Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
174 760,00 UAH
UA-2020-03-31-001447-c dbc3508813fd42f883d392a5744f7570
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Квітчук

+380362281910
+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000010
Місцезнаходження: 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г
Контактна особа: Віталій Квітчук
+380362281910,+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 13:09
Очікувана вартість: 174 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 873,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - обласний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:50
Додаток_1.doc
31 березня 2020 16:48
Додаток_2.doc
31 березня 2020 16:48
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 31 березня 2020 18:50
Дата відповіді: 02 квітня 2020 09:26
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію. Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)». Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 01 квітня 2020 13:26
Дата відповіді: 02 квітня 2020 09:23
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "Еквівалент товару" - його рівноцінність іншому товарові за технічними та якісними характеристиками. Згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001447-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 31 березня 2020 18:50
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 14:13
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію. Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)». Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001447-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 27 квітня 2020 11:44
Вимога про дискваліфікацію
Шановний замоник, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП Лисак Наталія Володимирівна, технічна частина якого не відповідає вимогам закупівлі та учасником надається не достовірна інформація про запропоновану техніку. Предметом закупівлв є "Персональний комп'ютер форм-фактора десктоп у складі". Однією зі складових є Відеомонітор. Згідно документу "Додаток 1 до тендерної документації" "3. Гарантія на системний блок не менше 24 місяці, гарантія на монітор не менше 36 місяців від виробника". Монітор 2E D2419B (2E-D2419B-01.UA) запропонований учасником ФОП Лисак Наталія Володимирівна має гарантію виробника 12 місяців, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на офіційну сторінку виробника монітору 2Е D2419B, де визначено строк гарантії 12 місяців - https://www.2e.ua/ru/products/monitor-2e-d2419b-black/. Проте учасник ФОП Лисак Наталія Володимирівна у документі тендерної документації "Технічні вимоги.pdf" надає хибну інформацію про гарантійний строк від виробника запропонованого ним монітору, вказуючи 36 місяців замість 12 місяців. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Лисак Наталія Володимирівна, яка не відповідає Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, а також у складі якою надається не достовірна технічна інформація про строк гарантії від виробника монітору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2020 17:21
Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу по суті, повідомляємо наступне.

Учасником ФОП Лисак Наталія Володимирівна запропоновано Персональний комп'ютер ARMA BASE 655 у кількості 16 шт, до складу якого входить системний блок ARMA, монітор 2E D2419B, клавіатура SVEN KB-S300 Silver, мишка SVEN RX-110 USB silver.
Відповідно до наданих сертифікатів та декларацій виробником даних персональних комп'ютерів є компанія ТОВ "АННА-ПЛАСТ", яка своїм авторизаційним листом №1304/13 від 13-04-2020р. підтверджує що саме входить до складу моделі ARMA BASE 655, строки гарантії та відповідне офіційне веб-посилання на технічний опис.
Крім того, у даному листі від виробника персональних комп'ютерів підтверджується право учасника забезпечувати гарантійну підтримку та після продажне обслуговування.
Додатково учасником ФОП Лисак Наталія Володимирівна у складі пропозиції надано гарантійний лист №8921/01 від 15.04.2020 року, де зазначено:
"Гарантійний термін від виробника на товар складає системний блок 24 місяці, монітор 36 місяців".
Слід зауважити, що вимог щодо підтвердження строків гарантії в тому числі і на монітор шляхом посилання на будь-які веб-сайти не визначено умовами Тендерної документації.
Враховуючи дану інформацію у замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 170 976,00
UAH з ПДВ
170 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лисак Наталія Володимирівна 172 800,00
UAH з ПДВ
172 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 173 990,40
UAH з ПДВ
173 990,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 17:43
Електронний підпис
15 квітня 2020 17:40
авторизация windows.pdf
15 квітня 2020 17:40
Тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 00:55
Електронний підпис
28 квітня 2020 00:54
Довідка заборгованість
27 квітня 2020 21:10
Електронний підпис
27 квітня 2020 21:01
Довідка несудимість
27 квітня 2020 21:01
Довідка заборгованість
27 квітня 2020 21:01
Гарантійний лист ст. 17
15 квітня 2020 16:09
Електронний підпис
15 квітня 2020 15:50
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2020 15:50
Технічні вимоги.pdf
15 квітня 2020 15:50
Проект договору.pdf
15 квітня 2020 15:50
Паспорт.pdf
15 квітня 2020 15:50
Несертифікація.pdf
15 квітня 2020 15:50
Лист-згода.pdf
15 квітня 2020 15:50
Код.pdf
15 квітня 2020 15:50
Декларації_товар.pdf
15 квітня 2020 15:50
Гарантійний лист.pdf
15 квітня 2020 15:50
Витяг2.pdf
15 квітня 2020 15:50
Витяг.pdf
15 квітня 2020 15:50
Виписка.pdf
15 квітня 2020 15:50
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Лисак Наталія Володимирівна

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 170 976,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:47
ФОП Лисак Наталія Володимирівна
#2911510301
Переможець 172 800,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лисак Наталія Володимирівна
#2911510301
172 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 16:15
Договір 236 ФОП Лисак.pdf укладений
08 травня 2020 16:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 172 800,00
UAH