Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Обладнання для анестезії та реанімації( апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії)
Очікувана вартість
1 827 000,00 UAH
UA-2020-03-31-001329-b 7c65e20714a440d98fe73398f06ce1e8
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуйтин Тетяна Михайлівна

+380355521609 monastrtmo@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Монастириська центральна районна лікарня" Монастириської районної ради
Код ЄДРПОУ: 36338715
Місцезнаходження: 48300, Україна , Тернопільська обл., місто Монастириська, вулиця Шевченка,29
Контактна особа: Гуйтин Тетяна Михайлівна
+380355521609
monastrtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Апарат штучної вентиляції легеньV8600 або еквівалент Базові режими вентиляції • VCV(A/C),PCV(A/C),PRVC (опція), PSV (опція), Режим очікування • SIMV(VCV)+PSV,SIMV(PCV)+PSV,SIMV(PRVC)+PSV • SPONT/CPAP+PSV • BIVENT/APRV+PSV (опція) • NIV/CPAP,NIV-T,NIV-S/T Унікальні особливості • Апное вентиляція • Тригер по Тиску і Потоку • Автоматична компенсація газів в дихальному контурі • Небулайзер • Ручний вдих • Затримка вдиху і видиху • Зупинка графіків • Розумне всмоктування • Маневр мобілізації альвеол Базові режими вентиляції • Дихальний об’єм (VT) 20-2000 мл • Частота дихання (RR) 1 до 80 вдих / хв. • Час вдиху (Ti) 0.2 до 9с (дорослий), 0.2 до 5 с (дитина) • Потік вдиху (Flow) 0 до 180 л / хв (дорослий), 0 до 100 л / хв (дитина) • Інспіраторного тиску (PINSP) 5 до 70мбар (або см H2O) • Ліміт тиску вдиху (PMAX) 80 мбар (або см H2O) • (PEEP)ПДКВ 0 до 35мбар (або см H2O) • Час схилу 0 - 2сек • Концентрація кисню (FiO2) 21 до 100% • Чутливість тригера 0.5 до 20 л / хв. (Тригер по потоку), -20 до 0 мбар (або см H2O) (Тригер по тиску) • Співвідношення вдиху і видиху 1/10 до 4/1 Вимірювані параметри • Значення тиску PPLAT, PPEAK, PMEAN, PMIN, PEEP • Значення об’єму / потоку VTI, VTE, MV, MVe, MVspont • Значення часу Ftotal, Fspont, I: E; • Концентрація кисню (FiO2), Концентрація CO2 до кінця видиху (etCO2); • Комплайнс (динамічний & статичний), Резистанс (R), MVleak, RSBI, WOB, I: E, Vdaw, PEEPi; • Петлі: Тиск / Об’єм, Тиск / Потік, Потік / Об’єм. * - у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» Товар повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства України у сфері технічного регулювання. Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності запропонованого товару технічному регламенту. У разі не надання відповідних документів, Учасник повинен надати відповідне пояснення із посиланням на чинне законодавство України. Доставка, установка (монтаж) та введення в експлуатацію товару має здійснюватися за рахунок Учасника за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Пісочин, пров. Транспортний, 4а. До вартості Пропозиції обладнання обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару, його монтажем, запуском, випробуванням, обов’язкові платежі, збори тощо. Медичне обладнання та вироби медичного призначення, яке пропонується, повинно бути новим та таким, що не було у використанні. Гарантійний термін обслуговування повинен становити не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію. 5. Якість товару має відповідати вимогам державних стандартів України та/або міжнародних стандартів. На запропонований товар під час його транспортування, виготовлення, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України та/або міжнародним законодавством. 6. Вимоги щодо якості товару: якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов'язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. Строки поставки: згідно із заявкою Замовника. Учасник повинен мати усі необхідні дозволи на пра-во реалізації та транспортування товару (предмету закупівлі) в заклади охорони здоров’я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності товарів, а саме: - Копії декларації про відповідність вимогам технічного регламенту, завірену Продавцем; - Копію Висновку щодо якості ввезеного товару в Україну, завірену Продавцем; - Копії сертифікатів якості та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі; - Видаткову накладну (в 2-х примірниках) та рахунок. Методичні рекомендації/ інструкції по використанню, щодо застосування надаються під час поставки на кожну партію товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ціна за одиницю: 913500UAH без ПДВ
Апарат штучної вентиляції легень загального призначення для інтенсивної терапії модель V8600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48300, Україна, Тернопільська область, місто Монастириська, вул, Шевченка,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Частина авансу після підписання договору Аванс 90 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

31 березня 2020 17:21
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ " Медгарант"
#321572726511
Переможець 1 827 000,00
UAH
31 березня 2020 17:38

Документи

31 березня 2020 17:38
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 березня 2020 17:47
Договір.pdf укладений
31 березня 2020 17:43
sign.p7s зміни до договору
06 квітня 2020 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 827 000,00
UAH
Причини розірвання договору: договір розірвано

Актуальні тендери

До пошуку