Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2020 11:34 |
Очікувана вартість: | 3 088 779,35 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 443,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 92600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2020 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 15:48 |
3704 ТД зч до автогальмівного обл. нова редакція 06 05 2020.docx | |
06 травня 2020 15:48 |
Зміни до тендеру_3704_06 05 2020.doc | |
05 травня 2020 09:35 |
Зміни до тендеру_3704_04 05 2020.doc | |
31 березня 2020 15:58 |
Додаток №9.docx |
06 травня 2020 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 травня 2020 15:48 |
3704 ТД зч до автогальмівного обл. нова редакція 06 05 2020.docx
|
||||||
06 травня 2020 15:48 |
Зміни до тендеру_3704_06 05 2020.doc
|
||||||
05 травня 2020 09:35 |
Зміни до тендеру_3704_04 05 2020.doc
|
||||||
31 березня 2020 15:58 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємо Вашу увагу, що договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції укладається на продукцію та у кількості відповідно замовлення.
У зв’язку з тим, що до моменту отримання повідомлення про намір укладання договору, неможливо наперед передбачити номенклатуру та кількість, на яку буде укладено договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, просимо Вас доповнити п.3.2 Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником:
підпунктом «в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничного транспорту країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником».
Сподіваємось на розуміння.
а) при присвоєнні умовного номеру підприємству-виробнику продукції залізничного призначення;
б) при видачі сертифіката відповідності на продукцію, яка підлягає обов’язковій сертифікації.
Тому, для того, щоб інші учасники торгів та Замовник могли бачити, що нормативно-технічна документація погоджена та відповідає всім необхідним вимогам, просимо Вас залишити без змін розділ «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Ознайомившись з вимогами Замовника до Тендерної документації
- вимагаємо внести зміни до Тендерної документації Додаток №1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - таблиця «Вимоги до оцінки відповідності продукції».
Добровільна сертифікація, як правило, проводиться з ініціативи виробників, постачальників та продавців продукції. Проводиться вона в тих випадках, коли стандарти або норми не стосуються вимог безпеки і носять добровільний характер для виробника. При цьому визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів, які вказані Заявником;
- обов'язкова оцінка відповідності встановлена для окремих видів продукції, добровільна сертифікація проводяться за бажанням заявника, або по вимоги зовнішніх;
- обов'язкова оцінка відповідності встановлює певні державні стандарти, вимоги яких вимагають підтвердження відповідності, добровільна сертифікація продукції дозволяє вказувати в заявці заявника стандарти, на відповідність яких проводити роботи за оцінкою відповідності, і це можуть бути не лише державні стандарти, але і стандарти самого підприємства у формі Технічних умов.
- обов'язкова оцінка відповідності передбачає певні характеристики безпеки і якості продукції, які виробник або продавець повинні підтвердити, при добровільній сертифікації товарів заявникові надано право вибору показників, які він бажає підтвердити.
Згідно
ПРОТОКОЛ сорок шестого заседания Совета по железнодорожному транспорту
государств-участников Содружества
Перечень железнодорожной продукции,
подлежащей обязательной сертификации
6 Тормозное оборудование (новое):
• воздухораспределители, включая электровоздухораспределители (в сборе);
• арматура тормозной сети (клапаны, краны, авторегуляторы, авторежимы);
• рукава соединительные (в сборе);
• резервуары воздушные;
• триангели;
• башмаки тормозные;
• колодки тормозные;
• тормозные цилиндры;
• изделия резиновые уплотнительные для тормозных пневматических систем подвижного состава (диафрагма, манжеты, воротники, уплотнители клапанов, прокладки, втулки).
Виходячи з вищевикладеного, весь перелік продукції заявлений у Тендерній документації Замовником, підлягає обов’язковій сертифікації, так як відповідає за безпеку руху залізничного складу, та не може підлягати добровільній оцінки відповідності заявленим вимогам, як зазначено у таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції». Вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації Додаток №1 таблиця «Вимоги до оцінки відповідності продукції».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-02-000051 ● a7dfafe78ab54fa4b8012b7a6777257f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2020 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.12.2020 № 443
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.12.2020.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 02.12.2020 № 443
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 9 UA-2020-03-31-001993-a 31.03.2020
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-31-001993-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 14 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасних частин до автогальмівного обладнання (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-31-001993-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-31-001993-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2020-12-17 17:11:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД #42781636 |
Переможець |
3 088 756,80
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 15:04
|
ЦЗВ-03-04220-01.pdf | укладений |
23 липня 2021 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 10:49
|
ЦЗВ-03-04220-01 (1).pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2021 13:34
|
ЦЗВ-03-04220-01 (1).pdf | зміни до договору |
26 березня 2021 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 13:45
|
ЦЗВ-03-04220-01 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 13:18
|
ЦЗВ-03-04220-01.pdf | укладений |
24 червня 2020 13:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-04220-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-04220-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-04220-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |