Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зони відпочинку "Центральна" в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва (Перший пусковий комплекс)
Очікувана вартість
147 304 338,00 UAH
UA-2020-03-31-001120-a 39667bced1844121ad9b80e7177738b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 12:39
Очікувана вартість: 147 304 338,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 147 304,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Труханів острів в Дніпровському районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція зони відпочинку "Центральна" в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва (Перший пусковий комплекс)
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Труханів острів в Дніпровському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 50 % від очікуваної вартості Договору, в межах затверджених бюджетних призначень на поточний бюджетний рік, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів; Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання № 1 - досвід
Дата подання: 03 квітня 2020 18:05
Дата відповіді: 06 квітня 2020 10:11
Учасник має досвід будівництва глядацько-спортивного залу разом із супутньою інфраструктурою вартістю біля 76 млн Евро (з 3 (трьома) залами – головним (1 поверховий – головна арена, 4 поверхова в іншій частині будівлі), тренувальним (4 поверховий) та фітнес залом (3 поверховий), внутрішня площа 57 136,70 кв.м., та площа для парккування+підїзді+тротуари+маневрові майданчики+майданчики для подій = 57 438 м2). Такий контракт Учасник підписав у 2013 році та завершив його виконання в 2017 році, при цьому у 2013-2014 велись проектні роботи, а в 2015, 2016 та 2017 роках велися та були завершені головні будівельні роботи, про що свідчать відповідні документи. Чи прийме Замовник як належне виконання вимог тендерної документації щодо строків виконання аналогічного договору, вказаним в Додатку 2 п.3.1, а саме як такий, що «який виконано в період з 2015 по 2019рр»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо, що у п. 3 Додатку 2 до тендерної документації чітко виписані вимоги щодо аналогічного договору. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право лише надати роз’яснення щодо тендерної документації, а не розглядає документи на відповідність вимогам тендерної документації.
Питання № 2 - досвід
Дата подання: 03 квітня 2020 18:08
Дата відповіді: 06 квітня 2020 10:11
Учасник має досвід будівництва глядацько-спортивного залу разом із супутньою інфраструктурою загальною вартістю біля 76 млн Евро. В состав проекту входили та виконані роботи з благоустрою навколишньої території, наприклад будівництво МАФів, устрій газонів, парковок, пішоходних доріжок, системи зрошування та багато іншого. Таким чином, наша компанія виконувала роботи з благоустрою та відповідно має досвід виконання цих робіт. Через те, що роботи з благоустрою виконувались не за окремим договором, а в відповідній частині виконання великого контракту, досвід виконання відповідних робіт присутній та у значному обсязі (не менший від предмету закупівлі). Чи прийме Замовник як належне виконання вимог тендерної документації щодо аналогічного договору, якщо Учасник має досвід виконання робіт з благоустрою за фактично виконаними роботами з благоустрою не за окремими договорами «на виконання робіт з благоустрою при будівництві або реконструкції парків культури та відпочинку, або скверів, або рекреаційних зон», а в межах контракту (договору) на будівництво?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо, що у п. 3 Додатку 2 до тендерної документації чітко виписані вимоги щодо аналогічного договору. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право лише надати роз’яснення щодо тендерної документації, а не розглядає документи на відповідність вимогам тендерної документації.
Формат файлів кошторису
Дата подання: 06 квітня 2020 10:49
Дата відповіді: 06 квітня 2020 13:28
Доброго дня! Уважно вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок та терміни проведення процедури відкритих торгів, просимо прикріпити кошторисну документацію у форматі іmd програмного комплеку АВК, або у зручному для Вас програмному комплексі, для розрахунку проектно-кошторисної документації.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо, що у технічному завданні Додатку 7 до тендерної документації зокрема у технічних, якісних та кількісних вимогах до виконання робіт, зазначені всі об’єми робіт та їх найменування, необхідні для розрахунку цінової пропозиції. Інформація є повною та достатньою для розрахунку цінової пропозиції відповідно до вимог технічного завдання Додатку 7 до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000073 ● 1d8bd434cbba40a4907fad9c4786cc9c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 19:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
96 UA-2020-03-31-001120-a 31.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО МОНТАЖ" 141 414 914,40
UAH з ПДВ
124 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ" 147 150 057,97
UAH з ПДВ
125 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 147 011 556,27
UAH з ПДВ
130 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 145 916 843,76
UAH з ПДВ
134 862 528,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" 145 187 826,74
UAH з ПДВ
134 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" 147 304 300,00
UAH з ПДВ
147 304 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 15:16
Електронний підпис
12 травня 2020 14:55
50.Проект договору.pdf.zip
12 травня 2020 14:55
49. Додаток 7.pdf.zip
12 травня 2020 14:55
48.Лист-зобов'язання.pdf.zip
12 травня 2020 14:55
6.Ліцензія АВК.pdf.zip
12 травня 2020 14:55
32.Фінансовий звіт.pdf.zip
12 травня 2020 14:55
29.Документ_ЄДР_1006590030.zip.zip
12 травня 2020 14:55
51. Інші довідки.pdf.zip
12 травня 2020 14:55
26. Статут.pdf.zip
12 травня 2020 14:55
28.витяг з ПДВ.PDF.zip

Публічні документи

12 травня 2020 15:49
Електронний підпис
12 травня 2020 15:47
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
12 травня 2020 15:47
6. Інші документи.rar
12 травня 2020 15:47
1.1.imd
12 травня 2020 15:47
1.1 Кошторис Ч.4.pdf
12 травня 2020 15:47
1.1 Кошторис Ч.3.pdf
12 травня 2020 15:47
1.1 Кошторис Ч.2.pdf
12 травня 2020 15:47
1.1 Кошторис Ч.1.pdf
12 травня 2020 15:47
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 17:42
Електронний підпис
15 квітня 2020 17:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 квітня 2020 17:39
Кошториси.zip
15 квітня 2020 17:39
Документи компанії.zip
15 квітня 2020 17:39
Договори оренди.zip
15 квітня 2020 17:39
Довідки.zip
15 квітня 2020 17:39
Аналогічні договори 5.zip
15 квітня 2020 17:39
Аналогічні договори 4.zip
15 квітня 2020 17:39
Аналогічні договори 3.zip
15 квітня 2020 17:39
Аналогічні договори 2.zip
15 квітня 2020 17:39
Аналогічні договори.zip

Публічні документи

30 квітня 2020 16:22
Кваліфікаційні док.rar
30 квітня 2020 16:22
Документ_ЄДР_1005873709.zip
30 квітня 2020 16:22
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО МОНТАЖ"

ТОВ "АВРОРА ТЕРМ"

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"

ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО МОНТАЖ"
#39534853
Відхилено 124 999 999,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 18:21
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
Відхилено 125 000 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 10:49
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Переможець 130 000 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 12:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
130 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2024 15:15
Додаткова угода № 11 від 19.12.2024 до дог. № 16-20-КТ від 15.06.2020.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 15:13
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 13:10
Додаткова угода № 10 від 18.12.2023 до дог. № 16-20-КТ від 15.06.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 13:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:51
Додаткова угода № 9 від 30.12.2022 до Договору підряду № 16-20-КТ від 15.06.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:50
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 11:10
ДУ № 8 від 21.12.2022 до дог. № 16-20-КТ від 15.06.2020 Труханів острів.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 11:09
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2022 13:29
Додаткова угода № 7 від 26.10.2022 до дог. № 16-20-КТ від 15.06.2020 Труханів острів.pdf зміни до договору
26 жовтня 2022 13:26
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2022 16:38
Додаткова угода №6 від 27.06.2022р. до дог. №16-20-КТ від 15.06.2020 Труханів острів.pdf зміни до договору
28 червня 2022 16:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:34
ДУ № 5 від 30.12.2021 до договору № 16-20-КТ від 15.06.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 12:59
Додаткова угода № 4 від 20.12.2021 до дог. № 16-20-КТ від 15.06.2020 Труханів острів .pdf зміни до договору
21 грудня 2021 12:52
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 12:37
Додаткова угода № 4 від 20.12.2021 до дог. № 16-20-КТ від 15.06.2020 Труханів острів.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 12:36
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 18:56
Додаткова угода № 3 від 06.12.2021 р. до дог. № 16-20-КТ від 15.06.2020 р., Труханів острів.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 18:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:52
Додаткова угода 2 від 29.12.2020 до дог 16_20-КТ Труханів острів.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 12:59
Додаткова угода №1 від 18.06.2020 до дог. №16-20-КТ від 15.06.2020.pdf зміни до договору
18 червня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 17:17
Лок. кошт. до дог. № 16-20-КТ від 15.06.2020 №№ 7-1-1, 7-1-2, 7-1-3, 7-1-4, 7-1-5, 7-1-6, 7-1-7, 7-1-8, 7-1-9, 8-1-1, 8-1-2, 8-1-3.pdf укладений
15 червня 2020 15:47
Лок. кошт. до дог. № 16-20-КТ від 15.06.2020 №№ 1-1-1, 2-1-2, 2-1-3, 2-1-4, 2-1-5, 2-1-6, 2-1-7, 2-1-8, 2-1-9, 2-1-10, 2-1-11, 2-1-12, 2-1-13, 6-1-1, 6-1-2.pdf укладений
15 червня 2020 15:46
Договір № 16-20-КТ від 15.06.2020 Труханів острів.pdf укладений
15 червня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, у Розділ 5 «Права та обов'язки сторін» Договору, у Додаток 4 до Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 18.06.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. У зв'язку з отриманням експертного звіту, керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.3.2. Договору, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: у пункт 3.1. Розділу 3 "Договірна ціна" Договору, у пункт 4.6. Розділу 4 "Порядок розрахунків" Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 1 - Протокол погодження договірної ціни, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 3 - Договірна ціна з локальними кошторисними розрахунками, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 29.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, e зв’язку з отриманням експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво від 08.09.2021 року №01361-21 за робочим проектом «Реконструкція зони відпочинку «Центральна» в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва» (Коригування), керуючись п.3 та п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 17 «Інші умови договору» Договору, Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 3 – Договірна ціна з локальними кошторисними розрахунками, Додаток № 4 – План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 06.12.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, керуючись п. 4. Ч. 5 ст. 41 Закону України « Про публічні закупівлі», в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору у Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 4 від 20.12.2021 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, керуючись п. 4. Ч. 5 ст. 41 Закону України « Про публічні закупівлі», в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору у Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 4 від 20.12.2021 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 5 від 30.12.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 6 від 27.06.2022 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 7 від 26.10.2022 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 8 від 21.12.2022 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: - в розділ 3 Договору «Договірна ціна»; - в розділ 4 Договору «Порядок розрахунків»; - в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт; - в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді № 9 від 30.12.2022 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У порядку та на умовах, визначених цим Договором, керуючись пп.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору; в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору; в розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору; в Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору, Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт; Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 10 від 18.12.2023 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись пп.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт», в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 11 від 19.12.2024 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML