Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до автогальмівного обладнання
Очікувана вартість
3 329 349,41 UAH
UA-2020-03-31-001317-c 21711c879ef94fd2883a5a504b69b9b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 14:49
Очікувана вартість: 3 329 349,41 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 646,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до автогальмівного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 шт
Кран комбінований зібраний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:00
Додаток №9 нова редакція 01 06 2020.docx
31 березня 2020 16:15
Додаток №9.docx
01 червня 2020 16:00
3711 ТД зч до автогальмівного обл. нова редакція 01 06 2020.docx
07 травня 2020 16:37
3711 ТД зч до автогальмівного обл. нова редакція 07 05 2020.docx
30 квітня 2020 14:45
3711 ТД зч до автогальмівного обл. нова редакція 30 04 2020.docx
31 березня 2020 16:15
3711 ТД зч до автогальмівного обл..docx
01 червня 2020 16:00
Зміни до тендеру_3711_01 06 2020.doc
07 травня 2020 16:37
Зміни до тендеру_3711_07 05 2020.doc
30 квітня 2020 14:45
Зміни до тендеру_3711_30 04 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001317-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 03 квітня 2020 13:47
вимога щодо тд
Оскільки на продукцію зазначених торгів вимагається проведення інспекційного контролю, а перелік документів для підтвердження проведення інспекційного контролю не надано, просимо Вас включити в тендерну документацію наступний розділ:
"Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з вищевказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції;
або
в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником."
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 квітня 2020 13:52
Причина: помилка у вимозі
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001317-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 03 квітня 2020 13:58
вимога щодо тд
Наше підприємство являється представником іноземного виробника запасних частин до автогальмівного обладнання. Для можливості участі нашого підприємства у даних торгах просимо Вас викласти розділ 3.2 вимог до якісних та технічних характеристик закупівлі в наступному вигляді:
"Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з вищевказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції;
або
в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 14:46
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001317-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 03 квітня 2020 14:07
вимога щодо тд
Оскільки факт проведення інспекційного контролю уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) підтверджує факт освоєння виробництва та погодження необхідної нормативно технічної документації просимо Вас, в розділ "Документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію" додати, що Пункти 2.1-2.3 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання здійснюється інспекторський контроль
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 16:01
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001317-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 03 квітня 2020 15:52
вимоги до технічних характеристик
Для можливості участі іноземних виробників у закупівлі просимо Вас, в розділ 2.2 (стосовно узгодження ТУ з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем) та в розділ 3.2 пункт а) (стосовно проведення інспекційного контролю) вимог до якісних та технічних характеристик закупівлі внести можливість погодження ТУ з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) та надання копії договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 14:47
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001317-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 11 травня 2020 16:17
ту
Наше підприємство є офіційним представником виробника оригінальних запасних частин автогальмівного обладнання АО МТЗ "Трансмаш", Росія, продукція якого не одне десятиліття успішно використовується підприємствами АО "Укрзалізниця". Для можливості участі в даній закупівлі просимо Вас внести зміни в розділ 2 "Документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію", а саме дозволити надання Технічних умов погоджених в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця» або з ВАТ "РЖД" як із основним споживачем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 16:01
Замовником внесено зміни
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001317-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 11 травня 2020 16:55
інспекторський контроль
Оскільки нашу вимогу, щодо можливості надання договору про інспекторський контроль продукції, укладений з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) було відхилено просимо Вас надати роз'яснення про механізм виконання даної вимоги (пункт 3.2. "Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції") для російського виробника. Звертаємо Вашу увагу, що проведення інспекторського контролю працівниками АО «Укрзалізниці» на підприємствах Росії на даний момент не можливий, а приймання готової продукції на території України також нездійсненно через відсутність необхідного обладнання та стендів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 16:01
Замовником внесено зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000048 ● 94cf8abc40e64a98a48cf2db711e3eef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.12.2020 № 443

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.12.2020.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 02.12.2020 № 443

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 6 UA-2020-03-31-001317-c 31.03.2020

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-31-001317-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до автогальмівного обладнання (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-31-001317-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-31-001317-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2020-12-23 16:39:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД 3 329 316,00
UAH з ПДВ
3 329 316,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР БОН" 3 329 349,41
UAH з ПДВ
3 329 349,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2020 11:32
Технічна частина.pdf
06 червня 2020 11:32
пропозиція.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:55
Електронний підпис
03 червня 2020 17:55
UA-2020-03-31-001317-c.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР БОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД
#42781636
Переможець 3 329 316,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД
#42781636
3 329 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 14:38
ЦЗВ-03-05320-01.pdf укладений
27 травня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:47
ЦЗВ-03-05320-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 11:54
ЦЗВ-03-05320-01.pdf укладений
17 липня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-05320-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 960 738,00
UAH (в тому числі ПДВ 660 123,00 UAH)