Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт офісної техніки та факсів)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2020-03-31-002246-a 301ffaf8d7cb46d99deef70e22d15a5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 11:40
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт офісної техніки та факсів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт офісної техніки та факсів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Грушевського, 12/2; вул. Отто Шмідта, 26; вул. Межигірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:33
ТД_ремонт_офісної_техніки_та_факсів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 03 квітня 2020 13:51
Дата відповіді: 08 квітня 2020 17:19
У п 1.2. Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що Технічне обслуговування, поточний ремонт офісної техніки та факсів RICOH (GESTETNER) здійснюватимуть працівники, які мають відповідний Сертифікат. Проте, у переліку обладнання, що потребує обслуговування та ремонту відсутня будь-яка техніка RICOH, а натомість наявна техніка компанії Brother, прохання уточнити на якій підставі учасник повинен надати сертифікати компанії RICOH, якщо техніка компанії RICOH відсутня в переліку обладнання, що потребує ремонту та технічного обслуговування, а наявна техніка компанії Brother?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п 1.2. Додатку 3 Тендерної документації міститься вимога, що технічне обслуговування, поточний ремонт офісної техніки та факсів RICOH (GESTETNER): (GESTETNER 1302f, GESTETNER DSm415, GESTETNER DSm415pf, GESTETNER MP161SPF, GESTETNER 1502, GESTETNER 1802d, GESTETNER DSm618d, GESTETNER DSm620, GESTETNER MP2000) здійснюватимуть працівники, які мають відповідний Сертифікат, оскільки GESTETNER є торговою маркою, що належіть компанії RICOH, то це відображено у Тендерній документації як RICOH (GESTETNER). Сертифікат працівників для техніки Brother не вимагається тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОПІЛАЙН 537 755,00
UAH з ПДВ
525 595,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КАНТ" 548 340,00
UAH з ПДВ
529 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 15:02
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:21
Довідка ДПС
24 квітня 2020 14:21
Довідка МВС
21 квітня 2020 13:15
Електронний підпис
16 квітня 2020 11:53
Електронний підпис
16 квітня 2020 11:30
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОПІЛАЙН

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОПІЛАЙН
#35464678
Переможець 525 595,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 18:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 18:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОПІЛАЙН
#35464678
525 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 17:40
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 11:17
Договір 13010-05-103.pdf укладений
08 травня 2020 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 525 595,00
UAH