Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт офісної техніки та факсів)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2020-03-31-002246-a ● 301ffaf8d7cb46d99deef70e22d15a5e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство фінансів України |
Код ЄДРПОУ: | 00013480 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Мизюк Оксана Михайлівна +380442065922 tender.mfu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт офісної техніки та факсів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт офісної техніки та факсів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Грушевського, 12/2; вул. Отто Шмідта, 26; вул. Межигірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 16:33 |
ТД_ремонт_офісної_техніки_та_факсів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 03 квітня 2020 13:51
Дата відповіді: 08 квітня 2020 17:19
У п 1.2. Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що Технічне обслуговування, поточний ремонт офісної техніки та факсів RICOH (GESTETNER) здійснюватимуть працівники, які мають відповідний Сертифікат.
Проте, у переліку обладнання, що потребує обслуговування та ремонту відсутня будь-яка техніка RICOH, а натомість наявна техніка компанії Brother, прохання уточнити на якій підставі учасник повинен надати сертифікати компанії RICOH, якщо техніка компанії RICOH відсутня в переліку обладнання, що потребує ремонту та технічного обслуговування, а наявна техніка компанії Brother?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В п 1.2. Додатку 3 Тендерної документації міститься вимога, що технічне обслуговування, поточний ремонт офісної техніки та факсів RICOH (GESTETNER): (GESTETNER 1302f, GESTETNER DSm415, GESTETNER DSm415pf, GESTETNER MP161SPF, GESTETNER 1502, GESTETNER 1802d, GESTETNER DSm618d, GESTETNER DSm620, GESTETNER MP2000) здійснюватимуть працівники, які мають відповідний Сертифікат, оскільки GESTETNER є торговою маркою, що належіть компанії RICOH, то це відображено у Тендерній документації як RICOH (GESTETNER). Сертифікат працівників для техніки Brother не вимагається тендерною документацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОПІЛАЙН |
537 755,00
UAH з ПДВ
|
525 595,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КАНТ" |
548 340,00
UAH з ПДВ
|
529 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОПІЛАЙН #35464678 |
Переможець |
525 595,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 18:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 11:17
|
Договір 13010-05-103.pdf | укладений |
08 травня 2020 11:17
|