Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN 300 – 400)
Taps, cocks, valves and similar appliances (Ball valves DN 300-400)
Taps, cocks, valves and similar appliances (Ball valves DN 300-400)
Очікувана вартість
40 253 490,00 UAH
UA-2020-03-31-001370-c ● 91794656101f4386a08729809f6bff45
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Журавель Ольга Олексіївна +38044-239-78-96 ZHURAVEL-OA@TSOUA.COM |
Додаткові контактні особи: |
Гордієнко Дмитро Ігорович 050 206 98 79; hordiienko-di@tsoua.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Zhuravel Olga +38044-239-78-96 ZHURAVEL-OA@TSOUA.COM |
Additional contacts: |
Hordiienko D.I. 050 206 98 79; hordiienko-di@tsoua.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 11:12 |
Очікувана вартість: | 40 253 490,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 402 534,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1207604 UAH |
Publication date: | 31 березня 2020 16:37 |
Enquiries until: | 09 червня 2020 17:30 |
Complaints submission until: | до 15 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 червня 2020 17:30 |
Information
Estimated total value: | 40 253 490 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 402 535 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-26-004397-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Крани кульові DN 300 – 400». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/ UA-P-2020-03-26-004397-c, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing source: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 шт
Крани кульові DN 300 – 400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Ball valves DN 300-400
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 березня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У строк не пізніше 30 календарних днів з дати підписання Договору Покупець зобов’язаний забезпечити відкриття банком-емітентом безвідкличного документарного акредитива (далі – Акредитив) відповідно до умов Додатку №5 до Договору у валюті Договору на суму 20% вартості всього Товару, яка вказана в Специфікації №1. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання по Згідно п.2 Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю.
Дата подання: 13 квітня 2020 10:10
Дата відповіді: 15 квітня 2020 18:03
Добрий день!
Згідно п.2 Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником
кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю Замовник вимагає :
2. Наявність документально підтвердженого позитивного досвіду експлуатації запропонованого товару, а саме для підтвердження цього необхідно:
2.1. Для кожного найменування4 запропонованих товарів - скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про позитивний досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування4 товару, дати або місяця та року початку терміну експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи України та/або країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail, контактного телефону особи, яка може підтвердити автентичність відгуку).
4 - Найменування (тип та/або модель, тощо у відповідності до технічної документації та/або сертифікату, яку буде надано при поставці), які зазначені Учасником у Додатку І.
Згідно Додатку І ТД є наявні такі найменування кранів:
1. Кран кульовий DN300 PN100 РП НУ
2. Кран кульовий DN300 PN100 ПГП НУ
3. Кран кульовий DN300 PN100 ПГП ПУ
4. Кран кульовий DN300 PN100 РП ПУ
5. Кран кульовий DN400 PN100 ПГП НУ
6. Кран кульовий DN400 PN100 ПГП ПУ
7. Кран кульовий DN400 PN100 РП НУ
Якщо ми правильно зрозуміли вимоги ТД, на кожен з цих «найменувань» кранів Замовник вимагає скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про позитивний досвід експлуатації не менше 2-х років від підприємства/-в газотранспортної системи України.
Але у нас як у виробника кранів кульових, що експлуатуються на об’єктах ГТС України більше двох років не має можливості надати таку довідку, що спричиняє дискримінаційні вимоги для вітчизняного виробника по двом причинам:
- по-перше кінцевим замовником кранів кульових в Україні є філії та підрозділи
ПАТ "Укртрансгаз». Крани кульові, що були нами поставлені та експлуатуються на об’єктах ГТС України до 2018 рока та раніше (не менше 2-х років експлуатації) мали тиск PN63 або PN80.
В зв’язку з гармонізацію стандартів Україні з міжнародними та європейськими та змінами по виготовленню усієї трубопровідної арматури Замовник - ПАТ "Укртрансгаз» для ГТС України вимагає з середини 2018 року виготовлення кранів кульових згідно
ДСТУ ISO 14313 з номінальним тиском PN100.
Тому, відгук про позитивний досвіду експлуатації кранів кульових з тиском PN100 більше двох років, можуть надати підприємства іноземного походження, що вже багато років працюють по європейським стандартам ISO1431 або американському API 6D. Таким чином ця вимога ставить в дискримінаційні та нерівні умови іноземних та вітчизняних виробників.
- по-друге, ми як виробник кранів кульових, не можемо відстежити й не знаємо кінцевих точок встановлення нашої продукції, що поставлялися з 2017року та раніше в розгалуженій системі філій та підрозділів ПАТ «Укртрансгаз», оскільки нашими покупцями в основному випадку є монтажні та торгово-посередницьким організаціям, багато зв’язків с якими були втрачені за два-три роки роботи, по причині закриття фірм, реорганізації структури АТ»Укртрансгаз», зміни менеджерів та зміні технічних спеціалістів в філіях та підрозділах, тому знайти відгук на кожне «найменування крана» вкрай складно.
Головним пріоритетом для нас є відсутність рекламацій та відмов у роботі з боку нашого обладнання, а поява рекламацій, сигналом вирішення проблем, модернізація та вдосконалення конструкцію обладнання.
Зважаючи на вище вказане, просимо замітини дискримінаційні вимоги:
вимоги по документально підтвердженого позитивного досвіду експлуатації запропонованого товару ( кожного найменування4 запропонованих товарів)
на
вимоги по документально підтвердженого позитивного досвіду експлуатації запропонованого товару кожного типорозміру ( DN300 та DN400) з номінальним тиском PN63-PN160, а п.2.1 викласти в наступній редакції:
2.1. Для кожного типорозміру запропонованих товарів з номінальним тиском PN63-PN160 - скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про позитивний досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування товару, дати або місяця та року початку терміну експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи України та/або країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail, контактного телефону особи, яка може підтвердити автентичність відгуку).
Дяку. За порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!До тендерної документації будуть внесені зміни.
Термін подачі документів до тендеру та терміни виконання договору
Дата подання: 15 квітня 2020 09:00
Дата відповіді: 15 квітня 2020 18:04
1. Добрий день. Ми дуже зацікавлені в участі в оголошеному тендері, просимо подовжити термін подачі документів до тендеру у зв’язку з епідемією яка поширюються світом. Виробник, представником продукціі котрого, є участник , є резидент Европейського Союзу (ЕС) а саме Чеська Республіка у зв’язку з чим на теперішній час ускладнена процедура підготовки тендерної документації, так як на території ЕС протягом останніх тижнів виникла критична епідеміологічна ситуація з поширення Короновірусу, та тим що всі працівники заводу відправлені до дому, що підтверджено Всесвітньою організацією охорони здоров’я на її засіданні 30 січня 2020 року і було оголошено про надзвичайну ситуацію світового значення – просимо керівництво тендерного комітету замовника пролонгувати термін подачі документів до тендеру до 29.05.2020 року, так як на території ЕС існують затримки роботи підприємств, установ, організацій у тому числі банків, а прохання вийти до офісів працівників може привести до штрафів підприємству виробнику запірної арматури.
2.
Добрий день! В зв’язку, епідемією яка поширюються світом, коли всі, без винятку, підприємств Чеська Республіка знаходяться у вимушеній самоізоляції і підприємства фактично закриті, неможливо отримати наступні документи:
2.1. Для кожного найменування запропонованих товарів - Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про позитивний досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування4 товару, дати або місяця та року початку терміну експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи України та/або країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail, контактного телефону особи, яка може підтвердити автентичність відгуку).
7.2.1 Скан-копія (з оригіналу або копії) дійсного на період дії тендерної пропозиції документу6 (лист або сертифікат, або подібний документ про авторизацію, або договір7 про представницькі або дистриб’юторські, або дилерські, або партнерські повноваження), який наданий Виробником або його офіційним представництвом або дистриб’ютором в Україні8 , який уповноважує Учасника постачати на територію України виготовлені Виробником товари, які Учасник пропонує в складі тендерної пропозиції
Також у строках поставки Товару з причини не визначення часу на запуск виробництва і дати остаточного закінчення карантинних заходів Просимо перенести терміни виконання договору на строк не 240-260 днів з момету заключення договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Термін подачі документів до тендеру
Дата подання: 17 квітня 2020 12:40
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:06
Добрий день. Наша компанія планує брати участь в оголошеному тендері. З урахуванням критичної епідеміологічною ситуацією щодо поширення Короновіруса в Україні ускладнена процедура підготовки тендерної документації. У зв'язку з цим, просимо керівництво тендерного комітету замовника пролонгувати термін подачі документів до тендеру до 29.05.2020 року.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни щодо продовження терміну подання тендерних пропозицій.
Дискримінаційна вимога по документально підтвердженого позитивного досвіду експлуатації запропонованого товару (кожного найменування4 запропонованих товарів)
Дата подання: 28 квітня 2020 16:52
Дата відповіді: 30 квітня 2020 12:26
На поставлене нами запитання від 13.04.20р. 10:10 , що до п.2 Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю Замовник дав відповідь: 15.04.20, 18:03:«Доброго дня!До тендерної документації будуть внесені зміни.»
Але насправді, після внесення змін в тендерну документацію дискримінаційна вимога по документально підтвердженого позитивного досвіду експлуатації запропонованого товару (кожного найменування4 запропонованих товарів) не була змінена.
Наведемо три факти:
- по-перше не існує кранів кульових вітчизняного виробництва на тиск PN100, з терміном експлуатації не менше 2 років на всій ГТС, том що на вимогу Замовника, усі крани кульові, що поставлялися до середини 2018р. мали тиск PN63 або PN80, як на об’єктах АО«Укргазвидобування» так і ПАТ «Укртрансгаз»;
- по-друге з моменту початку роботи в системі Prozoro, ПАТ «Укртрансгаз» лише один раз в 2016р. спромігся провести тендер на закупівлю аналогічних кранів кульових ( ідентифікатор закупівлі UA-2016-09-19-001001-c)) з тиском номінальним тиском PN63 та PN80;
- по- трете дискримінаційна вимога по документально підтвердженого позитивного досвіду запропонованого товару кожного найменування з’явилась вперше саме в цьому тендері і не є типовою для інших аналогічних тендерів Замовника, що свідчить про спрямовану дискримінацію вітчизняних виробників саме в цій номенклатурі.
Зважаючи на те що Замовник знає про наведені факти та ігноруючи внесення змін , на нашу думку свідчити про зневажливе та упереджене ставлення до вітчизняного виробника, та/або матеріальну зацікавленість в лобіюванні інтересів певного іноземного виробника.
Вважаємо це непрепустимим фактом і вразі ігнорування нашого повторного запитання, ми будемо мати усі підстави звернутися зі скаргою в АМК України з вимогою скасування дискримінаційної вимоги.
Дяку. За порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ми оцінюємо можливість внесення змін до документального досвіду експлуатації запропонованого товару та приймемо рішення найближчим часом.
Ми оцінюємо можливість внесення змін до документального досвіду експлуатації запропонованого товару та приймемо рішення найближчим часом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001370-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Електроград", Код ЄДРПОУ:37731021
Дата подання: 20 квітня 2020 14:52
Щодо технічних та інших вимог замовника
Шановний Замовнику. Просимо розглянути можливість введення в договір оплату частинами, за фактично поставлену номенклатуру продукції, а не тільки оплату після поставки всіх позицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 17:15
Внесення змін до договору щодо оплати частинами є недоцільним, оскільки проект договору (Додаток IV до тендерної документації) передбачає умову щодо порядку оплати за поставлений товар. Оплаті підлягає кожна окрема поставлена партія товару, навіть за умови, якщо здійснена поставка не всього товару по договору.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001370-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Електроград", Код ЄДРПОУ:37731021
Дата подання: 20 квітня 2020 14:54
Вимоги щодо ТД
Шановний Замовнику.
1. Просимо викласти п. 2.1 Додатку №2 Перелік інформації «від підприємства/-в газотранспортної системи України та/або країн/и Європейського Союзу» в наступній редакції «від підприємства/-в газотранспортної або газо/нафто видобувної/переробної промисловості України та/або країн/и Європейського Союзу та/або США та/або інших країн, що експлуатують крани в ГТС»
Доповнити «4* Два певні види кранів, щодо досвіду експлуатації яких необхідно надати відгуки (підтверджується позитивний досвід експлуатації щонайменше одного крану з кожного виду):
Вид 1: ISO 14313 або API 6D, DN 300, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземна або підземна установка
Вид 2: ISO 14313 або API 6D, DN 400, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземна або підземна установка»
Замість необхідності надання відгуків за всіма виконаннями кранів.
2. Просимо у вимозі надання підтвердження досвіду поставки надати можливість надання договорів як від постачальника, та і від виробника.
3. Враховуючи несприятливу ситуацію для виробництва, що зараз у світі, а саме пандемію коронавірусу, просиму Замовника збілшити строки поставки продукції на 60 днів. Просимо внести ці зміни в проект договору.
4 Просимо Замовника пояснити, як трактувати різні значення в рядках ТЗ «Тиск номінальний» та «Максимальний робочий тиск». Що саме Замовник має на увазі, вказуючи дані терміни? Для рядків «Максимальний робочий тиск», «Тиск номінальний» та «Максимальний перепад тиску» додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію.
5. Кліматичне виконання ГОСТ 15150. Просимо надати аналогічний документ, яким може керуватись постачальник/виробник не з країн СНД.
6. Пункт ТЗ «Забезпечення пожежо і корозійної стікості…….». Параметри стійкості залишаються на розсуд Постачальника, чи в Замовника є конкретні вимоги?
Також «Внутрішні металеві деталі корпусу ……і нанесенням корозійнотривким покриттям…». Параметри стійкості залишаються на розсуд Постачальника?
7. Пункт ТЗ «Виготовлення згідно» вказано також API 6D. Чому всі інші вимоги ТЗ посилаються виключно на ISO 14313?
Розгорнути
Згорнути
1. Просимо викласти п. 2.1 Додатку №2 Перелік інформації «від підприємства/-в газотранспортної системи України та/або країн/и Європейського Союзу» в наступній редакції «від підприємства/-в газотранспортної або газо/нафто видобувної/переробної промисловості України та/або країн/и Європейського Союзу та/або США та/або інших країн, що експлуатують крани в ГТС»
Доповнити «4* Два певні види кранів, щодо досвіду експлуатації яких необхідно надати відгуки (підтверджується позитивний досвід експлуатації щонайменше одного крану з кожного виду):
Вид 1: ISO 14313 або API 6D, DN 300, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземна або підземна установка
Вид 2: ISO 14313 або API 6D, DN 400, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземна або підземна установка»
Замість необхідності надання відгуків за всіма виконаннями кранів.
2. Просимо у вимозі надання підтвердження досвіду поставки надати можливість надання договорів як від постачальника, та і від виробника.
3. Враховуючи несприятливу ситуацію для виробництва, що зараз у світі, а саме пандемію коронавірусу, просиму Замовника збілшити строки поставки продукції на 60 днів. Просимо внести ці зміни в проект договору.
4 Просимо Замовника пояснити, як трактувати різні значення в рядках ТЗ «Тиск номінальний» та «Максимальний робочий тиск». Що саме Замовник має на увазі, вказуючи дані терміни? Для рядків «Максимальний робочий тиск», «Тиск номінальний» та «Максимальний перепад тиску» додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію.
5. Кліматичне виконання ГОСТ 15150. Просимо надати аналогічний документ, яким може керуватись постачальник/виробник не з країн СНД.
6. Пункт ТЗ «Забезпечення пожежо і корозійної стікості…….». Параметри стійкості залишаються на розсуд Постачальника, чи в Замовника є конкретні вимоги?
Також «Внутрішні металеві деталі корпусу ……і нанесенням корозійнотривким покриттям…». Параметри стійкості залишаються на розсуд Постачальника?
7. Пункт ТЗ «Виготовлення згідно» вказано також API 6D. Чому всі інші вимоги ТЗ посилаються виключно на ISO 14313?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 17:25
1.В Україні та країнах Європейського союзу присутня велика кількість підприємств, які експлуатують газопроводи діаметрів 300-400 мм, на відміну від газопроводів більшого діаметру, тому кваліфікаційні критерії п.2.1 Додатку 2 ТД змінювати не доцільно.
2. Кваліфікаційний критерій щодо надання підтвердження досвіду поставки призначений для підтвердження спроможності саме Учасника виконувати аналогічні договори. Підтвердження цього критерію виробником запропонованого товару не допускається.
3.Строк поставки з моменту укладання договору обумовлений виробничою потребою. Ми врахували вплив карантину, який може вплинути на термін поставки (Додаток IV до Тендерної документації). Карантин за визначеною процедурою буде вважатись форс-мажорною обставиною та підставою для збільшення терміну постачання.
4.Дані вимоги жодним чином не обмежують коло учасників. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації. «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації це максимальний робочий тиск в газотранспортній системі України.
Значення «Максимальний робочий тиск» п. 5 та «Максимальний перепад тиску, при якому забезпечується нормальне відкриття крану MPD» Додатку І тендерної документації зазначено Замовником для можливості Учаснику правильно визначитися з необхідною конструкцією приводу крану.
5.ГОСТ 15150 «Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды» чинний в Україні. Постачальник/виробник не з країн СНД повинен керуватися п. 7.2. ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313, за умови врахування температурних показників таблиці 3 ГОСТ 15150 для кліматичного виконання У1.
6.Вичерпний перелік технічних вимог до предмету закупівлі викладено в Додатку І до тендерної документації.
7.Вимоги згідно ISO 14313 не суперечать аналогічним вимогам по API 6D, а якщо Ви вважаєте, що ми помиляємось, просимо вказати конкретну невідповідність.
2. Кваліфікаційний критерій щодо надання підтвердження досвіду поставки призначений для підтвердження спроможності саме Учасника виконувати аналогічні договори. Підтвердження цього критерію виробником запропонованого товару не допускається.
3.Строк поставки з моменту укладання договору обумовлений виробничою потребою. Ми врахували вплив карантину, який може вплинути на термін поставки (Додаток IV до Тендерної документації). Карантин за визначеною процедурою буде вважатись форс-мажорною обставиною та підставою для збільшення терміну постачання.
4.Дані вимоги жодним чином не обмежують коло учасників. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації. «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації це максимальний робочий тиск в газотранспортній системі України.
Значення «Максимальний робочий тиск» п. 5 та «Максимальний перепад тиску, при якому забезпечується нормальне відкриття крану MPD» Додатку І тендерної документації зазначено Замовником для можливості Учаснику правильно визначитися з необхідною конструкцією приводу крану.
5.ГОСТ 15150 «Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды» чинний в Україні. Постачальник/виробник не з країн СНД повинен керуватися п. 7.2. ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313, за умови врахування температурних показників таблиці 3 ГОСТ 15150 для кліматичного виконання У1.
6.Вичерпний перелік технічних вимог до предмету закупівлі викладено в Додатку І до тендерної документації.
7.Вимоги згідно ISO 14313 не суперечать аналогічним вимогам по API 6D, а якщо Ви вважаєте, що ми помиляємось, просимо вказати конкретну невідповідність.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001370-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Електроград", Код ЄДРПОУ:37731021
Дата подання: 04 травня 2020 20:08
Щодо попередніх вимог
Шановний замовнику. Наша компанія подавала вимоги UA-2020-03-31-001370-c.b1 та UA-2020-03-31-001370-c.c2.
На вимогу UA-2020-03-31-001370-c.b1 Вами надана відповідь «Внесення змін до договору щодо оплати частинами є недоцільним, оскільки проект договору (Додаток IV до тендерної документації) передбачає умову щодо порядку оплати за поставлений товар. Оплаті підлягає кожна окрема поставлена партія товару, навіть за умови, якщо здійснена поставка не всього товару по договору.». В поточній редакції договору можливе двояке трактування умов оплати. Це є дискримінаційним, оскільки для одного, Свого, постачальника можливе одне трактування. А для інших – інше.
На вимогу UA-2020-03-31-001370-c.c2 Вами надані відповіді, що свідчать або про підлаштування закупівлі під конкретного постачальника, або підготовку документів різними підрозділами, які між собою не мають звязку…
Наприклад, за пунктом 1 вимоги UA-2020-03-31-001370-c.c2 надано відповідь «В Україні та країнах Європейського союзу присутня велика кількість підприємств, які експлуатують газопроводи діаметрів 300-400 мм, на відміну від газопроводів більшого діаметру, тому кваліфікаційні критерії п.2.1 Додатку 2 ТД змінювати не доцільно.”. В той же час у закупівлі Замовника UA-2020-04-07-002349-a для кранів 300-400 мм вказані саме такі вимоги, які ми просимо викласти у поточній закупівлі. Чому Замовник в одній закупівлі вказує одне, а в іншій вже інше? Просимо внести зміни у документацію відповідно з пунктом 1 Вимоги UA-2020-03-31-001370-c.b1 та у відповідності до вимоги самого Замовника з іншої закупівлі. Інакше складається враження, що у Замовника два бачення одного і того ж питання.
Щодо пункту 3 вимоги UA-2020-03-31-001370-c.c2, чи враховує Замовник тільки карантин на територіїї України як форс-мажор, або карантин у країні-виробнику також враховується? Просимо відповісти з посиланням на пункт проекту договору.
Щодо пункту 4 вимоги UA-2020-03-31-001370-c.c2 просимо додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію. Це не призведе до погіршення характеристик, проте допоможе уникнути ситуації, коли в учасника вказано буде більше, аніж вказано Замовником, значення «Максимальний тиск», і це буде формальною причиною відхилити пропозицію.
Враховуючи відповіді на наші запитання, та на запистання інших потенційних учасників(прості відписки по типу «мі розглянемо можливість внесення»), складається враження, що замовник вже все вирішив щодо переможця. Якщо Замовник не змінить підхід та умови ТД, враховуючи численні вимоги, нами будуть подані листи щодо можливої змови посадових осіб Замовника у відповідні органи, не тільки АМКУ.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
На вимогу UA-2020-03-31-001370-c.b1 Вами надана відповідь «Внесення змін до договору щодо оплати частинами є недоцільним, оскільки проект договору (Додаток IV до тендерної документації) передбачає умову щодо порядку оплати за поставлений товар. Оплаті підлягає кожна окрема поставлена партія товару, навіть за умови, якщо здійснена поставка не всього товару по договору.». В поточній редакції договору можливе двояке трактування умов оплати. Це є дискримінаційним, оскільки для одного, Свого, постачальника можливе одне трактування. А для інших – інше.
На вимогу UA-2020-03-31-001370-c.c2 Вами надані відповіді, що свідчать або про підлаштування закупівлі під конкретного постачальника, або підготовку документів різними підрозділами, які між собою не мають звязку…
Наприклад, за пунктом 1 вимоги UA-2020-03-31-001370-c.c2 надано відповідь «В Україні та країнах Європейського союзу присутня велика кількість підприємств, які експлуатують газопроводи діаметрів 300-400 мм, на відміну від газопроводів більшого діаметру, тому кваліфікаційні критерії п.2.1 Додатку 2 ТД змінювати не доцільно.”. В той же час у закупівлі Замовника UA-2020-04-07-002349-a для кранів 300-400 мм вказані саме такі вимоги, які ми просимо викласти у поточній закупівлі. Чому Замовник в одній закупівлі вказує одне, а в іншій вже інше? Просимо внести зміни у документацію відповідно з пунктом 1 Вимоги UA-2020-03-31-001370-c.b1 та у відповідності до вимоги самого Замовника з іншої закупівлі. Інакше складається враження, що у Замовника два бачення одного і того ж питання.
Щодо пункту 3 вимоги UA-2020-03-31-001370-c.c2, чи враховує Замовник тільки карантин на територіїї України як форс-мажор, або карантин у країні-виробнику також враховується? Просимо відповісти з посиланням на пункт проекту договору.
Щодо пункту 4 вимоги UA-2020-03-31-001370-c.c2 просимо додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію. Це не призведе до погіршення характеристик, проте допоможе уникнути ситуації, коли в учасника вказано буде більше, аніж вказано Замовником, значення «Максимальний тиск», і це буде формальною причиною відхилити пропозицію.
Враховуючи відповіді на наші запитання, та на запистання інших потенційних учасників(прості відписки по типу «мі розглянемо можливість внесення»), складається враження, що замовник вже все вирішив щодо переможця. Якщо Замовник не змінить підхід та умови ТД, враховуючи численні вимоги, нами будуть подані листи щодо можливої змови посадових осіб Замовника у відповідні органи, не тільки АМКУ.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 14:55
Доброго дня!
1)Умовами договору передбачений конкретний строк поставки Товарів. Відповідно до п. 4.2 Покупець зобов’язаний оплатити вартість переданих Товарів не раніше 35 та не пізніше 45 календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору.
Згідно п. 5.8. Датою поставки Товарів за цим Договором є прийняття Покупцем товарів за кількістю та якістю. Таким чином у Замовника виникає зобов'язання з оплати Товарів.
2)Замовник встановив мінімально необхідні технічні вимоги та кваліфікаційні критерії до предмету закупівлі, виробників та учасників, які в сукупності мають забезпечити здійснення закупівлі обладнання потрібного технологічного та якісного рівня в конкурентних, прозорих, недискримінаційних умовах за участю достатньої для отримання найменшої ринкової ціни закупівлі кількості учасників та альтернативних пропозицій, у т.ч. за рахунок наявних на ринку вітчизняних виробників, здатних забезпечити зазначений технологічний та якісний рівень обладнання. На відміну від даної закупівлі, до предмету закупівлі UA-2020-04-07-002349-a, що призначений для роботи в місцях більшого навантаження, вищих вимог до надійності, більших діаметрів проходів, де аварія обладнання може призвести до в рази більших втрат, заявлені значно вищі вимоги до технологічного та якісного рівня обладнання. Порівнювання двох закупівель не є коректним, оскільки до предметів закупівель визначені різні вимоги, які, в свою чергу, встановлюються згідно з виробничою потребою експлуатації стратегічно важливих об'єктів газотранспортної системи України. В зв’язку з чим, для зазначених закупівель не можуть бути застосовані однакові технічні вимоги та кваліфікаційних критерії.
3)До Додатку 4 будуть внесені зміни найближчим часом, стосовно обставин непереборної сили.
4)Хочемо зазначити, що додавання запису «не менше» до значення «Максимальний тиск» може призвести до розуміння, що нам підходять кульові крани розраховані на максимальний тиск PN160 що може означати збільшення параметрів та приєднувальних розмірів Товару.
наголошуємо, що «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації зазначений Замовником - це максимальний проектний тиск в газотранспортній системі України. Учасник в своїй пропозиції повинен підтвердити даний параметр Замовника. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації.
1)Умовами договору передбачений конкретний строк поставки Товарів. Відповідно до п. 4.2 Покупець зобов’язаний оплатити вартість переданих Товарів не раніше 35 та не пізніше 45 календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору.
Згідно п. 5.8. Датою поставки Товарів за цим Договором є прийняття Покупцем товарів за кількістю та якістю. Таким чином у Замовника виникає зобов'язання з оплати Товарів.
2)Замовник встановив мінімально необхідні технічні вимоги та кваліфікаційні критерії до предмету закупівлі, виробників та учасників, які в сукупності мають забезпечити здійснення закупівлі обладнання потрібного технологічного та якісного рівня в конкурентних, прозорих, недискримінаційних умовах за участю достатньої для отримання найменшої ринкової ціни закупівлі кількості учасників та альтернативних пропозицій, у т.ч. за рахунок наявних на ринку вітчизняних виробників, здатних забезпечити зазначений технологічний та якісний рівень обладнання. На відміну від даної закупівлі, до предмету закупівлі UA-2020-04-07-002349-a, що призначений для роботи в місцях більшого навантаження, вищих вимог до надійності, більших діаметрів проходів, де аварія обладнання може призвести до в рази більших втрат, заявлені значно вищі вимоги до технологічного та якісного рівня обладнання. Порівнювання двох закупівель не є коректним, оскільки до предметів закупівель визначені різні вимоги, які, в свою чергу, встановлюються згідно з виробничою потребою експлуатації стратегічно важливих об'єктів газотранспортної системи України. В зв’язку з чим, для зазначених закупівель не можуть бути застосовані однакові технічні вимоги та кваліфікаційних критерії.
3)До Додатку 4 будуть внесені зміни найближчим часом, стосовно обставин непереборної сили.
4)Хочемо зазначити, що додавання запису «не менше» до значення «Максимальний тиск» може призвести до розуміння, що нам підходять кульові крани розраховані на максимальний тиск PN160 що може означати збільшення параметрів та приєднувальних розмірів Товару.
наголошуємо, що «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації зазначений Замовником - це максимальний проектний тиск в газотранспортній системі України. Учасник в своїй пропозиції повинен підтвердити даний параметр Замовника. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001370-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОТИК", Код ЄДРПОУ:39952885
Дата подання: 12 травня 2020 09:41
вимога щодо відгуків
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.2.1 Додатку ІІ, Учасник в складі тендерної пропозиції має надати для кожного найменування запропонованих товарів - Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування товару, дати або місяця та року початку експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи України та/або країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити автентичність відгуку).
Отримання такого відгуку/-ів, на всі 17 позицій предмету закупівлі, що зазначені в Додатку 1 не має сенсу, оскільки всі 17 кранів між собою технічно не відрізняються та відносяться до одного типу.
Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити надання відгуку/-ів, в яких зазначена інформація про позитивний досвід експлуатації одного типу крану, виготовленого за стандартом ISO 14313 або API 6D, DN 300-400, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземної або підземної установки.
Крім того, на практиці підприємства газотранспортної системи Європейського союзу не надають таких відгуків з юридичних та етичних причин. Справа в тому, що відгук про позитивний досвід експлуатації може бути розцінений як реклама та лобіювання певного виробника. Тому комплаєнс газотранспортних, видобувних або переробних підприємств блокує надання таких відгуків. До того ж відгук (як офіційний документ за підписом відповідальної особи) теоретично може бути використаний для притягнення до юридичної відповідальності підприємства, що видало такий відгук. Юридичні департаменти цих підприємств заперечують проти надання таких документів.
Тому, у якості альтернативи відгукам, пропонуємо передбачити можливість надання учасником торгів детальної інформації в табличній формі про місце/-я експлуатації одного типу крану, виготовленого за стандартом ISO 14313 або API 6D, DN 300-400, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземної або підземної установки, із зазначенням наступних даних: найменування товару, рік та місяць поставки товару, назва підприємства, що здійснює експлуатацію та його контактні дані (адреса, телефон та/або електронна пошта), контактна особа».
Така інформація дозволить Замовнику здійснити вибіркову, або повну перевірку позитивного досвіду експлуатації кранів, що закуповуються.
Підсумовуючи, пропонуємо ¬¬викласти п.2 Додатку ІІ в наступній редакції:
«п.2.1. Учасник в складі тендерної пропозиції має надати для одного з найменувань запропонованих товарів (виготовлених за стандартом ISO 14313 або API 6D, DN 300-400, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземної або підземної установки) - Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування товару, дати або місяця та року початку експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи України та/або країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити автентичність відгуку).
п.2.2 У якості альтернативи відгуку/-ам, зазначеному/-им в п.2.1, учасник в складі тендерної пропозиції може надати детальну інформацію в табличній формі про місце/-я експлуатації одного типу запропонованих кранів, виготовленого за стандартом ISO 14313 або API 6D, DN 300-400, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземної або підземної установки, із зазначенням наступних даних: найменування товару, рік та місяць поставки товару, назва підприємства, що здійснює експлуатацію та його контактні дані (адреса, телефон та/або електронна пошта), контактна особа».
Розгорнути
Згорнути
Отримання такого відгуку/-ів, на всі 17 позицій предмету закупівлі, що зазначені в Додатку 1 не має сенсу, оскільки всі 17 кранів між собою технічно не відрізняються та відносяться до одного типу.
Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити надання відгуку/-ів, в яких зазначена інформація про позитивний досвід експлуатації одного типу крану, виготовленого за стандартом ISO 14313 або API 6D, DN 300-400, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземної або підземної установки.
Крім того, на практиці підприємства газотранспортної системи Європейського союзу не надають таких відгуків з юридичних та етичних причин. Справа в тому, що відгук про позитивний досвід експлуатації може бути розцінений як реклама та лобіювання певного виробника. Тому комплаєнс газотранспортних, видобувних або переробних підприємств блокує надання таких відгуків. До того ж відгук (як офіційний документ за підписом відповідальної особи) теоретично може бути використаний для притягнення до юридичної відповідальності підприємства, що видало такий відгук. Юридичні департаменти цих підприємств заперечують проти надання таких документів.
Тому, у якості альтернативи відгукам, пропонуємо передбачити можливість надання учасником торгів детальної інформації в табличній формі про місце/-я експлуатації одного типу крану, виготовленого за стандартом ISO 14313 або API 6D, DN 300-400, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземної або підземної установки, із зазначенням наступних даних: найменування товару, рік та місяць поставки товару, назва підприємства, що здійснює експлуатацію та його контактні дані (адреса, телефон та/або електронна пошта), контактна особа».
Така інформація дозволить Замовнику здійснити вибіркову, або повну перевірку позитивного досвіду експлуатації кранів, що закуповуються.
Підсумовуючи, пропонуємо ¬¬викласти п.2 Додатку ІІ в наступній редакції:
«п.2.1. Учасник в складі тендерної пропозиції має надати для одного з найменувань запропонованих товарів (виготовлених за стандартом ISO 14313 або API 6D, DN 300-400, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземної або підземної установки) - Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування товару, дати або місяця та року початку експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи України та/або країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити автентичність відгуку).
п.2.2 У якості альтернативи відгуку/-ам, зазначеному/-им в п.2.1, учасник в складі тендерної пропозиції може надати детальну інформацію в табличній формі про місце/-я експлуатації одного типу запропонованих кранів, виготовленого за стандартом ISO 14313 або API 6D, DN 300-400, PN ≥100, з пневмо- або пневмогідроприводом, надземної або підземної установки, із зазначенням наступних даних: найменування товару, рік та місяць поставки товару, назва підприємства, що здійснює експлуатацію та його контактні дані (адреса, телефон та/або електронна пошта), контактна особа».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2020 16:33
Доброго дня! До Додатку 2 до Тендерної документації будуть внесені зміни в редакції Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-31-001370-c.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Акціонерне товариство "Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання - Інжиніринг", Код ЄДРПОУ:00205618
Дата подання: 03 липня 2020 16:19
Дата подання: 03 липня 2020 16:19
Скарга на протокол розгляду тендерних пропозицій, якім відхилена пропозиція АО "СМНВО-Інжиніринг"
Замовник відхилив пропозицію АТ «СМНВО-Інжиніринг» без належних на те підстав, чим порушив вимоги ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 17:59
рішення від 07.07.2020№13198+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 17:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020№14291.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 14:48
рішення від 23.07.2020№14291.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 22:00
Номер скарги: UA-2020-03-31-001370-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:42340748
Дата подання: 06 липня 2020 20:05
Дата подання: 06 липня 2020 20:05
Пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації
Пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 липня 2020 21:14
Рішення від 09.07.2020 № 13338 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 21:14
інформація про перенесення розгляду скарги № 10994.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 21:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2020 № 14385.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 12:49
Рішення від 24.07.2020 № 14385.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 22:16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 липня 2020
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВКМ-АРМАТУРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛЕТЕХ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Акціонерне товариство "Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання - Інжиніринг" | Документи |
Відхилено
Документи
|
LIBERTY TOOL INTERNATIONAL, INC | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ" |
39 836 800,00
UAH
|
39 434 265,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВКМ-АРМАТУРА" |
39 960 000,00
UAH
|
39 557 400,00
UAH
|
Документи |
LIBERTY TOOL INTERNATIONAL, INC |
39 850 955,00
UAH
|
39 850 955,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛЕТЕХ" |
40 000 000,00
UAH
|
40 000 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ" #42340748 |
Переможець |
39 434 265,00
UAH
|
06 серпня 2020 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 10:25
|
Звіт про виконання договору.docx | укладений |
12 серпня 2021 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 16:55
|
повідомлення про внесення змін до договору №208000128 (1).pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 16:55
|
Додаткова угода №4 від 24.04.2021 до договору №2008000128 (1).pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 16:55
|
2_повідомлення про внесення змін до договору №208000128.pdf | укладений |
26 травня 2021 16:54
|
1_Додаткова угода №4 від 24.04.2021 до договору №2008000128.pdf | укладений |
26 травня 2021 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 18:38
|
Повідомлення змін до договору (1).xlsx | зміни до договору |
29 грудня 2020 18:38
|
Додаткова угода №3 від 28.12.2020 до договору №2008000128 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 18:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 10:30
|
Повідомлення про внесення змін до договору №2008000128 (1).xlsx | зміни до договору |
08 грудня 2020 10:30
|
Додаткова угода №2 від 07.12.2020 (003) до договору №2008000128 (1).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 17:35
|
Скан-копія підписаної додаткової угоди (1).pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 17:37
|
Договір №2008000128 від 26.08.2020 з ТОВ Грант Інжиніринг.pdf | укладений |
26 серпня 2020 17:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни реквізиту |
Номер договору про закупівлю: | 2008000128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.13.1 договору (У зв’язку із зміною реквізитів Постачальника, сторони керуючись пунктом 13.1 Договору прийшли до взаємної згоди внести зміни до розділу 15. Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи сторін Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 2008000128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.ч.4 ст.36 (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) |
Номер договору про закупівлю: | 2008000128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3,4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі) |
Номер договору про закупівлю: | 2008000128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |