Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN 50 – 200)
Pipeline fitting, taps, valves, faucets and similar devices (Вall valves DN 50-200)
Pipeline fitting, taps, valves, faucets and similar devices (Вall valves DN 50-200)
Очікувана вартість
43 583 485,00 UAH
UA-2020-03-31-001189-b ● b5287a7dc6704a63b23a6bdef91e3f62
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Єфімов Володимир Володимирович +38 (044) 2986930 EFIMOV-VV@TSOUA.COM |
Додаткові контактні особи: |
Клименко Андрій Єгорович +38(044) 298-69-79 klimenko-ae@tsoua.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
EFIMOV VOLODYMYR +38 (044) 2986930 EFIMOV-VV@TSOUA.COM |
Additional contacts: |
klimenko Andrey +38(044) 298-69-79 klimenko-ae@tsoua.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 12:40 |
Очікувана вартість: | 43 583 485,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 435 834,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1305000 UAH |
Publication date: | 31 березня 2020 16:27 |
Enquiries until: | 16 травня 2020 17:30 |
Complaints submission until: | до 22 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 травня 2020 17:30 |
Information
Estimated total value: | 43 583 485 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 435 835 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-25-000449-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Крани кульові DN 50 – 200». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-25-000449-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Крани кульові DN 50 – 200». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1071 шт
Крани кульові DN 50 – 200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Вall valves DN 50-200
CPV: 42130000-9
Період постачання:
по 31 травня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 16:39 |
20т360_Перелік змін_3.docx | |
18 травня 2020 16:39 |
20т360_тд_т_Додаток_3 вимоги до переможця_нова_редакція_від18.05.docx | |
18 травня 2020 16:39 |
20т360_тд_т_нова_редакція_3.docx | |
12 травня 2020 16:08 |
20т360_Перелік змін_2.docx | |
12 травня 2020 16:08 |
20т360_тд_т_Додаток_4_Проект_договору_нова_редакція_2.pdf | |
12 травня 2020 16:08 |
20т360_тд_т_Додаток_1_ТЗ_нова_редакція_2.docx | |
17 квітня 2020 17:53 |
20т360_Перелік змін.docx | |
31 березня 2020 16:25 |
20т360_тд_т_ Додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf | |
31 березня 2020 16:25 |
20т360_тд_т_Додаток_6_2 вимоги до забезпечення виконання договору.pdf | |
31 березня 2020 16:24 |
20т360_тд_т_Ддодаток_6_1 вимоги до тендерного забезпечення.pdf | |
31 березня 2020 16:24 |
20т360_тд_т _Додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf | |
31 березня 2020 16:24 |
20т360_тд_т_Додаток_2_Перелік_інформації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін подачі документів до тендеру та терміни виконання договору
Дата подання: 15 квітня 2020 09:01
Дата відповіді: 17 квітня 2020 13:25
Добрий день. Ми дуже зацікавлені в участі в оголошеному тендері, просимо подовжити термін подачі документів до тендеру у зв’язку з епідемією яка поширюються світом. Виробник, представником продукціі котрого, є участник , є резидент Европейського Союзу (ЕС) а саме Чеська Республіка у зв’язку з чим на теперішній час ускладнена процедура підготовки тендерної документації, так як на території ЕС протягом останніх тижнів виникла критична епідеміологічна ситуація з поширення Короновірусу, та тим що всі працівники заводу відправлені до дому, що підтверджено Всесвітньою організацією охорони здоров’я на її засіданні 30 січня 2020 року і було оголошено про надзвичайну ситуацію світового значення – просимо керівництво тендерного комітету замовника пролонгувати термін подачі документів до тендеру до 30.05.2020 року, так як на території ЕС існують затримки роботи підприємств, установ, організацій у тому числі банків, а прохання вийти до офісів працівників може привести до штрафів підприємству виробнику запірної арматури.
У строках поставки Товару Просимо перенести терміни виконання договору на строк не 220-240 днів з момету заключення договору у зв’язку з затримками сировини .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни
Тип приводу
Дата подання: 20 квітня 2020 13:36
Дата відповіді: 22 квітня 2020 16:47
Добрий день! Пропонуємо Вам розглянути можливість зміни пневмогідропривідів (ПГП) для поз.24-28 та поз.32-36 на пневмоприводи. Пневмогідропривіди є дуже великими, важкими і дорогим пристроями для кранів Ду100 та Ду150. З нашого досвіду на ринках Центральної і Східної Європи витікає саме така залежність, що використання пневмогідропривідів доцільніше до використання для DN200 та вище. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ми розглянули питання, але прийняли рішення не змінювати технічні вимоги щодо типів приводів.
Уточнения
Дата подання: 20 квітня 2020 15:25
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:08
Добрый день!
1. Каково давление питания приводов?
2. Какая среда питания для приводов?
3. Правильно ли мы понимаем, что пневмопривода оснащены ручными дублёрами для аварийного закрытия? Поскольку в описании пневмопривода указывается: «ручне керування з зусиллям, Н, не більше - 30», но прямого указания на наличие ручного дублёра мы не видим. Просьба дать разъяснения. Спасибо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тиск роботи приводу зазначений в Додатку І тендерної документації, а саме «основна пневматична/пневмогідравлічна система повинна забезпечувати відкриття/закриття крану в усьому діапазоні значень тисків імпульсного газу 1,5 МПа ≤ Pімп ≤ 7,4 МПа». Імпульсний газ – природний газ. Додаткова ручна система повинна відповідати вимогам п. 7.13 ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001189-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Електроград", Код ЄДРПОУ:37731021
Дата подання: 20 квітня 2020 15:00
Щодо умов оплати
Шановний Замовнику. Просимо розглянути можливість введення в договір оплату частинами, за фактично поставлену номенклатуру продукції, а не тільки оплату після поставки всіх позицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 16:48
У внесенні змін немає необхідності. У Додатку IV до тендерної документації «Проект Договору» опубліковано договір, який передбачає оплату за поставлений товар. Оплаті підлягає кожна окрема поставлена партія товару, навіть за умови, якщо здійснена поставка не всього товару по договору.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001189-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Електроград", Код ЄДРПОУ:37731021
Дата подання: 20 квітня 2020 15:08
Щодо вимог ТД
Шановний Замовнику.
1. Враховуючи несприятливу ситуацію для виробництва, що зараз у світі, а саме пандемію коронавірусу, просиму Замовника збілшити строки поставки продукції на 60 днів. Просимо внести ці зміни в проект договору.
2. Просимо Замовника пояснити, як трактувати різні значення в рядках ТЗ «Тиск номінальний» та «Максимальний робочий тиск». Що саме Замовник має на увазі, вказуючи дані терміни? Для рядків «Максимальний робочий тиск», «Тиск номінальний» та «Максимальний перепад тиску» додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію.
3. Кліматичне виконання ГОСТ 15150. Просимо надати аналогічний документ, яким може керуватись постачальник/виробник не з країн СНД.
4. Пункт ТЗ «Забезпечення пожежо і корозійної стікості…….». Параметри стійкості залишаються на розсуд Постачальника, чи в Замовника є конкретні вимоги?
Також «Внутрішні металеві деталі корпусу ……і нанесенням корозійнотривким покриттям…». Параметри стійкості залишаються на розсуд Постачальника?
5. Пункт ТЗ «Виготовлення згідно» вказано також API 6D. Чому всі інші вимоги ТЗ посилаються виключно на ISO 14313?
6. Шановний Замовнику. Просимо у вимозі надання підтвердження досвіду поставки надати можливість надання договорів як від постачальника, та і від виробника.
Розгорнути
Згорнути
1. Враховуючи несприятливу ситуацію для виробництва, що зараз у світі, а саме пандемію коронавірусу, просиму Замовника збілшити строки поставки продукції на 60 днів. Просимо внести ці зміни в проект договору.
2. Просимо Замовника пояснити, як трактувати різні значення в рядках ТЗ «Тиск номінальний» та «Максимальний робочий тиск». Що саме Замовник має на увазі, вказуючи дані терміни? Для рядків «Максимальний робочий тиск», «Тиск номінальний» та «Максимальний перепад тиску» додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію.
3. Кліматичне виконання ГОСТ 15150. Просимо надати аналогічний документ, яким може керуватись постачальник/виробник не з країн СНД.
4. Пункт ТЗ «Забезпечення пожежо і корозійної стікості…….». Параметри стійкості залишаються на розсуд Постачальника, чи в Замовника є конкретні вимоги?
Також «Внутрішні металеві деталі корпусу ……і нанесенням корозійнотривким покриттям…». Параметри стійкості залишаються на розсуд Постачальника?
5. Пункт ТЗ «Виготовлення згідно» вказано також API 6D. Чому всі інші вимоги ТЗ посилаються виключно на ISO 14313?
6. Шановний Замовнику. Просимо у вимозі надання підтвердження досвіду поставки надати можливість надання договорів як від постачальника, та і від виробника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 16:51
1. 17 квітня о 17:53 ми опублікували Додаток IV до тендерної документації «Проект Договору» із змінами, згідно яких карантин, за визначеною процедурою, буде вважатись форс-мажорною обставиною та підставою для збільшення терміну постачання.
2. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації. «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації це максимальний робочий тиск в газотранспортній системі України.
Значення «Максимальний робочий тиск» п. 5 та «Максимальний перепад тиску, при якому забезпечується нормальне відкриття крану MPD» Додатку І тендерної документації зазначено Замовником для можливості Учаснику правильно визначитися з необхідною конструкцією приводу крану.
3. ГОСТ 15150 «Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды» чинний в Україні. Постачальник/виробник не з країн СНД повинен керуватися п. 7.2. ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313, за умови врахування температурних показників таблиці 3 ГОСТ 15150 для кліматичного виконання У1.
4. Вичерпний перелік технічних вимог до предмету закупівель Замовник виклав в Додатку І до тендерної документації.
5. Помилкове твердження. Вимог щодо відповідності до API 6D у Додатку І до тендерної документації не зазначено.
6. Кваліфікаційний критерій щодо надання підтвердження досвіду поставки (п.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації) призначений для підтвердження спроможності саме Учасника виконувати аналогічні договори. Підтвердження цього критерію виробником запропонованого товару не допускається. Кваліфікаційний критерій до виробника вказано у п.7.1.
2. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації. «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації це максимальний робочий тиск в газотранспортній системі України.
Значення «Максимальний робочий тиск» п. 5 та «Максимальний перепад тиску, при якому забезпечується нормальне відкриття крану MPD» Додатку І тендерної документації зазначено Замовником для можливості Учаснику правильно визначитися з необхідною конструкцією приводу крану.
3. ГОСТ 15150 «Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия эксплуатации, хранения и транспортирования в части воздействия климатических факторов внешней среды» чинний в Україні. Постачальник/виробник не з країн СНД повинен керуватися п. 7.2. ДСТУ ISO 14313 або ISO 14313, за умови врахування температурних показників таблиці 3 ГОСТ 15150 для кліматичного виконання У1.
4. Вичерпний перелік технічних вимог до предмету закупівель Замовник виклав в Додатку І до тендерної документації.
5. Помилкове твердження. Вимог щодо відповідності до API 6D у Додатку І до тендерної документації не зазначено.
6. Кваліфікаційний критерій щодо надання підтвердження досвіду поставки (п.2.1. Додатку ІІ до тендерної документації) призначений для підтвердження спроможності саме Учасника виконувати аналогічні договори. Підтвердження цього критерію виробником запропонованого товару не допускається. Кваліфікаційний критерій до виробника вказано у п.7.1.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001189-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Електроград", Код ЄДРПОУ:37731021
Дата подання: 04 травня 2020 20:03
Щодо попередніх вимог
Шановний замовнику. Наша компанія подавала вимоги UA-2020-03-31-001189-b.a1 та UA-2020-03-31-001189-b.c2
На вимогу UA-2020-03-31-001189-b.a1 Вами надана відповідь «Внесення змін до договору щодо оплати частинами є недоцільним, оскільки проект договору (Додаток IV до тендерної документації) передбачає умову щодо порядку оплати за поставлений товар. Оплаті підлягає кожна окрема поставлена партія товару, навіть за умови, якщо здійснена поставка не всього товару по договору.». В поточній редакції договору можливе двояке трактування умов оплати. Це є дискримінаційним, оскільки для одного, Свого, постачальника можливе одне трактування. А для інших – інше.
Щодо пункту 1 вимоги UA-2020-03-31-001189-b.c2, чи враховує Замовник тільки карантин на територіїї України як форс-мажор, або карантин у країні-виробнику також враховується? Просимо відповісти з посиланням на пункт проекту договору.
Щодо пункту 2 вимоги UA-2020-03-31-001189-b.c2 просимо додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію. Це не призведе до погіршення характеристик, проте допоможе уникнути ситуації, коли в учасника вказано буде більше, аніж вказано Замовником, значення «Максимальний тиск», і це буде формальною причиною відхилити пропозицію.
Щодо 5 пункту, допускаються лише учасники, які виготовляють за ISO 14313, без API6D?
Враховуючи відповіді на наші запитання, та на запистання інших потенційних учасників(прості відписки по типу «мі розглянемо можливість внесення»), складається враження, що замовник вже все вирішив щодо переможця. Якщо Замовник не змінить підхід та умови ТД, враховуючи численні вимоги, нами будуть подані листи щодо можливої змови посадових осіб Замовника у відповідні органи, не тільки АМКУ.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
На вимогу UA-2020-03-31-001189-b.a1 Вами надана відповідь «Внесення змін до договору щодо оплати частинами є недоцільним, оскільки проект договору (Додаток IV до тендерної документації) передбачає умову щодо порядку оплати за поставлений товар. Оплаті підлягає кожна окрема поставлена партія товару, навіть за умови, якщо здійснена поставка не всього товару по договору.». В поточній редакції договору можливе двояке трактування умов оплати. Це є дискримінаційним, оскільки для одного, Свого, постачальника можливе одне трактування. А для інших – інше.
Щодо пункту 1 вимоги UA-2020-03-31-001189-b.c2, чи враховує Замовник тільки карантин на територіїї України як форс-мажор, або карантин у країні-виробнику також враховується? Просимо відповісти з посиланням на пункт проекту договору.
Щодо пункту 2 вимоги UA-2020-03-31-001189-b.c2 просимо додати запис «не менше», щоб виключити дискримінацію. Це не призведе до погіршення характеристик, проте допоможе уникнути ситуації, коли в учасника вказано буде більше, аніж вказано Замовником, значення «Максимальний тиск», і це буде формальною причиною відхилити пропозицію.
Щодо 5 пункту, допускаються лише учасники, які виготовляють за ISO 14313, без API6D?
Враховуючи відповіді на наші запитання, та на запистання інших потенційних учасників(прості відписки по типу «мі розглянемо можливість внесення»), складається враження, що замовник вже все вирішив щодо переможця. Якщо Замовник не змінить підхід та умови ТД, враховуючи численні вимоги, нами будуть подані листи щодо можливої змови посадових осіб Замовника у відповідні органи, не тільки АМКУ.
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 10:10
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: у Додатку IV до тендерної документації «Проект Договору» опубліковано договір, який передбачає умови договору згідно законодавства України. Ми вважаємо, що Ви помиляєтесь, щодо двоякого трактування умов оплати.
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: До Додаток 4 Проект договору будуть внесені зміни найближчим часом, стосовно обставин непереборної сили.
Дані вимоги жодним чином не обмежують коло учасників
Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації. «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації це максимальний робочий тиск в газотранспортній системі України.
Значення «Максимальний робочий тиск» п. 5 та «Максимальний перепад тиску, при якому забезпечується нормальне відкриття крану MPD» Додатку І тендерної документації зазначено Замовником для можливості Учаснику правильно визначитися з необхідною конструкцією приводу крану.
Вкотре наголошуємо, що «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації це максимальний проектний тиск в газотранспортній системі України. Учасник в своїй пропозиції повинен підтвердити даний параметр Замовника. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації.
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: в Додаток І будуть внесені зміни, які допускають учасникам виготовляти крани за API 6D.
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: До Додаток 4 Проект договору будуть внесені зміни найближчим часом, стосовно обставин непереборної сили.
Дані вимоги жодним чином не обмежують коло учасників
Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації. «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації це максимальний робочий тиск в газотранспортній системі України.
Значення «Максимальний робочий тиск» п. 5 та «Максимальний перепад тиску, при якому забезпечується нормальне відкриття крану MPD» Додатку І тендерної документації зазначено Замовником для можливості Учаснику правильно визначитися з необхідною конструкцією приводу крану.
Вкотре наголошуємо, що «Максимальний робочий тиск» п. 5 Додатку І тендерної документації це максимальний проектний тиск в газотранспортній системі України. Учасник в своїй пропозиції повинен підтвердити даний параметр Замовника. Основною характеристикою кульових кранів по параметрам тиску є «Номінальний тиск» зазначений в п. 4 Додатку І тендерної документації.
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: в Додаток І будуть внесені зміни, які допускають учасникам виготовляти крани за API 6D.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-31-001189-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТЕХАРМ - М", Код ЄДРПОУ:34461744
Дата подання: 19 червня 2020 22:32
Дата подання: 19 червня 2020 22:32
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 23:36
Рішення від 24.06.2020 № 12467 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 23:35
інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-03-31-001189-b.c4 (№ 9758).pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 22:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.07.2020 № 13515.pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 20:38
Рішення від 13.07.2020 № 13515.pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 20:24
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 червня 2020
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ВКМ-АРМАТУРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПIДПРИЄМСТВО АРМА-Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНI" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕХАРМ - М" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХАРМ - М" |
39 575 000,00
UAH
|
26 999 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВКМ-АРМАТУРА" |
42 700 000,00
UAH
|
27 000 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПIДПРИЄМСТВО АРМА-Т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНI" |
43 000 021,00
UAH
|
39 000 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХАРМ - М" #34461744 |
Переможець |
26 999 900,00
UAH
|
22 липня 2020 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 09:39
|
ДУ№3 від 22.07.2021 (1).pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 14:26
|
ДУ №2 выд 14.06.21 (1).pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2021 09:08
|
ДУ №1 від 26.05.21р. (1).pdf | зміни до договору |
27 травня 2021 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 09:56
|
Договір ТЕХАРМ-М 2008000041.pdf | укладений |
12 серпня 2020 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, статтею 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652, статтями 653-654 Цивільного кодексу України; |
Номер договору про закупівлю: | 2008000041 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, статтею 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652, статтями 653-654 Цивільного кодексу України, у зв’язку з виникненням документально підтверджених обставин, що унеможливлюють виконання Постачальником зобов’язань у строки передбачені Договором |
Номер договору про закупівлю: | 2008000041 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, статтею 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652, статтями 653-654 Цивільного кодексу України, у зв’язку з виникненням документально підтверджених обставин, що унеможливлюють виконання Постачальником зобов’язань у строки передбачені Договором |
Номер договору про закупівлю: | 2008000041 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |