Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
2 556 166,00 UAH
UA-2020-03-31-001629-b 695c0218938a4fddbeae5748fcaec622
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 16:15
Початок аукціону: 17 квітня 2020 11:10
Очікувана вартість: 2 556 166,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76684 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4409 шт
Стіл учнівський одномісний регульований по висоті (4-6 ростової групи), стілець учнівський регульований по висоті (4-6 ростової групи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, заклади загальної середньої освіти згідно з дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 11:00
ТД МЕБЕЛЬ 20 з додатками зі ЗМІНАМИ.doc
09 квітня 2020 10:08
ЗМІНИ до ТД МЕБЛІ 2020.doc
31 березня 2020 19:21
ТД МЕБЕЛЬ 20 з додатками.doc
09 квітня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 23:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 11:00
ТД МЕБЕЛЬ 20 з додатками зі ЗМІНАМИ.doc
09 квітня 2020 10:08
ТД МЕБЕЛЬ 20 з додатками зі ЗМІНАМИ.doc
09 квітня 2020 09:52
ТД МЕБЕЛЬ 20 з додатками зі ЗМІНАМИ.doc
09 квітня 2020 10:08
ЗМІНИ до ТД МЕБЛІ 2020.doc
09 квітня 2020 09:52
ЗМІНИ до ТД МЕБЛІ 2020.doc
31 березня 2020 19:21
ТД МЕБЕЛЬ 20 з додатками.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічних характеристик
Дата подання: 03 квітня 2020 14:02
Дата відповіді: 09 квітня 2020 07:28
В технічному завданні (Додаток 2) тендерної документації не вказані кольори для столу учнівського. Натомість, для стільців зазначена певна кольорова гама. Чи допускає Замовник постачання столів учнівських у різних кольрових рішеннях, за умови гармонійного поєднання кольорів комплекту (стіл+стілець)? Приклад варіантів кольорів для столу учнівського: Металевий каркас: салатовий, ДСП: стільниця-зелена вода, полиця-зелена вода, екран-жовтий. Металевий каркас: салатовий, ДСП: стільниця- бук, полиця- бук, екран-бук. Металевий каркас: сірий, ДСП: стільниця-лаванда, полиця-лаванда, екран -сакура Металевий каркас: сірий, ДСП: стільниця- бук, полиця- бук, екран-бук.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідь на Ваше запитання наведена у змінах до дкументакції. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ" 2 115 057,12
UAH з ПДВ
1 934 649,60
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 2 556 000,00
UAH з ПДВ
1 934 650,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна 2 555 994,00
UAH з ПДВ
2 555 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 15:14
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:14
Мерседес.pdf
16 квітня 2020 15:14
Вольво.pdf
16 квітня 2020 15:14
Власенко.pdf
16 квітня 2020 15:14
Семібратський.pdf
16 квітня 2020 10:20
Договір перевезення.PDF
16 квітня 2020 10:20
Страхова гарантія 23694.pdf
16 квітня 2020 10:20
Договір Волноваха.PDF
16 квітня 2020 10:20
Відгук 4.JPG
16 квітня 2020 10:20
Стіл учнівський.JPG
16 квітня 2020 10:20
Стiлець учнiвський.JPG
16 квітня 2020 10:20
Статут.PDF
16 квітня 2020 10:20
Виписка ССС.PDF
16 квітня 2020 10:20
Ст 17.PDF
16 квітня 2020 10:20
Довідка з банку.PDF
16 квітня 2020 10:20
Захист довкілля.PDF
16 квітня 2020 10:20
ВИТЯГ 06.03.2020.pdf
16 квітня 2020 10:20
Тендерна пропозиція.PDF
16 квітня 2020 10:20
Протокол.PDF
16 квітня 2020 10:20
ПДВ копія.PDF
16 квітня 2020 10:20
ISO 14001.PDF
16 квітня 2020 10:20
Лист-згода.PDF
16 квітня 2020 10:20
Гарантійні листи.PDF
16 квітня 2020 10:20
Висновок СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"

Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна

Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"
#43238020
Відхилено 1 934 649,60
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 16:22
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна
#2642326823
Відхилено 1 934 650,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 16:25
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна
#3098315002
Рішення скасоване 2 555 994,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:45
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна
#3098315002
Переможець 2 555 994,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 18:46

Документи

24 квітня 2020 16:22
Електронний підпис

Документи

24 квітня 2020 16:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 18:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна
#3098315002
2 555 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 14:37
ДУ 7 МЕБЛІ НУШ.jpg зміни до договору
04 листопада 2020 14:36
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 14:35
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 17:45
ДУ 6 МЕБЕЛЬ НУШ.jpg зміни до договору
05 жовтня 2020 17:34
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 10:25
ДУ 5 шкільні меблі НУШ.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 16:10
ДУ 4 шкільні меблі подовження строку.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 16:06
ДУ 3 шкільні меблі тех док.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 13:06
ДУ 2 ШКІЛЬНІ МЕБЛІ НУШ.pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:04
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 10:10
ДУ 1 ШКІЛЬНІ МЕБЛІ НУШ.pdf зміни до договору
23 червня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 15:53
Договір шкільні меблі НУШ.pdf укладений
17 червня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч.1 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (за редакцією до 19.04.2020р), відповідно до п.10.2. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 1.1, 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.1. Постачальник зобов’язується надати Замовнику товар Предмет закупівлі ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний регульований по висоті (4-6 ростової групи), стілець учнівський регульований по висоті (4-6 ростової групи)), далі «Товар» або «Товари» згідно з специфікацією (Додаток № 1), яка є невід‘ємною частиною цього Договору. Загальна кількість товару – 3907 шт. 3.1. Загальна ціна цього Договору становить 2 320 812,00 грн. (Два мільйони триста двадцять тисяч вісімсот дванадцять грн. 00 коп.). 2. Специфікація у оновленій редакції додається (Додаток 1). 3. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 10.3. Договору за взаємною згодою сторін викласти додаткову угоду № 1 від 22.06.2020 в наступній редакції: «1.Керуючись ч.1 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (за редакцією до 19.04.2020р), відповідно до п.10.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 1.1, 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: «1.1. Постачальник зобов’язується надати Замовнику товар Предмет закупівлі ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний регульований по висоті (4-6 ростової групи), стілець учнівський регульований по висоті (4-6 ростової групи)), далі «Товар» або «Товари» згідно з специфікацією (Додаток № 1), яка є невід‘ємною частиною цього Договору. Загальна кількість товару – 3907 шт. 3.1. Загальна ціна цього Договору становить 2 320 812,00 грн. (Два мільйони триста двадцять тисяч вісімсот дванадцять грн. 00 коп.)». 2. Специфікація у оновленій редакції додається (Додаток 1). 3. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 169 від 17/06.2020р і діє до 31.12.2020 року. 5. Ця додаткова угода складена у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу.» 2. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 169 від 17/06.2020р і діє до 31.12.2020 року. 4. Ця додаткова угода складена у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 10.3. Договору за взаємною згодою сторін викласти додаткову угоду № 3 від 03.08.2020 р. в наступній редакції: Викласти технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі (Додаток 3 до Договору) у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Керуючись ч.1 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (за редакцією до 19.04.2020р), відповідно до п. 10.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пункту 1.4. Договору, викласти в наступній редакції: «1.4. Строк поставки товару: до 31 серпня 2020 року».
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 10.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 1.4, 5.3.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: «1.4 Строк поставки товару: до 30.09.2020 року». «5.3.1 Забезпечити надання товару до 30.09.2020 року та порядку, що встановлені цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 10.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 1.4, 5.3.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: «1.4 Строк поставки товару: до 30.10.2020 року». «5.3.1 Забезпечити надання товару до 30.10.2020 року та порядку, що встановлені цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 10.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 1.4, 5.3.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: «1.4 Строк поставки товару: до 30.11.2020 року». «5.3.1 Забезпечити надання товару до 30.11.2020 року та порядку, що встановлені цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 169
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 10.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 1.4, 5.3.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: «1.4 Строк поставки товару: до 30.11.2020 року». «5.3.1 Забезпечити надання товару до 30.11.2020 року та порядку, що встановлені цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 320 812,00
UAH