Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Очікувана вартість
2 050 000,00 UAH
UA-2020-03-31-001558-c 5a2faeed24a744b998f69198d723751d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Шкльода

+380500769168 du.tmo.volyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Волинській області"
Код ЄДРПОУ: 08734463
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Чернишевського 114б
Контактна особа: Олександр Шкльода
+380500769168
du.tmo.volyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 11:43
Очікувана вартість: 2 050 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Чернишевського 114б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар проводиться частинами або повністю, шляхом безготівкової оплати товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару. У випадку ненадходження на рахунок Замовника на вказану дату бюджетних коштів, оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:05
Tenderna_dok_УЗІ апарат.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» 2 020 000,00
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРТОІМПЕКС" 2 000 000,00
UAH з ПДВ
1 975 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 09:49
Електронний підпис
22 квітня 2020 09:49
Документи Переможця.pdf
22 квітня 2020 09:49
МВС за 06.04.rar
17 квітня 2020 12:20
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:19
ТП ОНОВЛЕНА.pdf
15 квітня 2020 16:08
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:07
16. LoA_Volyn_Logiq F8.pdf
15 квітня 2020 16:07
2. Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 16:07
29-34. Інші документи.pdf
15 квітня 2020 16:07
23-28. Повноваження.pdf
15 квітня 2020 16:07
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 18:38
Електронний підпис
08 квітня 2020 18:37
Технічні документи.pdf
08 квітня 2020 18:37
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 18:37
Інструкція VINNO E20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»

ТОВ "ОРТОІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
#36519759
Переможець 1 950 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
#36519759
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 16:43
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
10 червня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 14:56
Договір №1180520.pdf укладений
05 травня 2020 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі звільненням від оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання Товару на підставі Закону України від 30 березня 2020 року №540-ІХ «Провнесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-2019)», тому сума основного договору буде зменшена, без врахування ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1180520
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 950 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 127 570,09 UAH)