Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92 (талони або скретч-картки), бензин А-95 (талони або скретч-картки), дизельне паливо (талони або скретч-картки)
Очікувана вартість
1 325 500,00 UAH
UA-2020-03-31-001452-c 530ca7ada3bf4c3b9137f38b6d9695dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Зайцева

+380503645208 lozteplo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Теплоенерго" Лозівської міської ради Харківської області"
Код ЄДРПОУ: 38076191
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. ЛОМОНОСОВА, будинок 23
Контактна особа: Ірина Зайцева
+380503645208
lozteplo@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 15:28
Очікувана вартість: 1 325 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 627,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 літр
ДК 021:2015: код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92 (талони або скретч-картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3000 літр
ДК 021:2015: код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 (талони або скретч-картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
30000 літр
ДК 021:2015: код 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:09
Додаток 3.doc
31 березня 2020 17:09
Додаток 6.doc
31 березня 2020 17:09
Додаток 1.doc
31 березня 2020 16:48
Додаток 2 .doc
31 березня 2020 16:48
Додаток 4 .doc
31 березня 2020 16:48
Додаток 5.doc
31 березня 2020 16:48
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001452-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 27 квітня 2020 15:14
ВИМОГА
керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», –

ВИМАГАЮ:

1. скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» в закупівлі UA-2020-03-31-001452-c, викладене у Протоколі № 11/2020 від 24 квітня 2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області
2. Відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі UA-2020-03-31-001452-c ТОВ «ЛІВАЙНИ ТОРГ» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Перейти до розгляду наступної економічно вигідної пропозиції учасника закупівлі UA-2020-01-29-003242- ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» на підставі ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 13:52
1. Після отримання Вимоги про зобов’язання учасника, передбаченого ч. 1 розділу 3 Тендерної документації, щодо розміщення протягом одного робочого дня після допущення його пропозиції до розгляду, в системі ProZorro окремим файлом остаточної форми Тендерної пропозиції за результатами пониження ціни на електронному аукціоні, у разі якщо таке мало місце, та здійснення детального аналізу законодавства, тендерний комітет дійшов до наступного висновку.
Згідно з ч. 1 статті 28 Закону України «Про публічні закіпівлі» (в редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) (надалі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому відповідно до ч. 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Тобто всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації.
Виходячи з викладеного, тендерним комітетом було прийнято колегіальне рішення вважати дану вимогу, передбачену ч. 1 розділу 3 Тендерної документації, підставою, що може призвести до неправомірного відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з вищевказаним, ненадання з боку ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», як учасника, пропозицію якого допущено до розгляду, не є порушенням вимог Тендерної документації.

2. Відповідно до ч. 1 розділу 3 Тендерної документації, серед іншого учасник надає: - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (за наявності), завірену відповідно до вимог тендерної документації; - копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (за наявності), завірену учасником відповідно до вимог тендерної документації. Тобто необхідно надати копію документу, що свідчить про обрану учасником систему оподаткування.
З боку ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» було надано копію Витягу № 1928104500021 з Реєстру платників податку на додану вартість, завірену належним чином, чим виконано вимогу Тендерної документації. Посилання ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» на необхідність надання листа-роз’яснення в даному випадку є необгрунтованим та хибним, оскільки дане положення стосується лише учасника-нерезидента/переможця-нерезидента, про що прямо вказано в ч. 1 розділу 3 Тендерної документації та в самій Вимозі ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС».
Виходячи з викладеного, з даного питання жодні порушення з боку ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» відсутні.

3. Відповідно до п.2.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, учасник повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі, складену в довільній формі. Інформацію, яку може містити дана довідка, вказано як приклад: «Наприклад, зазначити відомості про аналогічні договори (назва контрагентів, найменування товару, обсяг поставки, в якому році виконувалась поставка товару, номер закупівлі в системі тощо.)».
Тобто відпочатку не висувалась чітка вимога щодо змісту такої довідки. Учасник сам формує її в довільній формі. Вся необхідна інформація міститься в аналогічних договорах з додатками, копії яких було надано ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» в повному обсязі.
Виходячи з викладеного, з даного питання жодні порушення з боку ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» також відсутні.

Таким чином, не вбачається підстав, передбачених п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», для задоволення Вимоги ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» щодо відхилення пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» та розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Документи подані скаржником

27 квітня 2020 15:14
Теплоенерго Лозова.docx.pdf

Документи

30 квітня 2020 13:52
Наказ КП Теплоенерго.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000054 ● 8926f9f651764ac4b227fe2ca841685a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 18:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
13.05.2020 №91
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 13.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель (наказ ПСО Держаудитслужби від 13.05.2020 № 91)

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2.UA-2020-03-31-001452-c 31.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним підприємством «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області (надалі – Замовник) 31.03.2020 року було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015- 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-31-001452-c. 17.04.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв і методики оцінки, яка зазначена в тендерній документації. За результатами аукціону електронною системою було обрано учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною. Це була пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»). 24.04.2020 року, відповідно до Протоколу № 11/2020, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника - ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Повідомлення про намір укласти договір. 07.05.2020 року між Замовником та ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» було укладено Договір поставки № 58, який було в подальшому опубліковано відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», чим процедуру відкритих торгів було завершено. Північно-східним офісом Держаудитслужби України 13.05.2020 року опубліковано рішення про початок моніторингу даної закупівлі, а 28.05.2020 року – висновок, згідно з яким було встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). 1) Щодо виявлення нерозміщення учасником, протягом одного робочого дня після допущення його пропозиції до розгляду, в системі ProZorro окремого файлу остаточної форми Тендерної пропозиції за результатами пониження ціни на електронному аукціоні, відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», повідомляємо наступне. 30.04.2020 року, відповідно до Протоколу №12/2020, при розгляді Вимоги ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» (ідентифікатор: UA-2020-03-31-001452-c.b1), поданої через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2020 року, було прийнято колегіальне рішення вважати дану вимогу тендерної документації підставою, що може призвести до неправомірного відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Вказане рішення грунтувалось на тому, що, відповідно до ч. 4 статті 36 Закону (в редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) (надалі – Закон), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Тобто договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Тобто всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації. 2) Також Держаудитслужбою України було виявлено відсутність оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки або іншого документу, виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має незнятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Але учасник-переможець 29.04.2020 року надав Замовнику електронний бланк довідки МВС України № 20114363470860060698 станом на 29.04.2020 року стосовно Тарєєва Віктора Анатолійовича, що є підписантом по довіреності, обумовлюючи це тим, що електронною системою з невідомих причин вказаний документ не оприлюднювався. Додатково Замовником було перевірено довідку на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/. Вказана довідка надається. 3) Стосовно виявлення відсутності листа-роз`яснення учасника в довільній формі щодо ненадання копії свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, зазначаємо, що тендерним комітетом, відповідно до Протоколу №12/2020 від 30.04.2020 року, було встановлено відсутність з боку ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» порушень з даного питання. Відповідно до ч. 1 розділу 3 Тендерної документації, серед іншого учасник надає: - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (за наявності), завірену відповідно до вимог тендерної документації; - копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (за наявності), завірену учасником відповідно до вимог тендерної документації. Тобто необхідно надати копію документу, що свідчить про обрану учасником систему оподаткування. З боку ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» було надано копію Витягу № 1928104500021 з Реєстру платників податку на додану вартість, завірену належним чином, чим виконано вимогу тендерної документації. Необхідність надання листа-роз’яснення стосується лише учасника-нерезидента/переможця-нерезидента, про що прямо вказано в ч. 1 розділу 3 тендерної документації. Грунтуючись на викладеному, Замовником не було вбачено підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» як такої, в якій відсутні документи, щоі підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та умовам тендерної документації. Додатково повідомляємо, що тендерний комітет комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради припинив функціонування на підставі наказу директора підприємства від 08.05.2020 року № 74.

2020-06-03 16:56:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 042 800,00
UAH з ПДВ
825 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 1 075 200,00
UAH з ПДВ
945 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" 1 035 960,00
UAH з ПДВ
1 012 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 13:04
Електронний підпис
07 квітня 2020 11:51
Електронний підпис
07 квітня 2020 11:50
Договор-АЗС-Павлоград.pdf
07 квітня 2020 09:24
Електронний підпис
07 квітня 2020 09:24
пропозиція_тендерна.pdf
07 квітня 2020 09:24
ціна_середньоринкова.pdf
07 квітня 2020 09:24
учасник_відомості.pdf
07 квітня 2020 09:24
уповноважений_Наказ.pdf
07 квітня 2020 09:24
талони_строк_дії.pdf
07 квітня 2020 09:24
талони_заміна.pdf
07 квітня 2020 09:24
талони_дія_по_Україні.pdf
07 квітня 2020 09:24
Статут.pdf
07 квітня 2020 09:24
ст17_9_бенефіціари.pdf
07 квітня 2020 09:24
Сертифікат_Паспорт_А_92.pdf
07 квітня 2020 09:24
Сертифікат_Паспорт ДП.pdf
07 квітня 2020 09:24
Сертифікат_Паспорт А_95.pdf
07 квітня 2020 09:24
пропозиція_ строк_дії.pdf
07 квітня 2020 09:24
проект_договору.pdf
07 квітня 2020 09:24
працівники_учасника.pdf
07 квітня 2020 09:24
МТБ_РЕФІЛЛ_лист_по_АЗС.pdf
07 квітня 2020 09:24
МТБ_Київ_лист_по_АЗС.pdf
07 квітня 2020 09:24
матер_техн_база.pdf
07 квітня 2020 09:24
захист_довкілля_зобов.pdf
07 квітня 2020 09:24
ДСТУ_відповідність.pdf
07 квітня 2020 09:24
дотримання_законів.pdf
07 квітня 2020 09:24
досвід_ФАРСІ_відгук.pdf
07 квітня 2020 09:24
досвід_довідка.pdf
07 квітня 2020 09:24
директор_Протокол.pdf
07 квітня 2020 09:24
директор_Наказ.pdf
07 квітня 2020 09:24
витяг_ПДВ.pdf
07 квітня 2020 09:24
АЗС_Учасника_Україна.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 18:15
Електронний підпис
14 квітня 2020 18:15
ПУМБ 31.03.2020.pdf
14 квітня 2020 18:15
ПУМБ 14.04.2020.pdf
14 квітня 2020 18:15
Альфа-Банк 06.04.2020.pdf
14 квітня 2020 18:15
9.Ліцензія Солвінг.pdf
14 квітня 2020 18:15
9. Ліцензія СС копія.pdf
14 квітня 2020 18:15
5. Відгук Зеленбуд.pdf
14 квітня 2020 18:15
2. Статут ТОВ СС.pdf
14 квітня 2020 18:15
2. Статут копия.pdf
14 квітня 2020 18:15
2. Рішеня ЗУ про ТОВ.pdf
14 квітня 2020 18:15
2. Опис.pdf
14 квітня 2020 18:15
2. Витяг ПДВ.pdf
14 квітня 2020 18:15
2. Витяг ПДВ (оригінал).pdf
14 квітня 2020 18:15
2. Витяг 01.04.2020.pdf
14 квітня 2020 18:15
1. Рішення Статут.pdf
14 квітня 2020 18:15
1. Рішення адреса.pdf
14 квітня 2020 18:15
1. Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 825 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
825 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 09:38
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 14:27
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 09:45
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 08:15
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 травня 2020 08:13
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 14:09
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 травня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 14:51
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
13 травня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 08:59
Договір 58 від 07.05.2020.pdf укладений
08 травня 2020 08:58
Додаток 1.pdf укладений
08 травня 2020 08:58
Додаток 2 (частина 1).pdf укладений
08 травня 2020 08:58
Додаток 2 (частина 2).pdf укладений
08 травня 2020 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 825 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 137 500,00 UAH)