Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір (для торгівлі)
Очікувана вартість
11 667 400,00 UAH
UA-2020-03-31-001366-c ● c79c410faad94c92a5285b0a586200a4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Контактний центр +380800300545 lease.ukrposhta@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 11 667 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 337,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
У зв’язку з можливим проведенням моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 2 Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. ПАТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (абз. 7 п. 4 ч. 1 Закону). Відповідно до ч. 4 цієї ж статті, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, ПАТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція ПАТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг). У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрпошта» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства. Контакт: Стаєцький Михайло 050-100-24-37
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5833700 шт
Туалетний папір (для торгівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 16:32 |
КД_Туалетний папір (для торгівлі).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ПДВ
Дата подання: 01 квітня 2020 09:41
Дата відповіді: 03 квітня 2020 20:17
Доброго дня. Якщо учасник є платником податку, то по результатам аукціону договір буде укладатись на суму із додаванням 20%? Дякуємо
Відповідь: Вітаємо! Так. Учасники подають свої пропозиції без врахування ПДВ. У випадку якщо переможець є платником ПДВ, до його пропозиції, за результатами аукціону, в договір додається сума ПДВ (20%).
Підписання договорів
Дата подання: 01 квітня 2020 09:46
Дата відповіді: 03 квітня 2020 20:17
Доброго дня. Договір буде підписуватись з однією юридичною особою, що є замовником торгів, а саме АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" ЕДРПОУ 21560045, чи з кожним підрозділом окремо?
Відповідь: Договір буде підписуватись з замовником - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" ЕДРПОУ 21560045.
щодо оплат
Дата подання: 01 квітня 2020 09:46
Дата відповіді: 03 квітня 2020 20:23
Доброго дня. Оплата буде здійснюватись по кожній накладній кожного підрозділу окремо, чи загальним платіжом ? Дякуємо
Відповідь: Вітаємо! Оплата буде здійснюватись по згрупованим накладним. По кожній окермій накладній оплата не здійснюється
Банківська гарантія
Дата подання: 01 квітня 2020 10:35
Дата відповіді: 03 квітня 2020 20:11
Підтвердить будь- ласка чи дійсно банківська гарантія як забезпечення виконання договору не потрібна оскільки в п.2 Додатку №1 до Договору вказано, що "Розмір банківської гарантії становить 0 (нуль) відсотків ціни Договору" ?
Відповідь: "Нуль" означає, що надання забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії не передбачено умовами документації
Щодо надання ДСТУ
Дата подання: 01 квітня 2020 10:48
Дата відповіді: 03 квітня 2020 20:11
Згідно п.2.3. Договору "Постачальник надає, одночасно з укладанням цього Договору, Нормативно-технічні документи, згідно яких виготовлено Товар, що постачається, та які визначені цим Договором, або у разі виготовлення Товару згідно ТУ- копії окремих сторінок ТУ, які забезпечують належне виконання умов цього Договору в електронному вигляді, шляхом направлення їх на електронну адресу Покупця. На вимогу Покупця, Постачальник зобов’язаний надати оригінали або належним чином завірені копії документів, зазначених у даному пункті."
В ДОдатку 2 ТД вказано, що рулончики туалетного паперу повинні відповідати вимогам ДСТУ 4267:2003.
Питання: при укладенні договору можна надати копію ДСТУ 4267:2003 завірений печаткою Постачальника ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При укладенні договору Постачальник надсилає нормативно-технічні документи, згідно яких виготовлено Товар або копії окремих сторінок ТУ на електронну адресу Покупця. На вимогу Покупця, Постачальник зобов’язаний надати оригінали або належним чином завірені копії документів.
Щодо паллет
Дата подання: 01 квітня 2020 11:21
Дата відповіді: 03 квітня 2020 20:09
Відповідно до п.3.11 Договору "Упаковка (тара) не повертається Постачальнику." А в додатку 2 ТД вказано, що товар поставляється на євро-піддонах. Питання: євро-піддони не будуть повертатися постачальнику ?
Відповідь: Євро-піддони будуть повертатись постачальнику під час наступного (чергового) постачання в ході виконання договору
Помилка у посиланні на додатки
Дата подання: 01 квітня 2020 11:40
Дата відповіді: 03 квітня 2020 20:08
В п.5 розділe V вказано "....якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації." Але в Додатку 6 міститься не Договір, а форма Протоколу загальних зборів
Відповідь: Дякуємо за пильність! Ми допустили технічну помилку. Конкурсна документація містить лише один проект договору, тому його можна ідентифікувати серед інших додатків. Див. додаток 3 до конкурсної документації.
ВІдповідність ДСТУ
Дата подання: 06 квітня 2020 12:25
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:31
Просимо дати відповідь на наступне питання, якщо Товар буде відповідати усім якісним та кількісним характеристикам згідно Додатку 2 ТД, але згідно ДСТУ 4266:2003 чи буде розглядатись така Тендерна Пропозиція? Також, звертаємо Вашу Увагу, що зазначений Вами ДСТУ 4267:2003 використовують дуже обмежене коло виробників, і на наш погляд ця норма є дискримінаційною та дуже звужує коло потенційний Учаників закупівлі. Акцентуємо, що зазначений Вами Товар, згідно характеристик Додатку 2 ТД, можливо виробляти згідно ДСТУ 4266;2003 без погіршення якісних або кількісних характеристик. Просимо Вас або додати можливість запропонувати Товар згідно ДСТУ 4266;2003 або видалити норму, щодо виключності ДСТУ 4267;2003, оскількі усі потрібні характеристики предмету Закупівлі Ви прописали у Додатку 2 до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо. Вказаний нами ДСТУ 4267:2003 до готової продукції - «Рулончики паперу туалетного із макулатури. Технічні умови». Серед іншого стандарт містить вимоги до рулочиків. Ви посилаєтесь на ДСТУ 4266:2003 «Папір туалетний із макулатури. Технічні умови», тобто на стандарт для сировини, з якої виготовляють туалетний папір. Згідно умов тендеру по окремим параметрам рулончики туалетного паперу повинні відповідати саме вимогам ДСТУ 4267:2003, як і якість продукції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" |
10 306 193,61
UAH
|
10 306 193,61
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬБАТРОС" |
11 375 715,00
UAH
|
11 084 030,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" |
11 492 389,00
UAH
|
11 142 360,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" #19407661 |
Переможець |
10 306 193,61
UAH
|
15 квітня 2020 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ТОВ ЛАВЕРНА-сжатый.pdf | укладений |
30 квітня 2020 13:23
|