Капітальний ремонт вхідних груп в житловому будинку за адресою вулиця Якубовського, 7 (П. 1-12) у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2020-03-31-002540-a e2bbc4a176f94fb5b4f29ecaa72def9f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт замовника: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа замовника: Олійник Вадим Дмитрович
380442598219
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 15:30
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт вхідних груп в житловому будинку за адресою вулиця Якубовського, 7 (П. 1-12) у Голосіївському районі міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт вхідних груп в житловому будинку за адресою вулиця Якубовського, 7 (П. 1-12) у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03191, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Якубовського, 7 (П. 1-12)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-31-002540-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ, Код ЄДРПОУ:39646263
Дата подання: 29 квітня 2020 14:45
Скарга на рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-31-002540-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕСТ-ВЕРУМ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації, надалі ТД, Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, надалі Замовник, подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі «Капітальний ремонт вхідних груп в житловому будинку за адресою вулиця Якубовського, 7 (П. 1-12) у Голосіївському районі міста Києва», що зазначено у оголошенні та ТД. На аукціон було подано пропозиції чотирьох учасників та визначено остаточну ціну аукціону, а саме: ТОВ "ВБК "КИЇВБУД" 2 072 000,00 грн. ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» 2 073 000,00 грн. ТОВ «АЛЕКС ОСТ» 2 073 916,15 грн. ТОВ «МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ» 2 130 000,00 грн. За результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» (протокол розгляду тендерних пропозицій № 23-04-7 від 23.04.2020 року). Підставою для відхилення зазначено наступне – «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону: - Відсутній IMD файл, - Не подані тех. паспорти автомобілів, - Відсутня остання сторінка проекту договору» (відповідно до протоколу). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – відповідно до оголошеної закупівлі UA-2020-03-31-002540-a, а саме до п. 32 Додатку 2 тендерної документації вказано порядок надання Переможцем документів на заключення договору, а саме: - договір; - договірна ціна; (динамічна); - календарний план виконання робіт; - зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд до 1,5% та інженера консультанта до 2,5%); - локальний кошторис; - об’єктний кошторис; - підсумкова відомість; - пояснювальна записка; - дефектний акт; - протокол узгодження договірної ціни; - оригінал або нотаріально завірена копія довідки, що завірена органом, який її видав, а саме уповноваженим органом - Департамент інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та місті Києві. У разі невірного складання або відсутності хоча б одного документу всі інші документи не приймаються. Також пункт п. 33 Додатку 2 ТД містить вимогу, що всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності), кошторисна документація повинна містити підпис керівника підприємства та печатки (за наявності). Учасник, якого було відхилено в зв’язку із допущенням помилок у поданих документах, може звернутись до Замовника (протягом періоду оскарження рішення Замовника) за наданням змоги виправити та/або довантажити документи, у разі, якщо Учасник в закупівлі був один. Замовник приймає рішення надати таку змогу або ні. Вищезазначений перелік документів надається також в електронному вигляді на USB-флеш-накопичувачі, включаючи IMD-файл. Тендерна документація Замовника не містила вимогу щодо надання IMD файл у складі тендерної пропозиції. Тендерна документація містила вимогу щодо надання IMD файлу на USB-флеш накопичувачі разом з документами переможця. Оскільки, Замовником надання IMD файла у складі тендерної пропозиції не вимагалося, ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ», відповідає вимогам Замовника в повному обсязі. Відповідно до п.19 Додатку 2 ТД вимагалося подання довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного власного чи орендованого обладнання та власної чи орендованої матеріально – технічної бази (склад/виробнича база/офіс/тощо) необхідної для виконання умов договору. Для підтвердження надання завірених належним чином копії договорів оренди та технічні паспорти на машини та механізми (автотранспорту). Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально - технічної бази, в разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни. Зазначаємо, що ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» подано договір про надання послуг із залученням не лише техніки й автотранспорту, а також з відповідним персоналом і відповідно до умов даного договору техніка та автотранспорт буде залучено під конкретний об’єкт. За умовами договору буде складена попередня письмова заявка, в якій буде зазначено: перелік послуг, що необхідно надати, місце надання послуг, перелік необхідної Техніки, дата початку надання послуг, термін надання послуг, найменування послуг. Оскільки попередньої письмової заявки не могло бути, у зв’язку з проведенням закупівлі за даним об’єктом, то і технічні паспорти відсутні, до моменту погодження необхідної та наявної техніки та автотранспорту. Зазначаємо, що надання такого договору не суперечить вимогам тендерної документації. А тому Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» повністю відповідає вимогам п.19, та надав усі підтверджуючі документи. Відповідно до п. 17 Додатку 2 ТД, Замовником вимагалося подання заповненого проекту Договору, оформленого належним чином, що підтверджує погодження учасника з основними умовами Договору. ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» надав Заповнений проект договору, що підтверджує погодження учасника з основними умовами Договору, проте з технічних причин у даному файлі відсутня остання сторінка проекту договору. Це є технічна помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Також, відповідно до п.21.16 Розділу V ТД, Замовником зазначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що учасник закупівлі повністю усвідомлюють зміст Тендерної документації та вимог, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. А також відповідно до п.21.1 Розділу V ТД, Учасник, який подав тендерну пропозицію і не відкликав її до у встановленому порядку, вважається таким, що повністю, без будь-яких умов та застережень погодився з усіма без винятку умовами і положеннями, які передбачені Тендерною документацією, в тому числі Додатками до неї, у редакції, що є чинною на момент закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тож ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» повністю відповідає вимогам п.17 Додатку 2 ТД. Зважаючи на вище перераховане, Скаржником подані у складі тендерної пропозиції документи, повністю підтверджують відповідність вимогам Замовника. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже пропозиція ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його прав. Крім того, незаконне відхилення Скаржника призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «АЛЕКС ОСТ». Проте, звертаємо увагу, що у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутня значна кількість документів і це є грубим порушенням визначити переможцем такого учасника закупівлі. А саме: - п.1 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу: «Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), які отримано не раніше ніж за 90 днів до дати оголошення даної закупівлі». У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» подано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) станом на 17.03.2017р., чим порушено вимогу п.1 Додатку 2 ТД. - п.4 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу: «Копію Статуту в останній редакції (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, перелік видів діяльності підприємств). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутня копія Статуту в останній редакції, чим порушено вимогу п.4 Додатку 2 ТД. - п.6 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу надати: «Копії паспорту (ів) посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надаються учасником додатково за вимогою замовника. Та довідку згода на обробку та використання персональних даних.» У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутня копія паспорту посадової особи та довідка згода на обробку та використання персональних даних, чим порушено вимогу п.6 Додатку 2 ТД. - п.7 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу надати: «Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство: реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, електронну адресу, банківські реквізити). Керівництво (посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів). У форматі WORD.» У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутня довідка, яка містить відомості про підприємство, чим порушено вимогу п.7 Додатку 2 ТД. - п.8 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу надати: «Довідку з обслуговуючого (-их) банку (-ів) щодо відсутності заборгованості за кредитами, отриману (-ані) не раніше, ніж дата оголошення про проведення даної закупівлі. Довідки надаються з усіх обслуговуючих банків.» У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» подана довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами, отримана 03.02.2020р., чим порушено вимогу п.8 Додатку 2 ТД. - п.10 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу надати: «Копія антикорупційної програми Учасника або копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми (завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки).» У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутня копія антикорупційної програми Учасника або наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми, чим порушено вимогу п.10 Додатку 2 ТД. - п.12 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу надати: «Довідка видана уповноваженим органом про те. що Учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (документ повинен бути датований не раніше 30 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик).» У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутня довідка видана уповноваженим органом про те, що Учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, чим порушено вимогу п.12 Додатку 2 ТД. - п.14 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу надати: «Лист-згода на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією.». У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутній лист-згода на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією, чим порушено вимогу п.14 Додатку 2 ТД. - п.15 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу надати: «Гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерна пропозиції інформація є достовірною». У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутній гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною, чим порушено вимогу п.15 Додатку 2 ТД. - п.16 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу надати: «Гарантійний лист від Учасника із підтвердженням можливості своєчасно та у визначений замовником термін виконати послуги/роботи, що закуповуються, відповідно до умов договору.» У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутній гарантійний лист від Учасника із підтвердженням можливості своєчасно та у визначений замовником термін виконати послуги/роботи що закуповується, відносно до умов договору, чим порушено вимогу п.16 Додатку 2 ТД. - п.18 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу щодо підтвердження наявності працівників із наданням завірених належних чином копій дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутні копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини. Подана завірена копія сертифікату кошторисника. Відсутні посвідчення та/або протоколи чи витяги з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці інженерно-технічних працівників, чим порушено вимогу п.18 Додатку 2 ТД. - п.19 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, для виконання умов договору. Для підтвердження надати завірені належним чином копії договорів оренди та технічних паспортів на машини та механізми (автотранспорту). Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни.» У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» в довідці про наявність відповідного власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази відсутній автотранспорт, чим порушено вимогу п. 19 Додатку 2 ТД. - п.20 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу щодо виконання аналогічного договору із наданням копії договору, документів про його виконання, листів-відгуків. Договір повинен бути станом на протягом останніх двох років до початку аукціону. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» надав довідку про виконання аналогічного договору у якій надає інформацію про договір від 07.05.2015р., а також, відсутня копія такого договору, відсутнє документальне підтвердження його виконання, а також відсутній лист-відгук від Замовника, чим порушено вимогу п.20 Додатку 2 ТД. - п.26 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу: «На підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, учасник має надати ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки.» У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутня ліцензія на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт, чим порушено вимогу п.26 Додатку 2 ТД. - п.27 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу щодо надання довідки про огляд обсягів робіт. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутня довідка довільної форми, про те, що Учасник провів огляд обсягів робіт перед подачею пропозиції та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку, також відсутні світлини з обстеження об’єкту, чим порушено вимогу п.27 Додатку 2 ТД. - п.29 Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу щодо надання листа-гарантії, що у випадку визнання переможцем учасник зобов’язується підписати договір не раніше ніж через 2 дні та не пізніше ніж 20 днів з моменту визначення переможцем. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутній лист-гарантія, що у випадку визнання переможцем учасник зобов’язується підписати договір не раніше ніж через 2 дні та не пізніше ніж 20 днів з моменту визначення переможця, чим порушено вимогу п.29 Додатку 2 ТД. Відповідно до п.21.3 розділу V ТД вимагалося надання довідки у довільній формі про відповідність пропозиції вимогам законодавства про застосування санкцій та інших обмежувальних заходів, не пов’язаних із санкціями. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС ОСТ» відсутня довідка довільної форми про відповідність пропозиції вимогам законодавства про застосування санкцій та інших обмежувальних заходів, не пов’язаних із санкціями, чим порушено вимогу п.21.3 Розділу V ТД. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-03-31-002540-a 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №23-04-7 від «23» квітня 2020 року. 4. Зобов’язати замовника скасувати всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення Переможцем ТОВ «АЛЕКС ОСТ» зазначене у протоколі № 23-04-8 від «23» квітня 2020 року. Додатки: 1. Платіжне доручення за подання скарги від 28.04.2020 р. №4. Директор ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» Абросимов Олексій Володимирович
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 14:26
рішення від 04.05.2020 № 8464.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 14:25
інформація про перенесення розгляду скарг № 6555.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 20:01
рішення від 20.05.2020 № 9896.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 20:25

Документи подані скаржником

29 квітня 2020 14:42
Платіжне доручення.pdf
29 квітня 2020 14:42
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" 2 179 063,39
UAH з ПДВ
2 072 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ 2 203 200,00
UAH з ПДВ
2 073 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЕКС ОСТ 2 073 916,15
UAH з ПДВ
2 073 916,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАЛАЙН-ФУНДАМЕНТ" 2 311 355,60
UAH з ПДВ
2 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 12:57
sign.p7s
15 квітня 2020 12:57
12 Витяг ПДВ +.pdf
15 квітня 2020 11:01
sign.p7s
15 квітня 2020 11:01
45,9 IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,8IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,7 IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,6 IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,5 IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,4 IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,3 IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,2ІMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,15IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,14IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,13IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,12 IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,11 IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,10 IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
45,1 IMG.jpg
15 квітня 2020 11:01
43 - Ліцензія АВК.pdf
15 квітня 2020 11:01
42 ИВР.pdf
15 квітня 2020 11:01
41 Локальні кошторис.pdf
15 квітня 2020 11:00
39 договірна ціна.pdf
15 квітня 2020 11:00
38 Сертифікат ISO.pdf
15 квітня 2020 11:00
37,1Дозвіл.pdf
15 квітня 2020 11:00
36 лицензия.pdf
15 квітня 2020 11:00
35 лист відгук +.pdf
15 квітня 2020 11:00
31,2 Інв. ведом.pdf
15 квітня 2020 11:00
30 Довідка мат-тех бази.pdf
15 квітня 2020 11:00
28.1Свідоцтво Омелянчик.pdf
15 квітня 2020 11:00
22 Лист без авансу.pdf
15 квітня 2020 11:00
18 квітанція Ф1 Ф2.PDF
15 квітня 2020 11:00
16,1 Довідки з ПІВДЕН.pdf
15 квітня 2020 11:00
13 Копія Витяг з ЄДР.pdf
15 квітня 2020 11:00
12 Витяг ПДВ.pdf
15 квітня 2020 11:00
08 Довідка про санкції.pdf
15 квітня 2020 11:00
07 Довідка ст. 17 загал.pdf
15 квітня 2020 11:00
01 Форма ТП Дод1.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 21:52
sign.p7s
15 квітня 2020 21:51
1. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 квітня 2020 21:50
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 21:50
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 16:43
sign.p7s
15 квітня 2020 16:39
Технічний опис.rar
15 квітня 2020 16:39
Пропозиція.pdf
15 квітня 2020 16:39
ОПИС з держреєстру 001.pdf
15 квітня 2020 16:39
Лист без авансу.pdf
15 квітня 2020 16:39
кошторис word.rar
15 квітня 2020 16:39
Квитанція 2.pdf
15 квітня 2020 16:39
Довідка не банкрут.pdf
15 квітня 2020 16:39
Довідка ДПС 15.04.pdf
15 квітня 2020 16:39
Баланс 2019 рік.pdf
15 квітня 2020 16:39
r_220_ДЦ_ССР.pdf
15 квітня 2020 16:39
r_220_ДЦ_СВР.pdf
15 квітня 2020 16:39
r_220_ДЦ_ПЗ_ССР.pdf
15 квітня 2020 16:39
r_220_ДЦ_ОС_2-1.pdf
15 квітня 2020 16:39
r_220_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
15 квітня 2020 16:39
r_220_ДЦ_ДЦ.pdf
15 квітня 2020 16:38
r_220_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 15:36
sign.p7s
15 квітня 2020 15:30
30. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 квітня 2020 15:30
27.1. Світлини об'єкта.pdf
15 квітня 2020 15:30
26. Ліцензія АВК.pdf
15 квітня 2020 15:30
25. Технічний опис з ЕЦП.rar
15 квітня 2020 15:30
19.3. Договор оренди МТБ.pdf
15 квітня 2020 15:30
4.4. Документ_ЄДР_1006362625.zip
15 квітня 2020 15:30
4.1. ОПИС до Статуту.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД"
#41620490
Відхилено 2 072 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:08
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ
#39646263
Відхилено 2 073 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:10
ТОВ АЛЕКС ОСТ
#20068483
Переможець 2 073 916,15
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЕКС ОСТ
#20068483
2 073 916,15
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 травня 2020 15:18
Коментар щодо відміни: За рішенням АМКУ № 9896-р/пк-пз від 20.05.2020 року.
Документи:
26 травня 2020 15:18
Протокол 26-05-1.pdf

Актуальні тендери

До пошуку