"Реконструкція Соледарської ЗОШ №13 І-ІІІ ступенів по вул.60 років Жовтня, 10 м.Соледар Донецької області" (коригування)
Очікувана вартість
145 565 270,40 UAH
UA-2020-03-31-000990-c b3cc8134cac348eb8777a71558cfedad
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Соледарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41225596
Місцезнаходження замовника: 84545, Україна , Донецька обл., СОЛЕДАР, вул.Паркова,3 А
Контактна особа замовника: Замараєва Тетяна Олександрівна
0990270895
osvita.soledar@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 17:40
Початок аукціону: 23 квітня 2020 14:44
Очікувана вартість: 145 565 270,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 727 826,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 727 826,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Реконструкція Соледарської ЗОШ №13 І-ІІІ ступенів по вул.60 років Жовтня, 10 м.Соледар Донецької області" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84545, Україна, Донецька область, СОЛЕДАР, вул. 60 років Жовтня (Преображенська), 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Строк оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) Пiсляоплата 45 Календарні 65
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 квітня 2020 17:24
Електронний цифровий підпис
31 березня 2020 15:03
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" 143 002 460,12
UAH з ПДВ
143 002 460,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД" 144 565 270,00
UAH з ПДВ
144 565 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" 145 565 261,00
UAH з ПДВ
145 565 261,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 20:27
sign.p7s
29 квітня 2020 20:26
Ст. 17.pdf
29 квітня 2020 20:25
Довідка Юр.zip
29 квітня 2020 20:24
Довідка Фіз.zip
27 квітня 2020 15:13
sign.p7s
19 квітня 2020 20:53
sign.p7s
19 квітня 2020 20:50
Гарантія 1224-20.zip
19 квітня 2020 20:49
Довідка про рух коштів.pdf
19 квітня 2020 20:49
Довідки з банку.pdf
19 квітня 2020 20:49
Додаток 3.pdf
19 квітня 2020 20:49
Досвід роботи.rar
19 квітня 2020 20:49
Календарний графік .pdf
19 квітня 2020 20:49
Кошторис.pdf
19 квітня 2020 20:49
Листи та довідки .pdf
19 квітня 2020 20:49
Мат. техн. база .pdf
19 квітня 2020 20:49
Наказ на директора.pdf
19 квітня 2020 20:49
Пакти.pdf
19 квітня 2020 20:48
Статут.pdf
19 квітня 2020 20:48
фін.звіт.pdf
19 квітня 2020 20:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 15:27
sign.p7s
22 квітня 2020 15:20
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 15:20
Проект договору.pdf
22 квітня 2020 15:20
Лист роз'яснення.pdf
22 квітня 2020 14:24
кошториси 1.pdf
22 квітня 2020 14:24
кошториси 2.pdf
22 квітня 2020 14:24
кошториси 3.pdf
22 квітня 2020 14:16
УСТАВНЫЕ.pdf
22 квітня 2020 14:16
паспорт дир.pdf
22 квітня 2020 14:16
Ліцензія завірена.zip
22 квітня 2020 14:16
Гарантия 16761.zip
22 квітня 2020 14:16
антикор програма.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"
#39781692
Переможець 143 002 460,12
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"
#39781692
143 002 460,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 травня 2020 15:32
SCAN0002.PDF укладений
15 травня 2020 15:32
sign.p7s укладений
29 травня 2020 13:24
SCAN0052.PDF зміни до договору
29 травня 2020 13:23
sign.p7s укладений
26 травня 2020 17:07
SCAN0049.PDF зміни до договору
26 травня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки в реквізитах підрядника
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку