Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Добудова приміщень репетиційної зали для академічного театру музики, пісні і танцю "Зоряни" Кіровоградської обласної філармонії за адресою: вул. Кавалерійська, 8 в м. Кропивницький - реставрація" Коригування.
Очікувана вартість
13 436 323,00 UAH
UA-2020-03-31-000945-a 01eb79e37d9444bbabab4bc2d0a125ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 umakb_kiroda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43504992
Вебсайт: http://ukb.kr-admin.gov.ua
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. ДВОРЦОВА, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
umakb_kiroda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 14:21
Очікувана вартість: 13 436 323,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 181,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67181 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Добудова приміщень репетиційної зали для академічного театру музики, пісні і танцю "Зоряни" Кіровоградської обласної філармонії за адресою: вул. Кавалерійська, 8 в м. Кропивницький - реставрація" Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Кавалерійська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання робіт: 15%
меньше 180 днів: 15%
від 180 до 260 днів: 5%
більше 260 днів: 0%
Термін оплати: 15%
відтермінування платежу - до 30 днів: 15%
відтермінування платежу - до 15 днів: 5%
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 дні): 0%
09 квітня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 11:48
повідомл Зоряни.PDF
09 квітня 2020 11:48
Нова редакція ТД ФІЛАРМОНІЯ.doc
31 березня 2020 13:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020.doc
31 березня 2020 12:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020.doc
09 квітня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 11:48
повідомл Зоряни.PDF
09 квітня 2020 11:48
Нова редакція ТД ФІЛАРМОНІЯ.doc
31 березня 2020 12:50
ТД Реконстр Зоряни.doc
31 березня 2020 13:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020.doc
31 березня 2020 12:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний дотговір
Дата подання: 03 квітня 2020 12:10
Дата відповіді: 03 квітня 2020 15:15
У Вас наявна вимога у тендерні документації стосовно періоду виконання, що аналогічні договори мають бути з періодом виконання 2018-2019 року, окрім того аналогічний Договір має бути виконаний у розмірі не меншому ніж 70 % від суми аналогічного договору, тобто допускається надання договору роботи по якому ще не закінчені, та продовжуватимуться виконуватись і 2020 році. Враховуючи зазначене просимо внести зміни до тендерної документації, а саме зазначити періодом виконання 2018-2019-2020 роки ( вт.ч. і в шаблоні довідки), оскільки вимоги до аналогічних договорів суперечать одна одній.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в тендерну документацію будуть внесені зміни щодо аналогічних договорів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000945-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ", Код ЄДРПОУ:36098428
Дата подання: 28 квітня 2020 09:23
Вимога щодо надання додаткової інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації
Відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Керуючись зазначеним, просимо надати більш конкретну аргументацію щодо причин відхилення нашої пропозиції.
У протоколі №3 від 24.04.2020р. Ви зазначаєте, що у табл.. 1.1. колонці «Технічна характеристика» учасником зазначено лише марка будівельних машин та механізмів і що надана нами довідка не відповідає розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається Учасниками в якості підтверджуючого розрахунку за складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Просимо більш конкретно аргументувати Вашу позицію щодо відхилення в даній частині, оскільки у табл..1.1. у колонці «Найменування будівельних машин (механізмів)» відображена назва механізмів, які ми плануємо залучити, яка повністю відповідає (повторює) механізми зазначені у розділі ІІ та розділі ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів) із зазначення назви механізму та його технічної характеристики, так як в такому вигляді назви механізмів відображаються у розділі ІІ та розділі ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), а у колонці «Технічна характеристика» зазначені назва та модель механізмів (що також є технічною характеристикою). Замовник конкретно не зазначив у Тендерній документації, що необхідно вказати, які саме технічні характеристики - наявність (тобто є чи немає таких технічних характеристик у матеріально-технічної бази в принципі в Учасника) або кількість одиниць, рік випуску або перше й друге одночасно через сполучник "та" або об’єм двигуна чи потужність.
У таблиці 1.1. в стовбці «Найменування» наявна інформація щодо технічних характеристик відповідно розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), що відповідає вимогам Тендерної документації та яких достатньо для виконання робіт згідно з технічним завданням (Додаток №6). Тобто довідка «Про наявність обладнання» містить усю інформацію, яка вимагається Учасником. Крім того, не зрозуміло якої саме інформації не вистачає у нашій довідці «Про наявність обладнання», якщо Довідка «Про наявність обладнання» подана переможцем у п. 5,6,7,а ні у першому стовбці, а ні у другому стовбці взагалі не зазначено, а ні модель, а ні будь які інші технічні характеристики механізмів. А у складі розрахунків, які надані у форматі EXEL взагалі відсутня підсумкова відомість ресурсів з якою можливо було б порівняти відповідність розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів). Але навіть якщо, порівнювати з об’єктними відомостями ресурсів (в яких взагалі немає розділу ІІІ) механізми зазначені у довідці «Наявність обладнання» Переможця не відповідають механізмам зазначеним у об’єктних відомостях ресурсів.
Стосовно другої підстави щодо відхилення нашої пропозиції також просимо надати більш детальну аргументацію щодо відхилення у зв’язку з наступним.
Згідно з тендерною документацією Учасник на підтвердження того, що програмний комплекс є сертифікованим Учасники повинні надати відскановану копію договору зі спеціалізованою організацією на надання послуг з технічного обслуговування.
Ми у складі своєї тендерної документації надаємо файл «Документи АВК-5.pdf» у складі Якого ми надаємо довідку про те, що послуги з виготовлення кошторисної документації надає нашому Товариству ПП «Кіровоградбудпроект» на сертифікованому програмному комплексі АВК-5, про що у складі даного файлу ми надаємо копію договору між нашим Товариством та ПП «Кіровоградбудпроект», догорів між ПП «Кіровоградбудпроект» та ПП «Строй-Смета» (які є офіційними дилерами НВФ «АВК Созидатель» і представниками ТОВ «Інкомсервіс», які займаються постачанням та обслуговуванням програмних комплексів АВК-5 https://avk5.com.ua/sellers.html) і копію ліцензії на програмний комплекс АВК – 5. З огляду на викладене просимо роз’яснити чому Ви вважаєте, що нами не надано потвердження використання сертифікованого програмного комплексу АВК-5.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 15:24
Управлінням містобудування, архітектури та капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації розглянуто вимогу товариства з обмеженою відповідальністю «Буд-Контроль» від 28.04.2020 № 6 про надання додаткової інформації про причини невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації на закупівлю робіт за об’єктом "Добудова приміщень репетиційної зали для академічного театру музики, пісні і танцю "Зоряни" Кіровоградської обласної філармонії за адресою: вул. Кавалерійська, 8 в м. Кропивницький - реставрація" Коригування, за результатами якого повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації учасники на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію – Наявність обладнання та матеріально-технічної бази в складі тендерних пропозицій повинні надати довідку у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів). Також, вказаною частиною тендерної документації передбачено, що у довідці про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів) повинні бути зазначені усі наявні в Учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (додаток 6) та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається Учасниками в якості підтверджуючого розрахунку за складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Всупереч вимогам тендерної документації вказана довідка про наявність обладнання, надана учасником не відповідає розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надано Учасником, а саме не містить всього переліку будівельних машин та механізмів, що зазначені учасником у підсумковій відомості ресурсів, зокрема: Домкрати гiдравлiчнi, вантажопiдйомнiсть до 100 т, Котел електричний бiтумний, мiсткiсть 1 м3, Люльки двомiснi самопiдйомнi, вантажопiдйомнiсть 300/500 кг, Машина паркетно-шлiфувальна, Машини паркетно-стругальнi
Насос гiдравлiчний ручний, Пiстолет монтажний, Перфоратори електричнi. Крім того, звертаємо увагу учасника на те, що Замовником встановлена вимога щодо відповідності довідки про наявність обладнання та підсумкової відомості ресурсів, які надані в складі тендерної пропозиції, а не після розкриття їх.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника з підстав не надання підтвердження здійснення розрахунків договірної ціни в сертифікованому програмному комплексі АВК-5, звертаємо увагу учасника, що відповідно до вимог тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності договірних відносин між учасниками та спеціалізованими організаціями (офіційними ділерами), які мають право на технічне обслуговування програмного комплексу.
Згідно з документами наданими в складі тендерної пропозиції вбачається, що в Учасника відсутній сертифікований програмний комплекс АВК-5 або програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Так, Учасником надано лист-пояснення та копію договору з ПП «Кіровоградбудпроект», згідно яких ПП «Кіровоградбудпроект» взяло на себе зобов’язання щодо розрахунків лише кошторисних документацій. Однак, звертаємо увагу Учасника, що зобов’язання щодо надання послуг з розрахунків договірних цін за наданим договором між учасником та ПП «Кіровоградбудпроект» відсутні.
Таким чином, учасник не підтвердив здійснення розрахунків договірної ціни на виконання робіт за предметом закупівлі повинні бути розроблені в сертифікованому програмному комплексі АВК-5 або у сертифікованому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.

Документи подані скаржником

28 квітня 2020 09:22
Вимога Зоряни.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92" 12 836 457,11
UAH з ПДВ
9 555 000,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 8 360 625 Документи
ПП "КАМЕЛОТ-3000" 12 376 017,80
UAH з ПДВ
11 725 714,28
UAH з ПДВ
1.4285714286 8 208 000 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 11 950 129,20
UAH з ПДВ
11 694 209,27
UAH з ПДВ
1.4285714286 8 185 946.49 Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 11:15
Електронний підпис
16 квітня 2020 11:14
UTF-8''2011ДЦ.xls
16 квітня 2020 11:14
2011.imd
16 квітня 2020 11:14
Гарантия Зоряне.rar
16 квітня 2020 11:14
Документ_ЄДР_1006525669.zip
16 квітня 2020 11:14
Інші вимоги.pdf
16 квітня 2020 11:14
Додаток 7.pdf
16 квітня 2020 11:14
Додаток 6.pdf
16 квітня 2020 11:14
Додаток 5.pdf
16 квітня 2020 11:14
Додаток 4.pdf
16 квітня 2020 11:14
Додаток 3.pdf
16 квітня 2020 11:14
Додаток 2.pdf
16 квітня 2020 11:14
Додаток 1.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 16:34
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:33
Про корупцію.pdf
29 квітня 2020 16:33
Довідка_20093504530240732129.pdf.p7s
29 квітня 2020 16:33
Довідка_20093504530240732129.pdf
15 квітня 2020 13:27
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:26
Підписаний_Довідка 5279.pdf
15 квітня 2020 13:26
702ДЦ.xls
15 квітня 2020 13:26
702.imd
15 квітня 2020 13:26
21. Прайс листи.pdf
15 квітня 2020 13:26
20. календарний графік.pdf
15 квітня 2020 13:26
15. Копії дозволів.pdf
15 квітня 2020 13:26
12. Копія витягу ПДВ.pdf
15 квітня 2020 13:26
11. Копія Статуту.pdf
15 квітня 2020 13:26
10. Лист згода.pdf
15 квітня 2020 13:26
8. Субпідрядники.pdf
15 квітня 2020 13:26
7. ст. 17.pdf
15 квітня 2020 13:26
5. Лист щодо санкцій.pdf
15 квітня 2020 13:26
2. Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 13:26
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:56
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:59
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:56
Про повноваження.PDF
16 квітня 2020 15:56
Документи АВК.PDF
16 квітня 2020 15:56
Реєстр Зоряни.pdf
16 квітня 2020 15:56
G7357.20.7z
16 квітня 2020 15:56
Довідка аванс.PDF
16 квітня 2020 15:55
Захист довкілля.PDF
16 квітня 2020 15:55
Прайс-листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92"

ПП "КАМЕЛОТ-3000"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
Відхилено 11 694 209,27
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 18:08
ПП "КАМЕЛОТ-3000"
#33254203
Переможець 11 725 714,28
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 18:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАМЕЛОТ-3000"
#33254203
11 725 714,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:32
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 13:39
дод уг зменш Зоряни.pdf зміни до договору
26 червня 2020 13:38
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 11:26
дод уг гр Зор.PDF зміни до договору
27 травня 2020 11:24
дод уг граф Зор.PDF зміни до договору
27 травня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 17:03
дод уг гр.PDF зміни до договору
22 травня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 16:41
Дог Зоряни.PDF укладений
15 травня 2020 16:39
ДЦ + Гр Зоряни.PDF укладений
15 травня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення графіка виконання робіт в іншій редакції
Номер договору про закупівлю: 27/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2020/33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення графіка проведення календарних робіт на 2020-2021 рік
Номер договору про закупівлю: 27/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2020/36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 27/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2020/53
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відсутність фактично виконаних робіт та відсутність фактичної оплати.