Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240704 Григорівка − Трощин − /Н-02/, км 2+600 – км 8+500, Канівський район, Черкаська область
Очікувана вартість
3 358 255,20 UAH
UA-2020-03-31-001664-c e19219fd67d54dafb07c4d9c709654c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 12:20
Очікувана вартість: 3 358 255,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 149,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240704 Григорівка − Трощин − /Н-02/, км 2+600 – км 8+500, Канівський район, Черкаська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240704 Григорівка − Трощин − /Н-02/, км 2+600 – км 8+500, Канівський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Канівський район, О 240704 Григорівка − Трощин − /Н-02/, км 2+600 – км 8+500
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 21:56
1. протокол ЗТД 2 240704.doc
24 квітня 2020 21:56
ТД Дороги ПСР 240704 Зі змінами.docx
24 квітня 2020 21:56
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 21:56
Додаток 2 зі змінами.xls
24 квітня 2020 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 21:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 21:56
1. протокол ЗТД 2 240704.doc
16 квітня 2020 21:30
1. протокол ЗТД 240704.doc
24 квітня 2020 21:56
ТД Дороги ПСР 240704 Зі змінами.docx
16 квітня 2020 21:30
Зміни 1 ТД Дороги ПСР 240704.pdf
31 березня 2020 17:53
ТД Дороги ПСР 240704.pdf
24 квітня 2020 21:56
Додаток 3 (2).pdf
16 квітня 2020 21:32
Додаток 3 зі змінами.pdf
31 березня 2020 17:53
Додаток 3.pdf
24 квітня 2020 21:56
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 17:53
Додаток 2.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення виконання договору
Дата подання: 02 квітня 2020 17:46
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:07
Просимо надати роз'яснення, забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від суми Договору, чи 1%? Оскільки в абзаці 1 і абзаці 3 пункту 6 розділу 6 тендерної документації вимоги відрізняються.
Відповідь: дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом та до тендерної документації будуть внесені зміни
Атестат АБЗ на виготовлення ЩМА
Дата подання: 02 квітня 2020 17:46
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:08
Прсимо надати роз'яснення, чим викликана наступна вимога тендерної документації: "Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015...."? Адже технічним завданням по даній закупівлі не передбачено влаштукання дорожнього одягу з щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом та до тендерної документації будуть внесені зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-20-000024 ● 92bc9f6a4f984be3b50ab2e8e922882b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 12:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.05.2020 № 36
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 20.05.2020 № 36

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-03-31-001664-c, 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків; інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-12 19:28:06

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Серед працівників, що відповідальні за підготовку технічних завдань, було проведено нараду та роз’яснювальну роботу щодо таких положень вимог чинного законодавства.
Замовником торгів вжито заходів щодо не допущення в подальшому виявлених порушень, таких як проведення додаткових нарад, більш детальний розгляд та підготовка технічних завдань.
Дане питання прийнято до відома та посилено контроль.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 2 963 539,20
UAH з ПДВ
2 963 539,20
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Канів-Граніт" 3 150 000,00
UAH з ПДВ
3 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 3 353 317,00
UAH з ПДВ
3 353 317,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 13:29
Електронний підпис
07 травня 2020 13:28
довідки ст. 17.pdf
07 травня 2020 13:17
довідка банкрутство.pdf
07 травня 2020 13:13
Довідка НАЗК посадова.zip
07 травня 2020 13:13
Довідка НАЗК юр особа.zip
07 травня 2020 13:11
МВС Лапко від 14.04.20.pdf
03 травня 2020 15:46
Електронний підпис
03 травня 2020 15:45
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2020 15:45
Договора2.pdf
03 травня 2020 15:45
Договор1.pdf
03 травня 2020 15:45
Експертні звіти2.pdf
03 травня 2020 15:45
Експертні звіти1.pdf
03 травня 2020 15:45
ст. 17.pdf
03 травня 2020 15:45
Довідка + ИВР 1.pdf
03 травня 2020 15:45
сертификат.pdf
03 травня 2020 15:45
Долгов СС2.pdf
03 травня 2020 15:45
Інші Док-ти.pdf
03 травня 2020 15:45
Відгук.PDF
03 травня 2020 15:45
Наказ Долгов.PDF
03 травня 2020 15:45
1 Договір Аналогічний.pdf
03 травня 2020 15:45
4. Статут БС.pdf
03 травня 2020 15:44
Атестат 2019.pdf
03 травня 2020 15:44
4 Лист про декларацію.pdf
03 травня 2020 15:44
2.1 Договір Волинська .pdf
03 травня 2020 15:44
6.1 договір БЦ ШЕУ катки.pdf
03 травня 2020 15:44
3О ФОРМА ОЗ_6.pdf
03 травня 2020 15:44
9. техпаспорт каток 7 т..pdf
03 травня 2020 15:44
4.2 Договор_Еверест.pdf
03 травня 2020 15:44
2 Диплом Воробей 2.pdf
03 травня 2020 15:44
5 Глушко Диплом2.pdf
03 травня 2020 15:44
2 Лист відгук та баланс.pdf
03 травня 2020 15:44
6 диплом Вакулін ІТР.pdf
03 травня 2020 15:44
2 Диплом Воробей 1.pdf
03 травня 2020 15:44
5 Глушко Диплом1.pdf
03 травня 2020 15:44
АБЗ Довідка.pdf
03 травня 2020 15:44
6.1 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
03 травня 2020 15:44
4 Диплом_Заворотнюк.pdf
03 травня 2020 15:44
6. Бітумовоз.pdf
03 травня 2020 15:44
7 Повідомлення ДПС.pdf
03 травня 2020 15:44
1. Автогрейдер ДЗ-143.pdf
03 травня 2020 15:44
7. Фреза W200.PDF
03 травня 2020 15:44
8. ГАЗ.pdf
03 травня 2020 15:44
7 Квитанція №2.pdf
03 травня 2020 15:44
3. бульдозер.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 20:25
Електронний підпис
30 квітня 2020 20:21
АБЗ.rar
30 квітня 2020 20:21
досвід.rar
30 квітня 2020 20:21
субпідряд.rar
30 квітня 2020 20:21
працівники.rar
30 квітня 2020 20:21
лабораторія.rar
30 квітня 2020 20:21
техніка.rar
30 квітня 2020 20:21
Інф. листи довідки 2.pdf
30 квітня 2020 20:21
Статут Канів-Граніт.pdf
30 квітня 2020 20:21
Довідки.pdf
30 квітня 2020 20:21
Інф. листи довідки.pdf
30 квітня 2020 20:21
Сертифікат упр. якістю.pdf
30 квітня 2020 20:21
Наказ на директора.pdf
30 квітня 2020 20:21
Зміни до Статуту.pdf
30 квітня 2020 20:21
Пояснення геодезист.pdf
30 квітня 2020 20:21
Прот. на керівника.pdf

Публічні документи

02 травня 2020 19:31
Електронний підпис
02 травня 2020 19:30
Статут.pdf
02 травня 2020 19:30
ліцензія нова.PDF
02 травня 2020 19:30
витяг ПДВ оригінал.PDF
02 травня 2020 19:30
витяг з статуту.pdf
02 травня 2020 19:30
додаток до ліцензії.PDF
02 травня 2020 19:30
Виписка.pdf
02 травня 2020 19:30
Fwd_ гарантия на 50 000.zip
02 травня 2020 19:30
Паспорт Геращенко.PDF
02 травня 2020 19:30
протокол оригінал.PDF
02 травня 2020 19:30
рішення.pdf
02 травня 2020 19:30
письмова згода.PDF
02 травня 2020 19:30
Сертіфікат ISO.pdf
02 травня 2020 19:30
лист про санкції.pdf
02 травня 2020 19:30
Захист довкілля.pdf
02 травня 2020 19:30
Довідка облік черкаси.pdf
02 травня 2020 19:30
ітр укрдіпродор.pdf
02 травня 2020 19:30
згода укрдіпродор.PDF
02 травня 2020 19:30
ст 17.pdf
02 травня 2020 19:30
Трактор Т-170.pdf
02 травня 2020 19:30
Коток дорожний HAMM DV 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:30
КРАЗ і КАМАЗ.pdf
02 травня 2020 19:30
трактор Беларус.pdf
02 травня 2020 19:30
МАЗ 5516.pdf
02 травня 2020 19:30
Автогрейдер.pdf
02 травня 2020 19:30
котки BOMAG.pdf
02 травня 2020 19:30
Коток HAMM HD+ 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:30
Причеп ПТС - 9.pdf
02 травня 2020 19:30
машина маркувальна.pdf
02 травня 2020 19:30
Причеп ПСЕ-20-01.pdf
02 травня 2020 19:30
ГАЗ 33104.pdf
02 травня 2020 19:30
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
02 травня 2020 19:30
Фреза дорожня WIRTGEN W1000F.pdf
02 травня 2020 19:30
BomagBW 120 AD-4.PDF
02 травня 2020 19:30
Прийняття 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:30
Накази 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:30
Повірка АБЗ-1.pdf
02 травня 2020 19:30
Сертифікат.pdf
02 травня 2020 19:30
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:30
Повірка облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:30
Договір лабораторія.pdf
02 травня 2020 19:30
договір АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:29
Атестат виробництва.pdf
02 травня 2020 19:29
Про наявність АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:29
Картка АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:29
Аналогічний договір.PDF
02 травня 2020 19:29
Акт прийняття робіт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Приватне Підприємство "Канів-Граніт"

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
Переможець 2 963 539,20
UAH з ПДВ
06 травня 2020 21:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 21:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
2 963 539,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:56
акт укладений
05 січня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 09:24
ду2 дог.6.pdf зміни до договору
27 липня 2020 09:21
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 13:42
Д.у. 1 до дог.6.pdf зміни до договору
27 травня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 12:56
Договір зміни до договору
19 травня 2020 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1.Внести зміни у пункти 1.1, 1.2 розділу І та викласти їх у новій редакції: «1.1 Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240704 Григорівка - Трощин - /Н-02/, км 2+600 – км 8+500 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська область (надалі – послуги) відповідно до технічного завдання та проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу, в межах фактичного обсягу видатків відповідно до ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 „Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт“. Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів передбачених на ці цілі на його рахунок. Об'єкт будівництва: автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 240704 Григорівка - Трощин - /Н-02/, км 2+600 – км 8+500 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська область (надалі - об'єкт). «1.2 Найменування послуг: поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240704 Григорівка - Трощин - /Н-02/, км 2+600 – км 8+500 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська область (з розробкою проектно-кошторисної документації). Послуги з виконання будівельно монтажних робіт вказуються по тексту цього Договору як “роботи”.» 1.2. Внести зміни у пункти 2.2, 2.5. розділу ІІ та викласти їх у новій редакції: «2.2. Виготовлена проектно-кошторисна документація підлягає попередньому погодженню Замовником до передачі її експертній організації для проходження експертизи. 2.5. У разі виявлення порушень умов цього Договору, кошторисної документації, будівельних норм і правил, державних та галузевих стандартів інших нормативних документів Замовник зобов’язаний видати Підряднику письмовий припис про усунення і не приймати виконані роботи до усунення допущених недоліків, а за необхідності - про призупинення виконання робіт. Матеріали (устаткування), що не відповідають нормативним вимогам, мають негайно усуватися з ділянки виконання робіт і замінюватись за рахунок Підрядника. Неякісно виконані роботи, у тому числі, виконані з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються. Підрядник у визначені Замовником терміни зобов’язаний привести їх у відповідність до встановлених вимог. » 1.3. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 2 963 539, 20 грн (два мільйона дев’ятсот шістдесят три тисячі п’ятсот тридцять дев’ять грн 20 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до Договору): 1.4. Внести зміни у пункти 4.1, 4.3, 4.6 розділу ІV та викласти їх у новій редакції: «4.1. Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів: Акту (актів) приймання – передачі наданих послуг, Акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2В та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма № КБ-3. Фінансування за цим Договором здійснюється відповідно до Плану фінансування послуг (Додаток 3 до Договору). 4.3. Фінансові зобов’язання за цим Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисом. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані послуги, на підставі документів, вказаних в п. 4. 1 цього Договору.» 4.6. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують надання послуг за цим Договором, або повернути такі документи з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня одержання. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі документів, визначених у п. 4.1. цього Договору. Після отримання попередньої оплати Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. » 1.5. Внести зміни у підпункт 6.1.1 пункту 6.1 та підпункт 6.4.3 пункту 6.4, розділу VІ та викласти їх у новій редакції: «6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані послуги відповідно до розділу IV Договору. 6.4.3. Сторони домовились, що Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством.» 1.6. Внести зміни у пункт 12.2 розділу ХІІ та викласти його у новій редакції: «12.2. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов'язань та наступних умов: 12.2.1. під час виконання договору Підрядник виступить ініціатором розірвання договору; 12.2.2.підрядник своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим.» 2. Сторони дійшли згоди виключити Додатки до договору, а саме Додаток 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», Додаток 3 «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації», Додаток 4 «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації», Додаток 6 «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та внести зміни у Розділ ХІV до Договору та викласти Додатки (додаються) у новій редакції: « ХІV. Додатки до договору 14.1. Додаток 1 – Календарний графік надання послуг; 14.2. Додаток 2 – Договірна ціна на будівництво; 14.3. Додаток 3 – План фінансування послуг.»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 5.1 Договору а саме: «Підрядник приступає до виконання послуг за цим Договором з дня підписання Договору у строки передбачені цим договором». 1.2. Внести зміни до пункту 6.4.3. Договору та викласти його в новій редакції: «Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством. В разі виникнення непередбачуваних, визначених законом, обставин, що можуть призвести до неможливості виконання робіт вищезазначеними субпідрядниками, Підрядник за погодженням із Замовником залучає до виконання робіт інших субпідрядників. Підрядник не звільняється від відповідальність за не належне виконання умов договору залученого субпідрядника, та несе повну відповідальність згідно Договору та чинного законодавства». 1.3. Внести зміни до пункту 6.4.4 Договору та викласти його в новій редакції: «Субпідрядники, повинні відповідати таким вимогам: - Наявність ліцензії (дозволу) на виконання робіт у випадках, передбачених законодавством, або інших дозвільних / погоджувальних документів, необхідних для виконання робіт; - Наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання підрядних договорів; - Наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Перевірку субпідрядників на відповідальність зазначеним вимогам здійснює Підрядник та несе за це персональну відповідальність». 1.4. Внести зміни у абзац другий п 7.1.1 розділу VII та викласти його у новій редакції: «Підрядник погоджується, що Замовник має право стягнути з нього штраф у розмірі 5 % ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент їх прийняття». 1.5. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його у новій редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку надання послуг, в частині розрахунку по договору до останнього розрахунку». 1.6. Внести зміни до Додатку 1, до Договору «Календарний графік надання послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 762 983,20
UAH (в тому числі ПДВ 460 497,20 UAH)