Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція Соледарської ЗОШ №13 І-ІІІ ступенів по вул.60 років Жовтня, 10 м.Соледар Донецької області" (коригування)
Очікувана вартість
145 565 270,40 UAH
UA-2020-03-31-000990-c b3cc8134cac348eb8777a71558cfedad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замараєва Тетяна Олександрівна

0990270895 osvita.soledar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Соледарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41225596
Місцезнаходження: 84545, Україна , Донецька обл., СОЛЕДАР, вул.Паркова,3 А
Контактна особа: Замараєва Тетяна Олександрівна
0990270895
osvita.soledar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 17:40
Початок аукціону: 23 квітня 2020 14:44
Очікувана вартість: 145 565 270,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 727 826,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 727826.35 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Реконструкція Соледарської ЗОШ №13 І-ІІІ ступенів по вул.60 років Жовтня, 10 м.Соледар Донецької області" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84545, Україна, Донецька область, СОЛЕДАР, вул. 60 років Жовтня (Преображенська), 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Строк оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) Пiсляоплата 45 Календарні 65
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 15:03
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" 143 002 460,12
UAH з ПДВ
143 002 460,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД" 144 565 270,00
UAH з ПДВ
144 565 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" 145 565 261,00
UAH з ПДВ
145 565 261,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 20:27
Електронний підпис
29 квітня 2020 20:26
Ст. 17.pdf
29 квітня 2020 20:25
Довідка Юр.zip
29 квітня 2020 20:24
Довідка Фіз.zip
27 квітня 2020 15:13
Електронний підпис
19 квітня 2020 20:53
Електронний підпис
19 квітня 2020 20:50
Гарантія 1224-20.zip
19 квітня 2020 20:49
Довідка про рух коштів.pdf
19 квітня 2020 20:49
Довідки з банку.pdf
19 квітня 2020 20:49
Додаток 3.pdf
19 квітня 2020 20:49
Досвід роботи.rar
19 квітня 2020 20:49
Календарний графік .pdf
19 квітня 2020 20:49
Кошторис.pdf
19 квітня 2020 20:49
Листи та довідки .pdf
19 квітня 2020 20:49
Мат. техн. база .pdf
19 квітня 2020 20:49
Наказ на директора.pdf
19 квітня 2020 20:49
Пакти.pdf
19 квітня 2020 20:48
Статут.pdf
19 квітня 2020 20:48
фін.звіт.pdf
19 квітня 2020 20:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 15:27
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:20
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 15:20
Проект договору.pdf
22 квітня 2020 15:20
Лист роз'яснення.pdf
22 квітня 2020 14:24
кошториси 1.pdf
22 квітня 2020 14:24
кошториси 2.pdf
22 квітня 2020 14:24
кошториси 3.pdf
22 квітня 2020 14:16
УСТАВНЫЕ.pdf
22 квітня 2020 14:16
паспорт дир.pdf
22 квітня 2020 14:16
Ліцензія завірена.zip
22 квітня 2020 14:16
Гарантия 16761.zip
22 квітня 2020 14:16
антикор програма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"

ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД"

ТОВ "АСТОН ЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"
#39781692
Переможець 143 002 460,12
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"
#39781692
143 002 460,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2024 22:50
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2023 12:19
дод.угода №18 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2023 12:19
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 23:01
Лист.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 23:00
Дод. угода 17.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 23:00
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 22:21
дод.угода №16 1.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 22:20
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2022 14:07
дод.угода №15.pdf зміни до договору
12 червня 2022 19:14
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2022 19:24
дод.угода №14 (1).pdf зміни до договору
25 травня 2022 19:22
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 21:59
SCAN0102.PDF зміни до договору
24 січня 2022 21:58
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 13:01
SCAN0230.PDF зміни до договору
06 грудня 2021 13:00
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 15:36
SCAN0072.PDF зміни до договору
24 вересня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 15:50
SCAN0057.PDF зміни до договору
16 вересня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 19:35
SCAN0036(1).PDF зміни до договору
24 травня 2021 19:34
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 10:53
SCAN0013.PDF зміни до договору
06 травня 2021 10:52
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 16:10
SCAN0034.PDF зміни до договору
30 квітня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 21:44
Доп.угода.6.основа.буд.PDF зміни до договору
29 березня 2021 21:43
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 20:42
доп.угода.5.к.договору.107.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 20:39
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 13:31
SCAN0011.PDF зміни до договору
26 листопада 2020 13:20
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 08:28
SCAN0129.PDF зміни до договору
31 липня 2020 08:27
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 13:24
SCAN0052.PDF зміни до договору
29 травня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 17:07
SCAN0049.PDF зміни до договору
26 травня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 15:32
SCAN0002.PDF укладений
15 травня 2020 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки в реквізитах підрядника
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору додані повноваження інженера-консультанта
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни внесені у Додатки за №№ 2 та 3
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін після повторного коригування проєкту
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни: в Договірній ціні (Додаток 1), в Календарному графіку виконання робіт, в реквізитах Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651 ЦК України, ч.4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.17.1 Договору №107 від 15 травня 2020 року за взаємною згодою, Сторін вирішили: 1. Внести зміни до п. 18.1. Розділу 18 «Строк дії договору» Договору №107 від 15 травня 2020 року та викласти в новій редакції: «Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечення» і діє до 31.03.2022 року, а у частині виконання зобов’язання Сторін – до повного виконання Сторонами свої зобов’язань за цим Договором.» 2. Керуючись Наказом Міністерства розвитку громад та територій Україні №66 від 23.03.2021 року «Про внесення змін до наказу Мінрегіону від 07 червня 2019 року №128»: 2.1. Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» викласти в новій редакції. 2.2. Додаток 3 «План фінансування виконаних робіт» викласти у новій редакції. 3. Додаткову угоду №5 від 15.12.2020 року вважати такою, що втратила чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 4. Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» до Додаткової угоди №8 від 06.05.2021 року до Договору №107 від 15 травня 2020 року вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 5. Дана угода набуває чинності з моменту підписання і діє до закінчення строку дії виконання Договору №107 від 15 травня 2020р. 6. Ця Додаткова угода №4 є невід’ємною частиною діючого Договору №107 від 15 травня 2020р. складена на українській мові, у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 7. Додатки до Додаткової угоди: - Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» - Додаток 3 «План фінансування виконаних робіт»
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651 ЦК України, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.17.1 Договору №107 від 15 травня 2020 року та Наказом Міністерства розвитку громад та територій Україні №213 від 27.08.2021 року «Про внесення змін до наказу Мінрегіону від 07 червня 2019 року №128» Сторони погодились покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та викласти у новій редакції Додаток 3 «План фінансування виконаних робіт» до Договору №107 від 15 травня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651 ЦК України, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.17.1 Договору №107 від 15 травня 2020 року та Наказом Міністерства розвитку громад та територій Україні №213 від 27.08.2021 року «Про внесення змін до наказу Мінрегіону від 07 червня 2019 року №128» Сторони погодились покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та викласти у новій редакції Додаток 3 «План фінансування виконаних робіт» до Договору №107 від 15 травня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651 ЦК України, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.17.1 Договору №107 від 15 травня 2020 року та Наказом Міністерства розвитку громад та територій Україні №213 від 27.08.2021 року «Про внесення змін до наказу Мінрегіону від 07 червня 2019 року №128» Сторони погодились покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та викласти у новій редакції Додаток 3 «План фінансування виконаних робіт» до Договору №107 від 15 травня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651 ЦК України, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.17.1 Договору №107 від 15 травня 2020 року та Наказом Міністерства розвитку громад та територій Україні №213 від 27.08.2021 року «Про внесення змін до наказу Мінрегіону від 07 червня 2019 року №128» Сторони погодились внести зміни до п. 18.1 Договору, та викласти у новій редакції Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору №107 від 15 травня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): еруючись ст. 651 ЦК України, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.17.1 Договору №107 від 15 травня 2020 року та Наказом Міністерства розвитку громад та територій Україні №213 від 27.08.2021 року «Про внесення змін до наказу Мінрегіону від 07 червня 2019 року №128» Сторони погодились внести зміни до п. 18.1 Договору, та викласти у новій редакції Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору №107 від 15 травня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились: 1.Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт до Договору №107 від 15 травня 2020 року викласти у новій редакції. 2. Додаток 3 «План фінансування виконаних робіт» до Договору №107 від 15 травня 2020 року викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились внести зміни та викласти у новій редакції п. 20 Договору №107 від 15 травня 2020 р. (реквізити сторін)
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи не закінчення робіт за робочим проектом "Реконструкція Соледарської ЗОШ №13 І-ІІІ ступенів по вул.60 років Жовтня, 10 м.Соледар Донецької області" (коригування), дію форс-мажорних обставин (військова агресія Російської Федерації проти України) та лист ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" №15/12 від 15.12.2022 року до Управління освіти Соледарської міської ради, додаткова угода №17 укладена сторонами 09.12.2022 року, але через проведення активних бойових дій,в тому числі постійні обстріли крилатими пакетами по містах України, зокрема м. Київ (місця дислокації Підрядника) була фактична відсутня можливість надання примірник підписанної угоди з боку Підрядника для публікації у системі Public Bid у строки обумовлені Законом на підтвердження чого був додатний Сертифікат №1400-22-1471 Торгово-Промислової Палати України про форс-мажорні обставини, що призвели фактично до викладення Додаткової угоди №17 до системи 15.12.20222 року. Отже "Сторони" досягли взаємної згоди внести зміни до несутевих умов Договору №107 від 15.05.2020 року у зв'язку із зміною реквізитів підрядника.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме введенням воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», які засвідчені Торгово-промисловою палатою України (документ №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022) як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили). Враховуючи вищезазначене Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти у новій редакції: пункт 18.1 Розділу 18 «Строк дії договору» Договору №107 від 15 травня 2020 року , Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» і Додаток №3 «План фінансування виконання робіт» до Договору №107 від 15 травня 2020 р.)
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 93 142 771,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 523 795,17 UAH)