Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт мосту на О 241301 Сміла − Сунки − Плескачівка, км 19+760 − км 19+860, через струмок, Смілянський район, Черкаська область
Очікувана вартість
896 441,09 UAH
UA-2020-03-31-002586-a 171885bc6127458d9637f2696f7eef03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 11:40
Очікувана вартість: 896 441,09 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 378,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Поточний середній ремонт мосту на О 241301 Сміла − Сунки − Плескачівка, км 19+760 − км 19+860, через струмок, Смілянський район, Черкаська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт мосту на О 241301 Сміла − Сунки − Плескачівка, км 19+760 − км 19+860, через струмок, Смілянський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Смілянський район, О 241301 Сміла − Сунки − Плескачівка, км 19+760 − км 19+860, через струмок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 22:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:02
1. протокол ЗТД 2 241301 М.doc
24 квітня 2020 22:02
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 22:02
ТД Дороги ПСР 241301 М Зі змінами.docx
24 квітня 2020 22:02
Додаток 2 зі змінами.xls
24 квітня 2020 22:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 21:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 08:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:02
1. протокол ЗТД 2 241301 М.doc
16 квітня 2020 21:28
1. протокол ЗТД 241301 М.doc
24 квітня 2020 22:02
Додаток 3 (2).pdf
16 квітня 2020 21:31
Додаток 3 зі змінами.pdf
31 березня 2020 19:15
Додаток 3 мост.pdf
24 квітня 2020 22:02
ТД Дороги ПСР 241301 М Зі змінами.docx
16 квітня 2020 21:28
Зміни 1ТД Дороги ПСР 241301 М.pdf
31 березня 2020 19:15
ТД Дороги ПСР 241301.pdf
24 квітня 2020 22:02
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 19:15
Додаток 2.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ" 878 512,00
UAH з ПДВ
878 512,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 894 984,00
UAH з ПДВ
894 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шовкопляс Володимир Петрович 896 109,00
UAH з ПДВ
896 109,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 17:28
Електронний підпис
03 травня 2020 16:41
Електронний підпис
03 травня 2020 16:37
Підтвердження техніки.rar
03 травня 2020 16:37
абз.rar
03 травня 2020 16:37
довідки.rar
03 травня 2020 16:37
лабораторія.rar
03 травня 2020 16:37
субпідряд.rar
03 травня 2020 16:37
повноваження.rar
03 травня 2020 16:37
ст17.rar
03 травня 2020 16:37
Досвід.rar
03 травня 2020 16:37
ISO.rar
03 травня 2020 16:37
кошториси ССП.pdf
03 травня 2020 16:37
Довідка техніка с.pdf

Публічні документи

03 травня 2020 18:06
Електронний підпис
03 травня 2020 18:06
Електронний підпис
03 травня 2020 18:04
Досвід.rar
03 травня 2020 18:04
Працівники.rar
03 травня 2020 18:04
Техніка 1.rar
03 травня 2020 18:04
АБЗ.zip
03 травня 2020 18:04
Документи 2.zip
03 травня 2020 18:04
Техніка 2 свідоцтва.rar
03 травня 2020 18:04
Довідки.rar
03 травня 2020 18:04
Документи 1.rar
03 травня 2020 18:04
Субпідряд проектант.rar

Публічні документи

03 травня 2020 16:29
ст 17.pdf
03 травня 2020 16:29
інформація ст 236.pdf
03 травня 2020 16:29
довідки банк.pdf
03 травня 2020 16:29
довідка довкілля.pdf
03 травня 2020 16:29
гар лист санкції.pdf
03 травня 2020 16:29
витяг пдв.pdf
03 травня 2020 16:29
витяг з ЄДР.pdf
03 травня 2020 16:29
виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ФОП Шовкопляс Володимир Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"
#40158414
Переможець 878 512,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"
#40158414
878 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:50
акт укладений
05 січня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 11:36
ду3 дог.17.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 17:56
Д.у. 2 до дог.17 зміни до договору
09 червня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 14:18
Д.у. 1 до дог.17 зміни до договору
01 червня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 13:36
Договір укладений
01 червня 2020 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у пункти 1.1, 1.2 розділу І та викласти їх у новій редакції: «1.1 Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати послуги з поточного середнього ремонту мосту на О 241301 Сміла − Сунки − Плескачівка, км 19+760 − км 19+860, через струмок, Смілянський район, Черкаська область (надалі – послуги) відповідно до технічного завдання та проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу, в межах фактичного обсягу видатків відповідно до ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 „Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт“. Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів передбачених на ці цілі на його рахунок. Об'єкт будівництва: Поточний середній ремонт мосту на О 241301 Сміла − Сунки − Плескачівка, км 19+760 − км 19+860, через струмок, Смілянський район, Черкаська область (надалі - об'єкт). «1.2 Найменування послуг: Поточний середній ремонт мосту на О 241301 Сміла − Сунки − Плескачівка, км 19+760 − км 19+860, через струмок, Смілянський район, Черкаська область (з розробкою проектно-кошторисної документації). Послуги з виконання будівельно монтажних робіт вказуються по тексту цього Договору як “роботи”.» 1.2. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 878`512 грн. (вісімсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот дванадцять гривень 00 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до Договору) 1.3. Внести зміни у пункти 4.1 розділу ІV та викласти їх у новій редакції: «4.1. Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів: Акту (актів) приймання – передачі наданих послуг, Акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2В та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма № КБ-3. Фінансування за цим Договором здійснюється відповідно до Плану фінансування послуг (Додаток 3 до Договору).» 1.4. Внести зміни у підпункт 6.4.3 пункту 6.4, розділу VІ та викласти їх у новій редакції: «6.4.3. Сторони домовились, що Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством.» 2. Сторони дійшли згоди виключити Додатки до договору, а саме Додаток 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», Додаток 3 «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації», Додаток 4 «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації», Додаток 6 «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та внести зміни у Розділ ХІV до Договору та викласти Додатки (додаються) у новій редакції: « ХІV. Додатки до договору 14.1. Додаток 1 – Календарний графік надання послуг; 14.2. Додаток 2 – Договірна ціна на будівництво; 14.3. Додаток 3 – План фінансування послуг.»
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку 1 «Календарний графік надання послуг» до Договору та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Розділ ХV "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 844 395,55
UAH (в тому числі ПДВ 140 732,59 UAH)