Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям/Вивезення твердих побутових відходів від населення та їх захоронення
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-03-31-001997-a dfb8b654e41941ccb838d97512adc155
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Олеся Олексіївна

380981275308 gorodoksrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городоцька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04387183
Вебсайт: http://gorodok.rvadmin.gov.ua/
Місцезнаходження: 35331, Україна , Рівненська обл., с.Городок, вул.Шевченка, 4
Контактна особа: Ткачук Олеся Олексіївна
380981275308
gorodoksrada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 23:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям/Вивезення твердих побутових відходів від населення та їх захоронення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35331, Україна, Рівненська область, село Городок, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:01
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001997-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728, Код ЄДРПОУ:03361833
Дата подання: 01 квітня 2020 11:34
Вимога щодо внесення змін до ТД
Згідно попереднього оголошення Замовника № у ЦБД: UA-2020-02-24-000702-a в ТД Додатку №2 вимагалось мінімальна кількість сміттєвозів в кількості 4 шт. В даній редакції ТД Додатку №2 відсутня інформація про мінімальну кількість сміттєвозів. Правильна налагоджена мінімальна кількість матеріально-технічної бази (сміттєвозів) є запорукою безперебійного забезпечення виконання умов Замовника в вивезенні та захороненні ТПВ від населення. Не вказавши мінімальну кількість сміттєвозів Замовник ризикує, що Виконавець матиме в складі матеріально-технічної бази 1-2 автомобіля для вивезення ТПВ від населення. У разі поломки хоча б одного автомобіля Замовник дуже ризикує, що вчасне та якісне виконання умов Договору Виконавцем буде неможливим через недостатній рівень матеріально-технічної бази (сміттєвозів) Виконавця. В результаті буде скупчення сміття в населених пунктах Замовника, що призведе до погіршення екологічної ситуації та здоров'я населення. Просимо внести зміни в ТД Дадатку №2 п.п. 1.1. п. 1 "Наявність обладнання та матеріально технічної бази"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 11:43
Тендерний комітет не погоджується з вимогою Учасника у зв’язку з нищенаведеним:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені вищевказані кваліфікаційні критерії та зазначено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає довідку, у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність власної чи такої, що знаходяться у користуванні (оренда, лізинг, тощо) матеріально-технічної бази та обладнання (сміттєвозів) для виконання послуг, що є предметом закупівлі. Також Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи: договір оренди, тощо, які будуть чинні на дату подання пропозиції, або копії свідоцтв про реєстрацію. Інформація повинна містити перелік обладнання, механізмів, з наведенням інформація власна/орендована, термін експлуатації механізмів. Додатково Учасники у складі пропозиції надають довідку, у довільній формі, з інформацією про наявність місця стоянки та обслуговування автомобілів з документальним підтвердженням наявності або копії договору оренди, або гарантійний лист на укладення договору оренди в разі перемоги.
Тобто Замовником встановлено кваліфікаційні критерії на підтвердження матеріально-технічної бази для виконання послуг, що є предметом закупівлі.
Також Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, що підтверджує можливість виконання послуг, що є предметом закупівлю. Отже, Учасники при підготовці та поданні тендерних пропозицій погоджуються з умовами та порядком надання послух за предметом закупівлі.
Будь-які обставини, які можуть виникнути в Учасника, а саме поломка автомобіля (за твердженнями, що вказані в даній вимозі) Замовник не може передбачити при оголошенні закупівлі. Тому при підготовці документації на надання послуг, що є предметом закупівлі Замовником максимально дотримано вимог щодо надання учасниками гарантій на якісне і вчасне надання даних послуг, тим самим гарантувавши умови, що не відбуватиметься скупчення сміття в населених пунктах Замовника, і не буде погіршення екологічної ситуації та здоров'я населення.
Окрім того зазначаємо, що згідно із статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку з цим Замовником не встановлювалась вимога щодо мінімальної кількісті сміттєвозів. Адже Замовник насамперед повинен забезпечити добросовісну конкуренція серед учасників та недискримінацію учасників при поданні тендерних пропозиції. Окрім того Замовник на власному досвіді роботи переконався, що наявність великої кількості сміттєвозів не означає надання якісних послуг.
Також повідомляємо, що розгляд та оцінка тендерних пропозиції Учасників за предметом закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям/Вивезення твердих побутових відходів від населення та їх захоронення» «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» буде здійснюватися у відповідності до вимог тендерної документації та умов закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-31-001997-a.
Попереднє оголошення за предметом закупівлі «Вивезення твердих побутових відходів від населення та їх захоронення» «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» згідно із протоколом тендерного комітету від 24.03.2020 року №10 було відмінено у зв’язку з підставами, передбаченими статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому недоцільно розглядати умови тендерної документації за оголошенням UA-2020-02-24-000702-a за предметом закупівлі «Вивезення твердих побутових відходів від населення та їх захоронення», що було оприлюднено 24.02.2020 року.
Оскільки Замовником 31.03.2020 року оприлюднено оголошення за предметом закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям/Вивезення твердих побутових відходів від населення та їх захоронення» «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за номером UA-2020-03-31-001997-a.
Розгляд та оцінка документів на підтвердження кваліфікаційним критеріям буде здійснюватися за умовами даного оголошення, яке оприлюднене у відповідності та принципами, що містяться у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищенаведеним, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2020-03-31-001997-a.c1.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001997-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728, Код ЄДРПОУ:03361833
Дата подання: 03 квітня 2020 15:35
Вимога щодо внесення змін до ТД
Замовник в розділі 3 п.1 та додатку №2 п. 4 ТД вимагає в складі тендерної пропозиції Учасника копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера та копію паспорту. Закон України про Публічні Закупівлі не вимагає в складі тендерної пропозиції Учасника копію паспорту та ідентифікаційного номеру. Повноваження директора (в тому числі з приводу укладання договору) зазвичай прописані в Статуті підприємства, в Наказі про призначення директора або ж в протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в відкритому реєстрі на сайті Міністерства Юстиції. Відповідно до статті 17 розділу 3 Закону України про публічні закупівлі "Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним." Просимо внести зміни до тендерної документації в розділі 3 п.1 та додатку №2 п. 4 відповідно до Закону України Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 17:22
Тендерний комітет не погоджується з вимогою Учасника у зв’язку з нищенаведеним:
Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме п.1 розділу 3 Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера та паспорту (або інший підтверджуючий особу документ для Учасника - фізичної особи).
Дана вимога стосується Учасників – фізичних осіб з метою підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. Також зазначаємо, що відповідно до даної вимоги Учасники-фізичні особи можуть надати інший підтверджуючий особу документ. Тому в разі відсутності у складі тендерної пропозиції Учасника – фізичної особи копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера та паспорту Замовник не буде відхиляти даної пропозиції Учасника.
Щодо надання у складі пропозиції Учасників копії паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору у відповідності до додатку 2 тендерної документації повідомляємо, що Замовником вимагається даний документ з метою підтвердження підпису уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору. Дані відомості відсутні у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому Замовник жодним чином не порушив вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Принагідно зазначити, що відповідно до розділу 3 документації Замовника документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У зв’язку з вищенаведеним, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2020-03-31-001997-a.c2.

Документи

06 квітня 2020 11:40
Протокол №12ст.4.PDF
06 квітня 2020 11:40
Протокол №12ст.3.PDF
06 квітня 2020 11:40
Протокол №12.PDF
06 квітня 2020 11:40
Протокол №12 ст.2.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП ВЕЛИКОШПАНІВСЬКЕ 564 000,00
UAH з ПДВ
564 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 13:21
Статут ст.10.jpg
14 квітня 2020 13:21
Тендерна пропозиція.jpg
14 квітня 2020 13:21
Статут ст.9.jpg
14 квітня 2020 13:21
Статут ст.7.jpg
14 квітня 2020 13:21
Статут ст.8.jpg
14 квітня 2020 13:21
Статут ст.6.jpg
14 квітня 2020 13:21
Статут ст.5.jpg
14 квітня 2020 13:21
Статут ст.3.jpg
14 квітня 2020 13:21
Статут ст.4.jpg
14 квітня 2020 13:21
Паспорт с.2.jpg
14 квітня 2020 13:21
Паспорт.jpg
14 квітня 2020 13:21
Статут ст.2.jpg
14 квітня 2020 13:21
Статут ст.1.jpg
14 квітня 2020 13:21
Наказ спецодяг.jpg
14 квітня 2020 13:21
Проект договору ст.3.jpg
14 квітня 2020 13:20
Проект договору ст.2.jpg
14 квітня 2020 13:20
Проект договору ст.1.jpg
14 квітня 2020 13:20
Лист відгук.jpg
14 квітня 2020 13:20
Довідка МТБ.jpg
14 квітня 2020 13:20
Дислокація.jpg
14 квітня 2020 13:20
Гарантійний лист 2.jpg
14 квітня 2020 13:20
Довідка стоянки ТЗ.jpg
14 квітня 2020 13:20
Гарантійний лист.jpg
14 квітня 2020 13:20
Довідка про учасника.jpg
14 квітня 2020 13:20
Довідка про рахунок.jpg
14 квітня 2020 13:20
Довідка про печатку.jpg
14 квітня 2020 13:20
Акт викон. робіт.jpg
14 квітня 2020 13:20
Технічні вимоги.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ВЕЛИКОШПАНІВСЬКЕ

Інформація про відміну

Дата відміни
15 квітня 2020 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій