Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О220404 Davydiv Brid - Kalynivsʹke - Bobrovyykut on the site km 17+400 – km 20+700 in Kherson region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION» |
National ID: | 43538115 |
Contact point: |
Venislav Nataliia +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2020 14:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2020 14:40 |
Початок аукціону: | 28 травня 2020 12:27 |
Очікувана вартість: | 32 911 294,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 329 113,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 987338.84 UAH |
Publication date: | 01 квітня 2020 14:36 |
Enquiries until: | 24 квітня 2020 14:40 |
Complaints submission until: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 травня 2020 14:40 |
Information
Estimated total value: | 32 911 295 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 329 113 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів:1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 14:36 |
додаток 3 проект договору.doc | |
01 квітня 2020 14:36 |
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc | |
01 квітня 2020 14:36 |
додаток 2 техзавдання.doc | |
01 квітня 2020 14:36 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з ДСТУ 8855:2019 Визначення класу наслідків (відповідальності), поточний ремонт автомобільних доріг визначено як послугу, а не як об’єкт будівництва, тому клас наслідків не розраховується.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000059 ● cd9de814fd3a4e5db7a7badaddee61fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-01-000733-c 01.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-28 16:44:25
Роз'яснення щодо висновку
За результатами опрацювання виявлених порушень, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" (надалі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу (ID моніторингу UA-М-2020-10-13-000059) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 17+400 – км 20+700 в Херсонській області» (UA-2020-04-01-000733-c).
По 1питанню: Відповідно до абзацу першого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення відкритих торгів не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Поряд з цим, згідно з частиною третьої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель у англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро.
Порядок дій на початку «європейських» відкритих торгів практично збігається з «українськими», оскільки замовник так само має оприлюднити в системі ProZorro оголошення про проведення відкритих торгів і тендерну документацію. Однак додатково до оголошення українською мовою замовник заповнює основні пункти оголошення англійською мовою, при цьому, замовник не зобов’язаний перекладати англійською мовою тендерну документацію. Просимо Вас звернути увагу на те, що станом на сьогоднішній день нажаль, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не передбачає технічної можливості заповнення (зазначення) таких пунктів на англійській мові як: вид предмету закупівлі, адреса поставки проте має незмінні дані про Замовника в частині його найменування, особи відповідальної та можливості внесення інформації виключно до назви предмета закупівлі. Технічні можливості оприлюднення оголошення на англійській мові обмежено лише кількома строчками. При цьому, жодним нормативно – правовим актом не встановлено яким способом/ механізмом замовник оприлюднює оголошення англійською мовою.
Отже, форми оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не затверджено та не встановлено обов’язку замовника здійснювати переклад оголошення за всіма пунктами.
Тому наголошуємо, що Замовником було дотримано всі вимоги законодавства у сфері закупівель та на виконання положень Закону було обрано вид процедури закупівлі – «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – не раніше ніж 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації. Відсутність технічної можливості заповнення всіх полів оголошення про проведення відкритих торгів не може бути законною підставою для встановлення факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник був фактично позбавлений права сформувати форму оголошення (шляхом заповнення полів на електронному майданчику) згідно встановленої форми, якої не існує.
По 2 питанню: Дійсно, відповідно до умов тендерної документації Учасник процедури закупівлі ПП «АВІГЕЯ СТ» у своїй тендерній пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 30.04.2020 № 3204-20 в якій зазначено код ЄДРПОУ Замовника 42601222.
Однак банківська гарантія за змістом відповідає умовам тендерної документації, назва бенефіціара, місцезнаходження та банківські реквізити зазначено вірно. Допущена працівником банку механічна помилка в ідентифікаційному коді за ЄДРПОУ Замовника не впливає на зміст пропозиції та волевиявлення учасника.
По 3 питання: Відповідно до підпункту 1.1.2. підпункту 1.1 «Наявність обладнання, та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку у довільній формі про асфальтобетонний(ні) завод(и), з якого(их) на об’єкт згідно предмету закупівлі будуть поставлятися асфальтобетонні суміші. Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
В складі тендерної пропозиції учасника торгів – ПП «АВІГЕЯ СТ» надано довідку від 29 квітня 2020 року № 4/20-А в якій зазначено, що для виконання робіт за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у КП «Новокаховське шляхо-експлуатаційне управління», відповідно до договору № 50 від 16.04.2020 року. Також, в складі тендерної пропозиції надано атестат виробництва асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, виданий ДП «Херсонстандартметрологія» 24.04.2019 року.
Слід зазначити, що асфальтобетонні заводи можуть проходити атестації по обидвам ДСТУ:
ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Cуміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний. Технічні умови.
Цей стандарт поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо.
ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ»
Цей стандарт поширюється на гарячі щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та щебенево-мастиковий асфальтобетон, що застосовуються для влаштування верхніх та нижніх шарів покриття автомобільних доріг, аеродромів, мостів, вулиць населених пунктів, площ, проїздів, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств.
Відмінна різниця полягає в тому, що атестація ДСТУ Б В.2.7-119:2011 не містить в собі вимогу по щебенево-мастиковому асфальтобетону, інших відмінностей з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 не має. Оскільки у технічному завданні тендерної документації відсутні посилання на улаштування дорожнього покриття з застосуванням щебенево-мастикового асфальтобетону, атестація асфальтобетонного заводу КП «Новокаховське шляхово-експлуатаційне управління» не суперечить вимогам тендерної пропозиції.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами опрацювання виявлених порушень, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" (надалі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу (ID моніторингу UA-М-2020-10-13-000059) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 17+400 – км 20+700 в Херсонській області» (UA-2020-04-01-000733-c). По 1питанню: Відповідно до абзацу першого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення відкритих торгів не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Поряд з цим, згідно з частиною третьої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель у англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Порядок дій на початку «європейських» відкритих торгів практично збігається з «українськими», оскільки замовник так само має оприлюднити в системі ProZorro оголошення про проведення відкритих торгів і тендерну документацію. Однак додатково до оголошення українською мовою замовник заповнює основні пункти оголошення англійською мовою, при цьому, замовник не зобов’язаний перекладати англійською мовою тендерну документацію. Просимо Вас звернути увагу на те, що станом на сьогоднішній день нажаль, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не передбачає технічної можливості заповнення (зазначення) таких пунктів на англійській мові як: вид предмету закупівлі, адреса поставки проте має незмінні дані про Замовника в частині його найменування, особи відповідальної та можливості внесення інформації виключно до назви предмета закупівлі. Технічні можливості оприлюднення оголошення на англійській мові обмежено лише кількома строчками. При цьому, жодним нормативно – правовим актом не встановлено яким способом/ механізмом замовник оприлюднює оголошення англійською мовою. Отже, форми оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не затверджено та не встановлено обов’язку замовника здійснювати переклад оголошення за всіма пунктами. Тому наголошуємо, що Замовником було дотримано всі вимоги законодавства у сфері закупівель та на виконання положень Закону було обрано вид процедури закупівлі – «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – не раніше ніж 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації. Відсутність технічної можливості заповнення всіх полів оголошення про проведення відкритих торгів не може бути законною підставою для встановлення факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник був фактично позбавлений права сформувати форму оголошення (шляхом заповнення полів на електронному майданчику) згідно встановленої форми, якої не існує. По 2 питанню: Дійсно, відповідно до умов тендерної документації Учасник процедури закупівлі ПП «АВІГЕЯ СТ» у своїй тендерній пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 30.04.2020 № 3204-20 в якій зазначено код ЄДРПОУ Замовника 42601222. Однак банківська гарантія за змістом відповідає умовам тендерної документації, назва бенефіціара, місцезнаходження та банківські реквізити зазначено вірно. Допущена працівником банку механічна помилка в ідентифікаційному коді за ЄДРПОУ Замовника не впливає на зміст пропозиції та волевиявлення учасника. По 3 питання: Відповідно до підпункту 1.1.2. підпункту 1.1 «Наявність обладнання, та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку у довільній формі про асфальтобетонний(ні) завод(и), з якого(их) на об’єкт згідно предмету закупівлі будуть поставлятися асфальтобетонні суміші. Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. В складі тендерної пропозиції учасника торгів – ПП «АВІГЕЯ СТ» надано довідку від 29 квітня 2020 року № 4/20-А в якій зазначено, що для виконання робіт за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у КП «Новокаховське шляхо-експлуатаційне управління», відповідно до договору № 50 від 16.04.2020 року. Також, в складі тендерної пропозиції надано атестат виробництва асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, виданий ДП «Херсонстандартметрологія» 24.04.2019 року. Слід зазначити, що асфальтобетонні заводи можуть проходити атестації по обидвам ДСТУ: ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Cуміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний. Технічні умови. Цей стандарт поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо. ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ» Цей стандарт поширюється на гарячі щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та щебенево-мастиковий асфальтобетон, що застосовуються для влаштування верхніх та нижніх шарів покриття автомобільних доріг, аеродромів, мостів, вулиць населених пунктів, площ, проїздів, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств. Відмінна різниця полягає в тому, що атестація ДСТУ Б В.2.7-119:2011 не містить в собі вимогу по щебенево-мастиковому асфальтобетону, інших відмінностей з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 не має. Оскільки у технічному завданні тендерної документації відсутні посилання на улаштування дорожнього покриття з застосуванням щебенево-мастикового асфальтобетону, атестація асфальтобетонного заводу КП «Новокаховське шляхово-експлуатаційне управління» не суперечить вимогам тендерної пропозиції.
2020-10-28 16:52:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з англійською мовою не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП АВІГЕЯ СТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ "ДСУ-12" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГРАНІТ-001 |
25 743 810,00
UAH з ПДВ
|
25 414 692,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 |
25 851 048,68
UAH з ПДВ
|
25 521 935,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АВІГЕЯ СТ |
26 286 245,72
UAH з ПДВ
|
25 627 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
30 179 478,00
UAH з ПДВ
|
26 150 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
27 946 126,80
UAH з ПДВ
|
27 946 126,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРАНІТ-001 #42751872 |
Переможець |
25 414 692,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 08:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:41
|
Звіт виконання договору | укладений |
05 січня 2021 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 16:15
|
Дод. уг. 4.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 16:07
|
Додаткова 3 59-ДУ.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 15:02
|
Додаткова 2 59-ДУ.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 11:54
|
Допугода 1 до Договору 59-Д.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 17:03
|
Договір | укладений |
18 червня 2020 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку 2 Графік надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 59/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнені умови надання авансу та договірна ціна |
Номер договору про закупівлю: | 59/ДУ |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено строк надання послуг та внесено зміни до графіку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 59/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнено строк надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 59/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |