Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингове обслуговування учасників всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2020-03-31-001841-c 2db6245891db4e52bcd4cdffa8ac8780
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плескач Оксана Миколаївна

+38 044 483 25 28 tender@man.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний центр "Мала академія наук України"
Код ЄДРПОУ: 32827468
Вебсайт: http://man.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, офіс 1006
Контактна особа: Плескач Оксана Миколаївна
+38 044 483 25 28
tender@man.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 22:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 14:53
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із забезпечення кейтерингового обслуговування учасників всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2020 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до наказу МОН України від 10.02.2020 року №154 Пiсляоплата 5 Банківські 30
Дата виставлення рахунку Відповідно до наказу МОН України від 10.02.2020 року №154 Аванс 3 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 22:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 22:55
Проект_Договору_Додаток1 (1).pdf
31 березня 2020 22:55
ТД_кейтерингове обслуговування (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001841-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 02 квітня 2020 12:12
Надати роз'яснення
Шановний замовник! Вимагаємо конкретизувати технічне завдання по частині:

1. Вказати міста проведення заходів

2. Кількість учасників по заходам

3. Орієнтовний графік проведення заходів

Згідно даного технічного завдання «на території України» це може бути і чисте поле, і Говерла і с. Знаменівка.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 квітня 2020 19:52
Шановний Учаснику! Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1. Міста проведення заходів будуть визначені в розумний строк, згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 №1489 «Про затвердження Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2020 рік (за основними напрямами позашкільної освіти) та Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2020 рік» за умови обов’язкового дотримання правил та організації діяльності під час карантину, які запроваджуються Кабінетом міністрів України.
2. Кількість учасників по заходам визначається згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 №1489 «Про затвердження Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2020 рік (за основними напрямами позашкільної освіти) та Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2020 рік» та може бути зменшена в залежності від необхідності та кількості учасників, які зареєструються в день початку заходу. Також, звертаємо Вашу увагу, що в Додатку 2.1. «Технічному завданні на надання послуг із забезпечення кейтерингового обслуговування учасників всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2020 рік (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)» визначено орієнтовну кількість, перелік складових та вимоги до надання послуг кейтерингового обслуговування,
3. Орієнтовний графік проведення заходів визначається згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 №1489 «Про затвердження Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2020 рік (за основними напрямами позашкільної освіти) та Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2020 рік» та корегується з метою обов’язкового дотримання правил та організації діяльності під час карантину, які запроваджуються Кабінетом міністрів України».
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛЬНИК ПЛЮС" 1 560 000,00
UAH з ПДВ
1 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС" 1 770 000,00
UAH з ПДВ
1 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ ПРОФІ ГРУП" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 18:08
1 001.pdf
30 квітня 2020 18:05
file _6_.pdf
30 квітня 2020 18:05
Dovidka_20113335130300893590.pdf
15 квітня 2020 18:45
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:40
Аналог. дог. 2_PDF.pdf
15 квітня 2020 18:40
відгук 2.pdf
15 квітня 2020 18:19
Аналог. дог..pdf
15 квітня 2020 18:19
Лист гарантія ст.17.pdf
15 квітня 2020 18:19
Технічні вимоги.pdf
15 квітня 2020 18:19
Дов. обладнання.pdf
15 квітня 2020 18:19
Дов. захисту довкілля.pdf
15 квітня 2020 18:19
Лист гарантія.pdf
15 квітня 2020 18:19
Лист санкції.pdf
15 квітня 2020 18:19
Копія статуту_PDF.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 18:52
св-во держ.jpg
15 квітня 2020 18:52
св-во пдв.jpg
15 квітня 2020 18:52
Наши рекв.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛЬНИК ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ ПРОФІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛЬНИК ПЛЮС"
#33888385
Переможець 1 560 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛЬНИК ПЛЮС"
#33888385
1 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 11:49
ДУ_1_до_0505-2 (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2020 11:49
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 13:03
Договір_0505-2.pdf укладений
05 травня 2020 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8.7. Договору №0505-2 від 05.05.2020 року та статті 41 закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 0505-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 560 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 93 333,33 UAH)