Обладнання для анестезії та реанімації( апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії)
Очікувана вартість
1 827 000,00 UAH
UA-2020-03-31-001329-b 7c65e20714a440d98fe73398f06ce1e8
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуйтин Тетяна Михайлівна

+380355521609 monastrtmo@ukr.net

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Монастириська центральна районна лікарня" Монастириської районної ради
Код ЄДРПОУ: 36338715
Місцезнаходження: 48300, Україна , Тернопільська обл., місто Монастириська, вулиця Шевченка,29
Контактна особа: Гуйтин Тетяна Михайлівна
+380355521609
monastrtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Апарат штучної вентиляції легеньV8600 або еквівалент Базові режими вентиляції • VCV(A/C),PCV(A/C),PRVC (опція), PSV (опція), Режим очікування • SIMV(VCV)+PSV,SIMV(PCV)+PSV,SIMV(PRVC)+PSV • SPONT/CPAP+PSV • BIVENT/APRV+PSV (опція) • NIV/CPAP,NIV-T,NIV-S/T Унікальні особливості • Апное вентиляція • Тригер по Тиску і Потоку • Автоматична компенсація газів в дихальному контурі • Небулайзер • Ручний вдих • Затримка вдиху і видиху • Зупинка графіків • Розумне всмоктування • Маневр мобілізації альвеол Базові режими вентиляції • Дихальний об’єм (VT) 20-2000 мл • Частота дихання (RR) 1 до 80 вдих / хв. • Час вдиху (Ti) 0.2 до 9с (дорослий), 0.2 до 5 с (дитина) • Потік вдиху (Flow) 0 до 180 л / хв (дорослий), 0 до 100 л / хв (дитина) • Інспіраторного тиску (PINSP) 5 до 70мбар (або см H2O) • Ліміт тиску вдиху (PMAX) 80 мбар (або см H2O) • (PEEP)ПДКВ 0 до 35мбар (або см H2O) • Час схилу 0 - 2сек • Концентрація кисню (FiO2) 21 до 100% • Чутливість тригера 0.5 до 20 л / хв. (Тригер по потоку), -20 до 0 мбар (або см H2O) (Тригер по тиску) • Співвідношення вдиху і видиху 1/10 до 4/1 Вимірювані параметри • Значення тиску PPLAT, PPEAK, PMEAN, PMIN, PEEP • Значення об’єму / потоку VTI, VTE, MV, MVe, MVspont • Значення часу Ftotal, Fspont, I: E; • Концентрація кисню (FiO2), Концентрація CO2 до кінця видиху (etCO2); • Комплайнс (динамічний & статичний), Резистанс (R), MVleak, RSBI, WOB, I: E, Vdaw, PEEPi; • Петлі: Тиск / Об’єм, Тиск / Потік, Потік / Об’єм. * - у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» Товар повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства України у сфері технічного регулювання. Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності запропонованого товару технічному регламенту. У разі не надання відповідних документів, Учасник повинен надати відповідне пояснення із посиланням на чинне законодавство України. Доставка, установка (монтаж) та введення в експлуатацію товару має здійснюватися за рахунок Учасника за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Пісочин, пров. Транспортний, 4а. До вартості Пропозиції обладнання обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару, його монтажем, запуском, випробуванням, обов’язкові платежі, збори тощо. Медичне обладнання та вироби медичного призначення, яке пропонується, повинно бути новим та таким, що не було у використанні. Гарантійний термін обслуговування повинен становити не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію. 5. Якість товару має відповідати вимогам державних стандартів України та/або міжнародних стандартів. На запропонований товар під час його транспортування, виготовлення, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України та/або міжнародним законодавством. 6. Вимоги щодо якості товару: якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов'язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. Строки поставки: згідно із заявкою Замовника. Учасник повинен мати усі необхідні дозволи на пра-во реалізації та транспортування товару (предмету закупівлі) в заклади охорони здоров’я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності товарів, а саме: - Копії декларації про відповідність вимогам технічного регламенту, завірену Продавцем; - Копію Висновку щодо якості ввезеного товару в Україну, завірену Продавцем; - Копії сертифікатів якості та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі; - Видаткову накладну (в 2-х примірниках) та рахунок. Методичні рекомендації/ інструкції по використанню, щодо застосування надаються під час поставки на кожну партію товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ціна за одиницю: 913500UAH без ПДВ
Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії модель V8600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48300, Україна, Тернопільська область, місто Монастириська, вул, Шевченка,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Частина авансу після підписання договору Аванс 90 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

31 березня 2020 17:21
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ " Медгарант"
#321572726511
Переможець 1 827 000,00
UAH
31 березня 2020 17:38

Документи

31 березня 2020 17:38
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 березня 2020 17:47
Договір.pdf укладений
31 березня 2020 17:43
sign.p7s зміни до договору
06 квітня 2020 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 827 000,00
UAH
Причини розірвання договору: договір розірвано

Актуальні тендери

До пошуку