Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КЗ "Черкаськолозівський ліцей" Малоданилівської селищної ради, Харківської області за адресою: с.Черкаська Лозова, вул. Горького, 25 А
Очікувана вартість
5 822 794,80 UAH
UA-2020-03-31-001643-c 0b182c81f98d46abb7b9959560e86781
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дригваль Світлана Анатоліївна

+380931621553 psovet@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малоданилівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04398790
Місцезнаходження: 62341, Україна , Харківська обл., смт. Мала Данилівка, Харківська область, Дергачівський район, с.м.т.Мала Данилівка, вулиця Ювілейна, 5. тел.: 0576357570.
Контактна особа: Дригваль Світлана Анатоліївна
+380931621553
psovet@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 14:57
Очікувана вартість: 5 822 794,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 113,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт будівлі КЗ "Черкаськолозівський ліцей" Малоданилівської селищної ради, Харківської області за адресою: с.Черкаська Лозова, вул. Горького, 25 А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62340, Україна, Харківська область, с. Черкаська Лозова, вулиця Горького, 25 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються після отримання бюджетного фінансування та надходження грошових коштів на рахунок Замовника шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Підрядника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання документів Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:42
ТД КАПРЕМОНТ ЧЛ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001643-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40684904
Дата подання: 15 травня 2020 11:07
Щодо скасування рішення про визнання переможцем НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА
31 березня 2020 року Малоданилівською селищною радою було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт будівлі КЗ "Черкаськолозівський ліцей" Малоданилівської селищної ради, Харківської області за адресою: с.Черкаська Лозова, вул. Горького, 25 А», ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-31-001643-с.
Відповідно до Рішення про визначення переможця процедури закупівлі від 12 травня 2020 року Замовником було прийнято рішення про визначення НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА переможцем даної процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА (надалі - НВП "ПРОМТЕХСНАБ")
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКІ ГРУП" не погоджується з рішенням Замовника і вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Така позиція ґрунтується на наступному:
1. У наданій НВП "ПРОМТЕХСНАБ" у складі пропозиції Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, перелік обладнання, машин і механізмів не співпадає з переліком обладнання, машин і механізмів, зазначених учасником у Відомісті ресурсів розділ ІІ. Арендовані будівельні машини та механізми та розділ ІІІ. Механізований інструмент. А саме:
• розділ ІІ поз. 6 СН203-1080 «Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т» - відсутній у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• розділ ІІ поз. 5 СН233-201 «Машини свердлильні електричні» відсутній у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• розділ ІІ поз. 7 СН204-1000 «Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А відсутній у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• розділ ІІІ поз. 1 СН270-106 «Апарат для газового зварювання і різання» відсутній у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Крім того, у п. 10 Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано «Шинорезчики OFC 1218», оренду яких не підтверджено жодним із договорів оренди (надання послуг) наданих НВП "ПРОМТЕХСНАБ" у складі пропозиції.
Отже, в учасника не має можливості виконати роботи, що є предметом закупівлі обладнанням, зазначеним у Довідці. Або учасник надав недостовірну інформацію.

2. НВП "ПРОМТЕХСНАБ" для підтвердження права користування обладнанням, машинами і механізмами у складі пропозиції надані копії договорів оренди (надання послуг). Договір № 4 про надання послуг механізмами від 02.01.2020 р., Договір оренди інструменту від 02.01.2020 р., Договір оренди обладнання від 02.01.2020 р. мають термін дії до 31.12 2020 року. Строк виконання робіт з капітального ремонту будівлі КЗ "Черкаськолозівський ліцей" Малоданилівської селищної ради, Харківської області за адресою: с.Черкаська Лозова, вул. Горького, 25 А до 31.12.2021 р., отже, дія договорів оренди (надання послуг) спливає задовго до завершення робіт. Тому Учасник не має можливості виконати роботи, що є предметом закупівлі без відповідного обладнання та механізмів.

3. У наданій у складі пропозиції Довідці щодо виконання аналогічного договору у стовпці 5 «Інформація про виконання учасником зобов'язань за договором з посиланням на довідку (довідки) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3» НВП "ПРОМТЕХСНАБ" надав інформацію лише про обсяги виконаних робіт без зазначення довідки за формою № КБ-3, що не надає цілковитого розуміння щодо виконання аналогічного договору та не відповідає вимогам замовника щодо заповнення Форми III «Довідка щодо виконання учасником аналогічного договору».
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА переможцем процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі КЗ "Черкаськолозівськи
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2020 19:21
Шановний учасник!
На Вашу вимогу, отриману Замовником через електронну систему закупівель 15 травня 2020 року, повідомляємо наступне:
1.У п. 10 Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано «Шинорезчики OFC 1218», оренду якого підтверджено договором оренди інструменту №б\н від 02.01.2020 року та актом прийому-передачі інструменту, в тому числі і шинорезчиків OFC 1218(інв. №4236) в кількості 1 шт.(файл під назвою «Дог1._оренди_інструменту_ст.1_001.pdf»). Зазначені у розділі ІІ Відомості ресурсів учасника поз. 5 «Машини свердлильні електричні» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказані у поз.8 «Средлильні верстати», які і є машинами свердлильними електричними. Вказані учасником у розділі ІІ Відомості ресурсів поз. 6 «Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначені у поз.4,5 як автокрани КС 3575 та КС 4574, які виконують функцію підіймачів. Визначені учасником у розділі ІІ Відомості ресурсів поз. 7 «Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказані у п.14 «Зварювальні апарати», які і є перетворювачами зварювальними з номінальним зварювальним струмом 315-500. Зазначений учасником у розділі ІІІ Відомості ресурсів поз. 1 «Апарат для газового зварювання і різання» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вказаний у поз. 9 «Зварювальні агрегати АДД-3112», які і є апаратами для газового зварювання і різання.
2.Замовником у п.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання учасниками у разі залучення до виконання робіт обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, копій документів, що підтверджують права користування таким майном (договори управління/оренди тощо). Замовником жодним чином не висувалася вимога щодо строку дії вищезазначених документів. Станом на строк подачі тендерної пропозиції та станом на дату укладання договору за результатами проведеної процедури закупівлі ці договори є дійсними. Самі ж договори дійсні до 31.12.2020 року. Крім того, в учасника, якого визнано переможцем, є достатній термін для укладання додаткових угод на подовження строку дії цих договорів у відповідності до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
3. Замовником у п.3 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання Довідки щодо виконання учасником аналогічного договору. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати копію зазначеного ним аналогічного договору (за виключенням додатків до нього) з копією (копіями) довідки (довідок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3. Учасник, якого визнано переможцем, надав Довідку щодо виконання учасником аналогічного договору, в якій зазначено у стовч.5, що роботи виконані у обсязі на загальні суми. Також, учасником у складі пропозиції надані файли «КБ-3 досвід-2.pdf» та «КБ-3 досвід-1.pdf» для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником у Довідці щодо виконання учасником аналогічного договору, в тому числі і обсягів та загальних сум.
Таким чином, Замовником при визначенні переможця по процедурі закупівлі Капітальний ремонт будівлі КЗ "Черкаськолозівський ліцей" Малоданилівської селищної ради, Харківської області за адресою: с.Черкаська Лозова, вул. Горького, 25 А(ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) дотримані всі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, в тому числі і принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 цього Закону.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000041 ● 639f532576214696af115421801f29ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2020 №91
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П.від 13.05.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 13.05.2020 № 91
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2020-03-31-001643-c 31.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом прийняте рішення скасувати рішення про визначення переможця та відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації згідно з п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІIІ.

2020-06-02 10:24:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС" 5 117 750,00
UAH з ПДВ
4 650 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИСТРОЙ" 5 300 000,00
UAH з ПДВ
4 650 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД" 5 423 274,36
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС" 5 807 370,00
UAH з ПДВ
4 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА 5 700 823,20
UAH з ПДВ
5 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКІ ГРУП" 5 559 292,80
UAH з ПДВ
5 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" 5 577 963,14
UAH з ПДВ
5 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 16:06
Електронний підпис
15 квітня 2020 09:37
Електронний підпис
15 квітня 2020 09:36
5.ГЛ Достовірна інф.pdf
15 квітня 2020 09:36
3.Витяг з ЄДР.pdf
15 квітня 2020 09:36
2.ВИТЯГ ПДВ.pdf
15 квітня 2020 09:36
10. Фін звітність.pdf
15 квітня 2020 09:36
1.1 ОПИС.pdf
15 квітня 2020 09:36
1. СТАТУТ.pdf
15 квітня 2020 09:36
4.1Проєкт договору.pdf
15 квітня 2020 09:36
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 квітня 2020 09:36
Уповноважена особа.pdf
15 квітня 2020 09:36
Протокол №2.pdf
15 квітня 2020 09:36
приказ о назн руков.pdf
15 квітня 2020 09:36
Захист довкілля.pdf
15 квітня 2020 09:36
2.ГЛ Якість матеріалів.pdf
15 квітня 2020 09:36
8.Наявн у ЄДР.pdf
15 квітня 2020 09:36
7.Відс банкрутства.pdf
15 квітня 2020 09:36
10.Відс заборгованості.pdf
15 квітня 2020 09:36
акт №4 Сільский клуб.pdf
15 квітня 2020 09:36
акт №3 Сільский клуб.pdf
15 квітня 2020 09:36
акт №2 Сільский клуб.pdf
15 квітня 2020 09:36
акт №1Сільский клуб.pdf
15 квітня 2020 09:36
3.2 Аналогічний договор.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 19:15
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:49
Технические документы.rar
15 квітня 2020 18:49
Сметная док-ция.rar
15 квітня 2020 18:49
Квалификация.rar

Публічні документи

15 квітня 2020 17:19
Електронний підпис
15 квітня 2020 17:15
Договірна ціна.PDF
15 квітня 2020 17:15
Довідки.pdf
15 квітня 2020 17:15
Довідка приват2.pdf
15 квітня 2020 17:15
Довідка приват.pdf
15 квітня 2020 17:15
Витяг з ЄДР.PDF
15 квітня 2020 17:15
Баланс.PDF

Публічні документи

15 травня 2020 10:15
Електронний підпис
15 травня 2020 10:15
Довiдка податкова.pdf
15 травня 2020 10:15
Довiдка МВД.pdf
15 квітня 2020 13:10
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:10
Тендерна пропозиція 001.pdf
15 квітня 2020 13:10
Смета ч.2.pdf
15 квітня 2020 13:10
Смета ч.1.pdf
15 квітня 2020 13:10
Свид-во ПДВ.pdf
15 квітня 2020 13:10
Накази ч.2.pdf
15 квітня 2020 13:10
Накази ч.1.pdf
15 квітня 2020 13:10
КБ-3 досвід-2.pdf
15 квітня 2020 13:10
КБ-3 досвід-1.pdf
15 квітня 2020 13:10
Договір Департамент.pdf
15 квітня 2020 13:10
Дог.№4 001.pdf
15 квітня 2020 13:10
Дог._оренди 00058_001.pdf
15 квітня 2020 13:10
Дог. оренди автомобіля.pdf
15 квітня 2020 13:10
Довідка про ЄДР 001.pdf
15 квітня 2020 13:09
Витяг на 04.04.20.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 14:10
Електронний підпис
05 червня 2020 14:10
Довідки переможця.pdf
10 квітня 2020 16:00
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:55
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:55
8 Інші документи.pdf
10 квітня 2020 15:55
7 Субпідряд.pdf
10 квітня 2020 15:54
6 Проект договору.pdf
10 квітня 2020 15:54
5 Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 15:54
4 Повноваження підпису.pdf
10 квітня 2020 15:54
2 Стаття 17.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 13:17
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:16
фін звітність.pdf
15 квітня 2020 13:16
уповноважена особа.pdf
15 квітня 2020 13:16
тех завдання.pdf
15 квітня 2020 13:16
тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 13:16
проект договору.pdf
15 квітня 2020 13:16
кошторис.pdf
15 квітня 2020 13:16
Копія статуту, опис.pdf
15 квітня 2020 13:16
копія контракту.pdf
15 квітня 2020 13:16
код доступу до статуту.pdf
15 квітня 2020 13:16
захист довкілля.pdf
15 квітня 2020 13:16
достовірність даних.pdf
15 квітня 2020 13:16
Договір, Кб-3 Дергачі.pdf
15 квітня 2020 13:16
довідка ст. 17.pdf
15 квітня 2020 13:16
довідка санкції.pdf
15 квітня 2020 13:16
довідка працівники.pdf
15 квітня 2020 13:16
довідка досвід роботи.pdf
15 квітня 2020 13:16
Витяг ПДВ.pdf
15 квітня 2020 13:16
бенефіціар.pdf
15 квітня 2020 13:16
без субпідрядника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД"

ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС"

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКІ ГРУП"

ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІК КОМПАНІ ПЛЮС"
#40994200
Відхилено 4 650 776,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИСТРОЙ"
#30430508
Відхилено 4 650 777,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 18:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД"
#31337000
Відхилено 4 800 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 16:54
ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС"
#40358879
Відхилено 4 999 999,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 17:09
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА
#30235387
Рішення скасоване 5 040 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 10:16
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА
#30235387
Відхилено 5 040 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 10:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКІ ГРУП"
#40684904
Переможець 5 288 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 16:50

Документи

28 квітня 2020 18:06
Електронний підпис

Документи

29 квітня 2020 16:54
Електронний підпис

Документи

30 квітня 2020 17:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКІ ГРУП"
#40684904
5 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:49
ду5 від 29.12.2020 до дог. 287 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 13:54
ДУ№4 від 18.09.2020 до дог 287 (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 15:33
дод угода 3 від 03.09.2020 (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 15:14
д-у 2 від 20.08.2020р.до дог.287 (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 16:10
дод угода №1 до дог 287 від 16,06,20 (1).pdf зміни до договору
29 липня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:32
287 від 16.06.2020 будівля чл.pdf укладений
17 червня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 162 297,81
UAH (в тому числі ПДВ 663 716,30 UAH)