Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 75250000 – 3 Послуги пожежних і рятувальних служб
(Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації).
Очікувана вартість
4 024 372,58 UAH
UA-2020-03-31-001081-c ● d5af0f7d680f446a9a49425f4ae6d975
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 15:35 |
Очікувана вартість: | 4 024 372,58 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 121,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 одиниця
Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 100% післяоплата. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту наданих послуг, відстрочка платежу за надані послуги становить 10 (десять) банківських днів з моменту надання послуг Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 15:16 |
Додаток 4 .doc | |
31 березня 2020 15:16 |
Додаток 1.docx | |
31 березня 2020 15:16 |
Додаток 2.docx | |
31 березня 2020 15:16 |
Додаток 3 .docx | |
31 березня 2020 15:16 |
ТД 2020 .docx | |
31 березня 2020 15:16 |
Титулка ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001081-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 01 квітня 2020 18:43
Вимагаємо прибрати пункт про обов'язкову наявність у Учасника «Копії декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства» з тендерної документації.
У п. 1 розділу I. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатка 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога надання Учасником наступного документу - «Копія декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства».
Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 затверджено «Порядок подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки».
Відповідно до п. 1 Порядку декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки подається перед початком роботи новоутворених підприємств та перед початком використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості.
Також п. 1 Порядку встановлено, що у Декларація не подається:
у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником;
у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Тобто Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 прямо встановлено, що декларація НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДЛЯ УСІХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДОКУМЕНТОМ, та подаватися повинна лише у деяких випадках, встановлених Постановою. В усіх інших випадках суб’єкти господарювання мають право використовувати об’єкт нерухомості без наявності Декларації. Усіх вказаних суб’єктів господарювання, які вправі не надавати Декларацію, Замовником - Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації фактично НЕ ДОПУЩЕНО ДО УЧАСТІ У ЗАКУПІВЛІ UA-2020-03-31-001081-C за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 75250000 – 3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації).
Якщо пропозиція Учасника з найменшою ціною буде відхиллено Замовником - Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, у зв'язку з відсутністю «Копії декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства», то такі дії по-перше будуть дискримінаційними, по-друге спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів. Вимагаємо прибрати пункт про обов'язкову наявність у Учасника «Копії декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства» з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 затверджено «Порядок подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки».
Відповідно до п. 1 Порядку декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки подається перед початком роботи новоутворених підприємств та перед початком використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості.
Також п. 1 Порядку встановлено, що у Декларація не подається:
у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником;
у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Тобто Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 прямо встановлено, що декларація НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДЛЯ УСІХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДОКУМЕНТОМ, та подаватися повинна лише у деяких випадках, встановлених Постановою. В усіх інших випадках суб’єкти господарювання мають право використовувати об’єкт нерухомості без наявності Декларації. Усіх вказаних суб’єктів господарювання, які вправі не надавати Декларацію, Замовником - Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації фактично НЕ ДОПУЩЕНО ДО УЧАСТІ У ЗАКУПІВЛІ UA-2020-03-31-001081-C за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 75250000 – 3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації).
Якщо пропозиція Учасника з найменшою ціною буде відхиллено Замовником - Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, у зв'язку з відсутністю «Копії декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства», то такі дії по-перше будуть дискримінаційними, по-друге спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів. Вимагаємо прибрати пункт про обов'язкову наявність у Учасника «Копії декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства» з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 16:11
Роз'яснення до вимоги зазначено в протоколі
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001081-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 01 квітня 2020 19:16
Вимагаємо прибрати з тендерної документації пункт про обов'язкову наявність у Учасника «Сканована копія оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції»
У п. 1 розділу I. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатка 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога надання Учасником наступного документу - «Сканована копія оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції».
99 процентів закупівель по послуги «Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації» на майданчику Прозорро не містять в собі вимоги про наявність у Учасника «сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції».
Мабуть Замовник - Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації дуже хоче якось виділитися серед інших Замовників і прославитися на всю країну як непримиренний борець з корупцією. Наше підприємство та інші Учасники з задоволенням допоможуть Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Коли Замовником буде відхиллено найбільш економічно вигідні пропозиції з найнижчою ціною у зв’язку з ненаданням Учасниками «Сканована копія оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції» та вибрано переможцем дорожчого Учасника, безумовно це допоможе попаданню інформації про закупівлю UA-2020-03-31-001081-C за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 75250000 – 3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації) як до DoZorro так і до інших «джерел». Щоб не сталося такого дикого непорозуміння Вимагаємо прибрати з тендерної документації пункт про обов'язкову наявність у Учасника «Сканована копія оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції» з тендерної документації, як документ, наявність якого відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензійні Умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», не є обов’язковим у виконавця робіт протипожежного призначення.
Розгорнути
Згорнути
99 процентів закупівель по послуги «Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації» на майданчику Прозорро не містять в собі вимоги про наявність у Учасника «сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції».
Мабуть Замовник - Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації дуже хоче якось виділитися серед інших Замовників і прославитися на всю країну як непримиренний борець з корупцією. Наше підприємство та інші Учасники з задоволенням допоможуть Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Коли Замовником буде відхиллено найбільш економічно вигідні пропозиції з найнижчою ціною у зв’язку з ненаданням Учасниками «Сканована копія оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції» та вибрано переможцем дорожчого Учасника, безумовно це допоможе попаданню інформації про закупівлю UA-2020-03-31-001081-C за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 75250000 – 3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації) як до DoZorro так і до інших «джерел». Щоб не сталося такого дикого непорозуміння Вимагаємо прибрати з тендерної документації пункт про обов'язкову наявність у Учасника «Сканована копія оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції» з тендерної документації, як документ, наявність якого відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензійні Умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», не є обов’язковим у виконавця робіт протипожежного призначення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 16:03
Роз'яснення до вимоги зазначено в протоколі.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-001081-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 07 травня 2020 10:25
Скарга вимога
І. Заперечуємо проти відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
1. Підстава для відхилення: Відповідно до пункту 3 Таблиці розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМ» Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав:
«Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору – договору, що є предметом закупівлі (не менше однієї копії договору) з зазначенням назви, адреси цих замовників; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовників, яким надавалися послуги з наданням копії договору – копія як самого тексту з істотними та іншими умовами, так і копії всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору»
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, в якій зазначено про виконання договору від 20.04.2018 р. № 2004/18-1 з ТОВ «Сіметра». ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надав аналогічний договір не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток 1 до початкового Договору. Відповідно до п. 1.1. зазначеного Договору, невід’ємною частиною є перелік робіт, вартість робіт, ціни на обладнання та матеріали (надалі також – Роботи) зазначені у Додатку 1 до Договору «Специфікація обладнання щодо монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи управління евакуацією людей». Відповідно до п. 2.1. вказаного Договору: «Вартість Робіт за цим договором складає 29 095,60 грн. з ПДВ». Також, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в складі пропозиції надав Додаткову угоду № 1 до Договору від 20.04.2018 р. № 2004/18-1, в якій було змінено п. 2.1. Договору, а саме вартість Робіт (змінена вартість договору становить – 40 997,60 грн. з ПДВ) та внесено зміни в Додаток 1 до Договору «Специфікація обладнання щодо монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи управління евакуацією людей» з урахуванням зміненої вартості Договору. Таким чином, в складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано Договір від 20.04.2018 р.№ 2004/18-1 на суму 29 095,60 грн. з ПДВ без Додатку 1 до Договору, який містить суму договору, Додаткова угода № 1 до даного Договору зі зміненим Додатком 1 до Договору (на вартість договору вже – 40 997,60 грн. з ПДВ), акт наданих послуг (на суму 40 997,60 грн. з ПДВ) та Лист-відгук від Замовника до даного Договору. Отже, в складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відсутній Додаток 1 саме до Договору зі специфікацією та вартістю на суму договору – 29 095,60 грн. з ПДВ, що не відповідає вимозі ТД – копії договору – копія як самого тексту з істотними та іншими умовами, так і копії всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору.
У складі тендерної пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано копію договору від 20.04.2018 р. № 2004/18-1 з ТОВ «Сіметра». Одночасно у складі пропозиції надано Додаткову угоду № 1 до договору № 2004/18-1 на виконання робіт від 20.04.2018 р., згідно якої встановлено внести зміни до договору від 20.04.2018 р. № 2004/18-1 шляхом викладення Додатку 1 «Специфікація обладнання щодо монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи управління евакуацією людей» у новій редакції. Даний Додаток у новій редакції надано у складі пропозиції.
Таким чином, наданий Додаток 1 «Специфікація обладнання щодо монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи управління евакуацією людей» і є додатком 1 до договору від 20.04.2018 р. № 2004/18-1, що передбачено п. 1.1. Договору як його невід’ємна частина. Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Підстава для відхилення: Відповідно до пункту 2 Таблиці розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ» Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав:
«Копії посвідчень та протоколів інженерно-технічного персоналу про навчання та перевірку знань з «Загального курсу з охорони праці».
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відсутні вказані посвідчення та протоколи на інженерів-проектувальників, а саме: Храпко Олену Анатоліївну та Осипенко Олену Сергіївну.
Умовами тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання копій посвідчень та протоколів про навчання та перевірку знань з «Загального курсу з охорони праці» щодо усіх працівників Учасника, а лише щодо інженерно-технічного персоналу. До інженерно-технічного персоналу ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відносяться Горбушин Микола Олександрович, Савічев Олександр Юрійович. Працівники Храпко Олена Анатоліївна та Осипенко Олена Сергіївна не відносяться до інженерно-технічного персоналу. Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
3. Підстава для відхилення: Відповідно до пункту 2 Таблиці розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ» Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав:
На працівників, які будуть залучені до надання послуг необхідно надати копії посвідчень та протоколів про навчання та перевірку знань:
- Протоколи або посвідчення: перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ).
- Копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників - «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13).
- Копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників - проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки.
- Протоколи або посвідчення: перевірка знань Закону України «Про охорону праці»; знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відсутні такі документи:
- Протоколи або посвідчення: перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) – на працівника Скоропад Денис Миколайович.
- Протоколи або посвідчення: перевірка знань Закону України «Про охорону праці»; знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» - надано на працівника Скоропад Денис Миколайович та Матюха Володимир Іванович протокол про перевірку знань та посвідчення за 11.01.2019 року. Відповідно до п. 1.12. ПРАВИЛ охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 № 62, Роботодавець зобов’язаний на кожному робочому місці забезпечити виконання заходів, зазначених у пункті 1.5 цих Правил, а також: забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів, щорічне навчання і щорічні перевірки знань працівників, які виконують роботи на висоті. Таким чином, перевірка знань та посвідчення працівника Скоропад Денис Миколайович та Матюха Володимир Іванович недійсні.
Умовами тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання копій посвідчень та протоколів про навчання та перевірку знань усього персоналу Учасника, а лише щодо тих, які будуть залучені до надання послуг. П. 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 встановлено мінімально необхідні кадрові вимоги щодо персоналу виконавця робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, зокрема:
«Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» залучатиметься до виконання робіт виконавці робіт: Кравчук Сергій Олександрович, Данько Роман Олександрович. Щодо даних осіб у складі пропозиції надано копії посвідчень та протоколів про навчання та перевірку знань згідно вимог тендерної документації. Документи працівників Скоропад Денис Миколайович та Матюха Володимир Іванович надані в якості додаткових документів, які не впливають на зміст тендерної пропозиції. Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
4. Підстава для відхилення: Відповідно до пункту 2 Таблиці розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ» Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав:
«Сканована кольорова копія оригіналів особових медичних книжок персоналу Учасника відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про своєчасне проходження медичного огляду, допуск до роботи, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі»
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не надано особову медичну книжку відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 на працівника Савічева Олександра Юрійовича.
Умовами тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання копій оригіналів особових медичних книжок усього персоналу Учасника, а лише щодо тих, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі. П. 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 встановлено мінімально необхідні кадрові вимоги щодо персоналу виконавця робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, зокрема:
«Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» залучатиметься до виконання робіт виконавці робіт: Кравчук Сергій Олександрович, Данько Роман Олександрович. Щодо даних осіб у складі пропозиції надано копії оригіналів особових медичних книжок. Документи працівника Савічева Олександра Юрійовича надані в якості додаткових документів, які не впливають на зміст тендерної пропозиції Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
5. Підстава для відхилення Відповідно до пункту 2 Таблиці розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ» Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав:
«Копія Страхового полісу інженера до договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності»
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано копію Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, виданого учаснику, а не інженеру-проектувальнику в частині дотримання вимог пожежної безпеки та Лист-пояснення що даний договір – це ідентичне поняття страховому полісу».
Хочемо зауважити, що вимогою ТД було встановлено підтвердження відповідальності саме інженера-проектувальника при здійсненні своєї професійної діяльності, а не учасника. Страховий поліс – документ, що видається страховиком, який підтверджує договір страхування та містить умови укладеного договору, в якому страховик зобов’язується за конкретну плату відшкодувати страхувальнику збитки, пов’язані з ризиками та нещасними випадками, зазначеними у договорі, тобто Страховий поліс – це додаток до договору страхування, а не сам договір.
Таким чином, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не надав страховий поліс інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки як вимагалось в ТД.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було надано пояснювальну записку з посиланням на норми законодавства (відповідно до п. 2 Приміток Додатку 1 до тендерної документації), де аргументовано ідентичність понять «страховий договір» та «страховий поліс». Одночасно у складі пропозиції надано копію Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, де в п. 14 зазначено, що договір діє на працівників під час виконання службових обов’язків покладених ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» та зазначено перелік працівників, серед яких наявна інформація щодо інженера. Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
6. Підстава для відхилення: Відповідно до частини 3 «Вимоги до проектної документації» Додатку 2 Тендерної документації: Документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим замовником (Додаток 2). Документальне підтвердження відповідності послуг повинно мати розрахунок договірної ціни. До ціни пропозиції включаються за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
-локальний кошторис;
-зведений кошторисний розрахунок;
-розрахунок вартості матеріальних ресурсів;
-технічні вимоги;
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано:
В Локальному кошторисі № 2-1-1 будова 4490 використано норму Е21-12-2 Прокладання коробів пластикових (1200 м) та норма Е21-13-1 Прокладання ізольованих проводів перерізом до 6 мм кв. у коробах (1350м) не вірно враховані довжини кабелю та коробу. Якщо прокладено 1200
Розгорнути
Згорнути
1. Підстава для відхилення: Відповідно до пункту 3 Таблиці розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМ» Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав:
«Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору – договору, що є предметом закупівлі (не менше однієї копії договору) з зазначенням назви, адреси цих замовників; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовників, яким надавалися послуги з наданням копії договору – копія як самого тексту з істотними та іншими умовами, так і копії всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору»
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, в якій зазначено про виконання договору від 20.04.2018 р. № 2004/18-1 з ТОВ «Сіметра». ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надав аналогічний договір не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток 1 до початкового Договору. Відповідно до п. 1.1. зазначеного Договору, невід’ємною частиною є перелік робіт, вартість робіт, ціни на обладнання та матеріали (надалі також – Роботи) зазначені у Додатку 1 до Договору «Специфікація обладнання щодо монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи управління евакуацією людей». Відповідно до п. 2.1. вказаного Договору: «Вартість Робіт за цим договором складає 29 095,60 грн. з ПДВ». Також, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» в складі пропозиції надав Додаткову угоду № 1 до Договору від 20.04.2018 р. № 2004/18-1, в якій було змінено п. 2.1. Договору, а саме вартість Робіт (змінена вартість договору становить – 40 997,60 грн. з ПДВ) та внесено зміни в Додаток 1 до Договору «Специфікація обладнання щодо монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи управління евакуацією людей» з урахуванням зміненої вартості Договору. Таким чином, в складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано Договір від 20.04.2018 р.№ 2004/18-1 на суму 29 095,60 грн. з ПДВ без Додатку 1 до Договору, який містить суму договору, Додаткова угода № 1 до даного Договору зі зміненим Додатком 1 до Договору (на вартість договору вже – 40 997,60 грн. з ПДВ), акт наданих послуг (на суму 40 997,60 грн. з ПДВ) та Лист-відгук від Замовника до даного Договору. Отже, в складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відсутній Додаток 1 саме до Договору зі специфікацією та вартістю на суму договору – 29 095,60 грн. з ПДВ, що не відповідає вимозі ТД – копії договору – копія як самого тексту з істотними та іншими умовами, так і копії всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору.
У складі тендерної пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано копію договору від 20.04.2018 р. № 2004/18-1 з ТОВ «Сіметра». Одночасно у складі пропозиції надано Додаткову угоду № 1 до договору № 2004/18-1 на виконання робіт від 20.04.2018 р., згідно якої встановлено внести зміни до договору від 20.04.2018 р. № 2004/18-1 шляхом викладення Додатку 1 «Специфікація обладнання щодо монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи управління евакуацією людей» у новій редакції. Даний Додаток у новій редакції надано у складі пропозиції.
Таким чином, наданий Додаток 1 «Специфікація обладнання щодо монтажних робіт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи управління евакуацією людей» і є додатком 1 до договору від 20.04.2018 р. № 2004/18-1, що передбачено п. 1.1. Договору як його невід’ємна частина. Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Підстава для відхилення: Відповідно до пункту 2 Таблиці розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ» Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав:
«Копії посвідчень та протоколів інженерно-технічного персоналу про навчання та перевірку знань з «Загального курсу з охорони праці».
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відсутні вказані посвідчення та протоколи на інженерів-проектувальників, а саме: Храпко Олену Анатоліївну та Осипенко Олену Сергіївну.
Умовами тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання копій посвідчень та протоколів про навчання та перевірку знань з «Загального курсу з охорони праці» щодо усіх працівників Учасника, а лише щодо інженерно-технічного персоналу. До інженерно-технічного персоналу ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відносяться Горбушин Микола Олександрович, Савічев Олександр Юрійович. Працівники Храпко Олена Анатоліївна та Осипенко Олена Сергіївна не відносяться до інженерно-технічного персоналу. Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
3. Підстава для відхилення: Відповідно до пункту 2 Таблиці розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ» Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав:
На працівників, які будуть залучені до надання послуг необхідно надати копії посвідчень та протоколів про навчання та перевірку знань:
- Протоколи або посвідчення: перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ).
- Копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників - «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13).
- Копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників - проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки.
- Протоколи або посвідчення: перевірка знань Закону України «Про охорону праці»; знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відсутні такі документи:
- Протоколи або посвідчення: перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) – на працівника Скоропад Денис Миколайович.
- Протоколи або посвідчення: перевірка знань Закону України «Про охорону праці»; знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» - надано на працівника Скоропад Денис Миколайович та Матюха Володимир Іванович протокол про перевірку знань та посвідчення за 11.01.2019 року. Відповідно до п. 1.12. ПРАВИЛ охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 № 62, Роботодавець зобов’язаний на кожному робочому місці забезпечити виконання заходів, зазначених у пункті 1.5 цих Правил, а також: забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів, щорічне навчання і щорічні перевірки знань працівників, які виконують роботи на висоті. Таким чином, перевірка знань та посвідчення працівника Скоропад Денис Миколайович та Матюха Володимир Іванович недійсні.
Умовами тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання копій посвідчень та протоколів про навчання та перевірку знань усього персоналу Учасника, а лише щодо тих, які будуть залучені до надання послуг. П. 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 встановлено мінімально необхідні кадрові вимоги щодо персоналу виконавця робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, зокрема:
«Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» залучатиметься до виконання робіт виконавці робіт: Кравчук Сергій Олександрович, Данько Роман Олександрович. Щодо даних осіб у складі пропозиції надано копії посвідчень та протоколів про навчання та перевірку знань згідно вимог тендерної документації. Документи працівників Скоропад Денис Миколайович та Матюха Володимир Іванович надані в якості додаткових документів, які не впливають на зміст тендерної пропозиції. Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
4. Підстава для відхилення: Відповідно до пункту 2 Таблиці розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ» Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав:
«Сканована кольорова копія оригіналів особових медичних книжок персоналу Учасника відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про своєчасне проходження медичного огляду, допуск до роботи, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі»
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не надано особову медичну книжку відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 на працівника Савічева Олександра Юрійовича.
Умовами тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання копій оригіналів особових медичних книжок усього персоналу Учасника, а лише щодо тих, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі. П. 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 встановлено мінімально необхідні кадрові вимоги щодо персоналу виконавця робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, зокрема:
«Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» залучатиметься до виконання робіт виконавці робіт: Кравчук Сергій Олександрович, Данько Роман Олександрович. Щодо даних осіб у складі пропозиції надано копії оригіналів особових медичних книжок. Документи працівника Савічева Олександра Юрійовича надані в якості додаткових документів, які не впливають на зміст тендерної пропозиції Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
5. Підстава для відхилення Відповідно до пункту 2 Таблиці розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ» Додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав:
«Копія Страхового полісу інженера до договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності»
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано копію Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, виданого учаснику, а не інженеру-проектувальнику в частині дотримання вимог пожежної безпеки та Лист-пояснення що даний договір – це ідентичне поняття страховому полісу».
Хочемо зауважити, що вимогою ТД було встановлено підтвердження відповідальності саме інженера-проектувальника при здійсненні своєї професійної діяльності, а не учасника. Страховий поліс – документ, що видається страховиком, який підтверджує договір страхування та містить умови укладеного договору, в якому страховик зобов’язується за конкретну плату відшкодувати страхувальнику збитки, пов’язані з ризиками та нещасними випадками, зазначеними у договорі, тобто Страховий поліс – це додаток до договору страхування, а не сам договір.
Таким чином, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не надав страховий поліс інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки як вимагалось в ТД.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було надано пояснювальну записку з посиланням на норми законодавства (відповідно до п. 2 Приміток Додатку 1 до тендерної документації), де аргументовано ідентичність понять «страховий договір» та «страховий поліс». Одночасно у складі пропозиції надано копію Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, де в п. 14 зазначено, що договір діє на працівників під час виконання службових обов’язків покладених ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» та зазначено перелік працівників, серед яких наявна інформація щодо інженера. Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
6. Підстава для відхилення: Відповідно до частини 3 «Вимоги до проектної документації» Додатку 2 Тендерної документації: Документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим замовником (Додаток 2). Документальне підтвердження відповідності послуг повинно мати розрахунок договірної ціни. До ціни пропозиції включаються за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
-локальний кошторис;
-зведений кошторисний розрахунок;
-розрахунок вартості матеріальних ресурсів;
-технічні вимоги;
В складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано:
В Локальному кошторисі № 2-1-1 будова 4490 використано норму Е21-12-2 Прокладання коробів пластикових (1200 м) та норма Е21-13-1 Прокладання ізольованих проводів перерізом до 6 мм кв. у коробах (1350м) не вірно враховані довжини кабелю та коробу. Якщо прокладено 1200
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 травня 2020 09:04
Відповідь зазначено в протоколі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-31-001081-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 15 травня 2020 13:13
Дата подання: 15 травня 2020 13:13
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 травня 2020 20:27
Рішення від 19.05.2020 №9720.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 20:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2020 №11092.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 14:50
Рішення від 04.06.2020 №11092.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 22:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АПС-КИЇВ" |
3 018 279,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
4 024 372,00
UAH з ПДВ
|
2 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" |
3 950 255,27
UAH з ПДВ
|
3 950 255,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
4 020 184,01
UAH з ПДВ
|
4 020 184,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" |
4 024 322,00
UAH з ПДВ
|
4 024 322,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АПС-КИЇВ" #36251341 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:25
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Відхилено |
2 520 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:20
|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" #36865774 |
Відхилено |
3 950 255,27
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 15:53
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
4 020 184,01
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 08:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 11:39
|
ЗпВД (Пожежна сигналізація).pdf | укладений |
12 листопада 2020 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 11:06
|
ПЗД № 1 (Пожежна сигналізація).pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 11:05
|
Дод.угода № 1 (Пожежна сигналізація).pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 16:24
|
Договір № 155 (Пожежна сигналізація) ч. 2.pdf | укладений |
11 червня 2020 16:23
|
Банківська гарантія (Пожежна сигналізація).pdf | укладений |
11 червня 2020 16:23
|
Договір № 155 (Пожежна сигналізація) ч. І.pdf | укладений |
11 червня 2020 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору зменшується на 133 076,45 (сто тридцять три тисячі сімдесят шість гривень 45 копійок). Пункт 3.3. викласти в наступній редакції: «3.3. Ціна договору становить: 3 887 107,56 грн. (три мільйони вісімсот вісімдесят сім тисяч сто сім грн. 56 коп.) у тому числі ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |