Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 17+400 – км 20+700 в Херсонській області
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О220404 Davydiv Brid - Kalynivsʹke - Bobrovyykut on the site km 17+400 – km 20+700 in Kherson region
Очікувана вартість
32 911 294,80 UAH
UA-2020-04-01-000733-c b84c6fc4c727411db55034600554b4c8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION»
National ID: 43538115
Contact point: Venislav Nataliia
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 14:40
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 14:40
Початок аукціону: 28 травня 2020 12:27
Очікувана вартість: 32 911 294,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 329 113,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 987338.84 UAH
Publication date: 01 квітня 2020 14:36
Enquiries until: 24 квітня 2020 14:40
Complaints submission until: до 30 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 травня 2020 14:40

Information

Estimated total value: 32 911 295 UAH including VAT
Minimal lowering step: 329 113 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 17+400 – км 20+700 в Херсонській області (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, Великоолександрівський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення 0220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 17+400 – км 20+700
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Сurrent repair vehicular road of general use of local value О220404 Davydiv Brid - Kalynivsʹke - Bobrovyykut on the site km 17+400 – km 20+700 in Kherson region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів:1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 14:36
додаток 3 проект договору.doc
01 квітня 2020 14:36
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc
01 квітня 2020 14:36
додаток 2 техзавдання.doc
01 квітня 2020 14:36
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 08 квітня 2020 08:57
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:07
Який класс наслідків у об'єкта ?
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з ДСТУ 8855:2019 Визначення класу наслідків (відповідальності), поточний ремонт автомобільних доріг визначено як послугу, а не як об’єкт будівництва, тому клас наслідків не розраховується.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000059 ● cd9de814fd3a4e5db7a7badaddee61fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-01-000733-c 01.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-28 16:44:25

Роз'яснення щодо висновку

За результатами опрацювання виявлених порушень, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" (надалі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу (ID моніторингу UA-М-2020-10-13-000059) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 17+400 – км 20+700 в Херсонській області» (UA-2020-04-01-000733-c).
По 1питанню: Відповідно до абзацу першого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення відкритих торгів не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Поряд з цим, згідно з частиною третьої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель у англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро.
Порядок дій на початку «європейських» відкритих торгів практично збігається з «українськими», оскільки замовник так само має оприлюднити в системі ProZorro оголошення про проведення відкритих торгів і тендерну документацію. Однак додатково до оголошення українською мовою замовник заповнює основні пункти оголошення англійською мовою, при цьому, замовник не зобов’язаний перекладати англійською мовою тендерну документацію. Просимо Вас звернути увагу на те, що станом на сьогоднішній день нажаль, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не передбачає технічної можливості заповнення (зазначення) таких пунктів на англійській мові як: вид предмету закупівлі, адреса поставки проте має незмінні дані про Замовника в частині його найменування, особи відповідальної та можливості внесення інформації виключно до назви предмета закупівлі. Технічні можливості оприлюднення оголошення на англійській мові обмежено лише кількома строчками. При цьому, жодним нормативно – правовим актом не встановлено яким способом/ механізмом замовник оприлюднює оголошення англійською мовою.
Отже, форми оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не затверджено та не встановлено обов’язку замовника здійснювати переклад оголошення за всіма пунктами.
Тому наголошуємо, що Замовником було дотримано всі вимоги законодавства у сфері закупівель та на виконання положень Закону було обрано вид процедури закупівлі – «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – не раніше ніж 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації. Відсутність технічної можливості заповнення всіх полів оголошення про проведення відкритих торгів не може бути законною підставою для встановлення факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник був фактично позбавлений права сформувати форму оголошення (шляхом заповнення полів на електронному майданчику) згідно встановленої форми, якої не існує.
По 2 питанню: Дійсно, відповідно до умов тендерної документації Учасник процедури закупівлі ПП «АВІГЕЯ СТ» у своїй тендерній пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 30.04.2020 № 3204-20 в якій зазначено код ЄДРПОУ Замовника 42601222.
Однак банківська гарантія за змістом відповідає умовам тендерної документації, назва бенефіціара, місцезнаходження та банківські реквізити зазначено вірно. Допущена працівником банку механічна помилка в ідентифікаційному коді за ЄДРПОУ Замовника не впливає на зміст пропозиції та волевиявлення учасника.
По 3 питання: Відповідно до підпункту 1.1.2. підпункту 1.1 «Наявність обладнання, та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку у довільній формі про асфальтобетонний(ні) завод(и), з якого(их) на об’єкт згідно предмету закупівлі будуть поставлятися асфальтобетонні суміші. Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
В складі тендерної пропозиції учасника торгів – ПП «АВІГЕЯ СТ» надано довідку від 29 квітня 2020 року № 4/20-А в якій зазначено, що для виконання робіт за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у КП «Новокаховське шляхо-експлуатаційне управління», відповідно до договору № 50 від 16.04.2020 року. Також, в складі тендерної пропозиції надано атестат виробництва асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, виданий ДП «Херсонстандартметрологія» 24.04.2019 року.
Слід зазначити, що асфальтобетонні заводи можуть проходити атестації по обидвам ДСТУ:
ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Cуміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний. Технічні умови.
Цей стандарт поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо.
ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ»
Цей стандарт поширюється на гарячі щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та щебенево-мастиковий асфальтобетон, що застосовуються для влаштування верхніх та нижніх шарів покриття автомобільних доріг, аеродромів, мостів, вулиць населених пунктів, площ, проїздів, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств.
Відмінна різниця полягає в тому, що атестація ДСТУ Б В.2.7-119:2011 не містить в собі вимогу по щебенево-мастиковому асфальтобетону, інших відмінностей з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 не має. Оскільки у технічному завданні тендерної документації відсутні посилання на улаштування дорожнього покриття з застосуванням щебенево-мастикового асфальтобетону, атестація асфальтобетонного заводу КП «Новокаховське шляхово-експлуатаційне управління» не суперечить вимогам тендерної пропозиції.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами опрацювання виявлених порушень, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" (надалі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу (ID моніторингу UA-М-2020-10-13-000059) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 17+400 – км 20+700 в Херсонській області» (UA-2020-04-01-000733-c). По 1питанню: Відповідно до абзацу першого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення відкритих торгів не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Поряд з цим, згідно з частиною третьої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель у англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Порядок дій на початку «європейських» відкритих торгів практично збігається з «українськими», оскільки замовник так само має оприлюднити в системі ProZorro оголошення про проведення відкритих торгів і тендерну документацію. Однак додатково до оголошення українською мовою замовник заповнює основні пункти оголошення англійською мовою, при цьому, замовник не зобов’язаний перекладати англійською мовою тендерну документацію. Просимо Вас звернути увагу на те, що станом на сьогоднішній день нажаль, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не передбачає технічної можливості заповнення (зазначення) таких пунктів на англійській мові як: вид предмету закупівлі, адреса поставки проте має незмінні дані про Замовника в частині його найменування, особи відповідальної та можливості внесення інформації виключно до назви предмета закупівлі. Технічні можливості оприлюднення оголошення на англійській мові обмежено лише кількома строчками. При цьому, жодним нормативно – правовим актом не встановлено яким способом/ механізмом замовник оприлюднює оголошення англійською мовою. Отже, форми оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не затверджено та не встановлено обов’язку замовника здійснювати переклад оголошення за всіма пунктами. Тому наголошуємо, що Замовником було дотримано всі вимоги законодавства у сфері закупівель та на виконання положень Закону було обрано вид процедури закупівлі – «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – не раніше ніж 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації. Відсутність технічної можливості заповнення всіх полів оголошення про проведення відкритих торгів не може бути законною підставою для встановлення факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник був фактично позбавлений права сформувати форму оголошення (шляхом заповнення полів на електронному майданчику) згідно встановленої форми, якої не існує. По 2 питанню: Дійсно, відповідно до умов тендерної документації Учасник процедури закупівлі ПП «АВІГЕЯ СТ» у своїй тендерній пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 30.04.2020 № 3204-20 в якій зазначено код ЄДРПОУ Замовника 42601222. Однак банківська гарантія за змістом відповідає умовам тендерної документації, назва бенефіціара, місцезнаходження та банківські реквізити зазначено вірно. Допущена працівником банку механічна помилка в ідентифікаційному коді за ЄДРПОУ Замовника не впливає на зміст пропозиції та волевиявлення учасника. По 3 питання: Відповідно до підпункту 1.1.2. підпункту 1.1 «Наявність обладнання, та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку у довільній формі про асфальтобетонний(ні) завод(и), з якого(их) на об’єкт згідно предмету закупівлі будуть поставлятися асфальтобетонні суміші. Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. В складі тендерної пропозиції учасника торгів – ПП «АВІГЕЯ СТ» надано довідку від 29 квітня 2020 року № 4/20-А в якій зазначено, що для виконання робіт за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у КП «Новокаховське шляхо-експлуатаційне управління», відповідно до договору № 50 від 16.04.2020 року. Також, в складі тендерної пропозиції надано атестат виробництва асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, виданий ДП «Херсонстандартметрологія» 24.04.2019 року. Слід зазначити, що асфальтобетонні заводи можуть проходити атестації по обидвам ДСТУ: ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Cуміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний. Технічні умови. Цей стандарт поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо. ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ» Цей стандарт поширюється на гарячі щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та щебенево-мастиковий асфальтобетон, що застосовуються для влаштування верхніх та нижніх шарів покриття автомобільних доріг, аеродромів, мостів, вулиць населених пунктів, площ, проїздів, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств. Відмінна різниця полягає в тому, що атестація ДСТУ Б В.2.7-119:2011 не містить в собі вимогу по щебенево-мастиковому асфальтобетону, інших відмінностей з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 не має. Оскільки у технічному завданні тендерної документації відсутні посилання на улаштування дорожнього покриття з застосуванням щебенево-мастикового асфальтобетону, атестація асфальтобетонного заводу КП «Новокаховське шляхово-експлуатаційне управління» не суперечить вимогам тендерної пропозиції.

2020-10-28 16:52:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з англійською мовою не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 травня 2020
UA-2020-04-01-000733-cb84c6fc4c727411db55034600554b4c8
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Учасник Документи Рішення
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП АВІГЕЯ СТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "ДСУ-12" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 15:58
Електронний підпис
17 червня 2020 14:23
Документи ТОВ ГРАНІТ-001
30 квітня 2020 12:44
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:44
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:42
Fwd_ юр.док. банка.zip
30 квітня 2020 12:42
Fwd_ гарантия 360.zip
30 квітня 2020 12:42
16. Договірна ціна.pdf
30 квітня 2020 12:42
15. Досвід.PDF
30 квітня 2020 12:42
13. Інші документи.pdf
30 квітня 2020 12:42
10. Підтвердження мтб.pdf
30 квітня 2020 12:42
8. Лист згода додаток 5.pdf
30 квітня 2020 12:42
6. Проект договору.pdf
30 квітня 2020 12:42
4. Технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

04 травня 2020 11:06
Електронний підпис
04 травня 2020 11:06
Електронний підпис
04 травня 2020 11:05
Додаток 5 лист згода.pdf
04 травня 2020 08:46
Електронний підпис
04 травня 2020 08:46
Електронний підпис
04 травня 2020 08:45
Протокол НР (1).7Z
04 травня 2020 08:45
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
04 травня 2020 08:45
Лист для клієнтів (1).7z
04 травня 2020 08:45
Гарантія 3204-20.7z
04 травня 2020 08:45
Витяг із Статуту (1).7z
04 травня 2020 08:45
Банківська ліцензія (2).7z
30 квітня 2020 16:36
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:36
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:35
Ішні довідки.pdf
30 квітня 2020 16:35
Додаток 5 лист згода.pdf
30 квітня 2020 16:35
Додаток 1 ст. 17.pdf
30 квітня 2020 16:35
Додаток 1 працівники.pdf
30 квітня 2020 16:35
Додаток 1 МТБ.pdf
30 квітня 2020 16:35
ДЦ.pdf
30 квітня 2020 16:35
тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:52
Довіреність з банку.pdf
30 квітня 2020 16:52
Договірна ціна.pdf
30 квітня 2020 16:52
Проект договору.pdf
30 квітня 2020 16:52
Довідка про санкції.pdf
30 квітня 2020 16:52
Ліцензія.pdf
30 квітня 2020 16:52
Відгук.PDF
30 квітня 2020 16:52
Форма КБ3, КБ2.pdf
30 квітня 2020 16:52
Договір №98 Поточ.рем..pdf

Документи

Публічні документи

01 травня 2020 16:32
Електронний підпис
01 травня 2020 16:32
Електронний підпис
01 травня 2020 15:56
Лист згода санкції.pdf
01 травня 2020 15:55
Довіреність_на_Лахно.pdf
01 травня 2020 15:55
Виписка з протоколу.pdf

Документи

Публічні документи

04 травня 2020 11:19
Електронний підпис
04 травня 2020 11:16
Технічна частина.PDF
04 травня 2020 11:16
Довідка про санкції.PDF
04 травня 2020 11:16
Гарантійний лист.PDF
04 травня 2020 11:16
атестация лабораторія.jpg
04 травня 2020 11:16
Довідка працівники.PDF
04 травня 2020 11:16
Довідка субпідрядники.PDF
04 травня 2020 11:16
Проект договору.pdf
04 травня 2020 11:16
Довідка обладнання.PDF
04 травня 2020 11:16
Довідки ст 17.pdf
04 травня 2020 11:15
Лист-згода.PDF
04 травня 2020 11:15
Копія Статуту..pdf
04 травня 2020 11:15
Додаток 1.pdf
04 травня 2020 11:15
Договір оренди.PDF
04 травня 2020 11:15
Довідка довкілля.PDF
04 травня 2020 11:15
Договір лабораторія.PDF
04 травня 2020 11:15
довідка ПДВ.pdf
04 травня 2020 11:15
Додаток 2.jpg
04 травня 2020 11:15
Атестат виробництва.PDF
04 травня 2020 11:15
Ліцензія.PDF

Документи

Публічні документи

04 травня 2020 13:47
Електронний підпис
04 травня 2020 13:47
Електронний підпис
04 травня 2020 13:47
Постачання асфальту.pdf
04 травня 2020 13:18
Електронний підпис
04 травня 2020 13:18
Електронний підпис
04 травня 2020 13:18
Працівникі.pdf
04 травня 2020 13:18
Постачання асфальту.pdf
04 травня 2020 13:18
Повноваження підпису.pdf
04 травня 2020 13:18
Механізми.pdf
04 травня 2020 13:18
Ліцензія.pdf
04 травня 2020 13:18
Залучена лабораторія.pdf
04 травня 2020 13:18
Додаток 5 лист згода.pdf
04 травня 2020 13:17
Договірна ціна.pdf
04 травня 2020 13:17
Довідки.pdf
04 травня 2020 13:17
Аналогічний договор 1.pdf
04 травня 2020 13:17
Аналогічний договір 2.pdf
04 травня 2020 13:17
6994.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ПП АВІГЕЯ СТ

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ПрАТ "ДСУ-12"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 25 743 810,00
UAH з ПДВ
25 414 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 25 851 048,68
UAH з ПДВ
25 521 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АВІГЕЯ СТ 26 286 245,72
UAH з ПДВ
25 627 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 30 179 478,00
UAH з ПДВ
26 150 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 27 946 126,80
UAH з ПДВ
27 946 126,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 15:58
Електронний підпис
17 червня 2020 14:23
Документи ТОВ ГРАНІТ-001
30 квітня 2020 12:44
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:44
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:42
Fwd_ юр.док. банка.zip
30 квітня 2020 12:42
Fwd_ гарантия 360.zip
30 квітня 2020 12:42
16. Договірна ціна.pdf
30 квітня 2020 12:42
15. Досвід.PDF
30 квітня 2020 12:42
13. Інші документи.pdf
30 квітня 2020 12:42
10. Підтвердження мтб.pdf
30 квітня 2020 12:42
8. Лист згода додаток 5.pdf
30 квітня 2020 12:42
6. Проект договору.pdf
30 квітня 2020 12:42
4. Технічна частина.pdf

Публічні документи

01 травня 2020 16:32
Електронний підпис
01 травня 2020 16:32
Електронний підпис
01 травня 2020 15:56
Лист згода санкції.pdf
01 травня 2020 15:55
Довіреність_на_Лахно.pdf
01 травня 2020 15:55
Виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 11:06
Електронний підпис
04 травня 2020 11:06
Електронний підпис
04 травня 2020 11:05
Додаток 5 лист згода.pdf
04 травня 2020 08:46
Електронний підпис
04 травня 2020 08:46
Електронний підпис
04 травня 2020 08:45
Протокол НР (1).7Z
04 травня 2020 08:45
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
04 травня 2020 08:45
Лист для клієнтів (1).7z
04 травня 2020 08:45
Гарантія 3204-20.7z
04 травня 2020 08:45
Витяг із Статуту (1).7z
04 травня 2020 08:45
Банківська ліцензія (2).7z
30 квітня 2020 16:36
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:36
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:35
Ішні довідки.pdf
30 квітня 2020 16:35
Додаток 5 лист згода.pdf
30 квітня 2020 16:35
Додаток 1 ст. 17.pdf
30 квітня 2020 16:35
Додаток 1 працівники.pdf
30 квітня 2020 16:35
Додаток 1 МТБ.pdf
30 квітня 2020 16:35
ДЦ.pdf
30 квітня 2020 16:35
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 13:47
Електронний підпис
04 травня 2020 13:47
Електронний підпис
04 травня 2020 13:47
Постачання асфальту.pdf
04 травня 2020 13:18
Електронний підпис
04 травня 2020 13:18
Електронний підпис
04 травня 2020 13:18
Працівникі.pdf
04 травня 2020 13:18
Постачання асфальту.pdf
04 травня 2020 13:18
Повноваження підпису.pdf
04 травня 2020 13:18
Механізми.pdf
04 травня 2020 13:18
Ліцензія.pdf
04 травня 2020 13:18
Залучена лабораторія.pdf
04 травня 2020 13:18
Додаток 5 лист згода.pdf
04 травня 2020 13:17
Договірна ціна.pdf
04 травня 2020 13:17
Довідки.pdf
04 травня 2020 13:17
Аналогічний договор 1.pdf
04 травня 2020 13:17
Аналогічний договір 2.pdf
04 травня 2020 13:17
6994.rar

Публічні документи

30 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:52
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:52
Довіреність з банку.pdf
30 квітня 2020 16:52
Договірна ціна.pdf
30 квітня 2020 16:52
Проект договору.pdf
30 квітня 2020 16:52
Довідка про санкції.pdf
30 квітня 2020 16:52
Ліцензія.pdf
30 квітня 2020 16:52
Відгук.PDF
30 квітня 2020 16:52
Форма КБ3, КБ2.pdf
30 квітня 2020 16:52
Договір №98 Поточ.рем..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ПП АВІГЕЯ СТ

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Переможець 25 414 692,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 08:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
25 414 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:41
Звіт виконання договору укладений
05 січня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 16:15
Дод. уг. 4.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:56
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 16:07
Додаткова 3 59-ДУ.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 15:02
Додаткова 2 59-ДУ.pdf зміни до договору
16 липня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 11:54
Допугода 1 до Договору 59-Д.pdf зміни до договору
23 червня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 17:03
Договір укладений
18 червня 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 2 Графік надання послуг
Номер договору про закупівлю: 59/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнені умови надання авансу та договірна ціна
Номер договору про закупівлю: 59/ДУ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання послуг та внесено зміни до графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 59/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнено строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 59/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 414 692,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 235 782,00 UAH)