Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Київській області)
50110000-9 Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment (Repair and maintenance services of private cars belonging to Motor Road Service in Kyiv Region)
Очікувана вартість
5 538 189,70 UAH
UA-2020-03-31-001415-c beb0ac58e2a545e78ecbb218501c792c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Олександр Володимирович

+380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Федоренко Олександр Володимирович
+380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Fedorenko Olexandr
+380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 14:35
Очікувана вартість: 5 538 189,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 690,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27690.95 UAH
Publication date: 31 березня 2020 16:45
Enquiries until: 20 квітня 2020 18:00
Complaints submission until: до 26 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 5 538 190 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 691 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 од.
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Київській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

50110000-9 Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment (Repair and maintenance services of private cars belonging to Motor Road Service in Kyiv Region)
CPV: 50110000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками сторін в 10-денний термін. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:42
Форми до технічного завдання Додатку №7.rar
31 березня 2020 16:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
31 березня 2020 16:42
20В-20 Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001415-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39879905
Дата подання: 22 травня 2020 12:10
Не правомірне рішення,щодо відхилення учасника,на стадії прекваліфікації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС» в особі директора Нікітіна Артема Євгеновича (надалі ТОВ «ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС»)- заперечує проти прийнятого рішення щодо відхилення тендерних пропозиції за п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", таких, які не відповідають вимогам тендернії документації та недопущення щодо аукціону, з наступних підстав : 11.03.2020 року постановою КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2» було впроваджено карантинні заходи в Україні, деякі обмеження діють й досі, бо в Україні введено до 22.06.2020 року адаптований карантин щодо корона вірусної хвороби. В зв'язку з вищезазначеним, на нашому підприємстві діють й досі деякі обмеження щодо провадження господарської діяльності. Дані обмеження були впровадженні на підставі наказу по підприємству № 17/1 від 17.03.2020 року. Так, даним наказом було впроваджено обмежений доступ відвідувачів щодо помешкань підприємства. Деякі потужності, такі, як автомийка, малярний цех, наприклад, мали тривалий час пряму заборону уряду щодо провадження господарської діяльності у цьому напрямку, тому наше підприємство вимушене було призупинити діяльність у даних напрямках та закрити відповідні приміщення. Проте, обладнання та приміщення де проводилася відповідна діяльність є наявні за вказаною адресою і наразі ТОВ "ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС" поступово відновлює діяльність в цих напрямках. Щодо стосовно відсутності стенду для рихтування автомобілів та недостатньої кількості підйомників у основному цеху підприємства, хочемо зазначити, що дане обладнання знаходиться за вказаною адресою через стіну у сусідньому - додатковому цеху. Так, під час огляду-відвідування представниками Замовника потужностей ТОВ "ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС" та перевірки щодо відповідності і технічній спроможності учасника для виконання предмету закупівлі, було проведено огляд технічних потужностей лише одного основного цеху, представниками Замовника не було оглянуто окремий малярний цех, окремо автомийку та додатковий - другий цех з стендом для рихтування транспортних засобів та з додатковими обладнаними постами (зонами) гідравлічними та електричними підйомниками. Вважаємо Акт обстеження від 08.05.2020 р. № 16с/1573 складено безпідставно та без ретельного та всебічного огляду усіх технічних можливостей та потужностей нашого підприємства.

Щодо відсутності відповідних повноважень у особи-представника Банка-гаранта.
Щодо повноважень у особи-представника Банка-гаранта слід зазначити, що таке ствердження, як: "відсутність підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта, яка підписала довідку про наявність повного грошового покриття за гарантією тендерного забезпечення, не відповідає дійсності.
Так, в наданій банківській гарантії від Банку-гаранту присутня завірена копія Довіреності на підписанта-представника Банка-гаранта, та завірена копія банківської ліцензії на такого підписанта, довіреність на підписання довідки була надана в пропозиції, але вона, напевно, не була під вантажена через технічний збій. Перерахунок грошового покриття на рахунок банку, підтверджується не лише довідкою від банку, але й платіжним дорученням №1484 від 29.04.2020 року, що свідчить - грошове покриття за гарантією тендерного забезпечення №9277/20-ТГ від 29.04.2020 року у розмірі 27 690,95 грн, тобто було дійсно перераховане у АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ».
У разі необхідності можемо надати всі необхідні документи, які підтверджують вище зазначене.

У зв'язку з вищезазначеним, просимо Вас:
1. Провести повторне обстеження потужностей ТОВ "ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС" за вказаною адресою на відповідність вимогам тендерній документації, про що скласти новий Акт обстеження;
2. Скасувати прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС" та прийняти нове рішення, за яким прийняти тендерну пропозицію нашого підприємства та допустити до участі в аукціоні."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 15:52
У відповідь на Вашу вимогу від 22.05.2020 року за № 22/1 по закупівлі послуг: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Київській області) повідомляємо:
1. Щодо огляду та обстеження технічних можливостей Вашого підприємства, повідомляємо, що 05.05.2020 року комісією у складі співробітників Служби автомобільних доріг у Київській області та за участі Ваших співробітників, у тому числі особисто Директора Нікітіна Артема Євгеновича, було проведено обстеження щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази СТО Учасника торгів на закупівлю вищезазначених послуг – Товариства з обмеженою відповідальністю «Тандем Автосервіс» ( далі – ТОВ «Тандем Автосервіс» ), що знаходиться за адресою: м. Київ, просп. Повітрофлотський, 64, згідно вимог пункту 5.2.2 розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю вищезазначених послуг.
Під час обстеження зазначені у Вашій вимозі приміщення та обладнання до огляду пред’явлено не було, так саме як і згаданий наказ № 17/1 від 17.03.2020 року.
Крім того, згідно інформації, що знаходиться в загальному доступі зазначені у Вашій вимозі приміщення брендовані реквізитами зовсім інших компаній, а саме АВТОЦЕНТР XDRIVE (за посиланням http://xdrive.com.ua/company/) та ГАРАНТ АВТОТЕХНІК (за посиланням: https://garant-autotechnic.com/contacts/) . Жодних документів на право власності/співпраці, тощо з даними компаніями Вашим підприємством у складі тендерної пропозиції надано не було.
2. Щодо відсутності відповідних повноважень у особи-представника Банка-гаранта.
Відповідно до вимоги абз. 13 ч. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю вищезазначених послуг банківська гарантія, подана Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Учасником ТОВ «Тандем Автосервіс» була подана у складі тендерної пропозиції шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу довідка про наявність грошового покриття від 29.04.2020 року № 03-9/02/3160 (файл Scan.pdf), підписана Начальником Управління з надання банківських гарантій Департаменту документарного бізнесу АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Губановою І.П. При цьому документального підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта на підписання вищезазначеної довідки Учасником ТОВ «Тандем Автосервіс» у складі тендерної пропозиції надано не було.
Крім того повідомляємо, що згідно ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Також виходячи зі змісту частин третьої та п’ятої статті 25 Закону Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Зміни до тендерної пропозиції, які отримані після закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель не враховуються.
Тобто Замовником при розгляді тендерних пропозицій Учасників розглядалися тільки документи, розміщені Учасниками на веб-порталі Уповноваженого органу до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про закупівлю, а саме до 30.04.2020 року 18:00.

Враховуючи вищенаведене, пропозиція Учасника ТОВ «Тандем Автосервіс» була правомірно відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації згідно п.4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001415-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗС АВТО ГРУП", Код ЄДРПОУ:37880919
Дата подання: 20 травня 2020 11:58
Вимагаємо надати Акт обстеження від 08.05.2020р. № 16с/1571
Вимагаємо надати Акт обстеження від 08.05.2020р. № 16с/1571
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 15:42
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу надаємо протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.05.2020 року № 20В-3-20 з Актами обстеження від 08.05.2020 р. № 16с/1573, 16с/1571, 16с/1572.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001415-c.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЗС АВТО ГРУП", Код ЄДРПОУ:37880919
Дата подання: 24 травня 2020 16:09
ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» заперечує проти прийнятого рішення щодо відхилення тендерних пропозицій
ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» заперечує проти прийнятого рішення щодо відхилення тендерних пропозицій та вимагає скасувати прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗС АВТО ГРУП» ,провести повторну кваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «ЗС АВТО ГРУП», за якою прийняти тендерну пропозицію нашого підприємства та допустити до участі в аукціоні.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001415-c.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",, Код ЄДРПОУ:39952932
Дата подання: 22 травня 2020 18:18
неправомірне рішення щодо відхилення учасника на стадії прекваліфікації
ВИМОГА

на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»
в процедурі закупівлі UA-2020-03-31-001415-c

Служба автомобільних доріг у Київській області (надалі – «Замовник») проводить закупівлю UA-2020-03-31-001415-c, предмет: «ДК 021-2015 - 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Київській області). Повідомлення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» (надалі також – Учасник) опубліковано 19.05.2020.
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» вважає необґрунтованим і таким, що суперечить закону рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020 р.) закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Це, в свою чергу, виключає можливість відхилення тендерної пропозиції учасника за відсутності для цього як законодавчих підстав, так і підстав, що передбачені тендерною документацією, а також фактичних обставин. В протилежному випадку порушуються права учасників на недискримінаційний і об’єктивний розгляд тендерних пропозицій. Відтак, рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» було порушено права Учасника.

1. Замовник безпідставно встановив, що у тендерній пропозиції Учасника надано відгуки, які не відповідають тендерній документації
Так, розділом V протоколу № 20В-3-20 тендерного комітету Замовника від 19.05.2020 р. (надалі також – протокол) було відхилено тендерну пропозицію Учасника.
Зокрема, в протоколі вказано, що не дотримано вимогу абз. 4 пп. 5.2.1. ч. 5 розділу ІІІ ТД, яким передбачено надання копії позитивного відгуку Замовника за наданим аналогічним договором, який має бути виданий Замовником аналогічного договору не раніше дати оголошення закупівлі (31.03.2020 р.).
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в складі своєї тендерної пропозиції надано копії відгуків Замовників, датованих раніше дати оголошення, а саме 10.02.2020 р. та 03.03.2020 р., чим порушено вимогу ТД.

Згідно з пп. 5.2.1. ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати довідку про виконання аналогічного договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці згідно форми, наведеній в Додатку №2 до цієї тендерної документації, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами). Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.

На виконання вказаної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції було надано:
- Довідку про виконання аналогічного договору вих. № 2904-2 від 29.04.2020 р. (3 договори);
- Копії аналогічних договорів (Київський метрополітен, Прокуратура Київської обл.);
- Копії листів-відгуків від 10.02.2020 р. та від 03.03.2020 р.

Тобто, як видно, Учасником надано документи, що вимагалися ТД Замовника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, довідку про виконання аналогічного договору вих. № 2904-2 від 29.04.2020 р.
Досвід виконання аналогічних договорів Учасником також було підтверджено наданими копіями договорів.
Таким чином, відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям не підлягає сумніву.

Водночас, надання Учасником позитивних відгуків, що датовані не раніше 31.03.2020 р. було об’єктивно неможливо виходячи з наступного.
Постановою Кабінету Міністрів України № 211 від 11.03.2020 р. з 12.03.2020 р. до 22.05.2020р. (станом на сьогоднішній день) на усій території України встановлюється карантин.
Вказаною Постановою з 18.03.2020 р. до закінчення дії карантину, зокрема, заборонено регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом у приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні.
Крім того, вказаною постановою було заборонено роботу суб’єктів господарювання, яка передбачає приймання відвідувачів, зокрема закладів громадського харчування (ресторанів, кафе тощо), торговельно-розважальних центрів, інших закладів розважальної діяльності, фітнес-центрів, закладів культури, торговельного і побутового обслуговування населення, крім роздрібної торгівлі продуктами харчування, пальним, засобами гігієни, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, засобами зв’язку, провадження банківської та страхової діяльності, а також торговельної діяльності і діяльності з надання послуг з громадського харчування із застосуванням адресної доставки замовлень за умови забезпечення відповідного персоналу засобами індивідуального захисту.
Також, Протоколом № 12 від 17.03.2020 р. засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (КМДА) «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)», заборонено діяльність Київського метрополітену та наземного громадського транспорту.
Крім того, було заборонено діяльність усіх підприємств, установ та організацій, що не відносяться до об’єктів критичної інфраструктури.
При цьому, оголошення про проведення закупівлі Замовником було розміщено вже в період дії карантину на всій території України, а саме 31.03.2020 р., в той час коли вже на повну діяли силу всі обмеження, що передбачені карантином.
За таких обставин, Учасник об’єктивно не міг отримати позитивні відгуки від своїх контрагентів, оскільки: 1) було зупинено громадський транспорт; 2) було запроваджено заборону на діяльність підприємств, установ та організацій; 3) було встановлено обмеження на відвідування громадянами підприємств, установ та організацій, державних органів та органів місцевого самоврядування; 4) було дозволено та запроваджено режим дистанційної роботи на підприємствах, установах та організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування.
Крім того, запровадження карантину було здійснено саме з метою максимально обмежити пересування людей та зведення до мінімуму їх контактів.
В таких умовах, отримати позитивні відгуки від контрагентів, що датовані не пізніше 31.03.2020 р. для учасників було не просто об’єктивно неможливим, а й протиправним.
Тобто, вимога ТД Замовника щодо надання позитивного відгуку учасниками торгів, що датована не раніше 31.03.2020 р. є очевидно протиправною.
Більше того, отримання таких відгуків в період розповсюдження коронавірусної інфекції (COVID 19) створювало небезпеку для життя та здоров’я як працівників Учасника, так і для інших громадян.
Враховуючи надання Учасником довідки про виконання аналогічного договору, копій аналогічних договорів та позитивних відгуків, а також запровадження з 12.03.2020 р. карантину на всій території України, є підстави стверджувати, що Учасник добросовісно виконав вимогу тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим в ТД Замовника.

Наведене підтверджує те, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» є безпідставним та протиправним, а відтак підлягає скасуванню (відміні) Замовником.
Крім того, враховуючи очевидну незаконність рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, Замовник повинен провести повторну кваліфікацію тендерної пропозиції Учасника та допустити останнього до аукціону.
При цьому, станом на сьогоднішній день умови запровадженого карантину були пом’якшені, що створює можливості для отримання Учасником позитивних відгуків від контрагентів. За умови прийняття Замовником рішення про повторну кваліфікацію тендерної пропозиції Учасника, останній може надати Замовнику вказані позитивні відгуки.

2. Замовник безпідставно встановив, що у ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» відсутній малярний цех з камерою для фарбування
Так, Замовником в розділі V вказано, що Учасником не виконано вимогу пп. 5.2.2. ч. 5 розділу ІІІ ТД, яким вимагалося надання мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в Додатку 3 до ТД:
- відповідно до абз. 4 пп. 5.2.2. ч. 5 розділу ІІІ ТД, Замовником було здійснено перевірку наявності матеріально-технічної бази (Акт обстеження від 08.05.2020 р. № 16с/1572), вказаної ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 29.04.2020 р. Вих. № 2904-3(далі – Довідка) з виїздом на місце знаходження СТО.
За результатами перевірки було встановлено, що у ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» відсутній малярний цех з камерою для покраски автомобілів, чим не підтверджено надану інформацію, вказану у № з/п 2.1.8. Довідки та порушено вищезазначену вимогу ТД.

Відповідно до пп. 5.2.2. ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог, зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 3 до цієї тендерної документації).
Замовник залишає за собою право перевірити наявність матеріально-технічної бази з виїздом на місце знаходження СТО. У разі виявлення недостовірності зазначених даних в Додатку № 3 та наявними на СТО, його Тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам Тендерної документації.

Як видно, ТД Замовника містить лише один абзац, що присвячений перевірці наявності матеріально-технічної бази учасників Замовником. Вказане питання також не врегульоване Законом України «Про публічні закупівлі».
При цьому, ТД Замовника має відповідати Закону і не повинна містити вимог, що не передбачені Законом.
З огляду на вказане, порядок проведення перевірки Замовником наявності матеріально-технічної бази учасників, що зазначений в ТД є незаконним.
Крім того, порядок проведення перевірки Замовником наявності матеріально-технічної бази учасників не деталізований, що дає Замовнику можливість проводити таку перевірку на власний розсуд, чим порушуються права учасників закупівлі.

Як видно з протоколу, Замовник вказує, що ним було складено Акт обстеження від 08.05.2020 р., яким виявлено відсутність малярного цеху з камерою для покраски за адресою: м. Київ, вул. Новокостянтинівска, 4-а.
Однак, СТО Учасника знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 40 Г, що зокрема підтверджується наданою Замовнику Довідкою План-схема проїзду вих. № 2904-4 від 29.04.2020 р. Вказана адреса зазначається Учасником також в інших документах, що входять до тендерної пропозиції.
Крім того, Адреса, за якою Замовник нібито проводив перевірку, тобто м. Київ, вул. Новокостянтинівска, 4-а взагалі не зазначена Учасником в жодному документі, що входить до його тендерної пропозиції.
Отже, очевидно, що перевірка проводилася Замовником не у Учасника, а на зовсім іншому об’єкті, що належить зовсім іншому підприємству, оскільки адреса, що вказана в Акті обстеження не має жодного відношення до Учасника.

При цьому, з акту незрозуміло коли саме відбувався виїзд представників Замовника для проведення перевірки, а також у якому складі проводилася перевірка, оскільки зазначено дату складання акту, а не дату проведення перевірки, а також вказано осіб, що склали акт, а не осіб, що проводили перевірку.
До того ж, Акт обстеження містить дві дати, у верхньому лівому кутку 08.05.2020 р., а у верхньому правому кутку 07.05.2020 р. Отже незрозуміло, що означають ці дві дати і чому їх дві, однак подібне оформлення Акту може вказувати на його недостовірність.
Водночас, Учаснику невідомо коли саме Замовник проводив вказану перевірку, оскільки офіційно про її проведення Замовник не попереджав.

Як було вказано вище, з 12.03.2020 р. на території України запроваджено карантин. У зв’язку з цим керівництвом Учасника проводяться заходи щодо дезінфекції приміщень СТО.
Так, Відповідно до наказу ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» № 70/1 від 24.03.2020 р. «Про санітарно-епідеміологічний режим станції технічного обслуговування із метою запобіганню поширенню короновірусу COVID-19» передбачено графік проведення повних дезінфекцій підприємства.
На час проведення таких повних дезінфекцій наказом передбачено зачиняти підприємство на весь день від відвідувань.
Згаданим наказом, серед іншого передбачено проведення повної дезінфекції СТО Учасника 07.05.2020 р. і 08.05.2020 р. Тобто, і 07.05.2020 р. і 08.05.2020 р. СТО не здійснювало діяльність та було зачинено на весь день.
За таких обставин, проведення перевірки 07.05.2020 або 08.05.2020 р. представниками Замовника СТО Учасника було неможливим, а відтак Акт обстеження від 08.05.2020 р. № 16с/1572 Замовника не відповідає дійсності.

Отже, враховуючи те, що Замовником складено Акт обстеження за адресою: м. Київ, вул. Новокостянтинівска, 4-а та 07.05.20202 р. і 08.05.2020 р., тобто за не адресою місця знаходження СТО Учасника та в дні, коли згадане СТО не працювало, можна стверджувати, що якщо перевірка Замовником і проводилася, то вона проводилася щодо зовсім іншого підприємства.

Крім того, проведення Замовником перевірки наявності матеріально-технічної бази учасників закупівлі повинне було б бути оформлене щонайменше складанням двостороннього документу, який з одного боку був би підписаний Замовником, а з іншого – Учасником.
За умови складання такого документу Учасник принаймні мав би можливість ознайомитися з ним та викласти свої зауваження чи заперечення.
Натомість, Учасник дізнався про проведення перевірки Замовником та складання Акту обстеження вже після оприлюднення рішення про відхилення його тендерної пропозиції.
До того ж, складання Акту обстеження не передбачено ні ТД Замовника, ні законом, що ще раз вказує на незаконність проведення перевірки.

Подібні дії Замовника є незаконними та порушують права Учасника, а також принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника є незаконним та безпідставним, оскільки: 1) проведення такої перевірки не передбачено законом; 2) порядок проведення перевірки не передбачений ТД Замовника; 3) Учасник не був попереджений про проведення перевірки Замовником; 4) перевірку було проведено Замовником за адресою, що відрізняється від адреси місця знаходження СТО Учасника; 5) перевірку було проведено в дні, коли СТО Учасника не працювало та було зачинене; 6) за результатами проведення перевірки було складено Акт обстеження, що не відповідає дійсності та не передбачений ТД Замовника і законом; 7) Замовник не повідомив учасника про результати перевірки одразу після її проведення.

Варто додати, що твердження Замовника щодо відсутності малярного цеху та камери для покраски у ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» не відповідають дійсності.
Так, на території СТО за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 40 Г наявний малярний цех та камера для покраски.
Вказане, зокрема, підтверджується наданими Учасником в складі тендерної пропозиції документами, а саме: Договір оренди нежилого приміщення № 368 від 01.08.2018 р., додаток 1 якого містить схему приміщень, додаток 2 – перелік обладнання (із зазначенням камери фарбування), а Акт приймання-передачі підтверджує що і приміщення і обладнання фактично передані та використовуються Учасником.
Крім того, Учасник на договірних засадах використовує ще один малярний цех та камеру для покраски, що знаходиться на відстані 7,5 км. від Замовника, тобто відповідає вимогам тендерної документації Замовника щодо віддаленості (до 10 км.).

Також, Учасник готовий разом з Замовником провести перевірку наявності матеріально-технічної бази. Однак, така перевірка можлива за умови внесення до ТД Замовника змін, які б регламентували порядок проведення такої перевірки.
Також проведення перевірки Замовником можливе за умови надсилання Учаснику за 5 днів до її проведення повідомлення на погодження з зазначенням бажаної дати та часу проведення, а також складу учасників від Замовника.
Крім того, проведення перевірки можливе за наявності погодження Учасника на її проведення відповідно до повідомлення Замовника та за умови дотримання розпорядку роботи та правил техніки безпеки на СТО.

Отже, наявні підстави для скасування (відміни) Замовником свого рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника та для прийняття рішення про проведення потворної кваліфікації тендерної пропозиції Учасника і про допуск його до аукціону.
Таким чином, Замовник безпідставно та незаконно встановив невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, а відтак рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника є безпідставним та незаконним і таким, що порушує права Скаржника, а отже підлягає скасуванню (відміні).

Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

З огляду на все викладене вище, вимагаємо:
1. Скасувати (відмінити) рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в закупівлі UA-2020-03-31-001415-c.
2. Провести повторну кваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в закупівлі UA-2020-03-31-001415-c.
3. Допустити до аукціону ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в закупівлі UA-2020-03-31-001415-c.

Генеральний директор
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» В.С. Бондаренко
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

22 травня 2020 12:10
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

24 травня 2020 16:09
вимога ЗС АВТО.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2020
UA-2020-03-31-001415-cbeb0ac58e2a545e78ecbb218501c792c
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Учасник Документи Рішення
ТОВ БЕСТАВТОСЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Тищук Іван Васильович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД", Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 16:35
GARANTIYA_27 691_00UAH.ZIP
27 квітня 2020 16:35
5.2. Проект договору.pdf

Конфіденційні документи

27 квітня 2020 16:35
1.Довідка Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Довідка щодо вартості предмету закупівлі.

Документи

30 квітня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

01 червня 2020 14:07
Електронний підпис
01 червня 2020 13:31
Наказ про призначення.pdf
01 червня 2020 13:31
Копія паспорта.pdf
01 червня 2020 13:31
Ідентифікаційний код.pdf
01 червня 2020 13:31
Договір оренди.pdf
01 червня 2020 13:31
Довідка МВС
01 червня 2020 13:31
Довідка ДПС
29 квітня 2020 21:35
Електронний підпис
29 квітня 2020 21:35
Електронний підпис
29 квітня 2020 17:33
Тендерна пропозицiя.pdf
29 квітня 2020 17:33
Проект Договору.pdf
29 квітня 2020 17:33
Копія паспорту.pdf
29 квітня 2020 17:33
Захист довкiлля.pdf
29 квітня 2020 17:33
Банківська гарантія.zip

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 12:29
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:27
Витяг ПДВ.pdf
30 квітня 2020 12:27
Виписка з ЄДР 23_01_2019.pdf
30 квітня 2020 12:27
Проект Договору.pdf
30 квітня 2020 12:27
Scan.pdf
30 квітня 2020 12:27
Статут.pdf
30 квітня 2020 12:27
Договір Оренди 2019.pdf

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 15:45
Електронний підпис
30 квітня 2020 15:43
щодо висоти стелі.pdf
30 квітня 2020 15:43
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
30 квітня 2020 15:43
ст.17 за зразком.pdf
30 квітня 2020 15:43
Сертифікати.pdf
30 квітня 2020 15:43
проект договору.pdf
30 квітня 2020 15:43
працівники (1).pdf
30 квітня 2020 15:43
план схема проїзду.pdf
30 квітня 2020 15:43
Копія листа МЕРТ.pdf
30 квітня 2020 15:43
довідки_page-0001.pdf
30 квітня 2020 15:43
Довідка ст.17.pdf
30 квітня 2020 15:43
Довідка про покриття.pdf
30 квітня 2020 15:43
довідка мтб зразок (1).pdf
30 квітня 2020 15:43
Гарантія 1450-20.zip
30 квітня 2020 15:43
відомості зразок.pdf
30 квітня 2020 15:43
Витяги на обладнання.pdf
30 квітня 2020 15:43
Витяг ЄДР -26.02.pdf

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 17:25
Електронний підпис
30 квітня 2020 17:25
Електронний підпис
30 квітня 2020 15:56
справка_20200430_0001.pdf
30 квітня 2020 15:56
Ліцензія.zip
30 квітня 2020 15:56
Гарантия 2669.zip
30 квітня 2020 15:56
Рейтинг (2020).zip
30 квітня 2020 15:55
12. Протокол № 8.pdf
30 квітня 2020 15:55
15. Статут, опис, код.pdf
30 квітня 2020 15:55
13. Витяг з ЄДР 31.03.2020.pdf
30 квітня 2020 15:55
11. Наказ от 22.07..pdf
30 квітня 2020 15:54
2.7. Відгук Прокуратура.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БЕСТАВТОСЕРВІС

ФОП Тищук Іван Васильович

ТОВ "ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС"

ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тищук Іван Васильович 3 150 000,00
UAH з ПДВ
3 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БЕСТАВТОСЕРВІС 4 713 000,96
UAH з ПДВ
4 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 14:07
Електронний підпис
01 червня 2020 13:31
Наказ про призначення.pdf
01 червня 2020 13:31
Копія паспорта.pdf
01 червня 2020 13:31
Ідентифікаційний код.pdf
01 червня 2020 13:31
Договір оренди.pdf
01 червня 2020 13:31
Довідка МВС
01 червня 2020 13:31
Довідка ДПС
29 квітня 2020 21:35
Електронний підпис
29 квітня 2020 21:35
Електронний підпис
29 квітня 2020 17:33
Тендерна пропозицiя.pdf
29 квітня 2020 17:33
Проект Договору.pdf
29 квітня 2020 17:33
Копія паспорту.pdf
29 квітня 2020 17:33
Захист довкiлля.pdf
29 квітня 2020 17:33
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

27 квітня 2020 16:35
GARANTIYA_27 691_00UAH.ZIP
27 квітня 2020 16:35
5.2. Проект договору.pdf

Конфіденційні документи

27 квітня 2020 16:35
1.Довідка Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Довідка щодо вартості предмету закупівлі.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тищук Іван Васильович

ТОВ БЕСТАВТОСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тищук Іван Васильович
#3086924399
Переможець 3 150 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 11:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тищук Іван Васильович
#3086924399
3 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 10:36
ДУ 20% до договору від 09.06.2020 р. № 133-20 (1).pdf зміни до договору
14 січня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:47
ДУ № 1 до Дог. № 133-20 від 09.06.20р. (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:23
ДУ № 1 до Дог. № 133-20 від 09.06.20р. (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 10:53
Договір № 133-20 від 09.06.20 р..pdf укладений
09 червня 2020 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.8. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти абз.1 п 5.1. та п. 10.1. у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг складає: з дати підписання договору до 31 березня 2021 року включно; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 березня 2021 року включно».
Номер договору про закупівлю: 133-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.8. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти абз.1 п 5.1. та п. 10.1. у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг складає: з дати підписання договору до 31 березня 2021 року включно; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 березня 2021 року включно».
Номер договору про закупівлю: 133-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.8 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 426 410,00 грн (чотириста двадцять шість тисяч чотириста десять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 71 068,33 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 2 558 460,00 грн (два мільйони п’ятсот п’ятдесят вісім тисяч чотириста шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 426 410,00 грн».
Номер договору про закупівлю: 133-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 132 050,00
UAH