Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з термомодернізації будівлі опорного навчального закладу Синявський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» по вул.Шевченка, 1-б с.Синява Рокитнянського району Київської області (коригування)
Очікувана вартість
10 492 702,60 UAH
UA-2020-03-31-001436-a e77e06df790b434b99e449a3a6300a1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 2067481@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
2067481@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 15:53
Очікувана вартість: 10 492 702,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 492,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52463 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з термомодернізації будівлі опорного навчального закладу Синявський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» по вул.Шевченка, 1-б с.Синява Рокитнянського району Київської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09634, Україна, Київська область, Рокитнянський район, с. Синява, вул. Шевченка, 1-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 14:18
Додаток 3 Договір.docx
31 березня 2020 14:18
Додаток 2 Технічне завдання.doc
31 березня 2020 14:18
Додаток 1 ТП.docx
31 березня 2020 14:18
ТД СИНЯВА ЗОШ.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-31-001436-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Київська девелоперська компанія, Код ЄДРПОУ:25274325
Дата подання: 16 травня 2020 12:56
СКАРГА щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вих. № 22/05 15.05.2020 Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680 тел./факс (044) 594-64-12, (044) 520-10-42 Найменування Замовника: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації Код ЄДРПОУ: 34695981 вул. Юрія Іллєнка, 40, Шевченківський район, м. Київ, Україна, 04119 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю « Київська девелоперська компанія» Код ЄДРПОУ 25274325 01103, м. Київ, вул. Кіквідзе, 14-В /літера А/ тел. 050-310-14-92, e-mail: gentex@ua.fm Номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-31-001436-a Сплачено за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» 15000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Платіжне доручення №350 від 14.05.2020 СКАРГА щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель ТОВ "Київська девелоперська компанія" є учасником торгів на закупівлю робіт за державні кошти : «Термомодернізація будівлі опорного навчального закладу Синявський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» по вул.Шевченка, 1-б с.Синява Рокитнянського району Київської області (коригування)», (ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДК 021:2015 45454000-4:реконструкція) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-31-001436-a) (надалі – Закупівля). Замовником робіт виступає Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник). 17.04.2020 відбувся аукціон по зазначеним вище торгам. За результатами розгляду тендерних пропозицій протоколом №82 від 06 травня 2020 року тендерним комітетом Замовника було визначено переможцем ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693). Під час ретельного вивчення тендерної пропозиції ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) нашими фахівцями, було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації по Закупівлі. Ці невідповідності полягають у наступному: І. Невідповідності технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника. 1. В локальних кошторисах учасник відкритих торгів ТОВ «Класика комфорту» (надалі Учасник) неправомірно застосовує коефіцієнти 1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних та монтажних робіт, що не передбачено інвесторською кошторисною документацією та суперечить пунктам 1.1.25 та 1.1.26 ДСТУ Б Д.2.2-46:2012 «Роботи при реконструкції будівель та споруд». Показники прибутку та адміністративних витрат в Договірній ціні Учасника прийняті вірно-для реконструкції, тобто Учасник усвідомлює, що об’єкт – це реконструкція, а не ремонтні роботи. 2. В «Технічному завданні» Додатку 2 «Тендерної документації» Замовником була визначена кошторисна заробітна плата, що врахована в прямих витратах інвесторської кошторисної документації – 9954,78 грн., натомість Учасник прийняв в свій пропозиції середньомісячну заробітну плату 11000,00 грн., що більше інвесторського кошторисного ліміту для цього об’єкту. За рахунок збільшення заробітної плати існують ризики зменшення вартості або кількості матеріалів, а як наслідок: порушення технології виконання будівельних робіт та погіршення якості будівельних робіт, що не припустимо та не може бути прийнятним для Замовника. 3. Учасником невірно визначена середньомісячна тривалість робочого часу – 166,08 годин, натомість згідно з даними Міністерства соціальної політики України на 2020 рік: тривалість робочого часу при 40-годинному робочому тижні становить 166,83 години. 4. В розділі «Утеплення цоколя» локального кошторису №2-1-1 Учасник зайво застосовує матеріал - Фарба грунтуюча Polimin АС-3 в кількості 60 літрів. Ця фарба технологічно застосовується під декоративні штукатурки та пофарбування, натомість відповідно до пункту 7 «Технічного завдання» Додатку 2 «Тендерної документації», передбачено облицювання цоколю керамічною плиткою. 5. Учасник в локальному кошторисі №2-1-1 розділі «Покрівля» в розцінках РН8-45-3 та РН8-45-5 з «Улаштування примикань з рулонних покрiвельних матерiалiв до цегляних стiн i парапетiв iз застосуванням газопламеневих пальникiв, з наклеюванням стрiчки типу "Экобит"» написав висоту 600мм, но фактично розцінкою РН8-45-5 врахував меншу висоту - 500 мм. Натомість в «Технічному завданні» Додатку 2 «Тендерної документації» пунктами 21, 22 було передбачено «Улаштування примикань висотою 600 мм з рулонних покрiвельних матерiалiв до цегляних стiн i парапетiв iз застосуванням газопламеневих пальникiв, з наклеюванням стрiчки типу "Экобит"». 6. В розділі «Утеплення підвалу» локального кошторису №2-1-1 в розцінці ЕН15-64-1 «Улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів» Учасник, на свій розсуд, збільшив норми витрати матеріалів, а профілі металеві оцинковані 60/27 в кількості 3696 м та тягу підвісу в кількості 1015 штук взагалі не врахував, що не припустимо та не може бути погоджено Замовником. 7. В тому ж розділі, що зазначений вище, Учасник не вірно застосував розцінку РН4-17-4 «Улаштування пiдшивки стель плитами деревноволокнистими» замість розцінки ЕН15-66-1 «Улаштування підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними або гіпсоволокнистими листами», яка вимагалася пунктом 26 в «Технічному завданні» Додатку 2 «Тендерної документації». Ця заміна призводить до порушення технології виконання будівельних робіт тому, що розцінка РН4-17-4 в складі робіт не передбачає: оброблення швів гіпсокартону, наклеювання армувальної стрічки, шпаклювання та шліфування швів гіпсокартону, що не припустимо та не може бути погоджено Замовником. 8. Крім того, Учасником в три рази завищена вартість гіпсокартонних плит 120 грн. з ПДВ за 1м2, натомість згідно сайту інтернет-магазину «Нової лінії»: вартість гіпсокартону стельового PLATO 2000х1200х9,5 мм становить 90,96 грн. з ПДВ за лист (38 грн. з ПДВ за 1 м2). Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) навіть за одним з наведених вище пунктів означає невідповідність технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації по Закупівлі «пропозиція, що не відповідає вимогам зазначеним у п. 6 Розділу ІІІ та Додатку 2 до тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації». Окрім цього, відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації по Закупівлі «у складі пропозиції має міститися підтвердження відповідності робіт та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі).» ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) надала в складі своєї пропозиції лист №18 від 15.04.2020 року «ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ РОБІТ ТА УМОВ які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам», в якому підтвердило відповідність запропонованих робіт та умов , технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам, що встановлені Замовником. Проте, невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) відповідно до зазначеного вище переліку невідповідностей технічним, якісним та кількісним вимогам означає, що лист №18 від 15.04.2020 року містить недостовірну інформацію. Також, ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) надала в складі своєї пропозиції лист №54 від 15.04.2020 року «ГАРАНТІЯ ДОТРИМАННЯ ТА ВИКОНАННЯ УЧАСНИКОМ ВСІХ ВИМОГ ЗАМОВНИКА ЗАЗНАЧЕНИХ У ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ», в якому гарантувало дотримання та виконання всіх вимог Замовника, що встановлені в документації та її додатках до закупівлі. Проте, невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) відповідно до зазначеного вище переліку невідповідностей технічним, якісним та кількісним вимогам означає, що довідка №54 від 15.04.2020 року містить недостовірну інформацію. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ тендерної документації по Закупівлі «у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» ІІ. Невідповідність кваліфікаційним вимогам Замовника. Відповідно до пп.2 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації по Закупівлі «додатково Учасник надає інформацію про нормативну потребу працівників відповідно до запропонованого Учасником календарного графіку виконання робіт». ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) надало лист №5 від 15.04.2020 року «ІНФОРМАЦІЯ про нормативну потребу працівників», в якому вказало, що «про нормативну потребу працівників відповідно до запропонованого Учасником календарного графіку виконання робіт, детальну інформацію про всіх працівників зазначено у довідці №4 від 15.04.2020р.» Проте, довідка №4 від 15.04.2020р. не містить інформацію про нормативну потребу працівників відповідно до запропонованого Учасником календарного графіку виконання робіт, яку вимагав Замовник. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації по Закупівлі «недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах (у разі, якщо вся інформація, що вимагалась Замовником, не зазначена у наданому/их документі/ах, пропозицію такого Учасника буде відхилено Замовником як таку, що не відповідає вимогам ТД Замовника).» Відповідно до п.п. 5.1. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації по Закупівлі «неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.» Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) не відповідає кваліфікаційним, технічним, якісним та кількісним вимогам встановленим Замовником по Закупівлі. На підставі вищевикладеного: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ " Київська девелоперська компанія ". 2. Винести рішення, яким призупинити процедуру закупівлі ( ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-31-001436-a). 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693). 4. Зобов’язати Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації скасувати протокол засідання тендерного комітету №82 від 06 травня 2020 року. Додаток: - тендерна документація на закупівлю (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-31-001436-a); - протокол засідання тендерного комітету Замовника №82 від 06 травня 2020 року.; - кошторисна документація ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693); - лист ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) №18 від 15.04.2020 року; - лист ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) №54 від 15.04.2020 року; - лист ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) №5 від 15.04.2020 року; - довідка ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (код ЄДРПОУ 36100693) №4 від 15.04.2020р. - платіжне доручення №350 від 14.05.2020 про сплату коштів за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» у сумі 15000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Заступник директора Казмазовський Р.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 травня 2020 21:25
Рішення від 20.05.2020 №9804.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 21:25
Рішення від 02.06.2020 №10901.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 20:11

Документи Органу Оскарження

20 травня 2020 21:25
Рішення від 20.05.2020 №9804.pdf
05 червня 2020 20:11
Рішення від 02.06.2020 №10901.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСПІТ" 9 711 151,02
UAH з ПДВ
8 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КІРАБУД 9 225 304,80
UAH з ПДВ
8 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 9 968 436,00
UAH з ПДВ
9 968 436,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Київська девелоперська компанія 10 470 723,94
UAH з ПДВ
10 470 723,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будреконструкція-1 10 488 630,24
UAH з ПДВ
10 488 630,24
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

08 травня 2020 12:00
Електронний підпис
08 травня 2020 11:58
6 Корупція директор.zip
08 травня 2020 11:58
7 Довідка банкруцтво.pdf
08 травня 2020 11:58
6 Корупція директор.pdf
08 травня 2020 11:58
3 Довідка МВС.pdf
29 квітня 2020 18:12
Електронний підпис
16 квітня 2020 09:14
Електронний підпис
15 квітня 2020 19:37
Електронний підпис
15 квітня 2020 19:36
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСПІТ"

ТОВ КІРАБУД

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ Київська девелоперська компанія

ТОВ Будреконструкція-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСПІТ"
#39071168
Відхилено 8 600 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 11:20
ТОВ КІРАБУД
#40908698
Відхилено 8 998 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 16:24
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 9 968 436,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
9 968 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:52
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:59
ДУ 1 Синява.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 16:33
Договір укладений
10 червня 2020 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 49-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 966 051,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 661 008,60 UAH)