Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Руберойд наплавляємий, лист сталевий покрівельний оцинкований, мастика покрівельна бітумна, праймер покрівельний
Очікувана вартість
774 000,00 UAH
UA-2020-03-31-002552-a 4c02c59356af4bec948886f54cca47bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дідковський Ігор Вікторович

380487059074 vuzovsky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житлово-комунальний сервіс "Вузівський"
Код ЄДРПОУ: 35303304
Місцезнаходження: 65088, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Шишкіна 60А
Контактна особа: Дідковський Ігор Вікторович
380487059074
vuzovsky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 15:15
Очікувана вартість: 774 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 метри квадратні
Руберойд наплавляємий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65080, Україна, Одеська область, Одеса, Київський район, вул.Люстдорфська дорога,88 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
600 метри квадратні
Лист сталевий покрівельний оцинкований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65080, Україна, Одеська область, Одеса, Київський район, вул.Люстдорфська дорога,88 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2000 літр
Мастика покрівельна бітумна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65080, Україна, Одеська область, Одеса, Київський район, вул.Люстдорфська дорога,88 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2000 літр
Праймер покрівельний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65080, Україна, Одеська область, Одеса, Київський район, вул.Люстдорфська дорога,88 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати - згідно договору Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 18:33
Проект_договору.doc
31 березня 2020 18:33
ТД__матеріали.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОМИНАНТЕ" 772 000,00
UAH з ПДВ
772 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУЗАЄВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 774 000,00
UAH з ПДВ
774 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 15:20
Електронний підпис
01 травня 2020 11:55
Електронний підпис
01 травня 2020 11:45
лист пояснення.jpg
01 травня 2020 11:45
Довідка о несудимости.pdf
15 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:02
тендерної пропозиція.pdf
15 квітня 2020 16:02
статут.pdf
15 квітня 2020 16:02
проект договору.pdf
15 квітня 2020 16:02
лист ст. 17.pdf
15 квітня 2020 16:02
додаток до Договору.pdf
15 квітня 2020 16:02
витяг НДС.pdf
15 квітня 2020 16:02
аналог. договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОМИНАНТЕ"

ФОП "РУЗАЄВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОМИНАНТЕ"
#33970631
Переможець 772 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОМИНАНТЕ"
#33970631
772 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 15:09
Протокол - Доминанте (15.06.2021).docx зміни до договору
15 червня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:58
Додаткова угода №1 (Доминанте).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:57
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 10:04
Договір № 102 (Домінанте).pdf укладений
08 травня 2020 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021-го року, в обсязі, достатньому для забезпечення потреби Замовника на час проведення такої процедури закупівлі, який не може перевищувати 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При оприлюдненні Додаткової угоди на майданчику Замовником помилково не було внесено змін до інформації про Загальну суму Договору, відповідно загальна сума Договору, яка вказана на майданчику не відповідає тій, що вказана у Додатковій угоді (замість 772 000 гривень 00 копійок з ПДВ має бути вказано 926 400 гривень 00 копійок з ПДВ). Замовник, з метою оприлюднення звіту про виконання договору з коректною сумою фактично сплачених коштів має намір внести зміни до електронного поля в частині відображення Загальної суми Договору, у зв’язку з чим необхідно оприлюднити дане рішення. Зауважуємо, що дане рішення не вносить змін (у тому числі істотних) до Договору про закупівлю від 08.05.2020 року №102, а приймається з метою створення технічної можливості привести у відповідність інформацію, що оприлюднена у системі публічних закупівель (інформації про Загальну Суму Договору) до умов Додаткової угоди, які є вірними.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол про приведення у відповідність інформації, що зазначена у електронній системі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 830 598,61
UAH (в тому числі ПДВ 138 433,10 UAH)