Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Обладнання для анестезіології та реанімації» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33170000-2 (апарат штучної вентиляції легень) (НК 024:2019: 47244 – Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Очікувана вартість
750 230,00 UAH
UA-2020-03-31-001134-c 7f1734fe8c4f4f2992bc59368ceb4ea7
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Осельська

+380506547800
+380993630161
vkl226@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Олександра Осельська
+380506547800,+380993630161
vkl226@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


згідно умов договору. Додаткові кошти, виділені з місцевого бюджету (бюджет розвитку) м. Чернівці, рішенням сесії Чернівецької МР від 17.03.2020 № 2090. Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ, постанови КМУ від 20.03.2020 № 225. Покупець може здійснити 100% (стовідсоткову) попередню (авансову) оплату.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
«Обладнання для анестезіології та реанімації» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33170000-2 (апарат штучної вентиляції легень) (НК 024:2019: 47244 – Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв майдану 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Додаткові кошти, виділені з місцевого бюджету (бюджет розвитку) м. Чернівці, рішенням сесії Чернівецької МР від 17.03.2020 № 2090. Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ, постанови КМУ від 20.03.2020 № 225. Покупець може здійснити 100% (стовідсоткову) попередню (авансову) оплату. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

31 березня 2020 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
Переможець 750 230,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 15:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:56
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 13:55
ДУ 3 Д 65.pdf зміни до договору
18 червня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 17:16
дод угода №2 до дог №65.pdf зміни до договору
29 травня 2020 17:14
Прет.pdf зміни до договору
29 травня 2020 17:14
Лист Постачальника.PDF зміни до договору
29 травня 2020 17:14
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 11:07
Додаткова 1 до Д 65.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 11:06
Лист №65 КНП МЛ№1 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МР-МХ.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:40
ДС 65 covid-19 медхолдінг від 31.03.20.pdf укладений
31 березня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. «Сторони», усвідомлюючи значення своїх дій, керуючись п. 15.2 Договору поставки № 65 від 31.03.2020 р. (далі – «Договір»), уклали дану Додаткову угоду до Договору, про наступне: 1. У зв’язку зі збільшенням строку поставки Товару, Сторони дійшли згоди: 1.1. внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Товар буде поставлений строком до 31.05.2020 р. після виконання Покупцем вимог п. 3.1 Договору». 2. Решта умов Договору, які не порушені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної зі Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). «Сторони», усвідомлюючи значення своїх дій, керуючись п. 15.2 Договору поставки № 65 від 31.03.2020 р. (далі – «Договір»), уклали дану Додаткову угоду № 2 до Договору (далі – «Додаткова угода»), про наступне: 1. У зв’язку зі збільшенням строку поставки Товару, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Товар буде поставлений строком до 18.06.2020 р.». 2. Керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-IX від 30.03.2020 р., п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» № 224 від 20.03.2020 р., згідно яких, тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільнено від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19): 2.1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.2 Договору, та викласти його у наступній редакції: «2.2. Загальна вартість Договору складає: 701 149,53 грн. (Сімсот одна тисяча сто сорок дев’ять гривень 53 копійки), без ПДВ (згідно п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України), та включає вартість Товару, упаковки, тари, маркування, завантаження, перевезення, пусконалагоджувальні роботи, нормативно-технічної (експлуатаційної) документації виробника на Товар.». 2.2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Специфікації (Додаток №1) до Договору, та викласти її у редакції, що додається нижче. 2.3. Сторони узгодили, що у зв’язку з укладенням даної Додаткової угоди, Постачальник зобов’язується перерахувати на розрахунковий рахунок Покупця суму ПДВ у розмірі 49 080,47 грн. (Сорок дев’ять тисяч вісімдесят гривень 47 копійок), що була сплачена (нарахована) Покупцем у складі вартості визначеного Договором Товару, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати укладення цієї Додаткової угоди. 3. Решта умов Договору, які не порушені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної зі Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2 до договору № 65
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, що потреба у придбанні ШВЛ апаратів у Замовника є і надалі, та продовження терміну карантинну, лист Постачальника про те, що у зв’язку з великою завантаженістю виробничих потужностей, що пов’язано з епідеміологічною ситуацією та заходами, спрямованими на подолання вірусу COVID-19, строки поставки визначеного договорами поставки № 65 від 31.03.2020 р. та № 66 від 31.03.2020 о. обладнання відтерміновано виробником для ТОВ «МЕДХОЛДІНГ». Планове прибуття на митну територію України обладнання, визначеного Договором поставки №65 від від 31.03.2020 р., а саме: Апарат штучної вентиляції легень Sl 100В, у кількості 1 шт, очікується 19.06.2020 р. Стосовно обладнання, визначеного Договором поставки № 66 від 31.03.2020 року, а саме: Апарат штучної вентиляції легень S1200, у кількості 1 шт, ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» очікує інформацію від виробника щодо дати відвантаження.Таким чином, ТОВ «МЕДХОЛДІНГ» не має реальної можливості виконати поставку обладнання у визначені договорами терміни. «Сторони», керуючись положеннями п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали дану Додаткову угоду до Договору поставки № 65 від 31.03.2020 року (далі - «Додаткова угода» та «Договір» відповідно), про наступне: 1. С торони дійшли згоди внести зміни до п. 4.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Товар буде поставлений строком до 02.07.2020 р.». 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках по одному для кожної зі Сторін, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору. 4. Дана Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 701 149,53
UAH (в тому числі ПДВ 45 869,60 UAH)