Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Очікувана вартість
230 700,00 UAH
UA-2020-03-31-002301-a cf9a40909be64407bdf33fd262585b51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сойка Галина Євгенівна

+380352522097 gu.ternopil@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 14035769
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3
Контактна особа: Сойка Галина Євгенівна
+380352522097
gu.ternopil@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 16:47
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 16:47
Початок аукціону: 17 квітня 2020 13:06
Очікувана вартість: 230 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 153,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
982 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4 білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 ящик
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4 перфорований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
175 ящик
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А3 перфорований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 шт
Офісне устаткування та приладдя різне (чекова стрічка до терміналу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:10
Перелік змін до тендерної.docx
03 квітня 2020 15:10
Нова редакція Тендерна документація папір.doc
31 березня 2020 16:43
Тендерна документація папір.doc
03 квітня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:10
Перелік змін до тендерної.docx
03 квітня 2020 15:10
Нова редакція Тендерна документація папір.doc
31 березня 2020 16:43
Тендерна документація папір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-002301-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 02 квітня 2020 11:03
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах № UA-2020-03-31-002301-a на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2020-03-31-002301-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина 113 мікр. (ISO 534 max); непрозорість 95% (ISO 2471); білизна ISO 11475 CIE 170. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри до паперу А4 і викласти їх в наступній редакції: товщина – не менше 108 мікр. (ISO 534); непрозорість - не менше 94% (ISO 2471); білизна ISO 11475 CIE – не менше 170 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2020 15:16
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон № 922-VIII) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Так, у додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі (Папір А4 (білий)» (далі – додаток 1) Замовником зазначені наступні технічні, якісні, кількісні характеристики:
Формат А4 (210/297)
Колір білий
Товщина:113 мікр. (ISO 534 max);
Щільність: 80г/м2 (ISO 536);
Непрозорість: 95% (ISO 2471);
Білизна ISO 11475: CIE 170 ;
Кількість аркушів в пачці: 500.
Непрозорість паперу – це показник того, наскільки сам папір перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони листу,
на його лицьову сторону. Цей показник особливо важливий при двосторонньому копіюванні, коли друк наноситься з обох боків листа паперу.
Білизна паперу – це здатність паперу відбивати світло рівномірно у всіх напрямках. Цей показник забезпечує контраст між зображенням і папером,
що полегшує сприйняття інформації.
Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області.
Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів,
а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування.
У додатку 1 відсутні посилання на будь - якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу А4 слід вважати безпідставними.
Проте, враховуючи вимогу і зважаючи на те, що зміна технічних характеристик паперу не погіршує якісних вимог до предмету закупівлі, прийнято рішення внести зміни в Додаток 1 до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" 228 750,00
UAH з ПДВ
228 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ КАТЕРИНА ІГОРІВНА 230 617,20
UAH з ПДВ
230 617,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 15:44
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:44
Довідка МВС.pdf
23 квітня 2020 15:44
Довідка ДПС.pdf
16 квітня 2020 15:01
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:00
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:59
Електронний підпис
16 квітня 2020 13:32
Документи 002301-a.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 13:59
Довідка №9.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №8.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №7.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №6.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №5.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №4.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №3.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №2.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №17.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №16.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №15.pdf
16 квітня 2020 13:59
Довідка №14.pdf
16 квітня 2020 13:58
Довідка №13.pdf
16 квітня 2020 13:58
Довідка №12.pdf
16 квітня 2020 13:58
Довідка №11.pdf
16 квітня 2020 13:58
Довідка №10.pdf
16 квітня 2020 13:58
Довідка №1.pdf
16 квітня 2020 13:58
Сертифікати.pdf
16 квітня 2020 13:58
Сертифікати 2.pdf
16 квітня 2020 13:58
Установчі.pdf
16 квітня 2020 13:58
Аналогічні договори.pdf
16 квітня 2020 13:58
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ КАТЕРИНА ІГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ"
#32481905
Переможець 228 750,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ"
#32481905
228 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 09:38
Договір укладений
06 травня 2020 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 228 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 125,00 UAH)