Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до автогальмівного обладнання
Очікувана вартість
3 080 961,48 UAH
UA-2020-03-31-001273-c 7969ecb2900049fcbaf9f527e75a3c67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 13:46
Очікувана вартість: 3 080 961,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 404,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до автогальмівного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1141 шт
Рукав з`єднувальний 1 1/4"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
77 шт
Кран відокремлювальний 1/2" 383сб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
128 шт
Кран відокремлювальний 3/4" 379сб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
328 шт
Кран відокремлювальний 372
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
634 шт
Кран кінцевий 1 1/4"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Авторегулятор РТРП 675М б/пр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
106 шт
Авторежим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 16:40
3705 ТД зч до автогальмівного обл. нова редакція 07 05 2020.docx
07 травня 2020 16:40
Зміни до тендеру_3705_07 05 2020.doc
30 квітня 2020 16:06
Зміни до тендеру_3705_30 04 2020.doc
31 березня 2020 16:01
Додаток №9.docx
07 травня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 16:40
3705 ТД зч до автогальмівного обл. нова редакція 07 05 2020.docx
30 квітня 2020 16:06
3705 ТД зч до автогальмівного обл. нова редакція 30 04 2020.docx
31 березня 2020 16:01
3705 ТД зч до автогальмівного обл..docx
07 травня 2020 16:40
Зміни до тендеру_3705_07 05 2020.doc
30 квітня 2020 16:06
Зміни до тендеру_3705_30 04 2020.doc
31 березня 2020 16:01
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-001273-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 01 квітня 2020 11:53
вимога щодо тд
Оскільки факт проведення інспекційного контролю уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) підтверджує факт освоєння виробництва та погодження необхідної нормативно технічної документації просимо Вас, в розділ "Документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію" додати, що Пункти 2.2-2.3 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання здійснюється інспекторський контроль
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 16:07
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001273-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 02 квітня 2020 15:42
інспекторський контроль
Наше підприємство являється представником виробника автогальмівного обладнання.
Звертаємо Вашу увагу, що договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції укладається на продукцію та у кількості відповідно замовлення.
У зв’язку з тим, що до моменту отримання повідомлення про намір укладання договору, неможливо наперед передбачити номенклатуру та кількість, на яку буде укладено договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, просимо Вас доповнити п.3.2 Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником:
підпунктом «в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничного транспорту країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником».
Сподіваємось на розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 16:08
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001273-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ МАНТІКОР, Код ЄДРПОУ:38149217
Дата подання: 03 квітня 2020 10:31
додаток 6
У зв’язку з введенням карантину на території України та переходом на дистанційну форму роботи, просимо Вас доповнити Додаток №6 тендерної документації можливістю надання відтвореної на папері електронної копії довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2020 16:09
Замовником внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001273-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРУГОСВІТ-2001", Код ЄДРПОУ:31329931
Дата подання: 03 квітня 2020 16:16
Щодо тендерної документації
Проведення інспекторського контролю уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» не може підтверджувати факт освоєння виробництва та погодження нормативно-технічної документації. Оскільки це функції комісій:
а) при присвоєнні умовного номеру підприємству-виробнику продукції залізничного призначення;
б) при видачі сертифіката відповідності на продукцію, яка підлягає обов’язковій сертифікації.
Тому, для того, щоб інші учасники торгів та Замовник могли бачити, що нормативно-технічна документація погоджена та відповідає всім необхідним вимогам, просимо Вас залишити без змін розділ «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 16:09
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001273-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР", Код ЄДРПОУ:23585471
Дата подання: 06 квітня 2020 18:15
Внести зміни що до вимог технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Наше підприємство є постачальниками продукції залізничного призначення на філії АТ «Українська залізниця» маємо намір взяти участь у даній закупівлі.
Ознайомившись з вимогами Замовника до Тендерної документації
- вимагаємо внести зміни до Тендерної документації Додаток №1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - таблиця «Вимоги до оцінки відповідності продукції».
Добровільна сертифікація, як правило, проводиться з ініціативи виробників, постачальників та продавців продукції. Проводиться вона в тих випадках, коли стандарти або норми не стосуються вимог безпеки і носять добровільний характер для виробника. При цьому визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів, які вказані Заявником;
- обов'язкова оцінка відповідності встановлена для окремих видів продукції, добровільна сертифікація проводяться за бажанням заявника, або по вимоги зовнішніх;
- обов'язкова оцінка відповідності встановлює певні державні стандарти, вимоги яких вимагають підтвердження відповідності, добровільна сертифікація продукції дозволяє вказувати в заявці заявника стандарти, на відповідність яких проводити роботи за оцінкою відповідності, і це можуть бути не лише державні стандарти, але і стандарти самого підприємства у формі Технічних умов.
- обов'язкова оцінка відповідності передбачає певні характеристики безпеки і якості продукції, які виробник або продавець повинні підтвердити, при добровільній сертифікації товарів заявникові надано право вибору показників, які він бажає підтвердити.
Згідно
ПРОТОКОЛ сорок шестого заседания Совета по железнодорожному транспорту
государств-участников Содружества
Перечень железнодорожной продукции,
подлежащей обязательной сертификации
6 Тормозное оборудование (новое):
• воздухораспределители, включая электровоздухораспределители (в сборе);
• арматура тормозной сети (клапаны, краны, авторегуляторы, авторежимы);
• рукава соединительные (в сборе);
• резервуары воздушные;
• триангели;
• башмаки тормозные;
• колодки тормозные;
• тормозные цилиндры;
• изделия резиновые уплотнительные для тормозных пневматических систем подвижного состава (диафрагма, манжеты, воротники, уплотнители клапанов, прокладки, втулки).
Виходячи з вищевикладеного, весь перелік продукції заявлений у Тендерній документації Замовником, підлягає обов’язковій сертифікації, так як відповідає за безпеку руху залізничного складу, та не може підлягати добровільній оцінки відповідності заявленим вимогам, як зазначено у таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції». Вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації Додаток №1 таблиця «Вимоги до оцінки відповідності продукції».



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 16:09
Замовником прийнято рішення залишити Тендерну документацію без змін.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000047 ● 6cc5d102b56a4166972513fcd5c6ec52
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.12.2020 № 443

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.12.2020.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 02.12.2020 № 443

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 5 UA-2020-03-31-001273-c 31.03.2020

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-31-001273-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до автогальмівного обладнання (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-31-001273-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-31-001273-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2020-12-23 16:37:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД 3 080 938,94
UAH з ПДВ
3 080 938,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрпрофінжиніринг 3 080 961,48
UAH з ПДВ
3 080 961,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 12:33
Технічна частина1.pdf
07 травня 2020 13:56
Пропозиція.pdf
07 травня 2020 13:56
Технічна частина3.pdf
07 травня 2020 13:56
Технічна частина2.pdf
07 травня 2020 13:56
Технічна частина1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД

ТОВ Укрпрофінжиніринг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД
#42781636
Переможець 3 080 938,94
UAH з ПДВ
11 червня 2020 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД
#42781636
3 080 938,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 15:02
ЦЗВ-03-04320-01.pdf укладений
23 липня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 10:53
ЦЗВ-03-04320-01 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 13:50
ЦЗВ-03-04320-01 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2021 13:50
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:51
ЦЗВ-03-04320-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 13:19
ЦЗВ-03-04320-01.pdf укладений
24 червня 2020 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-04320-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-04320-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-04320-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 3 613 824,98
UAH (в тому числі ПДВ 602 304,16 UAH)