Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сірники (для торгівлі)
Очікувана вартість
5 191 560,00 UAH
UA-2020-03-31-002319-a 289620aedd9b43d9805cd484e3e221dd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Контактний центр

+380800300545 lease.ukrposhta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Контактний центр
+380800300545
lease.ukrposhta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 20:00
Очікувана вартість: 5 191 560,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 957,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


У зв’язку з можливим проведенням моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 2 Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. ПАТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (абз. 7 п. 4 ч. 1 Закону). Відповідно до ч. 4 цієї ж статті, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, ПАТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція ПАТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг). У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрпошта» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства. Контакт: Стаєцький Михайло 050-100-24-37
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2097600 блок
Сірники (для торгівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 01 квітня 2020 14:41
Дата відповіді: 03 квітня 2020 19:51
Підтвердить будь- ласка чи дійсно банківська гарантія як забезпечення виконання договору не потрібна оскільки в п.2 Додатку №1 до Договору вказано, що "Розмір банківської гарантії становить 0 (нуль) відсотків ціни Договору" ?
Відповідь: "Нуль" означає, що надання забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії не передбачено умовами документації
Щодо надання ДСТУ
Дата подання: 01 квітня 2020 14:44
Дата відповіді: 03 квітня 2020 20:00
Згідно п.2.3. Договору "Постачальник надає, одночасно з укладанням цього Договору, Нормативно-технічні документи, згідно яких виготовлено Товар, що постачається, та які визначені цим Договором, або у разі виготовлення Товару згідно ТУ- копії окремих сторінок ТУ, які забезпечують належне виконання умов цього Договору в електронному вигляді, шляхом направлення їх на електронну адресу Покупця. На вимогу Покупця, Постачальник зобов’язаний надати оригінали або належним чином завірені копії документів, зазначених у даному пункті." В ДОдатку 2 ТД вказано, що сірники повинні відповідати вимогам ДСТУ чи ГОСТ. Питання: при укладенні договору необхідно надіслати копію ДСТУ, а у разі вимоги Покупця - надати копію ДСТУ завірених печаткою Постачальника ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При укладенні договору Постачальник надсилає нормативно-технічні документи, згідно яких виготовлено Товар або копії окремих сторінок ТУ на електронну адресу Покупця. На вимогу Покупця, Постачальник зобов’язаний надати оригінали або належним чином завірені копії документів.
Щодо паллет
Дата подання: 01 квітня 2020 14:46
Дата відповіді: 03 квітня 2020 19:56
Відповідно до п.3.11 Договору "Упаковка (тара) не повертається Постачальнику." А в додатку 2 ТД вказано, що товар поставляється на євро-піддонах. Питання: євро-піддони не будуть повертатися постачальнику ?
Відповідь: Євро-палети будуть повертатись постачальнику під час наступного (чергового) постачання в ході виконання договору
Помилка у посиланні на додаток
Дата подання: 01 квітня 2020 15:15
Дата відповіді: 03 квітня 2020 19:59
В п.5 розділe V вказано "....якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації." Але в Додатку 6 міститься не Договір, а форма Протоколу загальних зборів
Відповідь: Дякуємо за пильність! Ми допустили технічну помилку. Конкурсна документація містить лише один проект договору, тому його можна ідентифікувати серед інших додатків. Див. додаток 3 до конкурсної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-002319-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 01 квітня 2020 14:07
В Конкурсній документації вказані ДСТУ та ГОСТ, що втратили чинність в Україні з 01.01.2020 р.
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку 2 Конкурсної документації сірники повинні відповідати вимогам «вимогам «ДСТУ ГОСТ 1820:2004 “СІРНИКИ” Технічні умови (ГОСТ 1820-2001, IDT)» або «ГОСТ 1820-2001 “СПИЧКИ” Технические условия».
Проте з 01.01.2020 р. в України набув чинності новий національний стандарт на сірники, гармонізований з європейським стандартом: ДСТУ EN 1783:2019 (EN 1783:1997, IDT) Сірники. Вимоги до характеристик, безпека та класифікація (ДСТУ EN 1783:2019 (EN 1783:1997, IDT) прийнятий на заміну ДСТУ ГОСТ 1820:2004). Новий ДСТУ введений в дію Наказом ДП «Український НДНЦПСС» від 17.10.2019 №315 про прийняття ДСТУ EN 1783:2019 (копія наказу додається).
Ключовою відмінністю нового ДСТУ EN 1783:2019 є суворі вимоги щодо вмісту у сірниках речовин шкідливих для людини та навколишнього середовища.
Таким чином з 01.01.2020 р. усі сірники, що реалізуються в Україні повинні відповідати ДСТУ EN 1783:2019, а не ДСТУ та ГОСТ вказаним у Конкурсній документації.
Тому просимо в конкурсній документації всі посилання «ДСТУ ГОСТ 1820:2004 “СІРНИКИ” Технічні умови (ГОСТ 1820-2001, IDT)» або «ГОСТ 1820-2001 “СПИЧКИ” Технические условия» замінити на «ДСТУ EN 1783:2019 (EN 1783:1997, IDT) Сірники. Вимоги до характеристик, безпека та класифікація».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2020 17:03
Вітаємо! Ми готуємо зміни до конкурсної документації для врегулювання порушеного питання. Слідкуйте за оголошенням!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-03-31-002319-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 08 квітня 2020 13:12
В Конкурсній документації вказані ДСТУ та ГОСТ, що втратили чинність в Україні з 01.01.2020
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку 2 Конкурсної документації сірники повинні відповідати вимогам ««ДСТУ ГОСТ 1820:2004 “СІРНИКИ” Технічні умови (ГОСТ 1820-2001, IDT)» або «ГОСТ 1820-2001 “СПИЧКИ” Технические условия» або «ДСТУ EN 1783:2019 “Сірники. Вимоги до характеристик, безпека та класифікація”».
Проте з 01.01.2020 р. в України набув чинності новий національний стандарт на сірники, гармонізований з європейським стандартом: ДСТУ EN 1783:2019 (EN 1783:1997, IDT) Сірники. Вимоги до характеристик, безпека та класифікація. Новий ДСТУ введений в дію Наказом ДП «Український НДНЦПСС» від 17.10.2019 №315 (далі – Наказ) про прийняття ДСТУ EN 1783:2019 (копія наказу додається).
При цьому в п.2 Наказу прямо вказано, що ДСТУ EN 1783:2019 прийнятий «НА ЗАМІНУ ДСТУ ГОСТ 1820:2004». А за ГОСТ 1820-2001 сірники виготовляються в Російській Федерації, але їх ввезення в Україну заборонено згідно «Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації», затв. постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1147.
Тобто з 01.01.2020 р. ДСТУ EN 1783:2019 замінив інші ДСТУ (ГОСТ) та усі сірники, що реалізуються в Україні повинні відповідати ВИКЛЮЧНО ДСТУ EN 1783:2019, а не ДСТУ 1820:2004 та ГОСТ 1820-2001.
Тому просимо в конкурсній документації виключити слова «ДСТУ ГОСТ 1820:2004 “СІРНИКИ” Технічні умови (ГОСТ 1820-2001, IDT)» або «ГОСТ 1820-2001 “СПИЧКИ” Технические условия».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2020 18:50
Добрий день. До конкурсної документації внесено зміни.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" 5 181 072,00
UAH
5 181 072,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 16:25
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:25
Технічна специфікація.pdf
14 квітня 2020 16:25
Висновок СЕС Борісов.pdf
14 квітня 2020 16:25
ВIДОМОСТI УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА"
#19407661
Переможець 5 181 072,00
UAH
16 квітня 2020 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА"
#19407661
5 181 072,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ№2 ЛАВЕРНА (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 12:04
ДУ №1 Лаверна сірники (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2020 13:20
Договір Лаверна _ Сірники.pdf укладений
05 травня 2020 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 050520-01/096Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 050520-01/096Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML