Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №44 по вул. Знаменська, 2/6 у м. Миколаєві (коригування) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015
Очікувана вартість
3 042 157,12 UAH
UA-2020-03-31-001524-c ● 6c1349f9ca7044cca203afc0fbe31166
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita-mk.org.ua |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Іван Сергійович Богданов +380512374169,+380675808581 tender.osvita.mk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 14:05 |
Очікувана вартість: | 3 042 157,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 421,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №44 по вул. Знаменська, 2/6 у м. Миколаєві (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54037, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Знаменська, 2/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Учаснику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного казначейства України у встановленому законодавством порядку. Розмір попередньої оплати складає не більше 50 відсотків від вартості робіт, відповідно до Постанови КМУ №1764 від 27.12.2001 та Постанови КМУ №117 від 23.04.2014. Учасник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів протягом 90 днів після одержання попередньої оплати, що буде підтверджено актом виконаних робіт (КБ-2в), довідкою вартості виконаних будівельних робіт та затрат (КБ-3). По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористана сума авансу повертається Замовнику у той же день. Замовник має право контролювати використання наданої Учаснику суми попередньої оплати | Аванс | 7 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: довідка вартості виконаних будівельних робіт та затрат (КБ-3) та акти виконаних робіт (КБ-2в). Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків капітального ремонту в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 16:59 |
Додаток 2.pdf | |
31 березня 2020 16:59 |
Додаток 5.pdf | |
31 березня 2020 16:59 |
ТД.pdf | |
31 березня 2020 16:59 |
Додаток 3.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001524-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГОРЛОВСЬКИЙ МИХАЙЛО ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3040816791
Дата подання: 06 квітня 2020 10:54
Уточнення по тендерній документації.
1. Тендерна документація складається з 6 документів завантажених у форматі Portable Document Format (PDF), а всі сторінки відтворені у графічному форматі, що унеможливлює копіювання та редагування викладеного у тендерній документації тексту. У той же час п. 2 Розділу 5 тендерної документації встановлено застереження, що «відступлення Учасником від встановленої форми та/або надання документу/документів не за встановленою формою вважається не відповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника». Будь ласка, для усунення перешкод для Учасників на шляху виконання згаданої вимоги тендерної документації, надайте тендерну документацію з додатками у форматі, який передбачає копіювання тексту (.doc, .docx тощо).
2. Відповідно до п. 5 Розділу «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації» додатку 2 до тендерної документації від Учасників вимагається надання проекту «договору (Додаток 5) відповідно до наданої форми». Надайте роз’яснення, в якій формі слід надавати вказаний проект, чи повинен він бути заповнений, чи повинен містити печатку та підпис уповноваженої особи Учасника? Також у пп. 12.1 п.12 Проекту Договору, викладеному у Додатку 5 до тендерної документації, міститься наступне положення: «Додатки є невід’ємною частиною цього Договору». Однак, вказані додатки не подано до основного тексту договору, також у ньому немає згадок і посилання на такі додатки. Проте, у п. 3 Розділу 6 тендерної документації вказано наступне: «Документи, які складають технічне завдання тендерної документації (Додаток 3), які містять види та обсяги робіт є невід’ємною частиною проекту договору». Будь ласка, надайте роз'яснення, чи повинен Учасник у складі Проекту договору подавати вказані у п. 3 Розділу 6 тендерної документації додатки?
Розгорнути
Згорнути
2. Відповідно до п. 5 Розділу «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації» додатку 2 до тендерної документації від Учасників вимагається надання проекту «договору (Додаток 5) відповідно до наданої форми». Надайте роз’яснення, в якій формі слід надавати вказаний проект, чи повинен він бути заповнений, чи повинен містити печатку та підпис уповноваженої особи Учасника? Також у пп. 12.1 п.12 Проекту Договору, викладеному у Додатку 5 до тендерної документації, міститься наступне положення: «Додатки є невід’ємною частиною цього Договору». Однак, вказані додатки не подано до основного тексту договору, також у ньому немає згадок і посилання на такі додатки. Проте, у п. 3 Розділу 6 тендерної документації вказано наступне: «Документи, які складають технічне завдання тендерної документації (Додаток 3), які містять види та обсяги робіт є невід’ємною частиною проекту договору». Будь ласка, надайте роз'яснення, чи повинен Учасник у складі Проекту договору подавати вказані у п. 3 Розділу 6 тендерної документації додатки?
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2020 13:09
Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до частини 1 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Замовником дотримано усіх вимог Закону під час оголошення закупівлі UA-2020-03-31-001524-c Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №44 по вул. Знаменська, 2/6 у м. Миколаєві (коригування) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015 та оприлюднено тендерну документацію відповідно до вимог Закону.
Крім того надаємо роз’яснення стосовно вимоги додатку 2 тендерної документації стосовно надання проекту договору у складі тендерної пропозиції. Проект договору повинен бути заповнений (без зазначення суми договору), та повинен містити печатку та підпис уповноваженої особи Учасника. Документи, які складають технічне завдання тендерної документації (Додаток 3), які містять види та обсяги робіт не додаються до проекту договору у вигляді додатків оскільки згідно вимог Додатку 2 тендерної документації такі документи, які складають технічне завдання тендерної документації надаються у складі пропозиції окремо.
Разом з тим, відповідно до п. 2 Розділу 5 тендерної документації учасник закупівлі, якого рішенням Замовника визначено переможцем закупівлі повинен під час укладання договору надати заповнену кошторисну частину договору (додатки до договору) з обов’язковим дотриманням усіх передбачених видів та об’ємів робіт, враховуючи результати проведеного аукціону.
Крім того надаємо роз’яснення стосовно вимоги додатку 2 тендерної документації стосовно надання проекту договору у складі тендерної пропозиції. Проект договору повинен бути заповнений (без зазначення суми договору), та повинен містити печатку та підпис уповноваженої особи Учасника. Документи, які складають технічне завдання тендерної документації (Додаток 3), які містять види та обсяги робіт не додаються до проекту договору у вигляді додатків оскільки згідно вимог Додатку 2 тендерної документації такі документи, які складають технічне завдання тендерної документації надаються у складі пропозиції окремо.
Разом з тим, відповідно до п. 2 Розділу 5 тендерної документації учасник закупівлі, якого рішенням Замовника визначено переможцем закупівлі повинен під час укладання договору надати заповнену кошторисну частину договору (додатки до договору) з обов’язковим дотриманням усіх передбачених видів та об’ємів робіт, враховуючи результати проведеного аукціону.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001524-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40356536
Дата подання: 13 травня 2020 05:48
Невідповідність тендерної пропозиція ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» вимогам тендерної документації, та необґрунтоване рішення Замовника про визнання Учасника переможцем процедури закупівлі
Відповідно до вимог п.1 Додатку 2 до тендерної документації «…Зазначені в довідці транспортні засоби, будівельні машини і механізми повинні бути відображені в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису».
Учасником ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» в складі своєї тендерної пропозиції не надано підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису з відповідним відображенням транспортних засобів, будівельних машин і механізмів, які зазначені в довідці.
Розгорнути
Згорнути
Учасником ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» в складі своєї тендерної пропозиції не надано підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису з відповідним відображенням транспортних засобів, будівельних машин і механізмів, які зазначені в довідці.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" |
2 719 349,28
UAH з ПДВ
|
2 628 084,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" |
2 828 936,94
UAH з ПДВ
|
2 687 577,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
2 832 616,66
UAH з ПДВ
|
2 687 578,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ-ТЕХНОЛОГИЯ" |
2 854 795,97
UAH з ПДВ
|
2 854 795,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ" |
3 041 974,80
UAH з ПДВ
|
3 041 974,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНЕТ ІНК" #41052432 |
Відхилено |
2 628 084,54
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 15:53
|
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" #38525214 |
Переможець |
2 687 577,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 11:09
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 13:37
|
Договір №6-12.pdf | укладений |
22 травня 2020 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшити загальну суму договору на 343 402,91 грн. з ПДВ. Після зменшення загальна сума договору складає 2 344 174,09 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 6-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |