Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
47 100,00 UAH
UA-2020-03-31-001978-a ● 48f9ad621cb745f591b9d9d00a6be7ed
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37378937 |
Вебсайт: | http://www.solor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41 кабінет 205 |
Контактна особа: |
Кручок Максим Вікторович 380442070955 m.kruchok@solor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 47 100,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Згідно з тендерною документацією та додатками до оголошення
Тендерна документація
31 березня 2020 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 15:57 |
Тендерна документація.pdf | |
31 березня 2020 15:57 |
Додаток 3.pdf | |
31 березня 2020 15:57 |
Додаток 4.pdf | |
31 березня 2020 15:57 |
Додаток 2.pdf | |
31 березня 2020 15:57 |
Додаток 1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001978-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 02 квітня 2020 12:13
Договір з Управлінням поліції
Шановний Замовник!
У вашій тендерній документації встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції копії договору, заключного з поліцією охорони у місті Києві. Прохання надати роз’яснення на яких законодавчих підставах встановлена дана вимога? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі! Ми прекрасно розуміємо, що ви вже маєте потенційного переможця і за роки співпраці не хочете розлучатися, але ж ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж будь ласкаві проводьте її відповідно до букви Закону. ЗУ Про публічні закупівлі, визначає, що ви шановний Замовник не можете встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тим самим ви порушуєте принцип здійснення публічних закупівель - недискримінацію учасників. Ви закуповуєте послуги з охорони. Даний вид діяльності провадиться на основі отриманої ліцензії МВС. Ніяких інших, документів на провадження охоронної діяльності, передбачених Законом Учасник не повинен мати. І так, логічно є зрозумілим те, що у випадку екстримальної ситуації групи реагування приватних охоронних служб, завжди викликають на місце події працівників поліції. Учасники не повинні укладати такі договори, це не передбачено ніяким нормативно-правовим актом. Тобто Учасники, які відповідають вимогам але не мають такого договору не можуть взяти участі у закупівлі. Ви ж розумієте, що Учаснику-Переможцю не буде проблемою на стадії підписання договору укласти такий договір з поліцією. Прохання внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги або зобов’язати учасників надати гарантійний лист про те, що у разі визначення переможцем процедури закупівлі Учасник укладе такий договір з поліцією. Ми чудово розуміємо ваше бажання співпрацювати з поліцією, проте ваші об’єкти не є особливо важливими та такими, що повинні охоронятися державними службами охорони. Не дивлячись на ситуацію в країні, АМКУ працює в режимі онлайн, тож оскаржити вимоги вашої документації немає жодних проблем.
Розгорнути
Згорнути
У вашій тендерній документації встановлена вимога щодо надання в складі пропозиції копії договору, заключного з поліцією охорони у місті Києві. Прохання надати роз’яснення на яких законодавчих підставах встановлена дана вимога? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі! Ми прекрасно розуміємо, що ви вже маєте потенційного переможця і за роки співпраці не хочете розлучатися, але ж ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж будь ласкаві проводьте її відповідно до букви Закону. ЗУ Про публічні закупівлі, визначає, що ви шановний Замовник не можете встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тим самим ви порушуєте принцип здійснення публічних закупівель - недискримінацію учасників. Ви закуповуєте послуги з охорони. Даний вид діяльності провадиться на основі отриманої ліцензії МВС. Ніяких інших, документів на провадження охоронної діяльності, передбачених Законом Учасник не повинен мати. І так, логічно є зрозумілим те, що у випадку екстримальної ситуації групи реагування приватних охоронних служб, завжди викликають на місце події працівників поліції. Учасники не повинні укладати такі договори, це не передбачено ніяким нормативно-правовим актом. Тобто Учасники, які відповідають вимогам але не мають такого договору не можуть взяти участі у закупівлі. Ви ж розумієте, що Учаснику-Переможцю не буде проблемою на стадії підписання договору укласти такий договір з поліцією. Прохання внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги або зобов’язати учасників надати гарантійний лист про те, що у разі визначення переможцем процедури закупівлі Учасник укладе такий договір з поліцією. Ми чудово розуміємо ваше бажання співпрацювати з поліцією, проте ваші об’єкти не є особливо важливими та такими, що повинні охоронятися державними службами охорони. Не дивлячись на ситуацію в країні, АМКУ працює в режимі онлайн, тож оскаржити вимоги вашої документації немає жодних проблем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 16:11
Замовником пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою мінімізації ризику співпраці з недобросовісними контрагентами, недопущення зриву процесу закупівель Замовником були встановлені відповідні критерії до відбору Учасників даної закупівлі. Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація є органом державної влади, в якому повинно бути забезпечено кваліфіковане, якісне, сумлінне та безпечне виконання охоронних послуг. В приміщенні адміністрації щоденно перебуває 406 працюючих та значна кількість відвідувачів (близько 1000 осіб), які отримують різні види адміністративних послуг. Крім того, перший поверх будівлі адміністрації відвідують мешканці, яким надається консультація. У зв’язку з цим Замовник потребує повного забезпечення цілісності об’єктів охорони та недоторканності майна, що на них зберігається, недоторканності фізичних осіб.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | "Охоронні послуги" (послуги з централізованої охорони та обслуговування систем охоронної сигналізації на об`єктах Солом`янської РДА просп. Повітрофлотський, 41 та 17) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 31 100,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 156,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
"Охоронні послуги" (послуги з централізованої охорони та обслуговування систем охоронної сигналізації на об`єктах Солом`янської РДА просп. Повітрофлотський, 41 та 17)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03020, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 41
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс" #33747106 |
Переможець |
30 030,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:08
|
дог 179.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2020 10:45
|
дог 79.pdf | укладений |
13 травня 2020 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору про надання послуг на строк, достатній для проведення закупівлі на початку 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 79/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 179/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |