Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, засоби індивідуального захисту, необхідні для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення, локалізації та ліквідації спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-03-31-001578-a 3c14b577e31b4b0a9172aed22b8ac0f2
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каташинський Олександр Валентинович

+380487175467 kpomet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Одесміськелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328497
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Контактна особа: Каташинський Олександр Валентинович
+380487175467
kpomet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


відповідає технічним та якісним характеристикам закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Ціна за одиницю: 100UAH без ПДВ
Захисний костюм тонкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів на підставі рахунку та видаткової накладної, що підтверджують факт отримання Товару, виставлених Постачальником, з дня їх підписання з двох Сторін, шляхом оплати вартості поставленої партії Товару на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10-ти днів після поставки партії Товару. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника, розрахунок за Товар здійснюється згідно виставленого Замовнику Постачальником рахунку та видаткової накладної, що підтверджують факт отримання Товару, протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок, за Товар, необхідний для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби COVID-19. Перелік таких товарів, робіт чи послуг затверджується Кабінетом Міністрів України». У цьому разі Замовник звільняється від штрафних санкцій, відшкодування збитків за порушення грошових зобов’язань. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

31 березня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ «АВТОЛАЙН»
#38295600
Переможець 20 000,00
UAH
31 березня 2020 14:43

Документи

31 березня 2020 14:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 14:00
Звіт про виконання договору укладений
10 квітня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:52
Доп. угода_1 зміни до договору
02 квітня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:46
Договір поставки укладений
31 березня 2020 14:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Захисний костюм тонкий 200 шт 100,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції п.1.2. р.1 Договору
Номер договору про закупівлю: ОМТС-П/2020/379
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Захисний костюм тонкий 200 шт 100,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 000,00
UAH