.2020.doc
|
|||||||||
07 травня 2020 09:46 |
ТД Н-23 зі змінами від 07.05.2020.doc
|
|||||||||
05 травня 2020 18:31 |
ТД Н-23 зі змінами від 05.05.2020.doc
|
|||||||||
05 травня 2020 18:29 |
Перелік змін від 05.05.2020.doc
|
|||||||||
24 квітня 2020 14:23 |
Перелік змін від 24.04.2020.doc
|
|||||||||
24 квітня 2020 14:23 |
ТД Н-23 зі змінами від 24.04.2020.doc
|
|||||||||
01 квітня 2020 12:11 |
Проект договору.docx
|
|||||||||
01 квітня 2020 12:11 |
ТД Н-23 від 01.04.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації прикріплена у файлі
Виходячи з міркувань забезпечення можливості підрядної організації виконати весь комплекс робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги в межах технічного завдання згідно проектної документації та з дотриманням нормативних та беручи до уваги сезонність, терміновість й різноманітність робіт, Замовником визначений період виконання аналогічних договорів, відсоток виконання аналогічного договору в розмірі не менше 85% від загальної ціні договору та 100% від об’ємів основних робіт в натуральних величинах .
1) 38206 м2 – холодне фрезерування асфальтобетонного покриття;
2) 240681 м2 – розпушування асфальтобетонного покриття фрезою;
3) 260314 м2 – влаштування вирівнюючого шару із СФОВ;
4) 290279 м2 – влаштування вирівнюючого та/або нижнього шару (шарів) асфальтобетонного покриття;
5) 285210 м2 – верхній шар покриття із асфальтобетонних сумішей на бітумі модифікованому полімерними добавками та/або із ЩМАС;
6) 43784 м2 – влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші;
7) 122102 м2 – укріплення узбіччя (шлаком та/або щебнем та/або щебенево-піщаною сумішшю та/або матеріалом від фрезерування (асфальтогранулятом));
8) 87 000 м – влаштування горизонтальної дорожньої розмітки;
9) 9180 м - влаштування металевого бар’єрного огородження.
10) 204 м влаштування деформаційних швів.
В переліку основних видів послуг, об’єми яких має підтвердити Учасник зокрема є «розпушування асфальтобетонного покриття фрезою» в кількості 240681 м2.
Інформуємо, що даний вид робіт використовують лише окремі підрядні організації перед проходженням ресайклера з метою зменшення навантаження на робочі органи машини.
Технологічна карта на регенерацію шару асфальтобетонного покриття методом «холодного ресайклінгу» не передбачає даний вид робіт, зокрема тому, що технічні характеристики ресайклера дозволяють розпушувати шар старого асфальтобетонного покриття на всю необхідну товщину без попереднього розпушування фрезою.
Наша будівельна організація має достатній досвід з влаштування шару із СФОВ, але при цьому нами ніколи не проводилося попереднє розпушування асфальтобетонного шару фрезою. Тому, просимо видалити даний вид робіт з переліку видів робіт, досвід яких має бути підтверджений Учасником.
Якщо Замовник наполягає, що даний вид робіт є обов’язковим при виконанні робіт на даному об’єкті, просимо для підтвердження аналогічного досвіду замінити «розпушування асфальтобетонного покриття фрезою» на «холодне фрезерування асфальтобетонного покриття», так як технологія «розпушування покриття фрезою» аналогічна «холодному фрезеруванню асфальтобетонного покриття», а різниця полягає лише в тому що відфрезерований матеріал не подається на транспортну стрічку, а залишається на дорозі.
Так, в переліку механізмів обов’язковою має бути в наявністі машина суспензійно-змішувальна продуктивністю 1000 л/год. Даний механізм використовується виключно під час регенерації контруктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг та необхідний для приготування водно-цементної суспензії та внесення її в стабілізуючий шар. Згідно з переліком робіт, які передбачені на об’єкті, регенерація конструктивних шарів відбувається з додаванням в’яжучих, а саме бітумної емульсії та цементу. На даний час їснує декілька технологій, які відрізняються способами внесення в’яжучих в стабілізуючий шар. Так цемент може вноситися за допомогою суспензійно-змішувальної машини WIRTGEN WM 1000 або розсипатися перед ресайклером за допомогою цементорозподілювача. В нашій будівельній організації використовується метод розподілу цементу перед ресайклером за допомогою цементорозподілювача. Даний метод був використаний нами на багатьох об’ектах та довів свою ефективність. При цьому якість стабілізуючих шарів повністю відповідала існуючим нормативам, що було підтверджено лабораторними дослідженнями. Даний метод не передбачає наявності суспензійно-змішувальної машини в складі з ресайклером.
Тому вимагаємо від Замовника виключити з переліку техніки, що має бути в наявності у Учасника машини суспензійно-змішувальні продуктивністю 1000 л/год.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 квітня 2020 17:09
Дата подання: 30 квітня 2020 17:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-29-000012 ● 89623234b36a4a8ea13e337bb697d1aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 16:52 |
28.01.2021 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.01.2021р. № 003100-18/866-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2021 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2020-04-01-000792-a 01.04.2020 Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (код за ЄДРПОУ 25843931) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-08 11:03:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці 81+ 881-км 105-272 (45233142-6 ремонт доріг) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2020-04-01-000792-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Поясніть, які документи або їх відсутність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» не відповідають вимогам тендерної документації Замовника (з вказанням розділу, пункту, Додатку тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-09 11:49:44
Пояснення щодо запиту
Щодо Запиту від Східного офісу Держаудитслужби:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці 81+ 881-км 105-272 (45233142-6 ремонт доріг) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2020-04-01-000792-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть, які документи або їх відсутність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» не відповідають вимогам тендерної документації Замовника (з вказанням розділу, пункту, Додатку тендерної документації). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Пояснення :
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме:
Учасник ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» не долучив до аналогічного договору 27-11/17ЕДБ від 27.11.2017р. невід’ємні додатки: договірна ціна, календарний план виконання робіт
до аналогічного договору субвиконання 135/19-П/СВ від 10.09.2019р. відсутні невід’ємні додатки до договору : договірна ціна, календарний графік виконання робіт
Згідно додатку 2.7.до тендерної документації учасник повинен для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надати наступні документи:копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
Відповідно до ч. 5 розділу 10 Закону в новій редакції «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Таким чином, якщо замовник розпочав процедуру закупівлі та розмістив відповідне оголошення до 18.04.2020 включно, то проведення такої закупівлі (внесення змін, розгляд скарг та звернень, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, підписання договору про закупівлю та його виконання тощо) відбуватиметься згідно з положеннями Закону в поточній редакції, а не в новій редакції.Виходячи з вищенаведеного закупівля «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 81+881-км 105+272(45233142-6 ремонт доріг)» була оголошена 01.04.2020р.тому створити учаснику повідомлення з вимогою усунути недоліки Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області не мала змоги, бо цей функціонал на майданчиках був доступний лише в тих закупівлях, які розпочалися після 19 квітня 2020 року.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-25 16:38:36
Надання заперечень на висновок
Начальнику
Східного офісу Держаудитслужби
О. Васильєву
Про надання
заперечень на висновок
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області розглянула висновок Східного офісу Держаудитслужби від 19.02.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 81+881-км 105+272 (45233142-6 ремонт доріг)( UA-2020-04-01-000792-a) та надає заперечення до нього.
Так, за результатами проведеного моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції Консорціума «Блек Сі Консорціум», умовам Додатку 2.6 до тендерної документації. Зокрема, у висновку зазначено, що на підтвердження вимог про надання Інформаційної довідки учасник Консорціум «Блек Сі Консорціум» надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання надання послуг від 19.05.2020 №195-05/20, в якій учасник зазначив інформацію про дорожніх працівників (позиції 40-47). Проте Консорціум «Блек Сі Консорціум» не надав документи, які підтверджують взаємовідносини учасника із зазначеними працівниками, які вимагались умовами тендерної документації, чим недотримався зазначених вимог. Отже на етапі прекваліфікації учасника торгів Консорціум «Блек Сі Консорціум» Замовником не дотримано вимоги частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерну пропозицію учасника допущено до оцінки, що суперечить пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області вважає, що учасником Консорціум «Блек Сі Консорциум» було дотримано усіх вимог тендерної документації. Учасником надано лист-пояснення (вих. № 178-05/20 від 17.05.2020) згідно вимог п. 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, що оскільки Учасник являється Консорциумом, до складу якого входить компанія – нерезидент, його документи надаються з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій він зареєстрований. Вся надана учасником інформація засвідчена спеціальним штампом «Apostille» (апостиль) з дотриманням всіх вимог тендерної документації. Замовник перевіривши наявність інформації учасника Консорціум « Блек Сі Консорциум» на відповідність вимогам тендерної документації, не знайшов підстав для відхилення цього учасника згідно п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника Консорціум «Блек Сі Консорциум» відсутні.
З повагою
в.о.начальника О.А.Коломійцев
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Консорціум "Блек Сі Консорціум" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
698 000 000,00
UAH з ПДВ
|
659 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
774 000 000,00
UAH з ПДВ
|
660 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
770 450 000,00
UAH з ПДВ
|
669 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Консорціум "Блек Сі Консорціум" |
788 360 000,00
UAH з ПДВ
|
722 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
768 000 000,00
UAH з ПДВ
|
768 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |