Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Регулювання рівня води водойми озера Глинка з виконанням берегоукріплення та благоустрою південної її частини
Очікувана вартість
28 787 290,40 UAH
UA-2020-03-31-001336-a 9ac9cadfb858461489c339523e3bf3a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 15:12
Очікувана вартість: 28 787 290,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 787,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: озеро Глинка у Печерському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Регулювання рівня води водойми озера Глинка з виконанням берегоукріплення та благоустрою південної її частини
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, озеро Глинка у Печерському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від очікуваної вартості Договору, в межах затверджених бюджетних призначень на поточний бюджетний рік, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 13:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 14:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 15:20
Перелік змін від 30.04.2020.pdf
30 квітня 2020 15:19
Перелік змін від 30.04.2020.pdf
30 квітня 2020 15:20
Тендерна документацiя по регулюванню рівня води озеро Глинка у новій редакції від 30.04.2020.pdf
17 квітня 2020 13:00
Тендерна документацiя по регулюванню рівня води озеро Глинка у новій редакції від 17.04.2020.pdf
31 березня 2020 14:09
Тендерна документацiя по регулюванню рівня води озеро Глинка.pdf
30 квітня 2020 15:20
Тендерна документацiя по регулюванню рівня води озеро Глинка викреслена від 30.04.2020.pdf
17 квітня 2020 12:58
Тендерна документацiя по регулюванню рівня води озеро Глинка викреслена на 17.04.2020.pdf
17 квітня 2020 12:56
Перелік змін від 17.04.2020.pdf
31 березня 2020 14:08
Оголошення про відкриті торги Регулювання рівня води.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 27 456 384,38
UAH з ПДВ
27 427 597,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО МОНТАЖ" 28 781 776,80
UAH з ПДВ
27 456 384,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" 27 906 100,45
UAH з ПДВ
27 877 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 15:16
Електронний підпис
12 травня 2020 15:16
Електронний підпис
12 травня 2020 14:46
6.Ліцензія АВК.pdf.zip
12 травня 2020 14:46
26. Статут.pdf.zip
12 травня 2020 14:46
32.Фінансовий звіт.pdf.zip
12 травня 2020 14:46
29.Документ_ЄДР_1006590030.zip.zip
12 травня 2020 14:46
51. Інші довідки.pdf.zip
12 травня 2020 14:46
26. Статут.pdf.zip
12 травня 2020 14:46
28.витяг з ПДВ.PDF.zip
12 травня 2020 14:46
50. Проект договору.pdf.zip
12 травня 2020 14:46
49. Додаток №7.pdf.zip
12 травня 2020 14:46
48. Лист зобов'язання.pdf.zip

Публічні документи

15 квітня 2020 17:26
Електронний підпис
15 квітня 2020 17:24
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 квітня 2020 17:24
Документи компанії.zip
15 квітня 2020 17:24
Договори оренди.zip
15 квітня 2020 17:24
Довідки.zip
15 квітня 2020 17:24
Аналогічні договори.zip
15 квітня 2020 17:24
Аналогічні договори 5.zip
15 квітня 2020 17:24
Аналогічні договори 4.zip
15 квітня 2020 17:24
Аналогічні договори 3.zip
15 квітня 2020 17:24
Аналогічні договори 2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО МОНТАЖ"

ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Переможець 27 427 597,08
UAH з ПДВ
20 травня 2020 12:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
27 427 597,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:37
ДУ № 3 від 23.12.2022 до дог. № 15-20-КТ від 05.06.2020.pdf укладений
23 грудня 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 16:53
Додаткова угода № 2 від 30.12.2021р. до дог. № 15-20-КТ від 05.06.2020р., озеро Глинка.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:25
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 15_20-КТ (озеро Глинка - регулювання рівня води).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 15:51
Лок. кошториси до дог. № 15-20-КТ від 05.06.2020 № 1-1-, № 2-1-1, № 2-1-2, № 2-2-1, № 2-2-2, № 2-2-3, № 2-2-4.pdf укладений
05 червня 2020 15:49
Лок. кошториси до дог. № 15-20-КТ від 05.06.2020 № 2-31, № 2-3-2, № 2-3-3, № 2-4-1, № 2-4-2, № 2-4-3, № 2-5-1, № 2-5-2, № 2-5-3, № 8-1-1, 8-1-2, № 8-1-3.pdf укладений
05 червня 2020 15:49
Договір № 15-20-КТ від 05.06.2020 озеро Глинка.pdf укладений
05 червня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 4/6. Розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 15/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 30.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 15/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та його затвердженням згідно з Законом України від 24.02.2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», що спричинило відсутність фінансування робіт за Договором у 2022 році, Сторони, в порядку та на умовах Договору, прийшли до згоди про розірвання Договору