Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
47 100,00 UAH
UA-2020-03-31-001978-a 48f9ad621cb745f591b9d9d00a6be7ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кручок Максим Вікторович

380442070955 m.kruchok@solor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37378937
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41 кабінет 205
Контактна особа: Кручок Максим Вікторович
380442070955
m.kruchok@solor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 47 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Згідно з тендерною документацією та додатками до оголошення

Тендерна документація

31 березня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 15:57
Тендерна документація.pdf
31 березня 2020 15:57
Додаток 3.pdf
31 березня 2020 15:57
Додаток 4.pdf
31 березня 2020 15:57
Додаток 2.pdf
31 березня 2020 15:57
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001978-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 02 квітня 2020 12:13
Договір з Управлінням поліції
Шановний Замовник!
У вашій тендерній документації встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції копії договору, заключного з поліцією охорони у місті Києві. Прохання надати роз’яснення на яких законодавчих підставах встановлена дана вимога? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі! Ми прекрасно розуміємо, що ви вже маєте потенційного переможця і за роки співпраці не хочете розлучатися, але ж ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж будь ласкаві проводьте її відповідно до букви Закону. ЗУ Про публічні закупівлі, визначає, що ви шановний Замовник не можете встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тим самим ви порушуєте принцип здійснення публічних закупівель - недискримінацію учасників. Ви закуповуєте послуги з охорони. Даний вид діяльності провадиться на основі отриманої ліцензії МВС. Ніяких інших, документів на провадження охоронної діяльності, передбачених Законом Учасник не повинен мати. І так, логічно є зрозумілим те, що у випадку екстримальної ситуації групи реагування приватних охоронних служб, завжди викликають на місце події працівників поліції. Учасники не повинні укладати такі договори, це не передбачено ніяким нормативно-правовим актом. Тобто Учасники, які відповідають вимогам але не мають такого договору не можуть взяти участі у закупівлі. Ви ж розумієте, що Учаснику-Переможцю не буде проблемою на стадії підписання договору укласти такий договір з поліцією. Прохання внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги або зобов’язати учасників надати гарантійний лист про те, що у разі визначення переможцем процедури закупівлі Учасник укладе такий договір з поліцією. Ми чудово розуміємо ваше бажання співпрацювати з поліцією, проте ваші об’єкти не є особливо важливими та такими, що повинні охоронятися державними службами охорони. Не дивлячись на ситуацію в країні, АМКУ працює в режимі онлайн, тож оскаржити вимоги вашої документації немає жодних проблем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 16:11
Замовником пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою мінімізації ризику співпраці з недобросовісними контрагентами, недопущення зриву процесу закупівель Замовником були встановлені відповідні критерії до відбору Учасників даної закупівлі. Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація є органом державної влади, в якому повинно бути забезпечено кваліфіковане, якісне, сумлінне та безпечне виконання охоронних послуг. В приміщенні адміністрації щоденно перебуває 406 працюючих та значна кількість відвідувачів (близько 1000 осіб), які отримують різні види адміністративних послуг. Крім того, перший поверх будівлі адміністрації відвідують мешканці, яким надається консультація. У зв’язку з цим Замовник потребує повного забезпечення цілісності об’єктів охорони та недоторканності майна, що на них зберігається, недоторканності фізичних осіб.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: "Охоронні послуги" (послуги з централізованої охорони та обслуговування систем охоронної сигналізації на об`єктах Солом`янської РДА просп. Повітрофлотський, 41 та 17)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 31 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 156,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 квітня 2020 11:50
Закінчення: 22 квітня 2020 12:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
"Охоронні послуги" (послуги з централізованої охорони та обслуговування систем охоронної сигналізації на об`єктах Солом`янської РДА просп. Повітрофлотський, 41 та 17)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 41
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс" 30 030,00
UAH з ПДВ
30 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СБ "Статус" 31 100,00
UAH з ПДВ
31 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 12:44
Dovidka_20113371540860364355.pdf
28 квітня 2020 12:44
Dovidka_20113371540860364355.pdf.p7s
24 квітня 2020 10:22
наявність ПЦС 1.pdf
24 квітня 2020 10:18
наявність ПЦС 1.pdf
17 квітня 2020 13:13
Cвідоцтво платника ПДВ.pdf
17 квітня 2020 13:13
ДОГОВІР з УПО.pdf
17 квітня 2020 13:13
Членство УФПБ.pdf
17 квітня 2020 13:13
Лiцензiя УПО в м. Києві.pdf
17 квітня 2020 13:13
Ліцензія охоронна.pdf
17 квітня 2020 13:13
Членство ОР.pdf
17 квітня 2020 13:13
З. ЛИСТ-ГАРАНТІЯ УПО.pdf
17 квітня 2020 13:13
АВТО.pdf
17 квітня 2020 13:13
Відгук від НАН.pdf
17 квітня 2020 13:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЛОТ 1.pdf
17 квітня 2020 13:13
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс"

ТОВ СБ "Статус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс"
#33747106
Переможець 30 030,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс"
#33747106
30 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:08
дог 179.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 10:45
дог 79.pdf укладений
13 травня 2020 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору про надання послуг на строк, достатній для проведення закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 79/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 179/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 30 030,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 005,00 UAH)